דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 416.0k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוח שליט על הלבמ מנותק
    מוח שליט על הלבמ מנותק
    מוח שליט על הלב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #492

    אפשר את המילים לשיר של איציק דדיה אין יאוש

    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

    עדי 0ע תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

      אפשר את המילים לשיר של איציק דדיה אין יאוש

      עדי 0ע מנותק
      עדי 0ע מנותק
      עדי 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #493

      @מוח-שליט-על-הלב איציק דדיה אין יאוש:
      רבינו שאג בקול גדול – אין שום יאוש בעולם כלל
      מצווה גדולה להיות רק בשמחה כל היום בשמחה תמיד!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • AR054A מנותק
        AR054A מנותק
        AR054
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #494

        מילים לשיר חברים של מרדכי שפירא.????
        תודה.

        תמר 7ת ה 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • AR054A AR054

          מילים לשיר חברים של מרדכי שפירא.????
          תודה.

          תמר 7ת מנותק
          תמר 7ת מנותק
          תמר 7
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #495

          @ar054 אם לא רוצים לחכות למילים לשיר עד שיכתבו פה
          אפשר לכתוב בגוגל את השם של השיר והזמר ואז זה נותן את המילים

          AR054A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • תמר 7ת תמר 7

            @ar054 אם לא רוצים לחכות למילים לשיר עד שיכתבו פה
            אפשר לכתוב בגוגל את השם של השיר והזמר ואז זה נותן את המילים

            AR054A מנותק
            AR054A מנותק
            AR054
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #496

            thanks

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • AR054A AR054

              מילים לשיר חברים של מרדכי שפירא.????
              תודה.

              ה מנותק
              ה מנותק
              הודיה 1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #497

              @ar054
              Take a drive,
              Down the highway of life,
              Give me five,
              My friend,
              Here we are,
              We’re together again,
              And remembering when we met,
              All the games,
              All the jokes that we laughed at,
              The pain,
              That we shared,
              And we knew,
              That no matter what came,
              Our bond would remain the same,

              I can travel down any road,
              Cause I know that I’m not alone,
              I’ve got my friends and their loyalty,
              I’ve got my friends who always see the best in me,
              I got my friends every step of the way,
              My friends have helped to shape the man I am today,
              Oh oh oh oh oh
              whoa whoa oh
              Oh oh oh oh oh
              whoa whoa oh

              All the years,
              All the good and the bad,
              You were there,
              My friends,
              And the times,
              When I stumbled and fell,
              You would help me get up again,
              And the smiles,
              That the memories bring,
              Keep me going through everything,
              There’s a song,
              That together we sing,
              Sheves Achim Ata Manayim,
              I can travel down any road,
              Cause I know that I’m not alone,
              I’m not alone,

              I’ve got my friends and their loyalty,
              I’ve got my friends who always see the best in me,
              I’ve got my friends every step of the way,
              My friends have helped to shape the man I am today,
              Oh oh oh oh oh
              whoa whoa oh
              Oh oh oh oh oh
              whoa whoa oh
              I’m up and down the mountain,
              I’m not afraid,
              I’m hanging with my friends,
              I know they’re with me all the way,
              I know they’re with me all the way,
              I know they’re with me All the way,
              I know they’re here with me to stay,

              I’ve got my friends on a sunny days,
              I’ve got my friends in the thunder storms and pouring rain,
              And when I see them I know I’m ok,
              My friends have helped to shape the man I am today,
              Oh oh oh oh oh
              whoa whoa oh
              Oh oh oh oh oh
              whoa whoa oh
              I’ve got my friends.

              "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • 123 REUV'N1 מנותק
                123 REUV'N1 מנותק
                123 REUV'N
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #498

                בו"ה בו"ה
                ליפרא שמעלצער
                (השיר בעברית)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #499

                  @123-reuv-n אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  בו"ה בו"ה
                  ליפרא שמעלצער

                  נכנסתי אל הקודש פנימה
                  ובקשתי ברכה
                  מר׳ חיים קנייבסקי
                  התפלאתי מאד
                  זה הפתיע אותי
                  איך שהוא בירך אותי
                  הוא אמר לי “בו”ה בו”ה”
                  מה זה בו”ה בו”ה
                  הנכד הסביר לי
                  ברכה והצלחה
                  כי הצדיק לא מדבר
                  דברים בטלים
                  כשהוא מתעמק
                  בדברי הלכה
                  למדתי מזה
                  שצדיקים גדולים
                  לא מדברים
                  דברים בטלים
                  כשבתורה עמלים
                  אבל עם כל זאת
                  מכבדים
                  כל בנאדם
                  בו”ה בו”ה בו”ה בו”ה...

                  I drove with my brother Aharon
                  I kept him awake
                  We went to Tosh
                  We went to Tosh
                  And after an all-nighter
                  I finally made it in
                  Right before the עלות
                  Just to get a brush
                  The Rabbee mumbled something
                  The gabbai brushed me away
                  The Rabbe needs his diner
                  Still before sunrise
                  I went over to Mielech Klien
                  Who since then passed away
                  R’ Mielech I’m unsure if the
                  Rabbe blessed me at all
                  At exact that moment the Rabbe
                  walks out with the gabai Numan
                  He says Mielech I have a sufek
                  brucha
                  Mielech says Rabbe wow
                  This Bucher too
                  Has a Sufek Brucha
                  And guess what
                  I got a Brucha
                  Bueh Bueh Bueh Bueh...

                  מיט משה לייב׳ן און דער
                  ריבניצער רבי׳ס גבאי
                  שטיי איך און דעהם הייליגען
                  צימער פון דעהם סקולענער רבי
                  זיי זאגען דאס איז ליפא שמעלצר
                  און דער רבי קוקט אויף זיי
                  איי איי איי ליפא שמעלצר
                  קען ער קען ער
                  ״ליפא לויפט דאך און שפיטעלער
                  מיט א טאלאנט א ספיציעלער
                  משמח זיין דעהם און יענער
                  דעהם און יענער״
                  די אלע ברכות גיבען מיר חיזוק
                  א בחינה פון שבת היא מליזעוק
                  איך גלייב פון זייער מויל
                  נישט פון אנדערע׳נס מיילער
                  איך וויל נישט הערען מער פאליטיק
                  נישט קיין קריטיק
                  נאר אשרי עין ראתה את כל אלה
                  באשעפער איך בעהט דיר פון
                  הארצען טיף
                  להראות נועם זיו
                  איך וויל בלייבען פאזעטיוו
                  בו”ה בו”ה!

                  123 REUV'N1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
                    מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
                    מוזיקה אוטנטית
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #500

                    מחפש מילים לשיר "חתונה און שטעטל " של ישראל אדלר
                    ואם אפשר גם תרגום

                    אין על יואלי דיקמן !!!!!!

                    R תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

                      מחפש מילים לשיר "חתונה און שטעטל " של ישראל אדלר
                      ואם אפשר גם תרגום

                      R מנותק
                      R מנותק
                      rouh
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #501

                      @מוזיקה-אוטנטית
                      דינסטאג ר"ח שעה טובה ומוצלחת
                      די גביר אחד מעיר קוועלט פון נחת
                      די וואס האט די זכיה, יבוא ויגיע, יבוא ויגיע
                      דאס גייט זיין א חתונה אזוינס און אזאנס ...
                      מבעוד יום מוכנים זינגער'ס חזנים, בדחנים
                      אויבן אן צדיקים רבנים, גאונים דיינים
                      עס טוט זיך דארט א מצב, ראש הקהל מוהל די קצב
                      אמת מה נהדר, איש בל יעדר
                      מי אדיר על הכל מיט א שיינע קול אן קיין גראזען זינגט די חזן
                      די מוזיק שפילט, די שמחה מ'פילט, מ'מאכט נאך א בילד מ'זאל קענען ווייזען
                      חשובע אידען באקומען כיבודים, גרויסע יחודים מפורשת
                      די רב שליט"א ברכה אחריתא, די עדים זאגן מקודשת
                      מיט א ליכט און די האנט, די גביר שיינט
                      וואס איך פארמאג וועט מען וויסען פון היינט
                      נו אזא חתונה נו וואס זאגט איר דערצו
                      נו אזא שיינע חתונה נו וואס זאגט איר דערצו
                      א חתונה און שטעטעל למען ישמעו ויראו, ישמעו ויראו
                      אבער די חתונה וואס וועט דארט זיין
                      לחיים טובים, מיט אלע קרובים די גאנצע משפחה בשיר ושבחה
                      די זיידע ר' שלמה, יפן ממקומו די פעטער ר' יודל, קומט מיט זיין פידעל
                      חיים הערשקאויטש, משה בערקאויטש, דוד לעפקאוויטש, יענקל מענדלאויטש
                      וועלן דארט טרינקן לחיים און שוין
                      א חתונה א שיינע צייט
                      אווי ס'איז א חתונה אזוי און צו דיר און צו מיר און צו דיר
                      מ'לאכט און מ'זיננגט מ'טאנצט און מ'שפרינגט און ס'איז א גרויס געשריי
                      מחותן קומט אהער, מחותן קומט אהין
                      מחותן אהער, מחותן אהין, מחותן אריין, מחותן ארויס
                      מחותן איז דא, מחותן איז דארט, מחותן ארויף, מחותן אראפ
                      אלע רוקען זיך, אלע שטיפען זיך, ברענגט אריין מתנות פיין
                      אבער וואס פאר א מתנות האט מען געשענקט די חתן כלה
                      תכלת וארגמן, א קלארע נאמען א ויין פעסל, א שבת קעסל
                      א סעט מיט דישעס, צו עסן דעלישע'ס
                      טישטעך מיט טעפן מיט זיבעציג טשעק
                      און וואס האט מען געגעסן אויף די חתונה
                      געהאקטע לעבער פארדינטע ניס, קאטשענע אייער מיט גענזענע פיס
                      א פיצל שניצל מיט אן אלטע ווין, זויערע פיקעלס מיט א פולישע חריין
                      אבער וואס האט שרולי אדלר גבדחנ'ט ביי די חתונה
                      א חכם בר דעת וויסט כל עדת רשכבה''ג און זיין יו''ט זיין חג
                      הרבני הנגיד עידית שבעידית, גאון בחסד און א בעל מידות
                      מחותן ראה והבט, די שטייסט און אזא געהויבענע צייט
                      געדנעק און דיין שמחה דע מה למעלה ממך
                      אויסבעטן הייסע תפילות אוי וואס זאגט איר דערצו
                      אפאר הייסע טרערעל'ך זעהן שיינע דורות ערליך
                      בנין עדי עד א בית מקדש מעט, דורות ישרים מבורכים, לנצח נצחים
                      בני חיי ומזוני שפע קודש מבריכה עליונה, מזל טוב! מזל טוב!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                        @123-reuv-n אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        בו"ה בו"ה
                        ליפרא שמעלצער

                        נכנסתי אל הקודש פנימה
                        ובקשתי ברכה
                        מר׳ חיים קנייבסקי
                        התפלאתי מאד
                        זה הפתיע אותי
                        איך שהוא בירך אותי
                        הוא אמר לי “בו”ה בו”ה”
                        מה זה בו”ה בו”ה
                        הנכד הסביר לי
                        ברכה והצלחה
                        כי הצדיק לא מדבר
                        דברים בטלים
                        כשהוא מתעמק
                        בדברי הלכה
                        למדתי מזה
                        שצדיקים גדולים
                        לא מדברים
                        דברים בטלים
                        כשבתורה עמלים
                        אבל עם כל זאת
                        מכבדים
                        כל בנאדם
                        בו”ה בו”ה בו”ה בו”ה...

                        I drove with my brother Aharon
                        I kept him awake
                        We went to Tosh
                        We went to Tosh
                        And after an all-nighter
                        I finally made it in
                        Right before the עלות
                        Just to get a brush
                        The Rabbee mumbled something
                        The gabbai brushed me away
                        The Rabbe needs his diner
                        Still before sunrise
                        I went over to Mielech Klien
                        Who since then passed away
                        R’ Mielech I’m unsure if the
                        Rabbe blessed me at all
                        At exact that moment the Rabbe
                        walks out with the gabai Numan
                        He says Mielech I have a sufek
                        brucha
                        Mielech says Rabbe wow
                        This Bucher too
                        Has a Sufek Brucha
                        And guess what
                        I got a Brucha
                        Bueh Bueh Bueh Bueh...

                        מיט משה לייב׳ן און דער
                        ריבניצער רבי׳ס גבאי
                        שטיי איך און דעהם הייליגען
                        צימער פון דעהם סקולענער רבי
                        זיי זאגען דאס איז ליפא שמעלצר
                        און דער רבי קוקט אויף זיי
                        איי איי איי ליפא שמעלצר
                        קען ער קען ער
                        ״ליפא לויפט דאך און שפיטעלער
                        מיט א טאלאנט א ספיציעלער
                        משמח זיין דעהם און יענער
                        דעהם און יענער״
                        די אלע ברכות גיבען מיר חיזוק
                        א בחינה פון שבת היא מליזעוק
                        איך גלייב פון זייער מויל
                        נישט פון אנדערע׳נס מיילער
                        איך וויל נישט הערען מער פאליטיק
                        נישט קיין קריטיק
                        נאר אשרי עין ראתה את כל אלה
                        באשעפער איך בעהט דיר פון
                        הארצען טיף
                        להראות נועם זיו
                        איך וויל בלייבען פאזעטיוו
                        בו”ה בו”ה!

                        123 REUV'N1 מנותק
                        123 REUV'N1 מנותק
                        123 REUV'N
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #502

                        @מוכשרת-על
                        תודה, אבל אני מחפש את המילים בעברית
                        (האלבום שבו מופיע השיר יצא גם בעברית וגם באנגלית, אך את העברי אני לא מוצא)

                        מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 123 REUV'N1 123 REUV'N

                          @מוכשרת-על
                          תודה, אבל אני מחפש את המילים בעברית
                          (האלבום שבו מופיע השיר יצא גם בעברית וגם באנגלית, אך את העברי אני לא מוצא)

                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #503
                          פוסט זה נמחק!
                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                            פוסט זה נמחק!

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אתי 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #504

                            @מוכשרת-על צריך לבקש ממי שמבין אידיש שיתרגם לכולם לתועלת הכלל

                            מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אתי 0

                              @מוכשרת-על צריך לבקש ממי שמבין אידיש שיתרגם לכולם לתועלת הכלל

                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת על
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                              #505
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • C מנותק
                                C מנותק
                                chw
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #506

                                אשמח למילים של השיר שיר "לכו ונלכה" של מקהלת שירה (בנות) באנגלית.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                  כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                  כשאמצע שם ניק אשנה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #507

                                  המילים של אוטוטו של שלמה רג'ה

                                  קול דודי דופק פתחי לי

                                  איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                                    המילים של אוטוטו של שלמה רג'ה

                                    איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #508

                                    @כשאמצע-שם-ניק-אשנה
                                    שחרר שחרר כמה אתה עקש
                                    הכל עובר יה אחויה אל תתחרקש
                                    הכל בסיידר תרים עוד קצת ת'פיידר
                                    יהיה טוב אוטוטו #בלי_נדר
                                    שחרר שחרר הכל עובר

                                    הכל עובר חביבי תכניס טוב טוב לראש
                                    צרות אולי זה קריספי זו לא סיבה לפרוש
                                    זו לא סיבה לנטוש תמשיך להילחם
                                    אל תפזול הצידה גם לא אל השכן

                                    הם ידפקו בדלת מאוחר בלילה
                                    יאכלו לך ת'לב ואז ימשיכו הלאה
                                    וכוח הדמיון הוא מציאות של אשליה
                                    וכוח המיליון עזוב מה שהיה

                                    שחרר שחרר כמה אתה עקש
                                    הכל עובר יה אחויה אל תתחרקש
                                    הכל בסיידר תרים עוד קצת ת'פיידר
                                    יהיה טוב אוטוטו #בלי_נדר
                                    שחרר שחרר הכל עובר

                                    וטיפ טיפה חפרתי זרמתי עם הוויב
                                    הרגשה של שאנטי כמו על הספה בבית
                                    כל יום כאן הלוואי אחי תבין זה הדיבור
                                    כמו שעת סיפור הם לא ציפו חושפים ת'שקר בלי איפור
                                    תהיה מוכן בדלת עם עוגה וכוס קפה
                                    תייבש אותם בגשם הם יגידו לא יפה
                                    אין מקום פה לנימוס כשמדובר בדמיונות
                                    חייב כבר לשחרר מחשש לשיטפונות

                                    יש שני סוגי מוזיקה-
                                    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                      כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                      כשאמצע שם ניק אשנה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #509

                                      המילים לשיר על'אמת שלמה רג'ה

                                      קול דודי דופק פתחי לי

                                      מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                                        המילים לשיר על'אמת שלמה רג'ה

                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #510

                                        @כשאמצע-שם-ניק-אשנה שאתה בספק וכמעט מתרסק
                                        מחפש ת'הגיון, ולא רק מה מתחשק
                                        וכשהחיים מפתיעים בלי התראה
                                        ואם זאת מציאות או סתם אשליה
                                        זאת מן תחושה שפספסת ת'רכבת
                                        רק תזכור שתקופה חולפת
                                        סבלנות משתלמת
                                        והפזיזות תוביל אל שביל ללא מוצא
                                        הכל יקרה בדוק על אמת
                                        תקשיב לנפש היא יודעת מה היא רוצה

                                        עוד קצת הכמעט יהפוך לשלם
                                        עוד קצת חלום הולך להתגשם
                                        עוד קצת התמונה תתבהר
                                        בשורות טובות עוד יגיעו בשורות טובות

                                        כשאתה נופל לחשכה
                                        לא אל תפחד כי מישהו תמיד איתך
                                        אתמול היה טוב אז גם מחר בטוח שיהיה
                                        גם אם זה לא נראה זה עוד יבוא אתה תראה
                                        הגעת לעולם הזה לעבור מסע
                                        אז קח אותה באיזי כי זה תא מעמסה
                                        אל תפחד לקפוץ למים
                                        כי מי לא יודע מי שלא ניסה
                                        השמיים הם הגבול
                                        אז אין לי שום סיבה לאבד גובה
                                        והיעד כאן ממול
                                        בסוף הדרך עוד תבין שהכל לטובה

                                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שרת הרוקש מנותק
                                          שרת הרוקש מנותק
                                          שרת הרוק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #511

                                          יש למישהו את המילים לשיר best friend של ניסים בלאק?

                                          ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול