דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 412.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איזה קטעא מנותק
    איזה קטעא מנותק
    איזה קטע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #785

    מה המילים של השיר איזי של רג'ה?

    יש שני סוגי מוזיקה-
    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

    מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • איזה קטעא איזה קטע

      מה המילים של השיר איזי של רג'ה?

      מיכל cמ מנותק
      מיכל cמ מנותק
      מיכל c
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #786

      @איזה-קטע
      מילים ולחן: לסרי, רג'ה, ליברה
      הפקה: אלמוג לסרי
      מיקס: שלמה רג'ה
      גרפיקה קליפ: שגיב פרש (ליברה)

      זה משהו ששורט אותי, אני לא נרדם
      והתמונות שוב מזכירות ששום דבר לא נגמר
      קח הכל באיזי, רק תוריד טיפה ת'לחץ
      פקה פקה, הם לא שווים ת'יחס
      היי קח הכל איזי

      יש ימים אני שוכח שזה סך הכל תקופות
      חלקם פחות ולפחות אולי תיתן לי קצת תשובות
      רק אתה והדמעות
      מנסה לקום מפה אבל אין לי כבר כוחות
      נופל וקם מתחיל להאמין שהתייאשתי
      וכולם גם אומרים לי שנהייתי קצת אפאתי
      זה לא הזמן לשתוק ואין למי לפרוק
      מכרו לי פעם טעם באשליה שזה מתוק
      למדתי את הלקח שכתבתי ת'סיפור
      ולקחתי לי עוד רגע כדי לצאת מההימור
      מתמלא בהבטחות שלא אפול עוד
      בגשר צר הבנתי הולכים רק סולו

      פזמון

      מגיל קטן אני עמוס בחלומות
      בלי יותר מידי מזל אבל עם ים של הוכחות
      עובר פה דרך ארוכה
      גאה לשמור ת'עקבות
      כ"כ צמא להצלחה ולפעמים אין מה לשתות
      אני עם צרור של מפתחות ולא פותח שום דלתות משיג הכל לבד אני לא צריך עצות עובד כ"כ קשה אני לא צריך טובות יהיו ימים קשים אני אוגר את הכוחות
      ולפעמים הכל נהיה קשוח
      אתה באמצע המרוץ אין זמן לנוח
      שתגיע לפסגה תהיה בטוח
      אתה ניצחת את הכל

      פזמון

      אז אני לא נרדם
      הזיעה קרה והראש שלי חם
      הנחתי את החרב, אני לא נלחם
      יצאתי צודק, בטח לא חכם (לא לא לא)
      אני לא אחד שמוותר אבל וויתרתי
      אני לא כזה שמפחד אבל ברחתי
      יש לי סיבות להישאר אבל שכחתי
      על מה הם מדברים (מה מה)
      כל היום תופס ת'ראש, לא נגמר
      צולל עמוק, עד הסוף ונזהר
      יש לי ת'קול אהה
      יש לי ת'קול אהה

      פזמון

      chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מיכל cמ מיכל c

        @איזה-קטע
        מילים ולחן: לסרי, רג'ה, ליברה
        הפקה: אלמוג לסרי
        מיקס: שלמה רג'ה
        גרפיקה קליפ: שגיב פרש (ליברה)

        זה משהו ששורט אותי, אני לא נרדם
        והתמונות שוב מזכירות ששום דבר לא נגמר
        קח הכל באיזי, רק תוריד טיפה ת'לחץ
        פקה פקה, הם לא שווים ת'יחס
        היי קח הכל איזי

        יש ימים אני שוכח שזה סך הכל תקופות
        חלקם פחות ולפחות אולי תיתן לי קצת תשובות
        רק אתה והדמעות
        מנסה לקום מפה אבל אין לי כבר כוחות
        נופל וקם מתחיל להאמין שהתייאשתי
        וכולם גם אומרים לי שנהייתי קצת אפאתי
        זה לא הזמן לשתוק ואין למי לפרוק
        מכרו לי פעם טעם באשליה שזה מתוק
        למדתי את הלקח שכתבתי ת'סיפור
        ולקחתי לי עוד רגע כדי לצאת מההימור
        מתמלא בהבטחות שלא אפול עוד
        בגשר צר הבנתי הולכים רק סולו

        פזמון

        מגיל קטן אני עמוס בחלומות
        בלי יותר מידי מזל אבל עם ים של הוכחות
        עובר פה דרך ארוכה
        גאה לשמור ת'עקבות
        כ"כ צמא להצלחה ולפעמים אין מה לשתות
        אני עם צרור של מפתחות ולא פותח שום דלתות משיג הכל לבד אני לא צריך עצות עובד כ"כ קשה אני לא צריך טובות יהיו ימים קשים אני אוגר את הכוחות
        ולפעמים הכל נהיה קשוח
        אתה באמצע המרוץ אין זמן לנוח
        שתגיע לפסגה תהיה בטוח
        אתה ניצחת את הכל

        פזמון

        אז אני לא נרדם
        הזיעה קרה והראש שלי חם
        הנחתי את החרב, אני לא נלחם
        יצאתי צודק, בטח לא חכם (לא לא לא)
        אני לא אחד שמוותר אבל וויתרתי
        אני לא כזה שמפחד אבל ברחתי
        יש לי סיבות להישאר אבל שכחתי
        על מה הם מדברים (מה מה)
        כל היום תופס ת'ראש, לא נגמר
        צולל עמוק, עד הסוף ונזהר
        יש לי ת'קול אהה
        יש לי ת'קול אהה

        פזמון

        chagit03C מנותק
        chagit03C מנותק
        chagit03
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #787
        פוסט זה נמחק!
        מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • chagit03C chagit03

          פוסט זה נמחק!

          מיכל cמ מנותק
          מיכל cמ מנותק
          מיכל c
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #788
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה מנותק
            ה מנותק
            המעצבת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #789

            אפשר מילים לשיר של :

            1. יעקב שוואקי קידוש ה'
            2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
              תודה רבה!
            מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ה המעצבת

              אפשר מילים לשיר של :

              1. יעקב שוואקי קידוש ה'
              2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
                תודה רבה!
              מיכל cמ מנותק
              מיכל cמ מנותק
              מיכל c
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #790

              @המעצבת מקווה שזה זה כי לא התעמקתי במילים
              מסע הים
              The ship left the port at the peak of high tide, on course for a land far away
              Seagulls escorted the tall gleaming masts as the hull bored through the waves
              The sailors aboard have all been there before – a proud, weathered sea-loving crew
              No landlubbers welcome to steer her across the silk mirrored sapphire blue

              Their bellies are tight from the galley's delights and there’s more than enough rum to drink
              Their spirits are high and towards the clear sky – they raise up their mugs and they sing

              IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
              THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
              THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
              FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

              She gathered the might of the wind in her sails, behind her a proud wake of foam
              Forging ahead through the still of the night, over sea monsters fathoms below
              But a red sky at dawn foretold of a storm sending chills down the old captain's spine
              Darkening clouds amassed high above, ‘twas only a matter of time

              They scurry and flail pulling ropes tying sails as the violent waves dance and leap
              And they offer a prayer being fully aware that no mortal can conquer the deep

              IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
              THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
              THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
              FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

              The salt stings their eyes and they fear for their lives, yet they fight off their feelings of dread
              For they know and believe, there’s a path through the sea – that will lead to clear sailing ahead

              IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
              THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
              THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
              FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TILL WE FIND LAND

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מיכל cמ מיכל c

                @המעצבת מקווה שזה זה כי לא התעמקתי במילים
                מסע הים
                The ship left the port at the peak of high tide, on course for a land far away
                Seagulls escorted the tall gleaming masts as the hull bored through the waves
                The sailors aboard have all been there before – a proud, weathered sea-loving crew
                No landlubbers welcome to steer her across the silk mirrored sapphire blue

                Their bellies are tight from the galley's delights and there’s more than enough rum to drink
                Their spirits are high and towards the clear sky – they raise up their mugs and they sing

                IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                She gathered the might of the wind in her sails, behind her a proud wake of foam
                Forging ahead through the still of the night, over sea monsters fathoms below
                But a red sky at dawn foretold of a storm sending chills down the old captain's spine
                Darkening clouds amassed high above, ‘twas only a matter of time

                They scurry and flail pulling ropes tying sails as the violent waves dance and leap
                And they offer a prayer being fully aware that no mortal can conquer the deep

                IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                The salt stings their eyes and they fear for their lives, yet they fight off their feelings of dread
                For they know and believe, there’s a path through the sea – that will lead to clear sailing ahead

                IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TILL WE FIND LAND

                ה מנותק
                ה מנותק
                המעצבת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #791
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה המעצבת

                  אפשר מילים לשיר של :

                  1. יעקב שוואקי קידוש ה'
                  2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
                    תודה רבה!
                  מיכל cמ מנותק
                  מיכל cמ מנותק
                  מיכל c
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #792

                  @המעצבת
                  קידוש ה'
                  The view is always the highest
                  Standing on the shoulders of giants
                  How could we even compare
                  To elders wise and so pious

                  But in this hour
                  One person’s power
                  No generation has ever seen
                  Do you know what one pure deed could mean?

                  It could be you, it could be us
                  What you can do, is glorious
                  The world is waiting to see
                  It could be you, it could be us
                  We know it’s true, we have to trust
                  It all depends on me

                  Today, the way you behave
                  Can make tomorrow’s front page
                  Is there anything you would change
                  If you knew you were on the world stage?

                  No more escaping
                  The world is waiting
                  For you to hear the call
                  Will you make the choice to change it all?

                  It could be you, it could be us
                  What you can do, is glorious
                  The world is waiting to see
                  It could be you, it could be us
                  We know it’s true, we have to trust
                  It all depends on me

                  Stop taking yourself for granted
                  All the gifts you've been handed
                  An act of kindness to another
                  Can be felt across the planet

                  There’s no denial
                  That you’re so vital
                  To the people you come from
                  They’re all hoping you’ll be the one

                  It could be you, it could be us
                  What you can do, is glorious
                  The world is waiting to see
                  It could be you, it could be us
                  We know it’s true, we have to trust
                  It all depends on me

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מיכל cמ מיכל c

                    @המעצבת
                    קידוש ה'
                    The view is always the highest
                    Standing on the shoulders of giants
                    How could we even compare
                    To elders wise and so pious

                    But in this hour
                    One person’s power
                    No generation has ever seen
                    Do you know what one pure deed could mean?

                    It could be you, it could be us
                    What you can do, is glorious
                    The world is waiting to see
                    It could be you, it could be us
                    We know it’s true, we have to trust
                    It all depends on me

                    Today, the way you behave
                    Can make tomorrow’s front page
                    Is there anything you would change
                    If you knew you were on the world stage?

                    No more escaping
                    The world is waiting
                    For you to hear the call
                    Will you make the choice to change it all?

                    It could be you, it could be us
                    What you can do, is glorious
                    The world is waiting to see
                    It could be you, it could be us
                    We know it’s true, we have to trust
                    It all depends on me

                    Stop taking yourself for granted
                    All the gifts you've been handed
                    An act of kindness to another
                    Can be felt across the planet

                    There’s no denial
                    That you’re so vital
                    To the people you come from
                    They’re all hoping you’ll be the one

                    It could be you, it could be us
                    What you can do, is glorious
                    The world is waiting to see
                    It could be you, it could be us
                    We know it’s true, we have to trust
                    It all depends on me

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    המעצבת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #793
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • רבקי כהןר רבקי כהן

                      פוסט זה נמחק!

                      רבקי כהןר מנותק
                      רבקי כהןר מנותק
                      רבקי כהן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #794
                      פוסט זה נמחק!
                      מיכל cמ chagit03C ב. ב.ב 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • רבקי כהןר רבקי כהן

                        פוסט זה נמחק!

                        מיכל cמ מנותק
                        מיכל cמ מנותק
                        מיכל c
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #795
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • רבקי כהןר רבקי כהן

                          פוסט זה נמחק!

                          chagit03C מנותק
                          chagit03C מנותק
                          chagit03
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #796
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            מחשב נייד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #797

                            למשהו יש את המילים של "שעריך" מהדיסק השפעות של מבד?

                            "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                            מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מחשב נייד

                              למשהו יש את המילים של "שעריך" מהדיסק השפעות של מבד?

                              מיכל cמ מנותק
                              מיכל cמ מנותק
                              מיכל c
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #798

                              @מחשב-נייד מקוה שזה זה
                              שְעָרֶיָך הֵם ּדֹופְקִים כַעֲנִיִים וְדַלִים,
                              הַקְשִיבָה אָדֹון לְקֹול שַוְעָתָם, וְלִמְכֹון
                              שִבְתך הַשָמַיִם תַעֲלֶה תְפִלָתָם.
                              )מתוך סליחות(

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • רבקי כהןר רבקי כהן

                                פוסט זה נמחק!

                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #799
                                פוסט זה נמחק!
                                טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ב. ב.ב ב. ב.

                                  פוסט זה נמחק!

                                  טיטוט מנותק
                                  טיטוט מנותק
                                  טיטו
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #800

                                  @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  @רבקי-כהן יש לי אבל לא בטוחה שמותר להעלות כאן, כי את השיר אסור להעלות.
                                  אם @צוות-פיקוח יאשר - אעלה בשמחה

                                  אם אני לא טועה אז אסרו את השיר בפורום ולא רק את הקליפ מה שאומר שגם את המילים אסור. אם מישהו מאלה שאסרו את השיר בצוות פיקוח יחליט אחרת אז יגידו את זה. נכון לעכשיו לא להעלות ואם אפשר לא לדון בזה כי כבר דנו בזה ומחקנו עקב ריבוי לשון הרע וספאם...

                                  אני לא עצמי.
                                  תכף אשוב...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מוזיקת טורבומ מנותק
                                    מוזיקת טורבומ מנותק
                                    מוזיקת טורבו
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #801
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוזיקת טורבומ מנותק
                                      מוזיקת טורבומ מנותק
                                      מוזיקת טורבו
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #802
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                        #803

                                        אפשר את המילים לשירים: אבא של מרדכי שפירא ומכתב למורה (של חנן בן ארי)

                                        תודה רבה!

                                        טוב להציץ
                                        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                        TALYT מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                          אפשר את המילים לשירים: אבא של מרדכי שפירא ומכתב למורה (של חנן בן ארי)

                                          תודה רבה!

                                          TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #804

                                          @חיה-במקרנצ-יק-0

                                          מכתב למורה - חנן בן ארי
                                          מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
                                          ואולי כבר שכחת
                                          יותר מידי שנים שלא מצאתי את הטעם
                                          לספר שהצלחת
                                          כשאף אחד לא האמין בי
                                          רק אתה השכלת לדבר אל הסלע
                                          כשאף אחד לא האזין לי רק אתה הקשבת
                                          וריפאת בי פצע
                                          ולא הספקתי מעולם לומר לך תודה
                                          לו רק ידעת איך בי נגעת
                                          אתה המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                                          אל תשכח יש בך כוח
                                          להמשיך ולהחיות
                                          בבית הספר הישן מפקיד את בני בשער
                                          ורואה את פניך
                                          הזמן עבר כמו שיעור שלא נגמר אף פעם
                                          ונראה שעייפת
                                          מתלמידים שציננו את האש ואת הטעם
                                          לא ראו מה נתת
                                          אך יום יבוא וגם הם יכתבו לך תודה
                                          לו רק ידעת איך בם נגעת
                                          אתה המלאך שנתן להם כוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                                          אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
                                          בשליחות מי יצאת הן תזכור לעורר נשמות
                                          על הזכות שחינכת בתוך דור שמביא גאולה אנא שמור
                                          על ליבך פועם וחי אל תאמר אף פעם די
                                          אתה שינית את חיי לו רק ידעת
                                          המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                                          לא אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
                                          מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
                                          רק רציתי להודות!

                                          מוזיקת טורבומ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול