דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. האסונות בשמחות

האסונות בשמחות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
49 פוסטים 20 כותבים 3.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בונקרב בונקר

    אני לא חושב שיש בעיה להרים אנשים על שולחן.
    רגע רגע רגע על תצעקו עלי...
    צריך לעשות את זה בצורה נורמלית הבעיה שמתי שאנשים בחתונה הם מרגישים שיכורים [או שהם באמת שיכורים]
    והדברים יוצאים מכלל שליטה...
    לכן כמו שאמרו לעיל צריך לאסור את זה לגמרי כי אנשים לא שולטים על עצמם
    אבל שוב כמה חתונות יש כל יום ולא קורים כאלה דברים לכן אני לא חושב שיש כל כך בעיה.

    HHKKKKH מנותק
    HHKKKKH מנותק
    HHKKKK
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #17

    @בונקר אמר בהאסונות בשמחות:

    אני לא חושב שיש בעיה להרים אנשים על שולחן.
    רגע רגע רגע על תצעקו עלי...
    צריך לעשות את זה בצורה נורמלית הבעיה שמתי שאנשים בחתונה הם מרגישים שיכורים [או שהם באמת שיכורים]
    והדברים יוצאים מכלל שליטה...
    לכן כמו שאמרו לעיל צריך לאסור את זה לגמרי כי אנשים לא שולטים על עצמם
    אבל שוב כמה חתונות יש כל יום ולא קורים כאלה דברים לכן אני לא חושב שיש כל כך בעיה.

    זה שלא קורה כל יום אסון נס!
    ולא אומר שזה לא בעיתי כי גם במירון לא קרה כל שנה אסון-אבל שזה קורה שמים לב שזה לא טוב
    ןזה ממש סכנה להרים על שולחן כי על הצד הכי קטן שיהיה אסון לחתן ח''ו זה נורא..

    ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • הגיטריסטה מנותק
      הגיטריסטה מנותק
      הגיטריסט
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #18

      אני אישית הייתי בהרבה חתונות של בחורים שהרימו אותם על שולחן
      והמטרה די ברורה הרי באים לשמח חתן וכלה ,אבל אין ספק שזה לא שווה ,ועוד לפני
      שיגיעו למצבי אי נעימות בכיבוי השירים צריך לומר זאת ולהזהיר את המשמחים
      לא דוקא מהרמת שולחן אלא אפי' עוד שטויות שעושים [כמו סלטות וגלגלונים באויר וכדו']
      שהיו מקרים ל'ע,
      שח''ו לא נגיע לעוד מצבים כאלה.

      ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
      העפרונות רק כדי לתת להם להבין
      שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ת תמר מהמרכז

        עם כל הכבוד והרצון הטוב, יש אלפי חתונות בכל יום ואלפי חתנים שעולים על השולחן, האסון הזה עצוב מאוד, ובאמת צריך להחליט שחתן לא צריך לרקוד בלהט על השולחן וגם החברים לא צריכים להרים גבוה מידי, אבל להחליט שלא עולים בכלל על השולחן? לדעתי השיא של הריקודים זה החלק שהחתן והכלה על השולחן, אנשי תזמורת שמפחדים יכולים להפסיק להופיע בחתונות. אולי גם נחרים את כל אזור צפת ומירון בגלל האסון שקרה שם? אולי נחליט שיותר לעולם אין פרנצ'עס בגלל אסון קרלין? אולי לא נעלה על מטוס לעולם בגלל הבחורים שנפלו וכו' וכו', אי אפשר להסיק מסקנות מרוב חרדה, ממשיכים בחיים ומתפללים לרפואת מי שנפגע. אני חושבת שזה חוסר אחריות מצד זמרים גדולים שמזמינים אותם בעשרות אלפי שקלים שיחליטו פתאום שעוצרים חתונה באמצע בגלל כל מיני סיבות.

        מוזיקהמ מנותק
        מוזיקהמ מנותק
        מוזיקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #19

        @תמר-מהמרכז אמר בהאסונות בשמחות:

        אני חושבת שזה חוסר אחריות מצד זמרים גדולים שמזמינים אותם בעשרות אלפי שקלים שיחליטו פתאום שעוצרים חתונה באמצע בגלל כל מיני סיבות.

        בטוחה?
        כל בעל שמחה יעדיף מס' דקות של שקט מהתזמורת אם זה ימנע אסון (שלא חייב דווקא שיסתיים במונשמים, אלא אפילו פציעות קלות)

        הטענה שעד היום זה לא קרה מופרכת לחלוטין! וגם בדוגמאות שהבאת ממירון וקרלין כולם מבינים שאם המצב הלא בטיחותי ימשך כמו שהיה באירועים אלו אזי רבים יבחרו מרצונם שלא להישתתף!

        אגב את המסקנות אנו לא מסיקים מהחרדה אלא מהתוצאה...

        אף אחד לא מוכן להיות מהאחוז הבודד שאצלו יקרה האסון רק בגלל של 99 אחוזים זה לא קורה...

        גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

        שרת הרוקש בונקרב 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מוזיקהמ מוזיקה

          @תמר-מהמרכז אמר בהאסונות בשמחות:

          אני חושבת שזה חוסר אחריות מצד זמרים גדולים שמזמינים אותם בעשרות אלפי שקלים שיחליטו פתאום שעוצרים חתונה באמצע בגלל כל מיני סיבות.

          בטוחה?
          כל בעל שמחה יעדיף מס' דקות של שקט מהתזמורת אם זה ימנע אסון (שלא חייב דווקא שיסתיים במונשמים, אלא אפילו פציעות קלות)

          הטענה שעד היום זה לא קרה מופרכת לחלוטין! וגם בדוגמאות שהבאת ממירון וקרלין כולם מבינים שאם המצב הלא בטיחותי ימשך כמו שהיה באירועים אלו אזי רבים יבחרו מרצונם שלא להישתתף!

          אגב את המסקנות אנו לא מסיקים מהחרדה אלא מהתוצאה...

          אף אחד לא מוכן להיות מהאחוז הבודד שאצלו יקרה האסון רק בגלל של 99 אחוזים זה לא קורה...

          שרת הרוקש מנותק
          שרת הרוקש מנותק
          שרת הרוק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #20

          @מוזיקה אמר בהאסונות בשמחות:

          אף אחד לא מוכן להיות מהאחוז הבודד שאצלו יקרה האסון רק בגלל של 99 אחוזים זה לא קורה...

          @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

          זה שלא קורה כל יום אסון נס!

          אבל על כל דבר אפשר להגיד את זה, גם שאני יורדת במדרגות ולא שוברת את המפרקת ומתה זה נס, וגם שאני חוצה את הכביש ועולה על אוטובוס ולא מתה בתאונה זה גם נס!
          אז אני לא אעשה את זה יותר כדי לא לא להיות מהאחוז הבודד?

          ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

          אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שרת הרוקש שרת הרוק

            @מוזיקה אמר בהאסונות בשמחות:

            אף אחד לא מוכן להיות מהאחוז הבודד שאצלו יקרה האסון רק בגלל של 99 אחוזים זה לא קורה...

            @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

            זה שלא קורה כל יום אסון נס!

            אבל על כל דבר אפשר להגיד את זה, גם שאני יורדת במדרגות ולא שוברת את המפרקת ומתה זה נס, וגם שאני חוצה את הכביש ועולה על אוטובוס ולא מתה בתאונה זה גם נס!
            אז אני לא אעשה את זה יותר כדי לא לא להיות מהאחוז הבודד?

            אילניתא מנותק
            אילניתא מנותק
            אילנית
            כתב מקצב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

            @מוזיקה אמר בהאסונות בשמחות:

            אף אחד לא מוכן להיות מהאחוז הבודד שאצלו יקרה האסון רק בגלל של 99 אחוזים זה לא קורה...

            @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

            זה שלא קורה כל יום אסון נס!

            אבל על כל דבר אפשר להגיד את זה, גם שאני יורדת במדרגות ולא שוברת את המפרקת ומתה זה נס, וגם שאני חוצה את הכביש ועולה על אוטובוס ולא מתה בתאונה זה גם נס!
            אז אני לא אעשה את זה יותר כדי לא לא להיות מהאחוז הבודד?

            לחצות את הכביש אני חייבת. ובאמת עושה את זה בזהירות יתרה.
            לרדת במדרגות- כנ"ל.
            לעומת זאת, אף אחד אינו חייב להרים חתנים בזהירות ובחוסר זהירות על שולחנות בחתונה.
            ו... רגע,
            את באמת השווית בין לחצות את הכביש לבין להרים חתנים על שולחנות?!
            את באמת לא מבינה את ההבדל?

            "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
            #משפטשאהבתי.

            רולנדר שרת הרוקש 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • אילניתא אילנית

              @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

              @מוזיקה אמר בהאסונות בשמחות:

              אף אחד לא מוכן להיות מהאחוז הבודד שאצלו יקרה האסון רק בגלל של 99 אחוזים זה לא קורה...

              @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

              זה שלא קורה כל יום אסון נס!

              אבל על כל דבר אפשר להגיד את זה, גם שאני יורדת במדרגות ולא שוברת את המפרקת ומתה זה נס, וגם שאני חוצה את הכביש ועולה על אוטובוס ולא מתה בתאונה זה גם נס!
              אז אני לא אעשה את זה יותר כדי לא לא להיות מהאחוז הבודד?

              לחצות את הכביש אני חייבת. ובאמת עושה את זה בזהירות יתרה.
              לרדת במדרגות- כנ"ל.
              לעומת זאת, אף אחד אינו חייב להרים חתנים בזהירות ובחוסר זהירות על שולחנות בחתונה.
              ו... רגע,
              את באמת השווית בין לחצות את הכביש לבין להרים חתנים על שולחנות?!
              את באמת לא מבינה את ההבדל?

              רולנדר מנותק
              רולנדר מנותק
              רולנד
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #22

              כל הדיון כאן צריך להיות במקרו של הענין לא במיקרו

              הרעיון הוא שצריך להפעיל את שיקול הדעת על כל דבר שעושים,
              לא לקחת הימור, בוודאי אם זה הימור על חשבון השני והשמחה שלו.

              רק שבעיתות של שמחה - לא תמיד שיקול הדעת מופעל נכון, האקשן הריקודים הרעש וכו' וכו'
              כל מה שנוגע לבטיחות, אסור לעגל פינות, זה מצליח 99 מקרים, אבל אחד מתפשל, והאחד הזה עולה ביוקר.

              אני יביא אולי עוד דוגמא אחת קטנה דווקא במיקרו -
              הייתי בחתונה לפני זמן מה, שאחד מהחברים של החתן עשה פעלולי אש
              אני מתאר לעצמי שהוא חיקה מישהו שהוא ראה, אבל המישהו הזה ככל הנראה היה מקצועי,
              ויתכן שאפילו מתפרנס מתחום זה.
              אבל הוא חובבן, ואני מתאר לעצמי שהוא עשה את זה אין ספור פעמים
              אבל הפעם הפעלול הזה כמעט הסתיים באסון, לאחר שבגדיו עלו באש!!!!! כן כן!!!!
              הפעלול לא הצליח.
              אז הוא ניסה את כוחו לשמח את חברו, אבל בפועל כמעט והפך את החתונה והשמחה ליום אבל ועצוב.

              כביש / מדרגות / מטוס - לא רלוונטי, אנחנו צריכים להמשיך לחיות, אבל לא לחיות בהימור
              לא כל דבר שיש בו סכנה זה הימור, אם הטייס וותיק ומטיס מטוסים שנים רבות, אז אם אני טס איתו זה לא הימור.

              ידוע הסיפור של ר' יענקלה גלינסקי בענין ההבדל בין רופא לטייס....

              🎹🎻🎺🎷🥁
              כל זמן שהמיתר שלם -
              אפשר עוד לנגן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • אילניתא אילנית

                @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                @מוזיקה אמר בהאסונות בשמחות:

                אף אחד לא מוכן להיות מהאחוז הבודד שאצלו יקרה האסון רק בגלל של 99 אחוזים זה לא קורה...

                @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

                זה שלא קורה כל יום אסון נס!

                אבל על כל דבר אפשר להגיד את זה, גם שאני יורדת במדרגות ולא שוברת את המפרקת ומתה זה נס, וגם שאני חוצה את הכביש ועולה על אוטובוס ולא מתה בתאונה זה גם נס!
                אז אני לא אעשה את זה יותר כדי לא לא להיות מהאחוז הבודד?

                לחצות את הכביש אני חייבת. ובאמת עושה את זה בזהירות יתרה.
                לרדת במדרגות- כנ"ל.
                לעומת זאת, אף אחד אינו חייב להרים חתנים בזהירות ובחוסר זהירות על שולחנות בחתונה.
                ו... רגע,
                את באמת השווית בין לחצות את הכביש לבין להרים חתנים על שולחנות?!
                את באמת לא מבינה את ההבדל?

                שרת הרוקש מנותק
                שרת הרוקש מנותק
                שרת הרוק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #23

                @אילנית וודאי שיש הבדל, אבל זה העניין בהשוואה, שתיהן הן פעולות שכרוכות בסיכון וצריך לעשות אותן בזהירות.
                אני חושבת שאפשר להרים על שולחנות, אבל לעשות את זה בזהירות, בלי ריקודים ליד והתחרפנויות, ולראות שהאנשים שם לא שיכורים...
                אם אי אפשר להקפיד על זהירות אז זה מיותר, אבל אם נזהרים, אין סיבה להימנע ממשהו שמשמח את החתן והכלה רק בשביל פחדים לא ריאליים.
                (וסטטיסטית, יש הרבה יותר נפגעים מתאונות דרכים, מחתנים שנפלו משולחן - זה המקרה היחיד ששמעתי עליו)

                ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מוזיקהמ מוזיקה

                  @תמר-מהמרכז אמר בהאסונות בשמחות:

                  אני חושבת שזה חוסר אחריות מצד זמרים גדולים שמזמינים אותם בעשרות אלפי שקלים שיחליטו פתאום שעוצרים חתונה באמצע בגלל כל מיני סיבות.

                  בטוחה?
                  כל בעל שמחה יעדיף מס' דקות של שקט מהתזמורת אם זה ימנע אסון (שלא חייב דווקא שיסתיים במונשמים, אלא אפילו פציעות קלות)

                  הטענה שעד היום זה לא קרה מופרכת לחלוטין! וגם בדוגמאות שהבאת ממירון וקרלין כולם מבינים שאם המצב הלא בטיחותי ימשך כמו שהיה באירועים אלו אזי רבים יבחרו מרצונם שלא להישתתף!

                  אגב את המסקנות אנו לא מסיקים מהחרדה אלא מהתוצאה...

                  אף אחד לא מוכן להיות מהאחוז הבודד שאצלו יקרה האסון רק בגלל של 99 אחוזים זה לא קורה...

                  בונקרב מנותק
                  בונקרב מנותק
                  בונקר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #24

                  @מוזיקה אני לא מבין מתי שמענו שכזה דבר קרה עשרות שנים מיליוני חתונות ולעולם לא קרה כזה דבר
                  אז פעם אחת קרה
                  מעכשיו ניזהר יותר
                  המקרה הזה אולי אלפית האחוז!!!!

                  "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                  [ממעמקים גד אלבז]

                  מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • בונקרב בונקר

                    @מוזיקה אני לא מבין מתי שמענו שכזה דבר קרה עשרות שנים מיליוני חתונות ולעולם לא קרה כזה דבר
                    אז פעם אחת קרה
                    מעכשיו ניזהר יותר
                    המקרה הזה אולי אלפית האחוז!!!!

                    מוזיקהמ מנותק
                    מוזיקהמ מנותק
                    מוזיקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                    #25

                    @בונקר אמר בהאסונות בשמחות:

                    אז פעם אחת קרה

                    אז נכון שהפעם זה קרה בצורה הקשה שכולם שמעו על המקרה
                    אבל,
                    זה שלא שמעת על חתנים שרק נזקקו לחבישה קטנה או שנפלו ובנס לא נחבלו או נפגעו כתוצאה מאי זהירות בריקודים, זה ממש לא אומר שזה לא קרה
                    כפי שכבר אמרו פה אם זה היה פעולה שמחויבת ובלעדיה החתונה לא תהיה שמחה וכו' כמו שחיבים לעבור את הכביש, ניחא
                    אבל דבר כזה מיותר למה בכלל צריך אותו???
                    הדודות הזקנות לא סתם תמיד מסובבות את הראש בשעה שרואות דברים כאלו...

                    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • רולנדר רולנד

                      מצבו של החתן שנפל בחתונתו עדיין מוגדר קשה והוא מורדם ומונשם במח' טיפול נמרץ תה"ש. משפחתו מבקשת להתפלל לרפואתו של איתי בן אהובה.

                      החתן שנפל נכנס לניתוח ראש

                      לאמירת תהילים ביחד כנסו <<<כאן>>>

                      רולנדר מנותק
                      רולנדר מנותק
                      רולנד
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26

                      @רולנד אמר בהאסונות בשמחות:

                      מצבו של החתן שנפל בחתונתו עדיין מוגדר קשה והוא מורדם ומונשם במח' טיפול נמרץ תה"ש. משפחתו מבקשת להתפלל לרפואתו של איתי בן אהובה.

                      החתן שנפל נכנס לניתוח ראש

                      לאמירת תהילים ביחד כנסו <<<כאן>>>

                      שימו לב:

                      נעשה לחתן שינוי השם ל:

                      איתי חיים בן אהובה

                      🎹🎻🎺🎷🥁
                      כל זמן שהמיתר שלם -
                      אפשר עוד לנגן

                      ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • רולנדר רולנד

                        @רולנד אמר בהאסונות בשמחות:

                        מצבו של החתן שנפל בחתונתו עדיין מוגדר קשה והוא מורדם ומונשם במח' טיפול נמרץ תה"ש. משפחתו מבקשת להתפלל לרפואתו של איתי בן אהובה.

                        החתן שנפל נכנס לניתוח ראש

                        לאמירת תהילים ביחד כנסו <<<כאן>>>

                        שימו לב:

                        נעשה לחתן שינוי השם ל:

                        איתי חיים בן אהובה

                        ר מנותק
                        ר מנותק
                        רחל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27

                        מטעויות לומדים

                        המחר לעולם לא יהיה נפלא
                        אם אתה עדיין שקוע באתמול

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • HHKKKKH מנותק
                          HHKKKKH מנותק
                          HHKKKK
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                          #28

                          @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                          אבל על כל דבר אפשר להגיד את זה, גם שאני יורדת במדרגות ולא שוברת את המפרקת ומתה זה נס, וגם שאני חוצה את הכביש ועולה על אוטובוס ולא מתה בתאונה זה גם נס!
                          אז אני לא אעשה את זה יותר כדי לא לא להיות מהאחוז הבודד?

                          ממש לא!
                          הסיכוי לשבור מפרק במדרגות הוא 0 וגם הסיכון 0,
                          משא''כ בהרמת שולחן עם בנ''א שהוא חתן,
                          הסיכוי יותר גבוה-והסיכון ג''כ-זה הכל,
                          כבר ראינו במירון שהרי היה שם האחוז הבודד של אסונות
                          כי כל שנה יש שם אירוע וכמה שנים מתוכם היה אסון- כמעט כלום-1-2
                          אבל זה שלא קורה כלום לא אומר שאין סכנה!

                          [סליחה שהארכתי כי אני ממש לא אוהב לקרוא מגילות.]

                          ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                          שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • HHKKKKH HHKKKK

                            @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                            אבל על כל דבר אפשר להגיד את זה, גם שאני יורדת במדרגות ולא שוברת את המפרקת ומתה זה נס, וגם שאני חוצה את הכביש ועולה על אוטובוס ולא מתה בתאונה זה גם נס!
                            אז אני לא אעשה את זה יותר כדי לא לא להיות מהאחוז הבודד?

                            ממש לא!
                            הסיכוי לשבור מפרק במדרגות הוא 0 וגם הסיכון 0,
                            משא''כ בהרמת שולחן עם בנ''א שהוא חתן,
                            הסיכוי יותר גבוה-והסיכון ג''כ-זה הכל,
                            כבר ראינו במירון שהרי היה שם האחוז הבודד של אסונות
                            כי כל שנה יש שם אירוע וכמה שנים מתוכם היה אסון- כמעט כלום-1-2
                            אבל זה שלא קורה כלום לא אומר שאין סכנה!

                            [סליחה שהארכתי כי אני ממש לא אוהב לקרוא מגילות.]

                            שרת הרוקש מנותק
                            שרת הרוקש מנותק
                            שרת הרוק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרת הרוק
                            #29

                            @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

                            הסיכוי לשבור מפרק במדרגות הוא 0 וגם הסיכון 0,

                            חסרים מקרים של אנשים שמחליקים במדרגות?

                            @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

                            אבל זה שלא קורה כלום לא אומר שאין סכנה!

                            לא טענתי שאין סכנה, רק אמרתי שמה שקרה שם יש סיכוי אפסי שזה יקרה (חתן אחד מתוך מיליונים), ובגלל שיש סכנה צריך לעשות את בזהירות.

                            @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

                            [סליחה שהארכתי כי אני ממש לא אוהב לקרוא מגילות.]

                            הכל טוב 🙂

                            ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                            HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • שרת הרוקש שרת הרוק

                              @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

                              הסיכוי לשבור מפרק במדרגות הוא 0 וגם הסיכון 0,

                              חסרים מקרים של אנשים שמחליקים במדרגות?

                              @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

                              אבל זה שלא קורה כלום לא אומר שאין סכנה!

                              לא טענתי שאין סכנה, רק אמרתי שמה שקרה שם יש סיכוי אפסי שזה יקרה (חתן אחד מתוך מיליונים), ובגלל שיש סכנה צריך לעשות את בזהירות.

                              @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

                              [סליחה שהארכתי כי אני ממש לא אוהב לקרוא מגילות.]

                              הכל טוב 🙂

                              HHKKKKH מנותק
                              HHKKKKH מנותק
                              HHKKKK
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30

                              @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                              חסרים מקרים של אנשים שמחליקים במדרגות?

                              כן אבל התוצאה קצת אחרת ,ועודשהוא חתן הזהירות פי 100 שמא יקרה משהו הכי קטן

                              @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                              לא טענתי שאין סכנה, רק אמרתי שמה שקרה שם יש סיכוי אפסי שזה יקרה (חתן אחד מתוך מיליונים), ובגלל שיש סכנה צריך לעשות את בזהירות.

                              ואחרי שיש מקרים אפשר גם לותר כי בכל זאת זה לא החלק הכי חשוב בחתונה ועל הסיכוי הקטן.....

                              ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                              שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • HHKKKKH HHKKKK

                                @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                                חסרים מקרים של אנשים שמחליקים במדרגות?

                                כן אבל התוצאה קצת אחרת ,ועודשהוא חתן הזהירות פי 100 שמא יקרה משהו הכי קטן

                                @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                                לא טענתי שאין סכנה, רק אמרתי שמה שקרה שם יש סיכוי אפסי שזה יקרה (חתן אחד מתוך מיליונים), ובגלל שיש סכנה צריך לעשות את בזהירות.

                                ואחרי שיש מקרים אפשר גם לותר כי בכל זאת זה לא החלק הכי חשוב בחתונה ועל הסיכוי הקטן.....

                                שרת הרוקש מנותק
                                שרת הרוקש מנותק
                                שרת הרוק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #31

                                @hhkkkk אמר בהאסונות בשמחות:

                                הזהירות פי 100

                                ממש לא, יש מוזיקה חזקה ברקע, כולם רוקדים וקופצים כמו משוגעים, ומרימים את החתן על השוולחן בלי טיפה של זהירות (וההוכחה הכי טובה היא שזה אף פעם לא קרה לכלה)

                                ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • HHKKKKH מנותק
                                  HHKKKKH מנותק
                                  HHKKKK
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #32

                                  @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                                  ממש לא, יש מוזיקה חזקה ברקע, כולם רוקדים וקופצים כמו משוגעים, ומרימים את החתן על השוולחן בלי טיפה של זהירות (וההוכחה הכי טובה היא שזה אף פעם לא קרה לכלה)

                                  אמרתי שצריך שיהיה זהירות פי מאה לא שיש!

                                  וגבי כלה -לא יודע אף פעם לא הייתי באזור.

                                  ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                  שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • HHKKKKH HHKKKK

                                    @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                                    ממש לא, יש מוזיקה חזקה ברקע, כולם רוקדים וקופצים כמו משוגעים, ומרימים את החתן על השוולחן בלי טיפה של זהירות (וההוכחה הכי טובה היא שזה אף פעם לא קרה לכלה)

                                    אמרתי שצריך שיהיה זהירות פי מאה לא שיש!

                                    וגבי כלה -לא יודע אף פעם לא הייתי באזור.

                                    שרת הרוקש מנותק
                                    שרת הרוקש מנותק
                                    שרת הרוק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #33

                                    @hhkkkk אני מסכימה לגמרי שצריך להיזהר.
                                    ובקשר לכלה, לא צריך להיות באיזור, מספיק לדעת שבחיים לא היה אירוע כזה בחדשות.

                                    ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • HHKKKKH מנותק
                                      HHKKKKH מנותק
                                      HHKKKK
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #34

                                      @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                                      ובקשר לכלה, לא צריך להיות באיזור, מספיק לדעת שבחיים לא היה אירוע כזה בחדשות.

                                      טוב כי שם יותר נזהרים.

                                      ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                      ברוריהב ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • HHKKKKH HHKKKK

                                        @שרת-הרוק אמר בהאסונות בשמחות:

                                        ובקשר לכלה, לא צריך להיות באיזור, מספיק לדעת שבחיים לא היה אירוע כזה בחדשות.

                                        טוב כי שם יותר נזהרים.

                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #35
                                        פוסט זה נמחק!
                                        פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ברוריהב ברוריה

                                          פוסט זה נמחק!

                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #36
                                          פוסט זה נמחק!
                                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול