דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשת מידע: נגן עם בלוטוס באיכות גבוהה!

בקשת מידע: נגן עם בלוטוס באיכות גבוהה!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
22 פוסטים 11 כותבים 1.0k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המוזיקאיה המוזיקאי

    יש לי אוזניות בלוטוס מדגם יחסית יקר הבעיה היא שאני לא יכול להשתמש בפונקציה של הבלוטוס בגלל שהבלוטוס של הנגן מוריד את איכות השמע במידה ניכרת וזה כבר לא מועיל כלום זה שהאוזניות באיכות גבוהה ניסיתי בכמה נגנים וכמה אוזניות {כולל יקרים כמו סמארטבס וכו'} ובכולם יש את אותה בעיה אם מישהו מכיר דגם של נגן שיש לו בלוטוס באיכות כמו של סמרטופון וטאבלט וכו' שלא מוריד בכלל באיכות של השמע אשמח לשמוע...

    EtiE מנותק
    EtiE מנותק
    Eti
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @המוזיקאי מצטרפת לבקשה.
    לי יש D8 של סאמויקס שהוא נגן תותח עם שמע מעולה, אבל כל הקטע של הבלוטוס תקוע לו.
    כשמחברים בלוטוס הוא משמיע שירים באיכות של רדיו משנות השמונים או שהם בכלל מצרצרים כאילו אין קליטה 😉
    אז בקיצור אשמח גם לדעת איזה נגנים טובים יש בענין הזה.

    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • המוזיקאיה מנותק
      המוזיקאיה מנותק
      המוזיקאי
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      נו... רבותי... אף אחד לא יודע???

      "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

      הגיטריסטה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • המוזיקאיה המוזיקאי

        נו... רבותי... אף אחד לא יודע???

        הגיטריסטה מנותק
        הגיטריסטה מנותק
        הגיטריסט
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
        #4

        @המוזיקאי
        יש את הביזנס פלוס [הגרסה הישנה בלי אפשרות להעתיק]
        שהוא ידוע באיכות הבלוטוס שלו .
        [דרך אגב לפי ההודעות אני שם לב שאתה מחפש גם נגן וגם אוזניות]

        ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
        העפרונות רק כדי לתת להם להבין
        שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מתימ מנותק
          מתימ מנותק
          מתי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          לי יש נגן "סופר סטאר" עם איכות בלוטוס מעולה!!!!!!!!!!- ממליץ!!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • המוזיקאיה המוזיקאי

            יש לי אוזניות בלוטוס מדגם יחסית יקר הבעיה היא שאני לא יכול להשתמש בפונקציה של הבלוטוס בגלל שהבלוטוס של הנגן מוריד את איכות השמע במידה ניכרת וזה כבר לא מועיל כלום זה שהאוזניות באיכות גבוהה ניסיתי בכמה נגנים וכמה אוזניות {כולל יקרים כמו סמארטבס וכו'} ובכולם יש את אותה בעיה אם מישהו מכיר דגם של נגן שיש לו בלוטוס באיכות כמו של סמרטופון וטאבלט וכו' שלא מוריד בכלל באיכות של השמע אשמח לשמוע...

            חראשוח מנותק
            חראשוח מנותק
            חראשו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @המוזיקאי אמר בבקשת מידע: נגן עם בלוטוס באיכות גבוהה!:

            יש לי אוזניות בלוטוס מדגם יחסית יקר הבעיה היא שאני לא יכול להשתמש בפונקציה של הבלוטוס בגלל שהבלוטוס של הנגן מוריד את איכות השמע במידה ניכרת וזה כבר לא מועיל כלום זה שהאוזניות באיכות גבוהה ניסיתי בכמה נגנים וכמה אוזניות {כולל יקרים כמו סמארטבס וכו'} ובכולם יש את אותה בעיה אם מישהו מכיר דגם של נגן שיש לו בלוטוס באיכות כמו של סמרטופון וטאבלט וכו' שלא מוריד בכלל באיכות של השמע אשמח לשמוע...

            נגן מומלץ עם בלוטות 5

            הכשרת הנגן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 7 באניאגרם 07 מנותק
              7 באניאגרם 07 מנותק
              7 באניאגרם 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              אני ממליצה-דינומייט. יש לי ואני מאד מאד מרוצה ב"ה.
              אח שלי אמר שגם בוס זה טוב אל לא בדקתי מעולם

              EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                אני ממליצה-דינומייט. יש לי ואני מאד מאד מרוצה ב"ה.
                אח שלי אמר שגם בוס זה טוב אל לא בדקתי מעולם

                EtiE מנותק
                EtiE מנותק
                Eti
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @7-באניאגרם-0 דווקא היה לי את הנגן הזה ולא הייתי מרוצה ממנו בכלל, לא מבחינת הסאונד הכללי ועוד יותר לא בבלוטוס

                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                7 באניאגרם 07 תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • EtiE Eti

                  @7-באניאגרם-0 דווקא היה לי את הנגן הזה ולא הייתי מרוצה ממנו בכלל, לא מבחינת הסאונד הכללי ועוד יותר לא בבלוטוס

                  7 באניאגרם 07 מנותק
                  7 באניאגרם 07 מנותק
                  7 באניאגרם 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @eti דינומייט?

                  EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                    @eti דינומייט?

                    EtiE מנותק
                    EtiE מנותק
                    Eti
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @7-באניאגרם-0 דינומייט של סאמוויקס.
                    אליו התכוונת?

                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                    7 באניאגרם 07 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • נשרנ מנותק
                      נשרנ מנותק
                      נשר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      לי יש דוקו בלאק כבר שנה וחצי
                      אחלה נגן אם איכות מעולה ממליץ

                      על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                      בקש להתמודד עם הקשיים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • EtiE Eti

                        @7-באניאגרם-0 דינומייט של סאמוויקס.
                        אליו התכוונת?

                        7 באניאגרם 07 מנותק
                        7 באניאגרם 07 מנותק
                        7 באניאגרם 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @eti כן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ישעיהי מנותק
                          ישעיהי מנותק
                          ישעיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          ביזנס פלוס נגן פצצה מעולה
                          והבלוטוס עובד גם ב 5.0.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • המוזיקאיה מנותק
                            המוזיקאיה מנותק
                            המוזיקאי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            רבויייתי!!!! נראה שלא הבנתם מה אני רוצה לא שאלתי איזה נגן טוב אלא איזה נגן הבלוטוס שלו טוב ובכל הנגנים שהזכרתם כבר בדקתי את הבלוטוס והוא לא באיכות טובה {יתכן שלא כולם מבחינים בזה אבל יש כאלה שיש להם יותר אנינות טעם בסאונד וזה מפריע להם איכות השמע/השידור של הבלוטוס...}

                            "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                            תמר 7ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • המוזיקאיה המוזיקאי

                              רבויייתי!!!! נראה שלא הבנתם מה אני רוצה לא שאלתי איזה נגן טוב אלא איזה נגן הבלוטוס שלו טוב ובכל הנגנים שהזכרתם כבר בדקתי את הבלוטוס והוא לא באיכות טובה {יתכן שלא כולם מבחינים בזה אבל יש כאלה שיש להם יותר אנינות טעם בסאונד וזה מפריע להם איכות השמע/השידור של הבלוטוס...}

                              תמר 7ת מנותק
                              תמר 7ת מנותק
                              תמר 7
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @המוזיקאי מה זה בלוטוס לא טוב.
                              אני לא חושבת שיש כזה דבר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • Shlomo HabaniS מנותק
                                Shlomo HabaniS מנותק
                                Shlomo Habani
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Shlomo Habani
                                #16

                                יש כמה סוגי בלוטוס הכי טוב הוא 5.0 אם אני לא טועה
                                פשוט תראה בנגן איזה בלוטוס הוא תומך ואז תדע אם הבלוטוס טוב
                                שים לב רק שגם האוזניות שלך תומכות ברמה הזאת ולא פחות בעיקרון השידור לאוזניות יהיה לפי ההתקן הנמוך מבין השתיים כלומר אם הנגן 4.1 אז השידור יהיה לפי הרמה הזאת אפילו שהאוזניות מסוגלות ל5.0

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • המוזיקאיה מנותק
                                  המוזיקאיה מנותק
                                  המוזיקאי
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  שאני אומר בלוטוס טוב אני לא מתכוון לאיכות החיבור של הבלוטוס או לדור וכו' אלה לאיכות השמע שבה הבלוטוס משדר ובכל הנגנים שבדקתי בינתיים הבלוטוס הוריד את איכות השמע מה שאין כן בסמרטפונים וטאבלטים ששם זה באיכות גבוהה {יתכן שלא לכולם זה מפריע אבל יש כאלה שכן...}

                                  "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                                  Shlomo HabaniS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • המוזיקאיה המוזיקאי

                                    שאני אומר בלוטוס טוב אני לא מתכוון לאיכות החיבור של הבלוטוס או לדור וכו' אלה לאיכות השמע שבה הבלוטוס משדר ובכל הנגנים שבדקתי בינתיים הבלוטוס הוריד את איכות השמע מה שאין כן בסמרטפונים וטאבלטים ששם זה באיכות גבוהה {יתכן שלא לכולם זה מפריע אבל יש כאלה שכן...}

                                    Shlomo HabaniS מנותק
                                    Shlomo HabaniS מנותק
                                    Shlomo Habani
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @המוזיקאי זה מוזר כי זה לא אמור להיות השידור הוא אותו שידור לא אמור להיות הבדל באיכות השידור אלא אם כן האיכות של הנגן/אוזניות לא טובה
                                    אין לי ניסיון עם נגנים אז מצטער אין לי איך לעזור

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מנאשששמ מנותק
                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאששש
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      אתה צריך דווקא נגן בעברית, ושקולט עברית?

                                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                      הטכניקה באה מעצמה.

                                      המוזיקאיה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מנאשששמ מנאששש

                                        אתה צריך דווקא נגן בעברית, ושקולט עברית?

                                        המוזיקאיה מנותק
                                        המוזיקאיה מנותק
                                        המוזיקאי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @מנאששש אמר בבקשת מידע: נגן עם בלוטוס באיכות גבוהה!:

                                        אתה צריך דווקא נגן בעברית, ושקולט עברית?

                                        אני צריך נגן שתומך בשמות קבצים בעברית {ומציג אותם ישר ולא הפוך} השפה של התפריט פחות חשובה...

                                        "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                                        תמר 7ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • המוזיקאיה המוזיקאי

                                          @מנאששש אמר בבקשת מידע: נגן עם בלוטוס באיכות גבוהה!:

                                          אתה צריך דווקא נגן בעברית, ושקולט עברית?

                                          אני צריך נגן שתומך בשמות קבצים בעברית {ומציג אותם ישר ולא הפוך} השפה של התפריט פחות חשובה...

                                          תמר 7ת מנותק
                                          תמר 7ת מנותק
                                          תמר 7
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @המוזיקאי נגן בייסיק הוא נגן שקולט עברית

                                          המוזיקאיה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול