הפורום נטען כל הזמן
-
משום מה בערך מיום חמישי האחרון ה 17/03/22
הפורום מגיב מעולה אבל כל הזמן עושה תצוגה של טעינה למעלה בסרגלזה לא בעיה אצלי
יש לי אינטרנט אחלה ומחשב פצצה -
משום מה בערך מיום חמישי האחרון ה 17/03/22
הפורום מגיב מעולה אבל כל הזמן עושה תצוגה של טעינה למעלה בסרגלזה לא בעיה אצלי
יש לי אינטרנט אחלה ומחשב פצצה@איש-יהודי-טוב
תשאל שם
https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95?_=1647794747390 -
@איש-יהודי-טוב
תשאל שם
https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95?_=1647794747390@הלב-שלי אמר בהפורום נטען כל הזמן:
@איש-יהודי-טוב
תשאל שם
https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95?_=1647794747390תאמין לי שאני יודע איפה לשאול ולא צריך עזרה בזה
-
@הלב-שלי אמר בהפורום נטען כל הזמן:
@איש-יהודי-טוב
תשאל שם
https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95?_=1647794747390תאמין לי שאני יודע איפה לשאול ולא צריך עזרה בזה
-
@איש-יהודי-טוב
שים לב ש @הלב-שלי רק רצה לעזור לך
בבקשה לשמור על רמה מכובדת ולא פוגענית
מלבד זה שדברים מסוג אלו מיותרים וספאם.פוסט זה נמחק! -
משום מה בערך מיום חמישי האחרון ה 17/03/22
הפורום מגיב מעולה אבל כל הזמן עושה תצוגה של טעינה למעלה בסרגלזה לא בעיה אצלי
יש לי אינטרנט אחלה ומחשב פצצה@איש-יהודי-טוב אמר בהפורום נטען כל הזמן:
משום מה בערך מיום חמישי האחרון ה 17/03/22
הפורום מגיב מעולה אבל כל הזמן עושה תצוגה של טעינה למעלה בסרגלזה לא בעיה אצלי
יש לי אינטרנט אחלה ומחשב פצצהעדיין?
-
@איש-יהודי-טוב אמר בהפורום נטען כל הזמן:
משום מה בערך מיום חמישי האחרון ה 17/03/22
הפורום מגיב מעולה אבל כל הזמן עושה תצוגה של טעינה למעלה בסרגלזה לא בעיה אצלי
יש לי אינטרנט אחלה ומחשב פצצהעדיין?
@ntz אמר בהפורום נטען כל הזמן:
@איש-יהודי-טוב אמר בהפורום נטען כל הזמן:
משום מה בערך מיום חמישי האחרון ה 17/03/22
הפורום מגיב מעולה אבל כל הזמן עושה תצוגה של טעינה למעלה בסרגלזה לא בעיה אצלי
יש לי אינטרנט אחלה ומחשב פצצהעדיין?
לא
מעולה -
@אפוש-פאר אמר בהפורום נטען כל הזמן:
הוא נטען כל הזמן.. כי זה מתעדכן און ליין ללא כניסה לדף חדש אלא העידכונים הם על אותו דף..
אין קשר
בתור אחד שתפעל פורום נודביבי אני יודע שזה ממש לא קשור -
@אפוש-פאר אמר בהפורום נטען כל הזמן:
הוא נטען כל הזמן.. כי זה מתעדכן און ליין ללא כניסה לדף חדש אלא העידכונים הם על אותו דף..
אין קשר
בתור אחד שתפעל פורום נודביבי אני יודע שזה ממש לא קשור@איש-יהודי-טוב אמר בהפורום נטען כל הזמן:
@אפוש-פאר אמר בהפורום נטען כל הזמן:
הוא נטען כל הזמן.. כי זה מתעדכן און ליין ללא כניסה לדף חדש אלא העידכונים הם על אותו דף..
אין קשר
בתור אחד שתפעל פורום נודביבי אני יודע שזה ממש לא קשוראם כן אז איך הוא מתעדכן כל שינוי בלי ריענון ובלי שום תזוזה?
נ.ב אני לא מבין גדול באינטרנט ומחשבים אמרתי על דעת עצמי.. -
@איש-יהודי-טוב אמר בהפורום נטען כל הזמן:
@אפוש-פאר אמר בהפורום נטען כל הזמן:
הוא נטען כל הזמן.. כי זה מתעדכן און ליין ללא כניסה לדף חדש אלא העידכונים הם על אותו דף..
אין קשר
בתור אחד שתפעל פורום נודביבי אני יודע שזה ממש לא קשוראם כן אז איך הוא מתעדכן כל שינוי בלי ריענון ובלי שום תזוזה?
נ.ב אני לא מבין גדול באינטרנט ומחשבים אמרתי על דעת עצמי.. -
@אפוש-פאר באיזה שינויים הוא מתעדכן? כשיש פוסט או נושא חדש - צריך ללחוץ כדי שיגיעו.
ובתור אחת שכן מבינה בדברים האלו - ככה זה עובד ואין שום סיבה שזה יטען או יתרענן כל הזמן.@eti אמר בהפורום נטען כל הזמן:
@אפוש-פאר באיזה שינויים הוא מתעדכן? כשיש פוסט או נושא חדש - צריך ללחוץ כדי שיגיעו.
ובתור אחת שכן מבינה בדברים האלו - ככה זה עובד ואין שום סיבה שזה יטען או יתרענן כל הזמן.כשאת על הדף ומישהו עורך את הפוסט שמולך זה מתעדכן לבד ללא שום ריענון..
-
@איש-יהודי-טוב אמר בהפורום נטען כל הזמן:
@אפוש-פאר אמר בהפורום נטען כל הזמן:
הוא נטען כל הזמן.. כי זה מתעדכן און ליין ללא כניסה לדף חדש אלא העידכונים הם על אותו דף..
אין קשר
בתור אחד שתפעל פורום נודביבי אני יודע שזה ממש לא קשוראם כן אז איך הוא מתעדכן כל שינוי בלי ריענון ובלי שום תזוזה?
נ.ב אני לא מבין גדול באינטרנט ומחשבים אמרתי על דעת עצמי..@אפוש-פאר אמר בהפורום נטען כל הזמן:
@איש-יהודי-טוב אמר בהפורום נטען כל הזמן:
@אפוש-פאר אמר בהפורום נטען כל הזמן:
הוא נטען כל הזמן.. כי זה מתעדכן און ליין ללא כניסה לדף חדש אלא העידכונים הם על אותו דף..
אין קשר
בתור אחד שתפעל פורום נודביבי אני יודע שזה ממש לא קשוראם כן אז איך הוא מתעדכן כל שינוי בלי ריענון ובלי שום תזוזה?
נ.ב אני לא מבין גדול באינטרנט ומחשבים אמרתי על דעת עצמי..יש דבר כזה שנקרא שפת ג'אווה סקריפט
וזה מעדכן בלי ריענון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות