דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. אבי אילסון

אבי אילסון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
אבי אילסוןnbhgv
659 פוסטים 157 כותבים 106.6k צפיות 27 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רבקהר רבקה

    @אנונימית אמר באבי אילסון:

    תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...

    את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
    מלא!!!

    אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
    אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.

    אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].

    אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.

    הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
    הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
    הן מחינת מיקומים
    הן מבחינת מצלמות.

    הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....

    בקיצור נראה לי שהובנתי😐

    אנונימיתא מנותק
    אנונימיתא מנותק
    אנונימית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #267

    @רבקה
    את לא הבנת אותי נכון....
    אין ספק שאילסון הוא גדול המשקיענים בקליפים עד לפרטים הקטנים. אבל דווקא לכן-אני קוראת לקליפ האחרון כקליפ שמעיד על "תהליך התבגרות"-אתה שווה בזכות עצמך זה המסר של הקליפ . כלומר-אתה לא צריך להתאמץ בשביל להוכיח שאתה טוב, גם במינימליות ובקלאס-אפשר להוציא שיר עם קליפ טוב.( יש משהו בקליפים שלו שלמרות ההשקעה הם כאילו מאוד מתאמצים, הכל יותר מידי...)
    זה לגמרי תהליך התבגרות של אומן-לעניות דעתי

    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

    פ מיכאל 4מ 2 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • אנונימיתא אנונימית

      @רבקה
      את לא הבנת אותי נכון....
      אין ספק שאילסון הוא גדול המשקיענים בקליפים עד לפרטים הקטנים. אבל דווקא לכן-אני קוראת לקליפ האחרון כקליפ שמעיד על "תהליך התבגרות"-אתה שווה בזכות עצמך זה המסר של הקליפ . כלומר-אתה לא צריך להתאמץ בשביל להוכיח שאתה טוב, גם במינימליות ובקלאס-אפשר להוציא שיר עם קליפ טוב.( יש משהו בקליפים שלו שלמרות ההשקעה הם כאילו מאוד מתאמצים, הכל יותר מידי...)
      זה לגמרי תהליך התבגרות של אומן-לעניות דעתי

      פ מנותק
      פ מנותק
      פצפון
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #268

      @אנונימית התלהבתי ממה שאת אומרת שבעצם הוא הוציא קליפ בשביל עצמו

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אנונימיתא אנונימית

        @רבקה
        את לא הבנת אותי נכון....
        אין ספק שאילסון הוא גדול המשקיענים בקליפים עד לפרטים הקטנים. אבל דווקא לכן-אני קוראת לקליפ האחרון כקליפ שמעיד על "תהליך התבגרות"-אתה שווה בזכות עצמך זה המסר של הקליפ . כלומר-אתה לא צריך להתאמץ בשביל להוכיח שאתה טוב, גם במינימליות ובקלאס-אפשר להוציא שיר עם קליפ טוב.( יש משהו בקליפים שלו שלמרות ההשקעה הם כאילו מאוד מתאמצים, הכל יותר מידי...)
        זה לגמרי תהליך התבגרות של אומן-לעניות דעתי

        מיכאל 4מ מנותק
        מיכאל 4מ מנותק
        מיכאל 4
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #269

        @אנונימית זה חמוד מאד מה שאמרת
        אבל בסוף יום זמר מוציא קליפ לא בשביל עצמו אלא בשביל המאזינים ומה שכתב זה מילים יפות אבל לא נכונות

        המבין 0ה מתויגתמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מיכאל 4מ מיכאל 4

          @אנונימית זה חמוד מאד מה שאמרת
          אבל בסוף יום זמר מוציא קליפ לא בשביל עצמו אלא בשביל המאזינים ומה שכתב זה מילים יפות אבל לא נכונות

          המבין 0ה מנותק
          המבין 0ה מנותק
          המבין 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #270

          @מיכאל-4 אני שמעתי פעם בראיון שמישהו אחד מבין בתעשיית המוזיקה אמר ששווה להשקיע בקליפים כי זה נשאר לדורות וכו

          מיכאל 4מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • המבין 0ה המבין 0

            @מיכאל-4 אני שמעתי פעם בראיון שמישהו אחד מבין בתעשיית המוזיקה אמר ששווה להשקיע בקליפים כי זה נשאר לדורות וכו

            מיכאל 4מ מנותק
            מיכאל 4מ מנותק
            מיכאל 4
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #271

            @המבין-0 באת לצדד לי או לאנונימית?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיכאל 4מ מיכאל 4

              @אנונימית זה חמוד מאד מה שאמרת
              אבל בסוף יום זמר מוציא קליפ לא בשביל עצמו אלא בשביל המאזינים ומה שכתב זה מילים יפות אבל לא נכונות

              מתויגתמ מנותק
              מתויגתמ מנותק
              מתויגת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #272

              @מיכאל-4 למה לא נכונות?
              אני דווקא ממש מסכימה עם כל מה ש @אנונימית אמרה, מ"תהליך ההתבגרות" כמו שהיא קראה לזה ועד שהקליפים שלו מושקעים אבל מתאמצים...

              לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
              ושנים לנקות ולסדר אותם.

              מיכאל 4מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מתויגתמ מתויגת

                @מיכאל-4 למה לא נכונות?
                אני דווקא ממש מסכימה עם כל מה ש @אנונימית אמרה, מ"תהליך ההתבגרות" כמו שהיא קראה לזה ועד שהקליפים שלו מושקעים אבל מתאמצים...

                מיכאל 4מ מנותק
                מיכאל 4מ מנותק
                מיכאל 4
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #273

                @מתויגת מה שאתה כתבת זה נכון שזה חלק מתהליך ההתבגרות אבל מכאן ועד לומר זמר עושה את הקליפים לעצמו ובשבילו הדרך רחוק ואפילו לא נכונה

                המבין 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיכאל 4מ מיכאל 4

                  @מתויגת מה שאתה כתבת זה נכון שזה חלק מתהליך ההתבגרות אבל מכאן ועד לומר זמר עושה את הקליפים לעצמו ובשבילו הדרך רחוק ואפילו לא נכונה

                  המבין 0ה מנותק
                  המבין 0ה מנותק
                  המבין 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #274

                  @מיכאל-4 יש משהו במה שאתה אומר הרי בכל אופן אנשים זוכרים יותר שיר עם קליפ מאשר בלי וכך זה עוזר לזמר

                  מיכאל 4מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • המבין 0ה המבין 0

                    @מיכאל-4 יש משהו במה שאתה אומר הרי בכל אופן אנשים זוכרים יותר שיר עם קליפ מאשר בלי וכך זה עוזר לזמר

                    מיכאל 4מ מנותק
                    מיכאל 4מ מנותק
                    מיכאל 4
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #275

                    @המבין-0 מה שהתכוונו פה עוזר לזמר אני הבנתי שזה עוזר לו למקצועיות שלו וזה שטותים והבולים
                    וגם מה יעזור לאבי אילסון שעוד 4 שנים יזכרו שהוא הוציא שיר הרי זה לא יתרום לו כלום

                    המבין 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיכאל 4מ מיכאל 4

                      @המבין-0 מה שהתכוונו פה עוזר לזמר אני הבנתי שזה עוזר לו למקצועיות שלו וזה שטותים והבולים
                      וגם מה יעזור לאבי אילסון שעוד 4 שנים יזכרו שהוא הוציא שיר הרי זה לא יתרום לו כלום

                      המבין 0ה מנותק
                      המבין 0ה מנותק
                      המבין 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #276

                      @מיכאל-4 שאנשים מדברים על הקליפ מה לא כזה מובן

                      מיכאל 4מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • המבין 0ה המבין 0

                        @מיכאל-4 שאנשים מדברים על הקליפ מה לא כזה מובן

                        מיכאל 4מ מנותק
                        מיכאל 4מ מנותק
                        מיכאל 4
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #277

                        @המבין-0 ???? למה היתכוונת

                        המבין 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מיכאל 4מ מיכאל 4

                          @המבין-0 ???? למה היתכוונת

                          המבין 0ה מנותק
                          המבין 0ה מנותק
                          המבין 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #278

                          @מיכאל-4 אנילא יודע איך להסביר לך בכתב אבל אני נמצא במה שנקרא מרכז הנעייס וזה מה שמדברים על הקליפ איפה שהוא עשה את זה השחקנים וכו

                          מיכאל 4מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • המבין 0ה המבין 0

                            @מיכאל-4 אנילא יודע איך להסביר לך בכתב אבל אני נמצא במה שנקרא מרכז הנעייס וזה מה שמדברים על הקליפ איפה שהוא עשה את זה השחקנים וכו

                            מיכאל 4מ מנותק
                            מיכאל 4מ מנותק
                            מיכאל 4
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכאל 4
                            #279

                            @המבין-0 בעוד כמה שנים זה לאף אחד זה לא יעניין
                            למה מישהו בכלל מדבר היום על הקליפ של נמואל הרוש ישתבך ובזה הוא השקיעה הרבה

                            המבין 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מיכאל 4מ מיכאל 4

                              @המבין-0 בעוד כמה שנים זה לאף אחד זה לא יעניין
                              למה מישהו בכלל מדבר היום על הקליפ של נמואל הרוש ישתבך ובזה הוא השקיעה הרבה

                              המבין 0ה מנותק
                              המבין 0ה מנותק
                              המבין 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #280

                              @מיכאל-4 אבל מדברים על שיר עם קליפ יותר מאשר בלי למשל שיר בלי קליפ מחזיק חודש וכו ועם קליפ מחזיק יותר (תפוס ת'מסר לא יותר)

                              מיכאל 4מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • המבין 0ה המבין 0

                                @מיכאל-4 אבל מדברים על שיר עם קליפ יותר מאשר בלי למשל שיר בלי קליפ מחזיק חודש וכו ועם קליפ מחזיק יותר (תפוס ת'מסר לא יותר)

                                מיכאל 4מ מנותק
                                מיכאל 4מ מנותק
                                מיכאל 4
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #281

                                @המבין-0 מי מדבר על השיר ישתבך עכשיו (ואני לא רוצה לתפוס ת'מסר כי אני חושב שאתם טועים)

                                ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מיכאל 4מ מיכאל 4

                                  @המבין-0 מי מדבר על השיר ישתבך עכשיו (ואני לא רוצה לתפוס ת'מסר כי אני חושב שאתם טועים)

                                  ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בועז
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #282

                                  @מיכאל-4 אמר באבי אילסון:

                                  @המבין-0 מי מדבר על השיר ישתבך עכשיו (ואני לא רוצה לתפוס ת'מסר כי אני חושב שאתם טועים)

                                  נראה לי שאתה (או אולי אתם?!)

                                  @מיכאל-4 אמר באבי אילסון:

                                  @המבין-0 בעוד כמה שנים זה לאף אחד זה לא יעניין
                                  למה מישהו בכלל מדבר היום על הקליפ של נמואל הרוש ישתבך ובזה הוא השקיעה הרבה

                                  רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
                                  הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

                                  המבין 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ב בועז

                                    @מיכאל-4 אמר באבי אילסון:

                                    @המבין-0 מי מדבר על השיר ישתבך עכשיו (ואני לא רוצה לתפוס ת'מסר כי אני חושב שאתם טועים)

                                    נראה לי שאתה (או אולי אתם?!)

                                    @מיכאל-4 אמר באבי אילסון:

                                    @המבין-0 בעוד כמה שנים זה לאף אחד זה לא יעניין
                                    למה מישהו בכלל מדבר היום על הקליפ של נמואל הרוש ישתבך ובזה הוא השקיעה הרבה

                                    המבין 0ה מנותק
                                    המבין 0ה מנותק
                                    המבין 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #283

                                    @בועז חחחחחח

                                    מיכאל 4מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המבין 0ה המבין 0

                                      @בועז חחחחחח

                                      מיכאל 4מ מנותק
                                      מיכאל 4מ מנותק
                                      מיכאל 4
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #284

                                      @המבין-0 נו ברצינות הקליפ לא מוסיף עוזר לזמר

                                      המבין 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מיכאל 4מ מיכאל 4

                                        @המבין-0 נו ברצינות הקליפ לא מוסיף עוזר לזמר

                                        המבין 0ה מנותק
                                        המבין 0ה מנותק
                                        המבין 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #285

                                        @מיכאל-4 אני אמרתי את מה שאמרתי ובועז פתחתי את הנושא

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אנונימיתא מנותק
                                          אנונימיתא מנותק
                                          אנונימית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #286

                                          אני עדיין חושבת שאילסון השקיע בקליפ הזה. הוא בחר לוקיישן מצויין, הרמה המקצועית לא פחותה משאר הקליפים...רק שיש בו משהו פחות מתאמץ ויותר מינימלי
                                          והוא לא הוציא את הקליפ בשביל עצמו...זו סתם פרשנות שלי כצופה מהצד, מהתבוננות שלי-אני פירשתי את זה כמסר כפול: הוא פונה למאזינים במסר: "אתה שווה בזכות עצמך" וגם במקביל-הקליפ משדר את המסר הזה.. זו כוונה סמויה לדעתי של אילסון

                                          "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                          המבין 0ה מתויגתמ רבקהר 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול