סקר | מחיר ההופעות.
-
@eti לנפתלי קמפה יש קהל נלהב שיבוא בכל מצב
אבל יש אמת בכך ש100 שח להופעה זה מחיר יקר.
גם אני לא הייתי הולכת במחיר הזה
בלי קשר לכך שהוא לא עושה לנשים ואשריו!!אפשר לקנות בזה 20 לחמים
-
בתור אחד שמשתתף דיי קבוע בהופעות, לדעתי ולטעמי האישי זה ממש ממש שווה את הכסף!
ואני מוכן לשלם על זה בסביבות ה100 ש"ח, על אף שעל רכישת אלבומים אני מתקמצן... -
בתור אחד שמשתתף דיי קבוע בהופעות, לדעתי ולטעמי האישי זה ממש ממש שווה את הכסף!
ואני מוכן לשלם על זה בסביבות ה100 ש"ח, על אף שעל רכישת אלבומים אני מתקמצן...@זאב אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
ואני מוכן לשלם על זה בסביבות ב 100 ש"ח, על אף שעל רכישת אלבומים אני מתקמצן...
זאת בדיוק השאלה, למה?
אולי זה בגלל שלרכישת אלבום יש תחליף (העתקות וכדו') בשונה מהופעה שלרוב אין אפשרות לצפות בלי לשלם?
מעניין אותי, באם לא היו תחליפים לאלבומים גם אז לא היית משלם? -
@זאב אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
ואני מוכן לשלם על זה בסביבות ב 100 ש"ח, על אף שעל רכישת אלבומים אני מתקמצן...
זאת בדיוק השאלה, למה?
אולי זה בגלל שלרכישת אלבום יש תחליף (העתקות וכדו') בשונה מהופעה שלרוב אין אפשרות לצפות בלי לשלם?
מעניין אותי, באם לא היו תחליפים לאלבומים גם אז לא היית משלם? -
@אפרת אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
@מוזיקה מה הקשר פשוט בסוף הזמרים מעלים ליוטיוב
וחבל להוציא כסף...גם זה נקרא תחליף ולכן לא משלמים
שוב אשאל, אם לא היו מעלים ליוטיוב גם אז אנשים לא היו משלמים על אלבומים? -
@משה-0527 אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
@אפרת
גם רוב ההופעות עולות ליוטיובלראות ביוטיוב ולראות בלייב זה שונה בטרוף
-
@אפרת אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
@מוזיקה מה הקשר פשוט בסוף הזמרים מעלים ליוטיוב
וחבל להוציא כסף...גם זה נקרא תחליף ולכן לא משלמים
שוב אשאל, אם לא היו מעלים ליוטיוב גם אז אנשים לא היו משלמים על אלבומים? -
@אפרת אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
@מוזיקה מה הקשר פשוט בסוף הזמרים מעלים ליוטיוב
וחבל להוציא כסף...גם זה נקרא תחליף ולכן לא משלמים
שוב אשאל, אם לא היו מעלים ליוטיוב גם אז אנשים לא היו משלמים על אלבומים? -
@מוזיקה אנשים פעם היו קונים קלטות ודיסקים והיום הרבה פחות כי אפשר להשיג בחינם.
משא"כ הופעה שלחוויה אין תחליף.@מנאששש אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
@מוזיקה אנשים פעם היו קונים קלטות ודיסקים והיום הרבה פחות כי אפשר להשיג בחינם.
משא"כ הופעה שלחוויה אין תחליף.יפה מאד!
אז בעצם אתה מאשר את מה שכבתי במדויק@מוזיקה אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
אולי זה בגלל שלרכישת אלבום יש תחליף (העתקות וכדו') בשונה מהופעה שלרוב אין אפשרות לצפות בלי לשלם?
-
לא הייתי משלם יקר על הופעה אבל ברור שאינה דומה הופעה בלייב לצפיה ביוטיוב גם מי שלא ישלם הרבה על הופעה יעדיף בלייב מצפיה.
-
לא הייתי משלם יקר על הופעה אבל ברור שאינה דומה הופעה בלייב לצפיה ביוטיוב גם מי שלא ישלם הרבה על הופעה יעדיף בלייב מצפיה.
-
לא הייתי משלם יקר על הופעה אבל ברור שאינה דומה הופעה בלייב לצפיה ביוטיוב גם מי שלא ישלם הרבה על הופעה יעדיף בלייב מצפיה.
-
אני חושב באמת כמו שאמרו פה שזה תלוי בזמר ובתדירות
ההופעות שלו ,ואם זה מיוחד אז הייתי משלם [לא יודע עד כמה]
אבל זה ודאי לא הוכחה שצפייה בהופעה ביוטיוב או סתם במחשב
זה מעודף , כי זה אפי' לא מתקרב להופעה חיה , הבמה , האנרגיות...
למסקנה:
זה נחמד לראות אבל לא מעודף מהופעה חיה. -
אני חושבת שברור שיותר כיף ללכת להופעה ולראות הכול בלייב אבל מצד שני יש גבול עד כמה אפשר לשלם למופע במיוחד עם באים עם כל המשפחה וזה עולה הון לפעמים בעיקר בחגים שזה עוד הוצאה אבל בנוסף שיש גם את האפשרות לצפייה בשידור חי מהבית אני מעדיפה את זה במיוחד כשאני לא יכולה לנסוע רחוק בשביל הופעה.
בעבר בחיפה היו עושים הופעות בחינם בגן באם (למי שמכיר יודע) וזה היה משהו יפה וחביב בלי לשלם שקל ולהנות יש דברים כאלו לפעמים . -
אני חושבת שברור שיותר כיף ללכת להופעה ולראות הכול בלייב אבל מצד שני יש גבול עד כמה אפשר לשלם למופע במיוחד עם באים עם כל המשפחה וזה עולה הון לפעמים בעיקר בחגים שזה עוד הוצאה אבל בנוסף שיש גם את האפשרות לצפייה בשידור חי מהבית אני מעדיפה את זה במיוחד כשאני לא יכולה לנסוע רחוק בשביל הופעה.
בעבר בחיפה היו עושים הופעות בחינם בגן באם (למי שמכיר יודע) וזה היה משהו יפה וחביב בלי לשלם שקל ולהנות יש דברים כאלו לפעמים .@ברוריה גם בבית שמש פעם ההופעות של סוכות עם הרבה זמרים גדולים היו בחינם
היום לוקחים על ההופעות האלה 10 שקל שזה לא הרבה כסף
אבל אני מקווה שהם לא יעלו את המחיר כל שנה
למרות
שלפעמים זה יכול להיות טוב שמשלמים על הופעה אפילו קצת
כי ככה אני בטוחה שיהיה לי מקום בהופעה ולא להיות לחוצה שאולי אני ייכנס ואולי לאיש גם הופעות שלא מעלים ליוטיוב
ככה שזה לא רלוונטי לגבי כל ההופעות -
@ברוריה גם בבית שמש פעם ההופעות של סוכות עם הרבה זמרים גדולים היו בחינם
היום לוקחים על ההופעות האלה 10 שקל שזה לא הרבה כסף
אבל אני מקווה שהם לא יעלו את המחיר כל שנה
למרות
שלפעמים זה יכול להיות טוב שמשלמים על הופעה אפילו קצת
כי ככה אני בטוחה שיהיה לי מקום בהופעה ולא להיות לחוצה שאולי אני ייכנס ואולי לאיש גם הופעות שלא מעלים ליוטיוב
ככה שזה לא רלוונטי לגבי כל ההופעות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
