סקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?
-
@מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:
@אייצ-ית ואת הצבעת לחסידי?
לא.
כי כמו שאני הסברתי לשיראל למעלה- שאני הצבעתי למה שאני שומעת יותר ביממה- ובחרתי בקטגוריות שהיו לי בהם יותר זמרים.
לכן לא בחרתי בחסידית, אני יותר במזרחית ובישראלית-
זה לא סותר שאני לא שומעת מורדכי שפירא..וכאלה... -
@מוישה-0 אני לא מכיר את כולם (ומסופקני אם יש מישהו בדור שמכיר את כולם, כולל חבושה ונהרי וכו')
אבל את המספר אני מכיר ממרן הרב עובדיה שהיה אומר תמיד שיש 98 קללות בכי תבוא וכנגדם 98 ברכות שהם המקאמים -
לדעתי תוצאות הסקר יורו על דבר אחד כמה ממשתמשי הפורום הם חסידים כמה מזרחיים,
זאת אומרת אין פה שאלה על סגנון מוזיקה איזה יותר יפה ואיזה פחות,
אלא על החברים בפורום כי כל אחד מחובר לסגנון שלו שאתו הוא נולד,
זאת דעתי מי שחושב אחרת מוזמן לכתוב...@מוישה-0 זה מאוד מעניין מה שאתה אומר, חשבתי על זה הרבה בעבר.. ודווקא היה מעניין לעשות על זה סקר נפרד...
אני בתור חסידית לא סובלת מוזיקה מזרחית, ויש לי חברה ספרדיה שלא סובלת חסידי, ופעם רצינו לחקור את העניין הזה אם זה קשור למוזיקה שגדלנו עליה או לא... -
@מוישה-0 זה מאוד מעניין מה שאתה אומר, חשבתי על זה הרבה בעבר.. ודווקא היה מעניין לעשות על זה סקר נפרד...
אני בתור חסידית לא סובלת מוזיקה מזרחית, ויש לי חברה ספרדיה שלא סובלת חסידי, ופעם רצינו לחקור את העניין הזה אם זה קשור למוזיקה שגדלנו עליה או לא... -
@ב-ב תקשיבי בסקר שיש למטה יש משהו מאוד מעניין הוא גם שואל איזה מגדר אתה שייך וגם איזה מוזיקה הכי יפה והתוצאה היא מדהימה
החסידים הם רק 28.6% מהמשיבים,
והאחוזים למוזיקה החסידית הם 47.7%
זאת אומרת שבאמת כמו ש @מעט-אור כתב שזה עניין של סגנון צליל,
ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
וזה מה שרואים בסקר.
כאן -
@ב-ב תקשיבי בסקר שיש למטה יש משהו מאוד מעניין הוא גם שואל איזה מגדר אתה שייך וגם איזה מוזיקה הכי יפה והתוצאה היא מדהימה
החסידים הם רק 28.6% מהמשיבים,
והאחוזים למוזיקה החסידית הם 47.7%
זאת אומרת שבאמת כמו ש @מעט-אור כתב שזה עניין של סגנון צליל,
ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
וזה מה שרואים בסקר.
כאן -
@מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:
ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
לא בטוח
-
@ב-ב תקשיבי בסקר שיש למטה יש משהו מאוד מעניין הוא גם שואל איזה מגדר אתה שייך וגם איזה מוזיקה הכי יפה והתוצאה היא מדהימה
החסידים הם רק 28.6% מהמשיבים,
והאחוזים למוזיקה החסידית הם 47.7%
זאת אומרת שבאמת כמו ש @מעט-אור כתב שזה עניין של סגנון צליל,
ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
וזה מה שרואים בסקר.
כאן@מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:
ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
בכלל לא..
אולי בחתונות וכאלה- זה מוזיקה מרקידה, מחברת ומקפיצה-
לא מחייב שכולם יסכימו שהמוזיקה הזו זה וואו בשבילם!@מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:
וזה מה שרואים בסקר.
מי ישמע כמה מגיבים כבר הצביעו....
האתר הזה רובו מהז'אנר הזה- ברור שזו תהיה התוצאה... -
@צור תיקון טעות
@מוישה-0 אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:
ואחרי הכול מבחינת יופי וחיבור הרי כולם מודים שאין על מוזיקה חסידית,
וזה מה שרואים בסקר.הרוב מודה
@מוישה-0 או שהרוב מקשיבים כי זו המוזיקה היותר שמורה. או שהם לא יודעים מה זאת מוזיקה חסידית. ועוד דבר, לליטאים אין (כמעט) מוזיקה ליטאית משל עצמם, אז הם מקשיבים לחסידית, אבל הם לאאאא חסידים.
-
@מוישה-0 או שהרוב מקשיבים כי זו המוזיקה היותר שמורה. או שהם לא יודעים מה זאת מוזיקה חסידית. ועוד דבר, לליטאים אין (כמעט) מוזיקה ליטאית משל עצמם, אז הם מקשיבים לחסידית, אבל הם לאאאא חסידים.
-
@מוישה-0 נכון. וזו התשובה למה אחוז המקשיבים למוזיקה חסידית כפול מאחוז החסידיים.
זה בדיוק מה רציתי לומר. -
@צור אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:
למה אין מוזיקת פיוטים?
זה לא כלול במזרחית??
האמת, רק ביום שישי נזכרתי שעוד אין סקר למוצ"ש, כך שלא חשבתי על יותר מדי.
אם יש לכם רעיונות לסקרים, תשלחו לי.
כי אין לי עוד סקרים לשבועות הקרובים.@ntz אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:
זה לא כלול במזרחית??
לא ממש
כי איציק דדיה, מאיר גרין, חיים ישראל וכו'
לא מתקרבים לסגנון המזרחי של הפיוטים
זה ממש שתי סגנונות
אני מכורה לפיוטים וממש לא מתחברת למזרחי של חיים ישראל ודומיו.. -
וואי תקשיבו זה נורא קשה לענות...
ואני יסביר:
אני נורא אוהבת בחסידי את מרדכי שפירו אבל אני לא אוהבת את אברהם פריד ואת מרדכי בן דוד וכל החסידים למיניהם
מזרחי אני נורא אוהבת את איציק דדיה ומאיר גרין אבל לא מזרחי כבד כמו יובל טייב ופיוטים וכו
וגם בישראלי אני אוהבת את ישי ריבו ועקיבא אבל לא שולי רנד ועדירן וכו'
אז מה אני אמורה להצביע??
@שיראל אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:
אבל לא שולי רנד ועדירן וכו'
שולי רנד ועדי רן זה לא נקרא מוסיקה ישראלית
את זה הייתי שמה באחר...
עדי רן זה רוק
שולי רנד, קשה לי להגדיר את הסגנון שלו אבל זה לא ישראלי -
@שיראל אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:
אבל לא שולי רנד ועדירן וכו'
שולי רנד ועדי רן זה לא נקרא מוסיקה ישראלית
את זה הייתי שמה באחר...
עדי רן זה רוק
שולי רנד, קשה לי להגדיר את הסגנון שלו אבל זה לא ישראלי@margalit אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:
שולי רנד, קשה לי להגדיר את הסגנון שלו
לדעתי הסגנון של שולי רנד הוא ייחודי כמו השירים שלו שהם על סולמות ייחודיים שכמעט אף אחד לא מנגן עליהם,
ואני הייתי מגדיר זאת כסגנון המבטא כאב ועצבות ומרירות. -
@margalit אמר בסקר פרשת קרח | לאיזה סגנון מוזיקה אתה מתחבר במיוחד?:
שולי רנד, קשה לי להגדיר את הסגנון שלו
לדעתי הסגנון של שולי רנד הוא ייחודי כמו השירים שלו שהם על סולמות ייחודיים שכמעט אף אחד לא מנגן עליהם,
ואני הייתי מגדיר זאת כסגנון המבטא כאב ועצבות ומרירות.@מוישה-0 שולי רנד בהחלט מנגן על סולמות ייחודיים שכמעט אף אחד לא מנגן עליהם...
והייתי מוסיפה על כך -
העומקק של השירים שלו - לא נתון אצל כלל הזמרים...
כששולי רנד מוציא שיר - יש סיפור מאחורי כל ביצוע.
ואני דווקא חושבת שהסגנון שלו ישראלי מאד-מאד.
מה ישראלי אם לא ה ו א בציבור הדתי?........
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות