הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..
-
@ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?

@מוכן-תמיד-לעזור
כן. -
ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים
-
ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים
-
@eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים
כאן נשאר 'חוקי הפורום'
-
@eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.
תכנס ל https://miktzav.com/tos
זה מובנה במערכת -
@eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.
תכנס ל https://miktzav.com/tos
זה מובנה במערכת -
@נ-נח הבנתי, ונכנסתי לזה. מה שעניין אותי לדעת - מאיפה מגיעים לזה בלי הקישור.
איפה יש כפתור שפותח את זה או משהו בסגנון, כי לא הצלחתי למצוא.@eti

זה הכפתור... -
@אממק מה הקשר אמרת שהוא עיצב את זה
@אממק אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
אחלה עיצוב
והוא לא עיצב את זה, זה בתוך הפורום!
@מוכן-תמיד-לעזור זה לא, כבר בדקנו את זה
-
@eti

זה הכפתור...@מוכן-תמיד-לעזור הכפתור שלמעלה? כתוב לי בפנים תנאים ומדיניות, וכבר כתבתי את זה.
גם הקישור של זה אחר: https://miktzav.com/topic/88/%D7%AA%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA?_=1649607030496
ולא https://miktzav.com/tos
אם זה לא הכפתור הוא לא מהסרגל למעלה - תכתוב לי איפה הוא:) -
@מוכן-תמיד-לעזור הכפתור שלמעלה? כתוב לי בפנים תנאים ומדיניות, וכבר כתבתי את זה.
גם הקישור של זה אחר: https://miktzav.com/topic/88/%D7%AA%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA?_=1649607030496
ולא https://miktzav.com/tos
אם זה לא הכפתור הוא לא מהסרגל למעלה - תכתוב לי איפה הוא:)@eti כנראה זה עדיין לא הסתדר לו ככה זה בהתחלה
-
@eti כנראה זה עדיין לא הסתדר לו ככה זה בהתחלה
@מוכן-תמיד-לעזור זה לא העניין, כי גם כשאני נכנסת כתוב חוקי הפורום, אז---
-
@מוכן-תמיד-לעזור זה לא העניין, כי גם כשאני נכנסת כתוב חוקי הפורום, אז---
@eti תרענני שניה את האתר
-
@eti תרענני שניה את האתר
@מוכן-תמיד-לעזור זה לא קשור.
אבל @שמעון-2 ממש צודק... @ntz בטוח ידע איפה זה, ויתקן.
אין שום צורך בדיון הזה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות