הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..
-
@אפרת הוא רואה הכל, אבל לא יודעת אם כתוב אותו(כנראה שלא...)
אני מוסתרת עכשיו, ואני רואה את כולם. -
@אפרת מחובר = רואים עכשו באיזה פוסט הוא קורא אוה אם הוא כותב פוסט
מוסתר = לא רואים אולי צוות פיקוח או המנהל כן רואה?אני על מצב מוסתר מכיון שלפעמים כותבים פוסטים לא הכי הכי אז אני רק מציץ ועל הדרך אני רואה עוד איזה שש משתמשים שגם כניראה מציצים וכל אחד מתפדח לראות איזה פוסט דיבילי ומיד יוצא אבל אני לא צריך לברוח כי עף אחד לא יודע שאני צופה
-
@אפרת מחובר = רואים עכשו באיזה פוסט הוא קורא אוה אם הוא כותב פוסט
מוסתר = לא רואים אולי צוות פיקוח או המנהל כן רואה?אני על מצב מוסתר מכיון שלפעמים כותבים פוסטים לא הכי הכי אז אני רק מציץ ועל הדרך אני רואה עוד איזה שש משתמשים שגם כניראה מציצים וכל אחד מתפדח לראות איזה פוסט דיבילי ומיד יוצא אבל אני לא צריך לברוח כי עף אחד לא יודע שאני צופה
-
@אפרת מחובר = רואים עכשו באיזה פוסט הוא קורא אוה אם הוא כותב פוסט
מוסתר = לא רואים אולי צוות פיקוח או המנהל כן רואה?אני על מצב מוסתר מכיון שלפעמים כותבים פוסטים לא הכי הכי אז אני רק מציץ ועל הדרך אני רואה עוד איזה שש משתמשים שגם כניראה מציצים וכל אחד מתפדח לראות איזה פוסט דיבילי ומיד יוצא אבל אני לא צריך לברוח כי עף אחד לא יודע שאני צופה
@שמעון-2 אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
מוסתר = לא רואים אולי צוות פיקוח או המנהל כן רואה?
אשמח לדעת האם כמו שאמר @שמעון-2 זה באמת נכון ובמצב מוסתר הצוות כן יכול לראות מי רואה ??
-
@אפרת מחובר = רואים עכשו באיזה פוסט הוא קורא אוה אם הוא כותב פוסט
מוסתר = לא רואים אולי צוות פיקוח או המנהל כן רואה?אני על מצב מוסתר מכיון שלפעמים כותבים פוסטים לא הכי הכי אז אני רק מציץ ועל הדרך אני רואה עוד איזה שש משתמשים שגם כניראה מציצים וכל אחד מתפדח לראות איזה פוסט דיבילי ומיד יוצא אבל אני לא צריך לברוח כי עף אחד לא יודע שאני צופה
-
@מוכשרת-על אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
כן! יש להם אפשרות.
ההיתי רוצה צילום מסך מאחד מהצוות
@מוכשרת-על אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
יש עוד כמה סיבות בעד ונגד...
כמו מה בעד הנסתר , נגד לא מענין אותי
-
יש לכולם פרסומות באתר עכשיו?
יש לי בדף הבית מתחת כל הקטגוריות ועוד אחת שזה פרסומת קופצת בלמטה של המסך תמיד -
יש לכולם פרסומות באתר עכשיו?
יש לי בדף הבית מתחת כל הקטגוריות ועוד אחת שזה פרסומת קופצת בלמטה של המסך תמיד@טיטו אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
יש לכולם פרסומות באתר עכשיו?
יש לי בדף הבית מתחת כל הקטגוריות ועוד אחת שזה פרסומת קופצת בלמטה של המסך תמידכרגע כן.
עם הזמן נראה איך לסדר את זה כך שפחות יציק.
אפשר להשתמש עם חוסם פרסומות אם ממש מפריע. (בשבילי עדיף שלא...)
ומי שבנטפרי לא רואה את זה אאל"ט. -
@טיטו אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
יש לכולם פרסומות באתר עכשיו?
יש לי בדף הבית מתחת כל הקטגוריות ועוד אחת שזה פרסומת קופצת בלמטה של המסך תמידכרגע כן.
עם הזמן נראה איך לסדר את זה כך שפחות יציק.
אפשר להשתמש עם חוסם פרסומות אם ממש מפריע. (בשבילי עדיף שלא...)
ומי שבנטפרי לא רואה את זה אאל"ט.@ntz אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@טיטו אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
יש לכולם פרסומות באתר עכשיו?
יש לי בדף הבית מתחת כל הקטגוריות ועוד אחת שזה פרסומת קופצת בלמטה של המסך תמידכרגע כן.
עם הזמן נראה איך לסדר את זה כך שפחות יציק.
אפשר להשתמש עם חוסם פרסומות אם ממש מפריע. (בשבילי עדיף שלא...)
ומי שבנטפרי לא רואה את זה אאל"ט.אני לא רואה בזה בעיה כי כמו כל אתר גם הפורום צריך מימון נראלי אז זה מבחינתי סבבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

