Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. סקרים
  3. סקר | שוואקי מהעבר וההווה.

סקר | שוואקי מהעבר וההווה.

Scheduled Pinned Locked Moved סקרים
86 Posts 32 Posters 4.2k Views 4 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • הגיטריסטה הגיטריסט

    @נתנאל-0 תשמע זה ענין של טעם
    אבל אני חושב שהמעמד שלו לא השתנה
    בהרבה [אולי הוא ירד ועלה] ,
    אבל שוואקי זה 'מושג' בעולם המוזיקה
    הוא לא השתנה בתוך תוכו .

    C Offline
    C Offline
    C050
    wrote on last edited by
    #41

    @הגיטריסט הוא ירד לדעתי הרבה מאוד במעמד שלו

    1 Reply Last reply
    2
    • אנונימיתא Offline
      אנונימיתא Offline
      אנונימית
      wrote on last edited by
      #42

      לדעתי כמעט על כל זמר שנמצא איתנו יותר מדור אחד אפשר לשאול את זה..
      גם המוזיקה של פריד היום היא מאוד שונה מבעבר(אלבום ישראלי, מילים מקוריות , עיבודים חדשניים)..
      השינוי ששואקי עשה הוא הדרגתי ונעשה לדעתי בצורה הגיונית ביותר..הוא לא קם יום אחד והחליט לשיר רק ישראלי וגם היום הוא משלב שירים בסגנון יותר שמרני לטובת מאזינים ותיקים שלו שפחות מתחברים לשווקי נוסח 2022.
      אם נתייחס ווקאלית וביצועית-שווקי של היום עולה ומתעלה על שווקי של פעם. הוא מביא סאונד ואיכות ברמה כזו שהוא נשמע בשיר "לחיים" זמר יותר צעיר מאשר בביצוע של "רחם"...גם באשר לסגנון השירים-עיבודים, קצב ולחנים-הוא יודע לזהות מה הקהל שלו רוצה וצורך ואת זה הוא מספק להם.. כשדנו פה על גדולי זמר אני חושבת שמהבחינה הזו-פריד ושוואקי הם המובילים. החכמה והיכולת להיות רלוונטי בכל זמן זו אומנות של ממש. אז נכון ששואקי וגם פריד אולי איבדו חלק מקהל מאזינים ותיק שפחות התחבר למוזיקה החדשה, אבל אם נסתכל ציבורית במבט רחב(השמעות ברדיו, צפיות ביוטיוב, פופולאריות במגזר) אין ספק שהם שניהם מובילים.
      לכן, אני חושבת ששוואקי של היום-הוא הגרסה הכי טובה שלו ל2022

      "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

      1 Reply Last reply
      1
      • איזה קטעא Offline
        איזה קטעא Offline
        איזה קטע
        wrote on last edited by איזה קטע
        #43
        This post is deleted!
        C 1 Reply Last reply
        1
        • איזה קטעא איזה קטע

          This post is deleted!

          C Offline
          C Offline
          C050
          wrote on last edited by
          #44

          @איזה-קטע רמת הערכה כלפיו בציבור שלנו צללה מטה

          1 Reply Last reply
          1
          • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

            וואאאווו בינתיים זה תיקוו
            מעניין מה יהיה באמת (אני הצבעתי כן)
            בכל אופן היום הרבה יותר מתאים לו
            וגם זה פשוט יותר הולך הוא לא יפרוץ עכשיו עם איזה "חבל על הזמן"
            אבל "לחיים" לדוגמא הוא להיטט
            ובוא נודה על האמת המילים שם לא וואוו
            והלחן והעיבוד לא ממש השקיעו בהם הרבה.....
            אבל בכל אופן שוב כמו כל מאות הדיונים שהתקיימו פה בפורום
            זה מה שהדור הצעיר צורך ובגלל זה הוא יותר מצליח והולך לו
            זה שוב תיקו 😄

            זאת בכל אופן דעתי...

            ת Offline
            ת Offline
            תמר מהמרכז
            wrote on last edited by
            #45

            @מוכן-תמיד-לעזור אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

            אבל "לחיים" לדוגמא הוא להיטט
            ובוא נודה על האמת המילים שם לא וואוו
            והלחן והעיבוד לא ממש השקיעו בהם הרבה.....

            הרבה מהלהיטים היום מתאפיינים בריקנות, אם "לחיים" הוא להיט זה לא חייב לומר עליו משהו טוב...
            אני בחרתי אחר, למרות שאני מאוד מאוד אוהבת את השירים הישנים שלו, עדיין יש לו היום 'הברקות' מפעם לפעם והשירים שלו באנגלית הם דווקא בסדר.
            השאלה היא אם שירים כמו "אין דבר רע" נחשבים אלטרנטיבים, כי אני חושבת שלשיר הזה יש מקור, לא? אגרת של איזה רב או משהו....

            מוזיקה היא רגש בהישג יד!

            EtiE 1 Reply Last reply
            1
            • ת תמר מהמרכז

              @מוכן-תמיד-לעזור אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

              אבל "לחיים" לדוגמא הוא להיטט
              ובוא נודה על האמת המילים שם לא וואוו
              והלחן והעיבוד לא ממש השקיעו בהם הרבה.....

              הרבה מהלהיטים היום מתאפיינים בריקנות, אם "לחיים" הוא להיט זה לא חייב לומר עליו משהו טוב...
              אני בחרתי אחר, למרות שאני מאוד מאוד אוהבת את השירים הישנים שלו, עדיין יש לו היום 'הברקות' מפעם לפעם והשירים שלו באנגלית הם דווקא בסדר.
              השאלה היא אם שירים כמו "אין דבר רע" נחשבים אלטרנטיבים, כי אני חושבת שלשיר הזה יש מקור, לא? אגרת של איזה רב או משהו....

              EtiE Offline
              EtiE Offline
              Eti
              משתמש ותיק
              wrote on last edited by
              #46

              @תמר-מהמרכז אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

              השאלה היא אם שירים כמו "אין דבר רע" נחשבים אלטרנטיבים, כי אני חושבת שלשיר הזה יש מקור, לא? אגרת של איזה רב או משהו....

              זה מספר החינוך.
              באמת היום שוואקי יותר מגוון, קחו לדוגמא את 'לחיים' האלבום - יש שם שירים חסידיים, ובאידיש, לצד שירים ישראליים כמו לחיים.
              ולדעתי זה קצת העלה את רמת האהדה אליו, וההשמעה של השירים בציבור.

              אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

              1 Reply Last reply
              0
              • מערכת הפורוםמ מערכת הפורום

                קרדיט ל @המאסטרו-הנסתר על הסקר.

                C Offline
                C Offline
                C050
                wrote on last edited by
                #47

                @מערכת-הפורום יש ממש קרב שאפשר לקרוא לזה צמוד בין 'כן' ל'לא'
                אם תשאלו הרי יש פער של 5% אז יסבירו לכם כל הפרשנים שזה כן נקרא צמוד לא מאוד אבל צמוד
                אני בכל אופן לא אהבתי את השינוי שלו אבל לפי הסקר נראה שרוב אין להם בעיה עם זה ולכן שיהיה בהצלחה

                1 Reply Last reply
                1
                • אפוש פארא Offline
                  אפוש פארא Offline
                  אפוש פאר
                  wrote on last edited by אפוש פאר
                  #48

                  לדעתי הוא איבד את זה..
                  הוא לדעתי כבר לא ה"שוואקי" של פעם..
                  ממש חבל.

                  להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                  לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                  איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                  אלוף.

                  אנונימיתא הגיטריסטה 2 Replies Last reply
                  2
                  • אפוש פארא אפוש פאר

                    לדעתי הוא איבד את זה..
                    הוא לדעתי כבר לא ה"שוואקי" של פעם..
                    ממש חבל.

                    אנונימיתא Offline
                    אנונימיתא Offline
                    אנונימית
                    wrote on last edited by
                    #49

                    @אפוש-פאר
                    השאלה האם הקהל של היום מחפש את "שוואקי של פעם..."
                    גם הרכבים של היום-הם לא הרכבים של פעם וכו...
                    כמעט כל המוזיקה של היום שונה מפעם-אז אפשר להתרפק ולומר "היו ימים.." אבל זו דרכו של עולם מתקדם-גם המוזיקה מתקדמת(מי שלא מתקדם הוא לא רלוונטי)

                    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • אפוש פארא אפוש פאר

                      לדעתי הוא איבד את זה..
                      הוא לדעתי כבר לא ה"שוואקי" של פעם..
                      ממש חבל.

                      הגיטריסטה Offline
                      הגיטריסטה Offline
                      הגיטריסט
                      משתמש מומחה
                      wrote on last edited by
                      #50

                      @אפוש-פאר

                      @אפוש-פאר אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

                      לדעתי הוא איבד את זה..
                      הוא לדעתי כבר לא ה"שוואקי" של פעם..
                      ממש חבל.

                      זה לא פשוט לומר את זה כי זה תלוי מה הציבור רוצה
                      כמו ש @אנונימית הזכירה פה , וחוץ מזה אם נגיד לשוואקי
                      לבצע שיר שלו מהתקופה ההיא בודאי שלא יהיה הבדל
                      מפעם להיום , הוא נשאר אותו 'שוואקי' רק הביקוש נעשה אחרת .

                      ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                      העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                      שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                      המאסטרו הנסתרה 1 Reply Last reply
                      2
                      • הגיטריסטה הגיטריסט

                        @אפוש-פאר

                        @אפוש-פאר אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

                        לדעתי הוא איבד את זה..
                        הוא לדעתי כבר לא ה"שוואקי" של פעם..
                        ממש חבל.

                        זה לא פשוט לומר את זה כי זה תלוי מה הציבור רוצה
                        כמו ש @אנונימית הזכירה פה , וחוץ מזה אם נגיד לשוואקי
                        לבצע שיר שלו מהתקופה ההיא בודאי שלא יהיה הבדל
                        מפעם להיום , הוא נשאר אותו 'שוואקי' רק הביקוש נעשה אחרת .

                        המאסטרו הנסתרה Offline
                        המאסטרו הנסתרה Offline
                        המאסטרו הנסתר
                        משתמש מומחה
                        wrote on last edited by
                        #51

                        @הגיטריסט לא נראה לי, אם הוא ישיר היום שיר שלו מפעם, זה לא ישמע אותו דבר, בגלל שהסגנון האלטרנטיבי שלו, דבק גם בחסידי, אז זה לא ישמע אותו דבר

                        "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                        רדיו קול פליי 2023

                        הגיטריסטה 1 Reply Last reply
                        2
                        • C Offline
                          C Offline
                          C050
                          wrote on last edited by
                          #52

                          השאלה אם הוא רצה לעבור סגנון מוזיקה או שזה איזה 'יחצן' שייעץ לו את זה
                          שימו לב שהסקר בין התשובה החיובית לשלילית מאוד צמוד
                          יש דבר שאני לא מבין הרי יש לפורום 3.7K משתמשים אז למה יש פחות ממאה מצביעים זה מגוכח אמור להיות לפחות 1000 זה גם דבר שמעניין לפחות חצי מהמשתמשים אז אני לא מבין מדוע זה כך???

                          1 Reply Last reply
                          1
                          • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                            @הגיטריסט לא נראה לי, אם הוא ישיר היום שיר שלו מפעם, זה לא ישמע אותו דבר, בגלל שהסגנון האלטרנטיבי שלו, דבק גם בחסידי, אז זה לא ישמע אותו דבר

                            הגיטריסטה Offline
                            הגיטריסטה Offline
                            הגיטריסט
                            משתמש מומחה
                            wrote on last edited by
                            #53

                            @המאסטרו-הנסתר
                            כל אחד ודעתו , אבל לא נראה לי שברגע שאני יחליט לשיר קצת ישראלי
                            אז אני כבר לא יוכל לשיר חסידי כמו שאני שר תמיד .

                            ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                            העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                            שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                            C המאסטרו הנסתרה 2 Replies Last reply
                            1
                            • הגיטריסטה הגיטריסט

                              @המאסטרו-הנסתר
                              כל אחד ודעתו , אבל לא נראה לי שברגע שאני יחליט לשיר קצת ישראלי
                              אז אני כבר לא יוכל לשיר חסידי כמו שאני שר תמיד .

                              C Offline
                              C Offline
                              C050
                              wrote on last edited by
                              #54

                              כן, אבל השאלה אם במקומות שרוצים שתשיר חסידי ייקחו אותך וכן ההיפך במקומות ששרים ישראלי ירצו אותך ולא ירצו חסידי

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • הגיטריסטה הגיטריסט

                                @המאסטרו-הנסתר
                                כל אחד ודעתו , אבל לא נראה לי שברגע שאני יחליט לשיר קצת ישראלי
                                אז אני כבר לא יוכל לשיר חסידי כמו שאני שר תמיד .

                                המאסטרו הנסתרה Offline
                                המאסטרו הנסתרה Offline
                                המאסטרו הנסתר
                                משתמש מומחה
                                wrote on last edited by
                                #55

                                @הגיטריסט אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

                                @המאסטרו-הנסתר
                                כל אחד ודעתו , אבל לא נראה לי שברגע שאני יחליט לשיר קצת ישראלי
                                אז אני כבר לא יוכל לשיר חסידי כמו שאני שר תמיד .

                                נכון, אבל העניין הוא שהוא לא התחיל לשיר "קצת ישראלי", אלא זה היה הסגנון המוגדר שלו "זמר ישראלי"

                                "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                                רדיו קול פליי 2023

                                הגיטריסטה 1 Reply Last reply
                                1
                                • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                                  @הגיטריסט אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

                                  @המאסטרו-הנסתר
                                  כל אחד ודעתו , אבל לא נראה לי שברגע שאני יחליט לשיר קצת ישראלי
                                  אז אני כבר לא יוכל לשיר חסידי כמו שאני שר תמיד .

                                  נכון, אבל העניין הוא שהוא לא התחיל לשיר "קצת ישראלי", אלא זה היה הסגנון המוגדר שלו "זמר ישראלי"

                                  הגיטריסטה Offline
                                  הגיטריסטה Offline
                                  הגיטריסט
                                  משתמש מומחה
                                  wrote on last edited by
                                  #56

                                  @המאסטרו-הנסתר
                                  ביחס לכל השירים שלו , הישראלי זה מעט .

                                  ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                                  העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                                  שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                                  המאסטרו הנסתרה C 2 Replies Last reply
                                  0
                                  • הגיטריסטה הגיטריסט

                                    @המאסטרו-הנסתר
                                    ביחס לכל השירים שלו , הישראלי זה מעט .

                                    המאסטרו הנסתרה Offline
                                    המאסטרו הנסתרה Offline
                                    המאסטרו הנסתר
                                    משתמש מומחה
                                    wrote on last edited by
                                    #57

                                    @הגיטריסט צודק, אבל תכל'ס, זה הסגנון שבו הוא שלט בשנים האחרונות
                                    ||לא שאני בעד... אבל מה לעשות שזה המצב||

                                    "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                                    רדיו קול פליי 2023

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • הגיטריסטה הגיטריסט

                                      @המאסטרו-הנסתר
                                      ביחס לכל השירים שלו , הישראלי זה מעט .

                                      C Offline
                                      C Offline
                                      C050
                                      wrote on last edited by
                                      #58

                                      @הגיטריסט בכלל לא היה דיסק אחד שלו שאולי יכלו להגיד שהוא שר שם חסידי נראה לי שקראו לדיסק 'קולות' אבל חוץ מזה הכל אצלו ישראלי

                                      הגיטריסטה 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • מוכן תמיד לעזורמ Offline
                                        מוכן תמיד לעזורמ Offline
                                        מוכן תמיד לעזור
                                        wrote on last edited by
                                        #59

                                        נוו,
                                        @הגיטריסט @המאסטרו-הנסתר @C050
                                        תמשיכן להתדיין בינתיים זה עומד על 42% כן.

                                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                        C 2 Replies Last reply
                                        0
                                        • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                          נוו,
                                          @הגיטריסט @המאסטרו-הנסתר @C050
                                          תמשיכן להתדיין בינתיים זה עומד על 42% כן.

                                          C Offline
                                          C Offline
                                          C050
                                          wrote on last edited by
                                          #60

                                          @מוכן-תמיד-לעזור טוב חייבים לזכור שכל קול זה יותר מאחוז...
                                          צריך כל סקר כזה לתת לזה במה יותר גדולה ושיצביעו בכמויות...

                                          1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול