דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. מעבר למקצב
  3. "חתניה" מה אומרים ??

"חתניה" מה אומרים ??

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מעבר למקצב
61 פוסטים 33 כותבים 5.6k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נוינ נוי

    @shin אמר ב"חתניה" מה אומרים ??:

    אבל אני כפוף ומשועבד לחוקי הפורום בדיוק כמו כולם...

    אההממ...
    לא הייתי אומרת משועבד
    לא מידי קיצוני?

    S מנותק
    S מנותק
    shin
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #23

    @נוי כן. אני אומנם לא הנושא אבל כן. אני צריך להיות משועבד לחוקים אסור לי לחרוג מהם בדיוק כמו כל משתמש כאן...

    לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
    https://www.youtube.com/@ishaishin

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • S shin

      לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
      שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
      מה אתם אומרים ???
      עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
      שתיהיה בלעדיות !!!

      חתניה: חתן בן טרי

      מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
      מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
      חתניה...
      במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
      וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
      חתניה...
      בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
      יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
      שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
      לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
      חתניה...
      כל הבחורים מזמרים בפמליה..
      חתניה...
      ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

      מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
      הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
      ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

      עדיניע מנותק
      עדיניע מנותק
      עדיני
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #24

      @shin
      חזקקקקקקקקקקק
      אחד היפיםם

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • S shin

        לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
        שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
        מה אתם אומרים ???
        עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
        שתיהיה בלעדיות !!!

        חתניה: חתן בן טרי

        מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
        מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
        חתניה...
        במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
        וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
        חתניה...
        בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
        יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
        שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
        לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
        חתניה...
        כל הבחורים מזמרים בפמליה..
        חתניה...
        ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

        מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
        הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
        ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

        עדיניע מנותק
        עדיניע מנותק
        עדיני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #25
        פוסט זה נמחק!
        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • עדיניע עדיני

          פוסט זה נמחק!

          S מנותק
          S מנותק
          shin
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
          #26

          @עדיני שלום. שמח לשמוע שנהנת...
          אבל לתושמת לבך הגבת פעמיים ברצף וזה אסור ע''פ חוקי הפורום. !!!!
          לכן מחקתי את הפוסט השני 🙂

          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
          https://www.youtube.com/@ishaishin

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • עדיניע עדיני

            @shin
            חזקקקקקקקקקקק
            אחד היפיםם

            ה מנותק
            ה מנותק
            הדסה 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #27
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S shin

              לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
              שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
              מה אתם אומרים ???
              עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
              שתיהיה בלעדיות !!!

              חתניה: חתן בן טרי

              מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
              מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
              חתניה...
              במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
              וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
              חתניה...
              בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
              יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
              שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
              לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
              חתניה...
              כל הבחורים מזמרים בפמליה..
              חתניה...
              ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

              מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
              הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
              ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

              א מנותק
              א מנותק
              איש יהודי טוב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #28

              @shin שמע...
              לא יודע מה להגיד אבל אתה גאון
              זה פשוט פצצות של דבר
              זה יכול להעיף חתונות לשמים
              הלוואי והדבר הזה באמת יצא לפועל

              רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
              שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • S shin

                לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
                שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
                מה אתם אומרים ???
                עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
                שתיהיה בלעדיות !!!

                חתניה: חתן בן טרי

                מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
                מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
                חתניה...
                במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
                וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
                חתניה...
                בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
                יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
                שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
                לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
                חתניה...
                כל הבחורים מזמרים בפמליה..
                חתניה...
                ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

                מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
                הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
                ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

                davidovskD מנותק
                davidovskD מנותק
                davidovsk
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                @shin חמוד מאוד אבל צריך שם אחר חתניה זה לדעתי לא מסתדר

                "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                ג'רארד ויי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • נוינ מנותק
                  נוינ מנותק
                  נוי
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #30

                  @shin
                  תכנס לפה
                  https://m.youtube.com/watch?time_continue=57&v=qjNS-nx1Suw&feature=emb_title
                  בדקה הראשונה
                  מחכה לך שם הפתעה 🎁
                  (המאמץ משתלם ....)

                  נפלתי 🥀
                  כדי להרים את עצמי!!🌅

                  חסידייה אוטנטיתח פונץ' בננהפ לא הכל טוב אבל הכל לטובהל 3 תגובות תגובה אחרונה
                  4
                  • נוינ נוי

                    @shin
                    תכנס לפה
                    https://m.youtube.com/watch?time_continue=57&v=qjNS-nx1Suw&feature=emb_title
                    בדקה הראשונה
                    מחכה לך שם הפתעה 🎁
                    (המאמץ משתלם ....)

                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #31

                    @נוי רגע............
                    החתניה שם זה שלו????????????????????????

                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אין על מוזיקהא מנותק
                      אין על מוזיקהא מנותק
                      אין על מוזיקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                      #32

                      דיייייייייי
                      @shin הגעת עד נהוראי??????
                      איזה קטע,
                      ואווו
                      יאללה בא לי כבר לראות הסרטה בחתונה עם השיר הזה, בטח כולם יהיו באוויר שם 😊

                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • S shin

                        לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
                        שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
                        מה אתם אומרים ???
                        עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
                        שתיהיה בלעדיות !!!

                        חתניה: חתן בן טרי

                        מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
                        מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
                        חתניה...
                        במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
                        וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
                        חתניה...
                        בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
                        יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
                        שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
                        לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
                        חתניה...
                        כל הבחורים מזמרים בפמליה..
                        חתניה...
                        ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

                        מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
                        הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
                        ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

                        בקיב מנותק
                        בקיב מנותק
                        בקי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #33

                        @אין-על-מוזיקה

                        שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי . אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S shin

                          לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
                          שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
                          מה אתם אומרים ???
                          עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
                          שתיהיה בלעדיות !!!

                          חתניה: חתן בן טרי

                          מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
                          מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
                          חתניה...
                          במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
                          וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
                          חתניה...
                          בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
                          יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
                          שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
                          לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
                          חתניה...
                          כל הבחורים מזמרים בפמליה..
                          חתניה...
                          ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

                          מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
                          הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
                          ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שיר הלל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #34

                          @shin תקשיבבב אתה גאוןן
                          אהבתיי ברמותתתתת
                          איזה מיליםםם וחרוזים!!!!!!
                          יצא מטורףףף
                          הלוואיי שזה יתפוסס באמתת
                          זה יכול לעוף בחתונותתת
                          יצא מושלםם!!!!!!!!!! אהבתי את הרעיוןןן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נוינ נוי

                            @shin
                            תכנס לפה
                            https://m.youtube.com/watch?time_continue=57&v=qjNS-nx1Suw&feature=emb_title
                            בדקה הראשונה
                            מחכה לך שם הפתעה 🎁
                            (המאמץ משתלם ....)

                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #35
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • S shin

                              לאחרונה שמתי לב שהשיר חנניה של חנן בן ארי התחיל להיכנס לחתונות.
                              שאלתי את עצמי "מה הקשר חנניה" ?? וזה מה שהביא אותי לפנות לנהוראי אריאלי. אבי אילסון. עמירן דביר. ולהציע בפניהם את חתניה...
                              מה אתם אומרים ???
                              עוד משהו. מי שמכיר זמר חתונות או מישהו שירצה לבצע פשוט שילחו לו את זה. כמובן לציין את המקור. ואם צריך להפנות אותו אליי.
                              שתיהיה בלעדיות !!!

                              חתניה: חתן בן טרי

                              מי נכנס היום לחופתו- חתניה. מי מקים היום קורות ביתו-חתניה.
                              מסביבו שמחים במצהלות, זוכים חמישה קולות, ורוקדים כאן כל הלילה..
                              חתניה...
                              במעטפות רק מוזמן- חתניה, והלילה אף אחד לא ישן-חתניה.
                              וענבי הגפן בענבי, ושמחים הם כל ימי, חיהם יומם ולילה..
                              חתניה...
                              בריקוד אחי בוא תשתלב, השמחה בתוך הלב, טוב עשית שהגעת,
                              יבנה מקדש עוד בבירה השמחה תיהיה שלמה ונזכה לבוא משיח..
                              שוכחים עכשיו את הצרות יש לנו מה לעשות, לחייך להמשיך הלאה..
                              לשבע ברכות הכל מוכן, מצווה טאנץ שבת חתן, להספיק לישון בלילה..
                              חתניה...
                              כל הבחורים מזמרים בפמליה..
                              חתניה...
                              ואתה זורק סוכריות מלמעלה..

                              מי נכנס היום לחופתו, מי עייף כולו משמחתו,
                              הכלה היא עזר כנגדו, וביום שמחת ליבו לא הספיק לישון בלילה,
                              ותמיד הכתר על ראשו, בראשונה זו שנתו, הוא תמיד יהיה חתניה...

                              chagit03C מנותק
                              chagit03C מנותק
                              chagit03
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #36

                              @shin אולי תוציא את השיר הזה?
                              זה יעוףףףףף
                              רציני לכל מי שהקראתי לו את זה עף על זה של החיים מ
                              תעשה עם זה משו דחוףףףף

                              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                              (עדן מאירי)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • נוינ נוי

                                @shin
                                תכנס לפה
                                https://m.youtube.com/watch?time_continue=57&v=qjNS-nx1Suw&feature=emb_title
                                בדקה הראשונה
                                מחכה לך שם הפתעה 🎁
                                (המאמץ משתלם ....)

                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                #37

                                @נוי זה חסום ישמצב באפשרות אחרת
                                ואווווו @shin איך אהבתיי יואווו זה הולך לרוץץ....... בעז"ה
                                בליענרעע איזה מילים.....
                                😄
                                הלואי שזה ילך כי במ'ת
                                נשמע לי דפוק לשיר על סבא של חנן חנניה 😂 .....
                                יאללה מחכה לשמוע אתזה בעוד חתונותת...

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • אפרים פלגא מנותק
                                  אפרים פלגא מנותק
                                  אפרים פלג
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #38

                                  בלתק נראה לי ששמעתי את נהוראי אריאלי שר את זה

                                  chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אפרים פלגא אפרים פלג

                                    בלתק נראה לי ששמעתי את נהוראי אריאלי שר את זה

                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #39

                                    @אפרים-פלג נכון גם אני ראיתי אבל הוא דילג על המון מילים או שזה מילים לא נכונות

                                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                    (עדן מאירי)

                                    מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • chagit03C chagit03

                                      @אפרים-פלג נכון גם אני ראיתי אבל הוא דילג על המון מילים או שזה מילים לא נכונות

                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת על
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #40
                                      פוסט זה נמחק!
                                      chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • S מנותק
                                        S מנותק
                                        shin
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #41

                                        ייתכן שנהוראי אריאלי רק לקח ממני את הרעיון. אך שינה מילים סתם...
                                        גם הוא לא נתן שום קרדיט 🙂
                                        אבל זה בסדר. כי גם מאור חיים וגם נהוראי חברים יקרים מאוד..
                                        אז זה הכי בכיף שיש.
                                        נהוראי בזמנו אמר לי שהוא לפני אלבום והוא מפחד להכניס דברים חדשים....
                                        אבל כנראה שאחרי האלבום זה היה בסדר . ואף מרענן..
                                        אני אנסה לבקש ממאור חתונות שעשו את זה ואעלה.
                                        בלנד'ר...

                                        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                        https://www.youtube.com/@ishaishin

                                        ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • S shin

                                          ייתכן שנהוראי אריאלי רק לקח ממני את הרעיון. אך שינה מילים סתם...
                                          גם הוא לא נתן שום קרדיט 🙂
                                          אבל זה בסדר. כי גם מאור חיים וגם נהוראי חברים יקרים מאוד..
                                          אז זה הכי בכיף שיש.
                                          נהוראי בזמנו אמר לי שהוא לפני אלבום והוא מפחד להכניס דברים חדשים....
                                          אבל כנראה שאחרי האלבום זה היה בסדר . ואף מרענן..
                                          אני אנסה לבקש ממאור חתונות שעשו את זה ואעלה.
                                          בלנד'ר...

                                          ל מנותק
                                          ל מנותק
                                          לייזרית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #42

                                          וואו!!!!!!!!!
                                          גאון!
                                          ממש אהבתי!
                                          ככה לקחת שיר ולחבר עליו מילים?
                                          מושלמות!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול