ג'אם סשן
-
אומנם הנושא היה נעול תקופה ארוכה עקב כך שאחר התייעצות עם הרב שלי החלטתי שלא לעשות ג'אם סשן כהופעה עקב בעיות צניעות שיכולות להיווצר ולא לקחתי בחשבון.
עברה שנה ושמתי לב שפרוייקטים שמצריכים כמה אנשים כל פעם נתקעים ולוקח הרבה זמן עם התקדמות ממש אישית.לכן, החלטתי לעשות ג'אם סשן!!!
אבללל, יש כמה דברים לפני שאתם מתלהבים.- זה יהיה רק לגברים עקב צניעות.
- זה יהיה אך ורק לנגנים ללא השתתפות קהל.
- ההרשמה להשתתפות דרך מייל שאני אתן.
- זה יהיה כהתחלה כולל בתוכו עד 7 נגנים שבתוכם נמצא מתופף אחד ונגן בס אחד מה שאומר שאם אתם לא זה ולא זה עדיף לכם למהר.
נ.ב. אם למישהו יש אפשרות להביא הגברה או משהו כזה זה ממש יעזור. ללא זה לא נוכל לעשות כלום... (כמובן שגם מי שההגברה שלו יוכל להנות מהג'אם).
מי שלא יודע מה זה ג'אם סשן, אז נחסוך לכם את הגלילה עד למעלה ונפרט בקצרה.
בג'אם סשן נפגשים נגנים ויוצרים ומנגנים יחד ללא הכנה מראש אלא כמפגש אימונים וחזרות. בתוך הזמן הזה יוצרים יחד קאברים, שירים מקוריים, אתניקות וניגונים כאשר כל אחד מבטא את הכלי שלו בקטעי סולו מידי פעם.
יש פעמים שבג'אמים יוצרים שירים מקוריים מכתיבה ועד נגינה סופית ופשוט מוציאים את זה כקליפ עם השיר בסרטה איכותית מהג'אם סשן.נכון לפעם הראשונה אני עושה את זה קטן וממש מצומצם כדי לראות שזה יצליח בכלל, אני לא רוצה לקפוץ גבוהה מידי ולגלות שאין מה לעשות עם זה.
תשלחו לי למייל music.drive365@gmail.com מי שרוצה להשתתף באיזה כלי הוא מנגן, איזה רמה, איזור מגורים ועד כמה יש ניידות, גיל, סגנון מוזיקה עיקרי.
אני כבר עכשיו אומר, סליחה מראש למי שאני לא אוכל לשתף בפעם הראשונה, תשתדלו להזדרז כי אם יהיו 7 אני אעשה את הראשון, לחילופין אם אני אראה שיש פניות של יותר מ10 אני אנסה לארגן 2 ג'אמים בנפרד אבל זה אומר שצריך הגברה פעמיים...
-
@חכם_בלילה נראה לי שהיא שואלת אם אפשר לעשות ישיבה כזאת רק לבנות ללא בנים
וזה די בסדר עם הצניעות לא.... -
@חכם_בלילה נראה לי שהיא שואלת אם אפשר לעשות ישיבה כזאת רק לבנות ללא בנים
וזה די בסדר עם הצניעות לא.... -
@BINYAMIN-OFFICIAL בדיוק!!
@טיטו יש מצב?(פליז
אני כל כך אוהבת
(מוזיקה) -
@YAFIT הייתי עושה הבעיה היא שאני לא אוכל לנהל את זה עקב כך שזה בנות, אם תרצו אני אוכללבדוק אם יש מישהי מהפיקוח שרוצה לעשות את זה ומבינה במוזיקה מספיק בשביל זה (לא צריך הרבה)...
@טיטו
וואי ממש נשמח אם יהיה גאם סשן גם רק לבנות....אני רק מקווה שזה בסדר ולא יהיה פה דברים לא מתאימים... פשוט היום כבר התחלת לפחד ממה שקרה...
-
@טיטו
וואי ממש נשמח אם יהיה גאם סשן גם רק לבנות....אני רק מקווה שזה בסדר ולא יהיה פה דברים לא מתאימים... פשוט היום כבר התחלת לפחד ממה שקרה...
@אפרת-גלבוע נכון לעכשיו אני לא יכול להבטיח כלום כי זה תלוי בבנות שבצוות פיקוח, כיון שאני בן אני לא מוכן לקחת על עצמי דבר כזה כי זה יכול להיות בעיות של צניעות. מעבר לזה שיש צורך להתנהל מול נשים בפרטי שזה ממש לא משהו שאני מוכן לעשות...
-
מעוניינים לעשות את זה? מי שרוצה שישלח מייל למייל הבא: music.drive365@gmail.com כרגע חבר לי בסיסט ומתופף, מעבר לזה כל כלי יתקבל בשמחה, כמובן שאת המיקום והתאריך נקבע ברגע שיהיה לנו מספיק כלים
-
@חכם_בלילה כרגע אין בסיסט ויש רק גיטרה אחת, מתופף ועוד כמה קלידנים שמילאה יהיה רק אחד או שתיים במקסימום, אם יש פה כלי נשיפה או מיתר אחרים נשמח שישלחו למייל music.drive365@gmail.com
@BINYAMIN-OFFICIAL זה כרגע רק לנגנים, ברגע שזה ילך אולי נעשה כמה יותר גדולים עם כל סוגי המוזיקאים.
לגבי ז'אנר, זה תלוי איזה נגנים יהיו, אם יבואו לי עם עוד וקאנון ועוד כלים מזרחיים זה יהיה מזרחי ואם ירצו חסידי אז חסידי, ואם יהיו גם וגם אז נעשה גם וגם השתיים נפרדים...@טיטו אתה יכול לקחת קלידן רק בתור בסיסת אם חסר לך בס
-
@טיטו אתה יכול לקחת קלידן רק בתור בסיסת אם חסר לך בס
@יוסף-דוד-ותזמורתו כן אני יודע אבל מעדיף קלידן אחד והשאר כלים חיים ולא מתוכנתים, זה מרגיש הרבה יותר חי וגם זה יותר כיף שכל אחד בכלי שלו וככה לא תופסים את המקום אחד של השני.
-
מעוניינים לעשות את זה? מי שרוצה שישלח מייל למייל הבא: music.drive365@gmail.com כרגע חבר לי בסיסט ומתופף, מעבר לזה כל כלי יתקבל בשמחה, כמובן שאת המיקום והתאריך נקבע ברגע שיהיה לנו מספיק כלים
@טיטו
מה עם בנות בבקשה אנחנו ממש רוצות!! -
@טיטו
מה עם בנות בבקשה אנחנו ממש רוצות!!@אפרת-גלבוע אני מוכן לעזור לכן באירגון, אבל תצטרכו איך שהוא להעביר לי כסף בשביל שאשלם לחדר חזרות בשביל זה או לחילופין שאחת מכן תסכים לעשות בבית שלה.
תשלחו למייל שכתבתי למעלה כל אחת על מה היא מנגנת, באיזה רמה, סגנון מוזיקה, האם היא ניידת והאם יש לה איך להביא איתה את הכלי נגינה.
במקרה שתעשו בבית אני אצטרך להשיג איכשהו הגברה ואני מאמין שזה יעלה כסף שכבר עדיף לשלם לחדר חזרות.
מדובר במשהו כמו 80-120₪ לשעה אז אם זה 8 בנות זה מתחלק ביניכם ככה שזה משהו כמו 30₪ לאחת.מקווה שאני אצליח כי זה משהו שאני רק יכול להוות שלט רחוק לזה.
-
@טיטו
מה עם בנות בבקשה אנחנו ממש רוצות!!@אפרת-גלבוע
אשמח שתעדכני אם יהיה משהו לבנות
אני שרה והולכת ללמוד עכשיו נגינה מקצועית על גיטרה
(אני מנגנת ברמה בינונית) -
@אפרת-גלבוע אני מוכן לעזור לכן באירגון, אבל תצטרכו איך שהוא להעביר לי כסף בשביל שאשלם לחדר חזרות בשביל זה או לחילופין שאחת מכן תסכים לעשות בבית שלה.
תשלחו למייל שכתבתי למעלה כל אחת על מה היא מנגנת, באיזה רמה, סגנון מוזיקה, האם היא ניידת והאם יש לה איך להביא איתה את הכלי נגינה.
במקרה שתעשו בבית אני אצטרך להשיג איכשהו הגברה ואני מאמין שזה יעלה כסף שכבר עדיף לשלם לחדר חזרות.
מדובר במשהו כמו 80-120₪ לשעה אז אם זה 8 בנות זה מתחלק ביניכם ככה שזה משהו כמו 30₪ לאחת.מקווה שאני אצליח כי זה משהו שאני רק יכול להוות שלט רחוק לזה.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע
איזה רמה זה
אני רק בת 15
זה מתאים? -
@אפרת-גלבוע
איזה רמה זה
אני רק בת 15
זה מתאים?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע
גיטרה
ואני די שולטת בה
כמו שאמרת בלי להתקע וכו
אני מתחילה ללמוד מקצועי בקרוב
כמו כן אני גם שרה -
@אפרת-גלבוע
גיטרה
ואני די שולטת בה
כמו שאמרת בלי להתקע וכו
אני מתחילה ללמוד מקצועי בקרוב
כמו כן אני גם שרהפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע
אגב שכחתי לומרה אני לא יודעת לנגן משמיעה ככה שזה קצת הרבה תוקע
אם זה נראה לך רלונטי אשמח אם תאמרי לי
-
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע אני בעיקרון יותר שרה מאשר מנגנת....
זה רלונטי?ובנות אתן יודעות איזה עיר זה יהיה??- ומקווה שזה היה בחופש, הסמינרים חוזרים ניראה לי ב- י"ב אלול- אני מעדיפה בכל זאת בחופש...
@אילה-הזמרת - מה אומרת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
