דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. בעיות איטיות חמורות בפורום!

בעיות איטיות חמורות בפורום!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
66 פוסטים 24 כותבים 3.3k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנאששש

    אצלי לכאורה אין בעיות אבל כל פעם שיש תלונה של איטיות זה רק לחלק מהמשתמשים.
    ואם כבר... בריחוף על נושא עולה לכם הפוסט הראשון, או שזה רק טוען?

    מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת על
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
    #31
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מרבמ מנותק
      מרבמ מנותק
      מרב
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #32

      זה ממש מעניין שלכולם כמעט זה איטי לי הכל מהיר(רגיל)

      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • טיטוט טיטו

        אני חושב שבגלל שעכשיו בין הזמנים ויש הרבה משתמשים שמחוברים בו זמנית וחוץ מזה יש עוד הרבה אנשים שלא מחוברים לפורום אבל כן נכנסים בלי להתחבר ולכן כנראה זה גורם לאיטיות.
        אצלי אני לא נתקל בשום איטיות אז כנראה שזה קשור לעומס של האתר על השרתים של הסינונים השונים והראיה לזה שיש עומס ענקקקקק זה שאני לא הייתי מחובר סך הכל בחמש שעות האחרונות וכבר יש לי שמונים ותשע נושאים שלא נקראו עם שבע עשרה התראות. אז או שתנסו לטעון את האינטרנט שלכם כולו מחדש (ולא רק את הדף הספציפי בגוגל) או שתנסו להתחבר ממכשיר אחר.
        וכמובן שאין בבעיה הזאת שום בעיה שקשורה לפורום כגוף פרטי כיון שאני מאמין שאתם לא מצפים שיהיה לפורום שלנו שרת פרטי כדי להריץ את האתר מהר (לפחות כל זמן שעדיין לא לחצתם על הסמל של הפורום בד הבית ותרמתם לו....)

        ישיבישי מנותק
        ישיבישי מנותק
        ישיביש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישיביש
        #33

        @טיטו אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

        אני חושב שבגלל שעכשיו בין הזמנים ויש הרבה משתמשים שמחוברים בו זמנית וחוץ מזה יש עוד הרבה אנשים שלא מחוברים לפורום אבל כן נכנסים בלי להתחבר ולכן כנראה זה גורם לאיטיות.
        אצלי אני לא נתקל בשום איטיות אז כנראה שזה קשור לעומס של האתר על השרתים של הסינונים השונים והראיה לזה שיש עומס ענקקקקק זה שאני לא הייתי מחובר סך הכל בחמש שעות האחרונות וכבר יש לי שמונים ותשע נושאים שלא נקראו עם שבע עשרה התראות. אז או שתנסו לטעון את האינטרנט שלכם כולו מחדש (ולא רק את הדף הספציפי בגוגל) או שתנסו להתחבר ממכשיר אחר.
        וכמובן שאין בבעיה הזאת שום בעיה שקשורה לפורום כגוף פרטי כיון שאני מאמין שאתם לא מצפים שיהיה לפורום שלנו שרת פרטי כדי להריץ את האתר מהר (לפחות כל זמן שעדיין לא לחצתם על הסמל של הפורום בד הבית ותרמתם לו....)

        יחסית לפורומים אחרים שיש שם מלא משתמשים (מתמחים טופ) הפורום הזה די איטי וזה קורה בגלל השרתים של הפורום כי בשאר הפורומים זה יותר מהר...
        לא כולם חייבים לחוות איטיות השרת מנתב לפי העומס ויכול להיות שאחד יהיה רגיל ולשני השרת לא מצליח לתת לו...
        אבל אתה צודק שאם נתרום לפורום באמת יהיה אפשר לשדרג אותו יותר מקום בשרתים יותר מהירות...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #34

          @ntz אולי תעשה סקר למי יש איטיות ולמי לא ואז זה יהיה יותר מסודר בלי שכל אחד יכתוב את התלונות שלו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • Y.A.M musicY מנותק
            Y.A.M musicY מנותק
            Y.A.M music
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #35

            @ntz גם לי יש קצת איטיות ואם זה הבעיה בגלל עומס בשרת, אז אין כ''כ איך לסדר את
            זה כי זה גם בעיה תקציבית... לשלם כל חודש על שרת מהיר זה לא קל!
            מי שחשוב לו הפורום יכול לקחת כאן חלק בהשתתפות ולתרום לאתר ואז
            יהיה אפשרי להאיץ את השרת ולשפר עוד ועוד את האתר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #36

              לדעתי זה גם קשור למקום המגורים רק עכשיו קישרתי שהקליטה שלנו בשכונה מזעזעת כי אנחנו גרים בעמק

              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • margalitM margalit התייחס לנושא זה ב
              • הכל טוב 0ה מנותק
                הכל טוב 0ה מנותק
                הכל טוב 0
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #37

                גם אני התלוננתי על איטיות ואמרו לי שהבעיה אצלי-
                האמת שזה התחיל מאז העיצוב החדש של הפורום. לפני זה הכל היה רץ ונגלל עד הסוף ומראה הכל כמו שצריך. ומאז השינוי ממש לא.

                N תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • איזה קטעא מנותק
                  איזה קטעא מנותק
                  איזה קטע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #38
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • Y.A.M musicY מנותק
                    Y.A.M musicY מנותק
                    Y.A.M music
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #39

                    @הכל-טוב-0 אצלי האיטיות התחילה רק לאחרונה ולדעתי זה בגלל השרת וכמות המשתמשים שיש כאן

                    @איזה-קטע לגבי לעזור לפורום תמיד היה כאן כפתור מאובטח שאפשר לתרום דרכו למקצב בכל רגע...
                    מהיכרות אישית, המנהלים גם ככה משקיעים מכספם ללא רווח

                    הלב שליה איזה קטעא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    3
                    • Y.A.M musicY Y.A.M music

                      @הכל-טוב-0 אצלי האיטיות התחילה רק לאחרונה ולדעתי זה בגלל השרת וכמות המשתמשים שיש כאן

                      @איזה-קטע לגבי לעזור לפורום תמיד היה כאן כפתור מאובטח שאפשר לתרום דרכו למקצב בכל רגע...
                      מהיכרות אישית, המנהלים גם ככה משקיעים מכספם ללא רווח

                      הלב שליה מנותק
                      הלב שליה מנותק
                      הלב שלי
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #40

                      @Y-A-M-music אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

                      המנהלים גם ככה משקיעים מכספם ללא רווח

                      מה המניע שלהם?
                      ואגב, בשביל לתרום צריך ללחוץ על הסמל של מקצב בדף הבית.

                      כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Y.A.M musicY Y.A.M music

                        @הכל-טוב-0 אצלי האיטיות התחילה רק לאחרונה ולדעתי זה בגלל השרת וכמות המשתמשים שיש כאן

                        @איזה-קטע לגבי לעזור לפורום תמיד היה כאן כפתור מאובטח שאפשר לתרום דרכו למקצב בכל רגע...
                        מהיכרות אישית, המנהלים גם ככה משקיעים מכספם ללא רווח

                        איזה קטעא מנותק
                        איזה קטעא מנותק
                        איזה קטע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #41
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • הכל טוב 0ה הכל טוב 0

                          גם אני התלוננתי על איטיות ואמרו לי שהבעיה אצלי-
                          האמת שזה התחיל מאז העיצוב החדש של הפורום. לפני זה הכל היה רץ ונגלל עד הסוף ומראה הכל כמו שצריך. ומאז השינוי ממש לא.

                          N מנותק
                          N מנותק
                          ntz
                          מנהל ראשי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #42

                          @הכל-טוב-0 אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

                          האמת שזה התחיל מאז העיצוב החדש של הפורום. לפני זה הכל היה רץ ונגלל עד הסוף ומראה הכל כמו שצריך. ומאז השינוי ממש לא.

                          זה וודאי?

                          אפשר ליצור קשר במייל:
                          noam6947@gmail.com

                          מנאשששמ הכל טוב 0ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • N ntz

                            @הכל-טוב-0 אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

                            האמת שזה התחיל מאז העיצוב החדש של הפורום. לפני זה הכל היה רץ ונגלל עד הסוף ומראה הכל כמו שצריך. ומאז השינוי ממש לא.

                            זה וודאי?

                            מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #43

                            @ntz לא.
                            גם לפני היו בעיות.
                            אבל זה לא המדד.
                            כי מאז שהחליפו את העיצוב, הצטרפו לא מעט משתמשים
                            ויצרו לא מעט פקקים.

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • N מנותק
                              N מנותק
                              ntz
                              מנהל ראשי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #44

                              @Y-A-M-music @איזה-קטע @הכל-טוב-0 הסתדר משהו?

                              אפשר ליצור קשר במייל:
                              noam6947@gmail.com

                              margalitM Y.A.M musicY איזה קטעא 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • N ntz

                                @Y-A-M-music @איזה-קטע @הכל-טוב-0 הסתדר משהו?

                                margalitM מנותק
                                margalitM מנותק
                                margalit
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #45

                                @ntz אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

                                הסתדר משהו?

                                כן, נראה לי שהסתדר
                                רק בהתראות לא נפתח מהר

                                סולמות
                                מגביהים את הקול שלך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מנאשששמ מנאששש

                                  אצלי לכאורה אין בעיות אבל כל פעם שיש תלונה של איטיות זה רק לחלק מהמשתמשים.
                                  ואם כבר... בריחוף על נושא עולה לכם הפוסט הראשון, או שזה רק טוען?

                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                                  #46

                                  @מנאששש אמר בבעיות איטיות חמורות בפורום!:

                                  בריחוף על נושא רק טוען (לא מציג את הפוסט הראשון)

                                  זה לא נפתר
                                  אולי זה רק אצלי?

                                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                  הטכניקה באה מעצמה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • N ntz

                                    @Y-A-M-music @איזה-קטע @הכל-טוב-0 הסתדר משהו?

                                    Y.A.M musicY מנותק
                                    Y.A.M musicY מנותק
                                    Y.A.M music
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #47

                                    @ntz אצלי כרגע האתר נטען יותר מהר בפער ממה שהיה... אבל כמו שדיברתי איתך אני רואה שהסמל
                                    שהאתר טוען את עצמו פשוט נעלם. ולא תקוע במשך שעות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • איילהא מנותק
                                      איילהא מנותק
                                      איילה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #48

                                      וואו לקח לי איזה דקה עד שבכלל הצלחתי להכנס לפורום. וגם לטעון את הפוסטים האחרונים לקח די הרבה זמן.
                                      לדעתי פשוט יש עכשיו עומס, הרבה משתמשים פעילים..
                                      בכל אופן תודה ענקית למנהלים!

                                      👊 ...Never say never

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • LOVE MEL מנותק
                                        LOVE MEL מנותק
                                        LOVE ME
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #49

                                        לדעתי זה בגלל המשתמשים החדשים שנוספים לפורום
                                        ומגבירים עומס עבודה לאתר ...

                                        אבל כאן יש לי הזדמנות להודות על אתר מדהים
                                        ועם צוות שעובד שעות תודה לכם צוות מקצב וכמובן @מנהל-ראשי

                                        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                        תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • N ntz

                                          @Y-A-M-music @איזה-קטע @הכל-טוב-0 הסתדר משהו?

                                          איזה קטעא מנותק
                                          איזה קטעא מנותק
                                          איזה קטע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #50
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול