דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. fl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2023+בלבד!)

fl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2023+בלבד!)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
52 פוסטים 10 כותבים 6.5k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

    @שמעון-2 תבדוק את זה, חסום בנטפרי
    https://kickasscracks.com/fl-studio-20-crack-oct/
    וגם את זה יכול להיות שזה כמו מה שהבאתי לך מקודם למרות שכתוב על זה שזה 20.8
    https://getintopc.com/softwares/music/fl-studio-producer-edition-signature-bundle-download-1446299/

    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #26

    @מויישה-הבכיר
    לפני שאני מוריד אני רוצה לדעת מה זה?
    20.7? זה זה
    והקישורים פתוחים לי בנטפרי
    את הקישור השני כבר הורדתי וזה באמצע מזמן אבל @Y-A-M-music שזה לא טוב אז?????????

    מויישה הבכירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שמעון 2ש שמעון 2

      @מויישה-הבכיר
      לפני שאני מוריד אני רוצה לדעת מה זה?
      20.7? זה זה
      והקישורים פתוחים לי בנטפרי
      את הקישור השני כבר הורדתי וזה באמצע מזמן אבל @Y-A-M-music שזה לא טוב אז?????????

      מויישה הבכירמ מנותק
      מויישה הבכירמ מנותק
      מויישה הבכיר
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #27

      @שמעון-2 הקישור להורדה עצמה חסום בראשון,
      הקישור השני זה אותו דבר צודק סליחה, זה 20.8, אתה רוצה 20.9?

      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

        @שמעון-2 הקישור להורדה עצמה חסום בראשון,
        הקישור השני זה אותו דבר צודק סליחה, זה 20.8, אתה רוצה 20.9?

        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #28

        @מויישה-הבכיר צודק
        2 אני יחכה להמלצת הרב @Y-A-M-music

        Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שמעון 2ש שמעון 2

          @מויישה-הבכיר צודק
          2 אני יחכה להמלצת הרב @Y-A-M-music

          Y.A.M musicY מנותק
          Y.A.M musicY מנותק
          Y.A.M music
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #29

          @שמעון-2 לדעתי בגלל שזה פרוץ תלך על 20.7 אני ניסיתי את 20.8 וחוייתי כל כך הרבה תקיעות וקריסות... וב20.7 יש קריסה אחת לחודשיים ולפעמים גם לא...
          יכול להיות שיש פריצות כבר טובות ויציבות ואני לא מכיר.

          מויישה הבכירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y.A.M musicY Y.A.M music

            @שמעון-2 לדעתי בגלל שזה פרוץ תלך על 20.7 אני ניסיתי את 20.8 וחוייתי כל כך הרבה תקיעות וקריסות... וב20.7 יש קריסה אחת לחודשיים ולפעמים גם לא...
            יכול להיות שיש פריצות כבר טובות ויציבות ואני לא מכיר.

            מויישה הבכירמ מנותק
            מויישה הבכירמ מנותק
            מויישה הבכיר
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #30

            @Y-A-M-music הבעיה שכל אתרי הפריצות עדכנו את הקובץ האחורי ולכן אני לא מוצא לו 20.7

            Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

              @Y-A-M-music הבעיה שכל אתרי הפריצות עדכנו את הקובץ האחורי ולכן אני לא מוצא לו 20.7

              Y.A.M musicY מנותק
              Y.A.M musicY מנותק
              Y.A.M music
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #31

              @מויישה-הבכיר תזכיר לי בערב אני יעלה לך לדרייב ואשלח אני יגיע לבית בסביבות 12

              KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • שמעון 2ש שמעון 2

                @מויישה-הבכיר
                1 ספוליר צריך לרדת שני שורות

                2 קייובייס הרבה יותר מסובך

                3 @Y-A-M-music משתמש בתוכנה הזאת ולכן זה מושך אותי!

                KING musicK מנותק
                KING musicK מנותק
                KING music
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #32

                @שמעון-2 אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):

                2 קייובייס הרבה יותר מסובך

                3 @Y-A-M-music משתמש בתוכנה הזאת ולכן זה מושך אותי!

                אני רק בגלל 2 הסיבות הללו

                לנושא שלי לחצו כאן❤️

                תעקבו.🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • Y.A.M musicY Y.A.M music

                  @מויישה-הבכיר תזכיר לי בערב אני יעלה לך לדרייב ואשלח אני יגיע לבית בסביבות 12

                  KING musicK מנותק
                  KING musicK מנותק
                  KING music
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי KING music
                  #33

                  @Y-A-M-music אם תוכל בבקשה בבקשה גם לי לשלוח אני יעריך את זה מאודדד
                  (או שת'שולח את זה פה בציבורי?)

                  לנושא שלי לחצו כאן❤️

                  תעקבו.🔥

                  Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • KING musicK KING music

                    @Y-A-M-music אם תוכל בבקשה בבקשה גם לי לשלוח אני יעריך את זה מאודדד
                    (או שת'שולח את זה פה בציבורי?)

                    Y.A.M musicY מנותק
                    Y.A.M musicY מנותק
                    Y.A.M music
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #34

                    @KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב

                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Y.A.M musicY Y.A.M music

                      @KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב

                      N מנותק
                      N מנותק
                      ntz
                      מנהל ראשי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #35

                      @Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):

                      @KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב

                      מה הכוונה להעלות כציבורי? לשרת של הפורום?

                      אפשר ליצור קשר במייל:
                      noam6947@gmail.com

                      Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • N ntz

                        @Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):

                        @KING-music אבדוק אם @ntz אם יש אפשרות להעלות כציבורי... אם לא אני יעלה קישור לדרייב

                        מה הכוונה להעלות כציבורי? לשרת של הפורום?

                        Y.A.M musicY מנותק
                        Y.A.M musicY מנותק
                        Y.A.M music
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #36

                        @ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
                        אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זה

                        N תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y.A.M musicY Y.A.M music

                          @ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
                          אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זה

                          N מנותק
                          N מנותק
                          ntz
                          מנהל ראשי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #37

                          @Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):

                          @ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
                          אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זה

                          בעייתי קצת.


                          אגב, יש כאן משהו, לא טוב?
                          https://mitmachim.top/post/495421

                          אפשר ליצור קשר במייל:
                          noam6947@gmail.com

                          Y.A.M musicY KING musicK 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • N ntz

                            @Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):

                            @ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
                            אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זה

                            בעייתי קצת.


                            אגב, יש כאן משהו, לא טוב?
                            https://mitmachim.top/post/495421

                            Y.A.M musicY מנותק
                            Y.A.M musicY מנותק
                            Y.A.M music
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #38

                            @ntz זה גרסה חדשה ואני לא בטוח עד כמה הגרסה הזו יציבה... מי שביקש יכול לנסות...
                            ואם הוא חווה תקיעות או שהתוכנה פתאם נתקעת לדקה שתיים וקורסת... אפשר תמיד להסיר את ההתקנה ולמחוק.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #39

                              @Y-A-M-music
                              @מויישה-הבכיר
                              מה בהקשר לזה?
                              https://www.nch.com.au/mixpad/index.html

                              Y.A.M musicY מויישה הבכירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • שמעון 2ש שמעון 2

                                @Y-A-M-music
                                @מויישה-הבכיר
                                מה בהקשר לזה?
                                https://www.nch.com.au/mixpad/index.html

                                Y.A.M musicY מנותק
                                Y.A.M musicY מנותק
                                Y.A.M music
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #40

                                @שמעון-2 לא להתקרב 😉

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • Y.A.M musicY מנותק
                                  Y.A.M musicY מנותק
                                  Y.A.M music
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #41

                                  ניסיתי אתמול בלילה וגם עכשיו להעלות את התוכנה לדרייב הבעיה שיש לי בעיות באינטרנט והעלאה כל הזמן קורסת
                                  אנסה שוב בל''נ במוצא''ש

                                  KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • Y.A.M musicY Y.A.M music

                                    ניסיתי אתמול בלילה וגם עכשיו להעלות את התוכנה לדרייב הבעיה שיש לי בעיות באינטרנט והעלאה כל הזמן קורסת
                                    אנסה שוב בל''נ במוצא''ש

                                    KING musicK מנותק
                                    KING musicK מנותק
                                    KING music
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #42

                                    @Y-A-M-music 👍👌

                                    לנושא שלי לחצו כאן❤️

                                    תעקבו.🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • N ntz

                                      @Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):

                                      @ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
                                      אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זה

                                      בעייתי קצת.


                                      אגב, יש כאן משהו, לא טוב?
                                      https://mitmachim.top/post/495421

                                      KING musicK מנותק
                                      KING musicK מנותק
                                      KING music
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #43

                                      @ntz אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):

                                      @Y-A-M-music אמר בfl studio הגרסה הכי עדכנית למי יש בבקשה?(פרוץ.2021+בלבד!):

                                      @ntz שיהיה הורדה ישירה מהפורום ולא דרך הדרייב... כי יש כאלה דזה חסום להם...
                                      אפשר להעלות לכמה ימים ולמחוק אחרי זה

                                      בעייתי קצת.


                                      אגב, יש כאן משהו, לא טוב?
                                      https://mitmachim.top/post/495421

                                      זה מה שיש לי...
                                      ואני לא בטוח שזה הכי חדש

                                      לנושא שלי לחצו כאן❤️

                                      תעקבו.🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שמעון 2ש שמעון 2

                                        @Y-A-M-music
                                        @מויישה-הבכיר
                                        מה בהקשר לזה?
                                        https://www.nch.com.au/mixpad/index.html

                                        מויישה הבכירמ מנותק
                                        מויישה הבכירמ מנותק
                                        מויישה הבכיר
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #44

                                        @שמעון-2 לא להתקרב!! כמו שכתב @Y-A-M-music וכללית תתרחקו מכל התוכנות של החברה הזאת בכל תחום!! וכמו שאומרים: ''פיכסה''.

                                        Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מויישה הבכירמ מויישה הבכיר

                                          @שמעון-2 לא להתקרב!! כמו שכתב @Y-A-M-music וכללית תתרחקו מכל התוכנות של החברה הזאת בכל תחום!! וכמו שאומרים: ''פיכסה''.

                                          Y.A.M musicY מנותק
                                          Y.A.M musicY מנותק
                                          Y.A.M music
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #45

                                          @מויישה-הבכיר 😊 כל אחד יכול לנסות כל תוכנה שהוא רוצה ויכול להיות שהוא יאהב... אמרתי רק את דעתי 😉

                                          למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול