מי לדעתכם הוא פריצת השנה?
-
@מוכשרת-על אמר במי לדעתכם הוא פריצת השנה?:
@איזה-קטע אמר במי לדעתכם הוא פריצת השנה?:
@דודו-בלוקה אני חושבת איתי דוד שעד השיר ירושליים היה ממש זמר אלמוני...
זה שיר ראשון שלו לא??
הוא מתחיל.
וזה באמת היה יפה!זה לא שיר ראשון שלו, סינגל רביעי נראלי...
-
@דודו-בלוקה אני חושבת איתי דוד שעד השיר ירושלים היה ממש זמר אלמוני...
-
@דודו-בלוקה אני חושבת איתי דוד שעד השיר ירושלים היה ממש זמר אלמוני...
@איזה-קטע אמר במי לדעתכם הוא פריצת השנה?:
אני חושבת איתי דוד
ואי, ממש מגיע לו!!
יש גם את חיים פורטל שנלדקתי, אלעד אלדד, בוסקילה ושמואל פרדניק..
כל אחד הביא ת'ייחודיות שלו, וזה מהמם! -
שמואל פרדניק
זמר שהכרתי רק לפני חודשיים ומאז לא מפסיקה לשמוע את השירים שלו
ובמיוחד את תעצרו את העולם...... השיר הכי יפה,מטריף ונוגע ששמעתי אי פעם. -
לדעתי-נהוראי אריאלי פרץ השנה חזק לתודעה..
הוציא סינגלים ונתן עבודה טובה
גם אליצור-אם היו נותנים לו במה היה זוכה לפריצת השנה...@אנונימית נהוראי פרץ כבר ממזמן- הוא רק חדש לנו המוןןן דברים- אבל הכרנו אותו כבר
אני חושבת שאיתי דוד מאד מאד פרץ!!! לא הכרתי ת'שם אפילו, לפני כן,
וכמו שאמרה @פונץ-בננה כל שאר הזמרים גם אני בעד שפרצו ממש השנה!! -
@אנונימית נהוראי פרץ כבר ממזמן- הוא רק חדש לנו המוןןן דברים- אבל הכרנו אותו כבר
אני חושבת שאיתי דוד מאד מאד פרץ!!! לא הכרתי ת'שם אפילו, לפני כן,
וכמו שאמרה @פונץ-בננה כל שאר הזמרים גם אני בעד שפרצו ממש השנה!!@שיר-נולד פריצת השנה זה לא מי שהתחיל השנה אלא מי שגילו אותו יותר ועבד הרבה
ובקטע הזה נהוראי לוקח בענק!!!
עד הקול הבא לא ידעתי מי זה בכלל ולא הצלחתי אפילו להגיד את השם שלו,
אבל הבחור עבד קשה!
ובהחלט מגיע לו את התואר הזה וגם אם הוא לא יקבל את זה אצלי ואצל עוד הרבה הוא לא פריצת השנה אלא זמר השנה!
הוכיח ונתן את עצמו בכל הכוח! -
@שיר-נולד פריצת השנה זה לא מי שהתחיל השנה אלא מי שגילו אותו יותר ועבד הרבה
ובקטע הזה נהוראי לוקח בענק!!!
עד הקול הבא לא ידעתי מי זה בכלל ולא הצלחתי אפילו להגיד את השם שלו,
אבל הבחור עבד קשה!
ובהחלט מגיע לו את התואר הזה וגם אם הוא לא יקבל את זה אצלי ואצל עוד הרבה הוא לא פריצת השנה אלא זמר השנה!
הוכיח ונתן את עצמו בכל הכוח!@חסידייה-אוטנטית @אנונימית נכוןןן אני גם שרופה על השירים שלו אבל הוא לא פריצת השנה-
הוא כבר יכול לזכות בתואר של "זמר השנה" שזה יותר מרובה רמות...
יותר וותק מאשר פריצה של זמר חדש, מבינות ת'הבדל?!
יאא ת'אמת שאני לא אוהבת התפלספויות על דברים של מה בכך.. אז זה מה שעניתי... -
@חסידייה-אוטנטית @אנונימית נכוןןן אני גם שרופה על השירים שלו אבל הוא לא פריצת השנה-
הוא כבר יכול לזכות בתואר של "זמר השנה" שזה יותר מרובה רמות...
יותר וותק מאשר פריצה של זמר חדש, מבינות ת'הבדל?!
יאא ת'אמת שאני לא אוהבת התפלספויות על דברים של מה בכך.. אז זה מה שעניתי... -
דוד בן ארזה!
ושרולי ברונכר! -
@שמעון-2 במה שרולי יכול לפרוץ?.....

-
@תמר-7 זה סגנון שירים אבל הוא הביא שירים ממש יפים ויותר זורמים לאוזן כמו בוא נאהב. קופא מקור. די.קה ריבון. למה לא
בקיצור הפציץ סינגליןם!!!!
יש כאלה שמתחברים ויש כאלה שלא!
אני מאוד מתחבר!!!! שאפו שרולי!!!!! -
@תמר-7 זה סגנון שירים אבל הוא הביא שירים ממש יפים ויותר זורמים לאוזן כמו בוא נאהב. קופא מקור. די.קה ריבון. למה לא
בקיצור הפציץ סינגליןם!!!!
יש כאלה שמתחברים ויש כאלה שלא!
אני מאוד מתחבר!!!! שאפו שרולי!!!!!@דודו-בלוקה פרץ גדרות עם כבר....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות