דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. FL STUDIO projects BY SHIMIX

FL STUDIO projects BY SHIMIX

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
419 פוסטים 49 כותבים 56.6k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • SHIMIXS מנותק
    SHIMIXS מנותק
    SHIMIX
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
    #87

    @נעמי16 לא, מה שירד נמצא שם
    אבל כל מיני חבילות הרחבה שמתקינים לבד
    אני אשים פה כמה קישורים לחבילות טובות של אפקטים
    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/splice-sounds-sounds-of-kshmr-vol-4-splice-edition-free-download-1078335/
    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/splice-sounds-chords-of-kshmr-wav-sound-samples-download-7030031/
    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/symphony-orchestra-loops-by-kshmr-7-skies-free-download-1243632/
    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/splice-sounds-of-kshmr-vol-1-free-download-9202184/
    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/symphony-orchestra-loops-by-kshmr-7-skies-free-download-1243632/
    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/splice-sounds-of-kshmr-vol-123-free-download-1572520/
    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-edm-essentials-vol-1-wav-free-download/

    הי אנשים אני שימי
    אשמח לעזור
    הערוץ שלי
    https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

    נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • למדןל למדן

      @נעמי16 זה הדגימות שבזה תלוי ההצלחה של הפרויקט.....

      נעמי16נ מנותק
      נעמי16נ מנותק
      נעמי16
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #88

      @למדן אוקיי,אבל שאלתי באופן כללי אם זה קובץ שכבר קיים אצלי ואני לא צריכה להוריד אותו... (לפחות אני יודעת מה זה דגימות)
      טוב תקשיבו,אתם חבר'ה מנוסים ויש מצב שהשאלות שלי טפשיות אבל אני באמת באמת רוצה להבין איך זה עובד (עוד לפני הסרטונים...)
      כי נגיד עכשיו גררתי את התיקייה ואני לא רואה את זה בתוכנה.

      יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • SHIMIXS SHIMIX

        @נעמי16 לא, מה שירד נמצא שם
        אבל כל מיני חבילות הרחבה שמתקינים לבד
        אני אשים פה כמה קישורים לחבילות טובות של אפקטים
        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/splice-sounds-sounds-of-kshmr-vol-4-splice-edition-free-download-1078335/
        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/splice-sounds-chords-of-kshmr-wav-sound-samples-download-7030031/
        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/symphony-orchestra-loops-by-kshmr-7-skies-free-download-1243632/
        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/splice-sounds-of-kshmr-vol-1-free-download-9202184/
        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/symphony-orchestra-loops-by-kshmr-7-skies-free-download-1243632/
        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/splice-sounds-of-kshmr-vol-123-free-download-1572520/
        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-edm-essentials-vol-1-wav-free-download/

        נעמי16נ מנותק
        נעמי16נ מנותק
        נעמי16
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #89

        @SHIMIX עוד לפני החבילות הרחבה אני צריכה להבין איך אני מוסיפה את הבסיסיים.....

        יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יונמיוזיקי מנותק
          יונמיוזיקי מנותק
          יונמיוזיק
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
          #90

          אתם יכולים לעזור לי עם זה???. אני כבר שעתיים מנסה לסדר את זה ולא מצליח.
          c1a6d216-395c-4966-afcf-91e40ac0babf-image.png

          שווה לכם לעקוב!
          חכם.gif

          נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טכנאי קיובייס 12ט מנותק
            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
            טכנאי קיובייס 12
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #91

            אם איזה פלאגינים אתה משתמש? (SHIMIX) תודה.

            למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יונמיוזיקי יונמיוזיק

              אתם יכולים לעזור לי עם זה???. אני כבר שעתיים מנסה לסדר את זה ולא מצליח.
              c1a6d216-395c-4966-afcf-91e40ac0babf-image.png

              נעמי16נ מנותק
              נעמי16נ מנותק
              נעמי16
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #92

              @יונמיוזיק תנסה אולי להוריד שוב.
              אני גם הורדתי את התוכנה והצלחתי לחלץ ולהתקין בלי בעיות.
              או שתנסה את הקישור השני ששמו כאן לתוכנה.

              יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

              יונמיוזיקי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נעמי16נ נעמי16

                @יונמיוזיק תנסה אולי להוריד שוב.
                אני גם הורדתי את התוכנה והצלחתי לחלץ ולהתקין בלי בעיות.
                או שתנסה את הקישור השני ששמו כאן לתוכנה.

                יונמיוזיקי מנותק
                יונמיוזיקי מנותק
                יונמיוזיק
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #93

                @נעמי16 הורדתי כבר פעמיים וזה עושה לי את זה.
                הקישור השני ששמו כאן זה תוכנה אחרת.

                שווה לכם לעקוב!
                חכם.gif

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שמעון 2ש מנותק
                  שמעון 2ש מנותק
                  שמעון 2
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #94

                  @SHIMIX
                  אתה יכול לעלות עוד מנגינות שיצרת?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                    אם איזה פלאגינים אתה משתמש? (SHIMIX) תודה.

                    למדןל מנותק
                    למדןל מנותק
                    למדן
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #95

                    @טכנאי-קיובייס-12
                    שומעים שהוא משתמש עם nexus sylent avenger אולי עוד כמה אבל זה העיקר גם עם חבילות כמו שהעלה ....
                    סליחה שאני מגלה לכולם את הנשק שלך אבל בנינו מי שיש שיודע לבנות יודע ומי שלא לא
                    ככה שאין מה לפחד ההיפך צריך לפרסם....

                    קניית כלי נגינה
                    ביט-פלוס
                    יוטיוב

                    טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • למדןל למדן

                      @טכנאי-קיובייס-12
                      שומעים שהוא משתמש עם nexus sylent avenger אולי עוד כמה אבל זה העיקר גם עם חבילות כמו שהעלה ....
                      סליחה שאני מגלה לכולם את הנשק שלך אבל בנינו מי שיש שיודע לבנות יודע ומי שלא לא
                      ככה שאין מה לפחד ההיפך צריך לפרסם....

                      טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                      טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                      טכנאי קיובייס 12
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #96

                      @למדן אמר בFL STUDIO:

                      @טכנאי-קיובייס-12
                      שומעים שהוא משתמש עם nexus sylent avenger אולי עוד כמה אבל זה העיקר גם עם חבילות כמו שהעלה ....
                      סליחה שאני מגלה לכולם את הנשק שלך אבל בנינו מי שיש שיודע לבנות יודע ומי שלא לא
                      ככה שאין מה לפחד ההיפך צריך לפרסם....

                      אתה שואל אותי בתור קיובייסאי - זה יותר נראה לי קבצי wave של kshmr או martin gerrix...

                      למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                        @למדן אמר בFL STUDIO:

                        @טכנאי-קיובייס-12
                        שומעים שהוא משתמש עם nexus sylent avenger אולי עוד כמה אבל זה העיקר גם עם חבילות כמו שהעלה ....
                        סליחה שאני מגלה לכולם את הנשק שלך אבל בנינו מי שיש שיודע לבנות יודע ומי שלא לא
                        ככה שאין מה לפחד ההיפך צריך לפרסם....

                        אתה שואל אותי בתור קיובייסאי - זה יותר נראה לי קבצי wave של kshmr או martin gerrix...

                        למדןל מנותק
                        למדןל מנותק
                        למדן
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #97

                        @טכנאי-קיובייס-12
                        🤔 😜 הוא משתמש בשניהם ועוד
                        וגם פלאגינים

                        קניית כלי נגינה
                        ביט-פלוס
                        יוטיוב

                        SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • למדןל למדן

                          @טכנאי-קיובייס-12
                          🤔 😜 הוא משתמש בשניהם ועוד
                          וגם פלאגינים

                          SHIMIXS מנותק
                          SHIMIXS מנותק
                          SHIMIX
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #98

                          יש כאן פרוייקט מוזר שעשיתי עם מישהו .מה שאתם שומעים בעצם הוא אמר לי לעשות
                          1.mp3 .
                          אפילו שם לא ידעתי מה לתת
                          {מישהו יודע איזה ז'אנר זה?}

                          הי אנשים אני שימי
                          אשמח לעזור
                          הערוץ שלי
                          https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

                          טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • SHIMIXS SHIMIX

                            יש כאן פרוייקט מוזר שעשיתי עם מישהו .מה שאתם שומעים בעצם הוא אמר לי לעשות
                            1.mp3 .
                            אפילו שם לא ידעתי מה לתת
                            {מישהו יודע איזה ז'אנר זה?}

                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #99

                            @SHIMIX זה ז'אנר חדש ... 😜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יאיר 2 0י מנותק
                              יאיר 2 0י מנותק
                              יאיר 2 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #100

                              תוכנה ממש טובה ומאד קלה בשימוש ראשוני ולא מקצועי

                              טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                              נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                תוכנה ממש טובה ומאד קלה בשימוש ראשוני ולא מקצועי

                                נעמי16נ מנותק
                                נעמי16נ מנותק
                                נעמי16
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #101

                                @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

                                יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נעמי16נ נעמי16

                                  @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

                                  SHIMIXS מנותק
                                  SHIMIXS מנותק
                                  SHIMIX
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                                  #102

                                  אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
                                  AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
                                  אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
                                  אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
                                  וגם לBASSאותו דבר
                                  אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
                                  וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
                                  אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
                                  וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
                                  מקווה שהועלתי:

                                  הי אנשים אני שימי
                                  אשמח לעזור
                                  הערוץ שלי
                                  https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

                                  SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • SHIMIXS SHIMIX

                                    אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
                                    AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
                                    אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
                                    אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
                                    וגם לBASSאותו דבר
                                    אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
                                    וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
                                    אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
                                    וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
                                    מקווה שהועלתי:

                                    SHIMIXS מנותק
                                    SHIMIXS מנותק
                                    SHIMIX
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #103

                                    אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
                                    עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

                                    הי אנשים אני שימי
                                    אשמח לעזור
                                    הערוץ שלי
                                    https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

                                    SHIMIX 0S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • SHIMIXS SHIMIX

                                      אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
                                      עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

                                      SHIMIX 0S מנותק
                                      SHIMIX 0S מנותק
                                      SHIMIX 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #104

                                      תעלה כמה שיותר

                                      SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • SHIMIX 0S SHIMIX 0

                                        תעלה כמה שיותר

                                        SHIMIXS מנותק
                                        SHIMIXS מנותק
                                        SHIMIX
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                                        #105

                                        @SHIMIX-0
                                        SERUM
                                        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                                        SYLENTH
                                        https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                                        AVENGER
                                        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                                        NEXUS 2
                                        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                                        NEXUS 3
                                        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                                        SPIRE
                                        https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                                        קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                                        וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                                        {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                                        הי אנשים אני שימי
                                        אשמח לעזור
                                        הערוץ שלי
                                        https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

                                        SHIMIXS טכנאי קיובייס 12ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        4
                                        • SHIMIXS SHIMIX

                                          @SHIMIX-0
                                          SERUM
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                                          SYLENTH
                                          https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                                          AVENGER
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                                          NEXUS 2
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                                          NEXUS 3
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                                          SPIRE
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                                          קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                                          וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                                          {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                                          SHIMIXS מנותק
                                          SHIMIXS מנותק
                                          SHIMIX
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                                          #106

                                          אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
                                          https://getintopc.com/
                                          נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

                                          הי אנשים אני שימי
                                          אשמח לעזור
                                          הערוץ שלי
                                          https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

                                          נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול