דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה

אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
144 פוסטים 20 כותבים 6.8k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מוזיקה זה אני

    אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הגעתי למסקנה
    שהמארגן עושה הכי הרבה כסף הרגשתי את זה כשהייתי קלידן מתחיל .
    לכן בכדי להוריד את המחיר צריך לעשות כמו שלמדן אמר למעלה לתאם כמה ישיבות יחד לסגור אצל אורגניסטים וזמרים וככה ניתן לשבור את השוק כי להם גם יהיה שווה להוריד ת'מחיר

    דוד התותחד מנותק
    דוד התותחד מנותק
    דוד התותח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #55

    @מוזיקה-זה-אני אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

    אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הגעתי למסקנה
    שהמארגן עושה הכי הרבה כסף.

    כל מילה נכונה!! מידע, ופשוט תבררו את זה, אני לא רוצה לחשוף כאן את האנשים שפשוט שנים שולטים על זה ולוקחים ים כסף על זה, ואת זה ניסו פרקטי לשנות, והם לא כ"כ הצליחו, ואגב בנתיים רוב הזמרים רוצים רק דרך המארגן שלהם, כי הוא גם משווק אותם, וזה גם עושה את הבעיה עם האמרגנים.
    תצאו לברר ותראו שזה הסיבה העיקרית.

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דוד התותחד דוד התותח

      @מוזיקה-זה-אני אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

      אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הגעתי למסקנה
      שהמארגן עושה הכי הרבה כסף.

      כל מילה נכונה!! מידע, ופשוט תבררו את זה, אני לא רוצה לחשוף כאן את האנשים שפשוט שנים שולטים על זה ולוקחים ים כסף על זה, ואת זה ניסו פרקטי לשנות, והם לא כ"כ הצליחו, ואגב בנתיים רוב הזמרים רוצים רק דרך המארגן שלהם, כי הוא גם משווק אותם, וזה גם עושה את הבעיה עם האמרגנים.
      תצאו לברר ותראו שזה הסיבה העיקרית.

      א מנותק
      א מנותק
      ארי 6 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
      #56

      @דוד-התותח לכן אני חושב אני יש לי ישיבה אחת שאני יכול שם כול אחד שישלו ישיבה נדבר ביחד נתאם עמדות ונצא לדרך רק כך הזמרים ירצו אם אתה בא ואומר לו יש לי 50 חתונות סגורות לכה במכה במחיר כך וכך הוא ישתכנע במקום
      @מוזיקה-זה-אני כול מילה נכונה אני גם סבלתי מיזה מלא ואני ראה א זה בשטח אצל חברים שמארגנים גדולים
      @תהילוש-0 אגב זה לא משנה הרבה כי אצל חסדים זמר [טוב] לוקח ביין 4000 ל12000 שח ואורגניסט ביין 3300 ל45000 בלי שעות נספות בלי פיזור ובלי חופה וכול אחד רוצה איזה כלי שזה עולה ביין 1200 ל 2000 בלי נספות וזה רק עם כלי אחד ויש מצוה טאנץ שעולה גרעמן למי שיודע המחרים באתם אז תעשו חשבון וניראה לי שזה יוצא יותר מי הספרדים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ מוזיקה זה אני

        אחרי בדיקה מעמיקה בנושא הגעתי למסקנה
        שהמארגן עושה הכי הרבה כסף הרגשתי את זה כשהייתי קלידן מתחיל .
        לכן בכדי להוריד את המחיר צריך לעשות כמו שלמדן אמר למעלה לתאם כמה ישיבות יחד לסגור אצל אורגניסטים וזמרים וככה ניתן לשבור את השוק כי להם גם יהיה שווה להוריד ת'מחיר

        א מנותק
        א מנותק
        ארי 6 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #57
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ת תהילוש 0

          @ארי-6-0 אתה נמנה מהציבור האשכנזי אין בדרך כלל תזמורת אורגניסט וזמר וזהו
          אנחנו שאנו נמצאים בציבור הספרדי זה קשה מאד כי אם אתה רוצה אירוע נורמאלי
          אתה חייב להביא תזמורת וזמר המחיר הוא בהתאם
          עכשיו סתם לא בשביל משהו יואלי דיקמן לוקח הכי יקר והוא לא מתפרנס מחתונות
          אז כאילו מה הקטע לא להוריד? אולי כ זה תזמורת של חמישה נגנים? או בכלל קשור למארגן? לא יודעת צריך בדיקה העניין
          אבל כולם העלו גם הלה של השלוש נגנים אז אם כבר לוקחים אז לקחת את ההכי טוב

          א מנותק
          א מנותק
          ארי 6 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #58
          פוסט זה נמחק!
          "המבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א ארי 6 0

            פוסט זה נמחק!

            "המבין"& מנותק
            "המבין"& מנותק
            "המבין"
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #59
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א ארי 6 0

              @חיפאי בקייץ הזה בקייץ תשפג מעלה את מחיר ל3800 סגרתי איתו חתונה לפני שבוע

              "המבין"& מנותק
              "המבין"& מנותק
              "המבין"
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
              #60

              @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

              @חיפאי בקייץ הזה בקייץ תשפג מעלה את מחיר ל3800 סגרתי איתו חתונה לפני שבוע

              סגרת חתונה לעוד שנה??

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • המוזיקאיה מנותק
                המוזיקאיה מנותק
                המוזיקאי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי המוזיקאי
                #61

                בתור אמרגן חתונות אני רוצה להגיב לכל הדיבורים בפוסט הזה...

                א. זה נכון שהמחירים שזמרים לוקחים היום הם מוגזמים וצריך להוריד את זה אבל מניסיונות שנעשו בעבר נראה שאין סיכוי בגלל שיש תחרות גדולה בשוק וההיצע גדול על הביקוש והזמרים היותר ידועים מנצלים את זה בשביל להעלות מחירים דבר שגורם שגם הזמרים היותר זולים יכלו להעלות מחירים וכך המחירים עולים ועולים בגלגל שאין לו סוף (שימו לב כל (!) ההצעות להורדת המחירים שהוצעו כאן בפורום נוסו בעבר על ידי עסקנים שונים ולא צלחו מסיבות שונות ...}

                בעניין מה שהציעו כאן להגביל את הסכומים שבהם ניתן להזמין תזמורות בישיבות מניסיון עשו את זה כבר בהרבה ישיבות וזה לא עבד כי היה הרבה בחורים שרצו את הזמרים הטובים והסכימו לשלם עליהם אפילו את הסכומים המוגזמים שהם לוקחים (וצריך להבין שבחור שמתחתן עוזב בכל מקרה את הישיבה כך שמגבלות וכו' פחות מעניינים אותו וד"ל...)

                ב. צריך לזכור שאחרי כל המחיר שזמרים לוקחים העבודה של זמר הרבה יותר קשה מימה שאתם חושבים זה מתחיל בזה שבשביל לשמור על הקול אסור לזמר לאכול אף פעם מאכלים חלביים {אתם מסוגלים?} (לדוגמה רולי דיקמן אמר לי שהוא אוכל חלבי רק בספירת העומר ושלושת השבועות...) חוץ מזה שלזמרים אין עבודה בהרבה זמנים בשנה שאין חתונות ואירועים {ספירת העומר שלושת השבועות וכן זמנים שאין כ"כ עבודה כמו אלול ערבי חגים וכו'} ולכן הם מעלים את המחיר כדי לכסות על הזמנים האלה...
                כמו כן זמר שנחשב טוב צריך להתאמץ כל החתונה להקפיץ ולשמח במשך שעות גם שאין לו אנרגיות ומצב רוח וזה הרבה יותר קשה מימה שאתם חושבים .........
                כמו כן בערך 10 אחוז ויותר מהמחיר שהזמר מקבל הולך לאמרגן שלו ולא אילו...

                כמובן שכל זה לא מצדיק את המחירים הגבוהים אבל קצת מסביר אותם...

                לכל האלה שבקשו מחירים יש לי רשימה מפורטת של המחירים של כמעט כל הזמרים והקלידנים והתזמורות בשוק אך מכיוון שהיא שייכת לגורמים נוספים אני מנוע מלפרסם אותה... (צריך גם לדעת שהמחירים שזמרים לוקחים תלויים בהרבה דברים כמו הסכמים עם ישיבות מסוימות העיר של החתונה תקופות וכו' כך שכל מחיר שיכתב כאן בפוסט לא בהכרח נכון לכל אחד...}

                "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                ד א 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • המוזיקאיה המוזיקאי

                  בתור אמרגן חתונות אני רוצה להגיב לכל הדיבורים בפוסט הזה...

                  א. זה נכון שהמחירים שזמרים לוקחים היום הם מוגזמים וצריך להוריד את זה אבל מניסיונות שנעשו בעבר נראה שאין סיכוי בגלל שיש תחרות גדולה בשוק וההיצע גדול על הביקוש והזמרים היותר ידועים מנצלים את זה בשביל להעלות מחירים דבר שגורם שגם הזמרים היותר זולים יכלו להעלות מחירים וכך המחירים עולים ועולים בגלגל שאין לו סוף (שימו לב כל (!) ההצעות להורדת המחירים שהוצעו כאן בפורום נוסו בעבר על ידי עסקנים שונים ולא צלחו מסיבות שונות ...}

                  בעניין מה שהציעו כאן להגביל את הסכומים שבהם ניתן להזמין תזמורות בישיבות מניסיון עשו את זה כבר בהרבה ישיבות וזה לא עבד כי היה הרבה בחורים שרצו את הזמרים הטובים והסכימו לשלם עליהם אפילו את הסכומים המוגזמים שהם לוקחים (וצריך להבין שבחור שמתחתן עוזב בכל מקרה את הישיבה כך שמגבלות וכו' פחות מעניינים אותו וד"ל...)

                  ב. צריך לזכור שאחרי כל המחיר שזמרים לוקחים העבודה של זמר הרבה יותר קשה מימה שאתם חושבים זה מתחיל בזה שבשביל לשמור על הקול אסור לזמר לאכול אף פעם מאכלים חלביים {אתם מסוגלים?} (לדוגמה רולי דיקמן אמר לי שהוא אוכל חלבי רק בספירת העומר ושלושת השבועות...) חוץ מזה שלזמרים אין עבודה בהרבה זמנים בשנה שאין חתונות ואירועים {ספירת העומר שלושת השבועות וכן זמנים שאין כ"כ עבודה כמו אלול ערבי חגים וכו'} ולכן הם מעלים את המחיר כדי לכסות על הזמנים האלה...
                  כמו כן זמר שנחשב טוב צריך להתאמץ כל החתונה להקפיץ ולשמח במשך שעות גם שאין לו אנרגיות ומצב רוח וזה הרבה יותר קשה מימה שאתם חושבים .........
                  כמו כן בערך 10 אחוז ויותר מהמחיר שהזמר מקבל הולך לאמרגן שלו ולא אילו...

                  כמובן שכל זה לא מצדיק את המחירים הגבוהים אבל קצת מסביר אותם...

                  לכל האלה שבקשו מחירים יש לי רשימה מפורטת של המחירים של כמעט כל הזמרים והקלידנים והתזמורות בשוק אך מכיוון שהיא שייכת לגורמים נוספים אני מנוע מלפרסם אותה... (צריך גם לדעת שהמחירים שזמרים לוקחים תלויים בהרבה דברים כמו הסכמים עם ישיבות מסוימות העיר של החתונה תקופות וכו' כך שכל מחיר שיכתב כאן בפוסט לא בהכרח נכון לכל אחד...}

                  ד מנותק
                  ד מנותק
                  דיזיין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי דיזיין
                  #62

                  @המוזיקאי אתה צודק בהכל, ואין לי בעיה עם מה שכתבת,
                  אבל אני רוצה להעיר את תשומת ליבך לכמה נקודות:

                  מה שאמרת לגבי זה שהם צריכים לכסות חודשים שבהם אין להם עבודה- אז אני רוצה לידע אותך שכל מי שהוא עצמאי- אלו הם חייו!! יש לו חודשים שהוא מרוויח בהם הרבה, ויש לו חודשים של נאדא, לא רואה שקל,
                  אז בגלל זה לעשוק את הציבור??
                  האם ראית פעם בן אדם שיש לו חנות גרביים והוא מעלה מחיר של גרב מ-20, ל- 40 שח בגלל שאין לו כמעט קניות בחודש הזה? או שהוא צריך לצבור בחודש הזה לחודש אחר???
                  הזמרים חיים עם פלוס ענק גם לחודשים שאין להם כלום, בשעה שכל עצמאי אחר יש לו מינימום לחודש יבש שהוא חסך בחודש יותר טוב...
                  ולא רק זה, אלא שחתונות יש תמיד, זאת אומרת שגם אם יזמינו אותו חודש מסוים לחתונה או שתיים, ולא כל ערב, אז כבר יש לו משכורת יותר גדולה מהרבה אחרים..... אז נא להרגע בהקשר הזה

                  דבר נוסף- מה שאמרת על זה שהם צריכים לשמח ולהרקיד גם אם עכשיו אין להם מצברוח,
                  אז הם לא היחידים בסירה, יש עוד אנשים שצריכים לחייך ולהיות בסדר ורגועים, ולא משנה מה הם עוברים עכשיו,
                  לדוגמא מורים ומורות, גננות וכיוצא בהם, (בעצם כל מי שמשרת את הציבור)
                  האם חשבת פעם מה עוברת מורה שלא מרגישה עכשיו טוב, ועם כל זאת, היא צריכה להכנס לכיתה ולתפקד ולהיות הכי בסדר שיש ועם כל הסבלנות והנחמדות, ולהתמודד עם כל החוצפות, והדיבורים הבלתי פוסקים, לא משנה מה קורה לה עכשיו.....??
                  ואני רוצה לומר לך שזה הרבהההההה יותר קשה מזמר, כי זמר נמצא בחתונה, זאת האווירה, יש לו נגנים לידו, או קלידן, לא משנה מה, זה מכניס לאווירה, ויש לו קהל שמריע לו, ואוהב אותו, ומקבל אותו.....
                  ואצל מורים או גננות זה לא ככה, ואולי אפילו להיפך, התלמידות יכולות להתעצבן ולהתלונן רק על עצם זה שהיא נכנסה לכיתה, ובוא לא נדבר על ההמשך.....
                  אז בגלל זה מה??? בגלל זה אולי כל המורים יתפטרו? רעיון דוקא....

                  אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                  ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                  המוזיקאיה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • ד דיזיין

                    @המוזיקאי אתה צודק בהכל, ואין לי בעיה עם מה שכתבת,
                    אבל אני רוצה להעיר את תשומת ליבך לכמה נקודות:

                    מה שאמרת לגבי זה שהם צריכים לכסות חודשים שבהם אין להם עבודה- אז אני רוצה לידע אותך שכל מי שהוא עצמאי- אלו הם חייו!! יש לו חודשים שהוא מרוויח בהם הרבה, ויש לו חודשים של נאדא, לא רואה שקל,
                    אז בגלל זה לעשוק את הציבור??
                    האם ראית פעם בן אדם שיש לו חנות גרביים והוא מעלה מחיר של גרב מ-20, ל- 40 שח בגלל שאין לו כמעט קניות בחודש הזה? או שהוא צריך לצבור בחודש הזה לחודש אחר???
                    הזמרים חיים עם פלוס ענק גם לחודשים שאין להם כלום, בשעה שכל עצמאי אחר יש לו מינימום לחודש יבש שהוא חסך בחודש יותר טוב...
                    ולא רק זה, אלא שחתונות יש תמיד, זאת אומרת שגם אם יזמינו אותו חודש מסוים לחתונה או שתיים, ולא כל ערב, אז כבר יש לו משכורת יותר גדולה מהרבה אחרים..... אז נא להרגע בהקשר הזה

                    דבר נוסף- מה שאמרת על זה שהם צריכים לשמח ולהרקיד גם אם עכשיו אין להם מצברוח,
                    אז הם לא היחידים בסירה, יש עוד אנשים שצריכים לחייך ולהיות בסדר ורגועים, ולא משנה מה הם עוברים עכשיו,
                    לדוגמא מורים ומורות, גננות וכיוצא בהם, (בעצם כל מי שמשרת את הציבור)
                    האם חשבת פעם מה עוברת מורה שלא מרגישה עכשיו טוב, ועם כל זאת, היא צריכה להכנס לכיתה ולתפקד ולהיות הכי בסדר שיש ועם כל הסבלנות והנחמדות, ולהתמודד עם כל החוצפות, והדיבורים הבלתי פוסקים, לא משנה מה קורה לה עכשיו.....??
                    ואני רוצה לומר לך שזה הרבהההההה יותר קשה מזמר, כי זמר נמצא בחתונה, זאת האווירה, יש לו נגנים לידו, או קלידן, לא משנה מה, זה מכניס לאווירה, ויש לו קהל שמריע לו, ואוהב אותו, ומקבל אותו.....
                    ואצל מורים או גננות זה לא ככה, ואולי אפילו להיפך, התלמידות יכולות להתעצבן ולהתלונן רק על עצם זה שהיא נכנסה לכיתה, ובוא לא נדבר על ההמשך.....
                    אז בגלל זה מה??? בגלל זה אולי כל המורים יתפטרו? רעיון דוקא....

                    המוזיקאיה מנותק
                    המוזיקאיה מנותק
                    המוזיקאי
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #63

                    @דיזיין צודק...
                    שיערתי שמשהו יגיב כך...

                    "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • המוזיקאיה המוזיקאי

                      @דיזיין צודק...
                      שיערתי שמשהו יגיב כך...

                      ד מנותק
                      ד מנותק
                      דיזיין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דיזיין
                      #64

                      @המוזיקאי אני מקווה שלמרות כל הכף זכות שנתת לזמרים, אתה מבין שיש להם הרבה יותר כסף ממלא אחרים בציבור.... (כמובן על חשבון הציבור עצמו... שהם גם ככה יש להם הרבה פחות כסף מהזמרים.... אירוני, מה אני אגיד)

                      אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                      ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                      המוזיקאיה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • ד דיזיין

                        @המוזיקאי אני מקווה שלמרות כל הכף זכות שנתת לזמרים, אתה מבין שיש להם הרבה יותר כסף ממלא אחרים בציבור.... (כמובן על חשבון הציבור עצמו... שהם גם ככה יש להם הרבה פחות כסף מהזמרים.... אירוני, מה אני אגיד)

                        המוזיקאיה מנותק
                        המוזיקאיה מנותק
                        המוזיקאי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המוזיקאי
                        #65

                        @דיזיין כמובן... אני איתך...

                        "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • "המבין"& "המבין"

                          @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                          @חיפאי בקייץ הזה בקייץ תשפג מעלה את מחיר ל3800 סגרתי איתו חתונה לפני שבוע

                          סגרת חתונה לעוד שנה??

                          א מנותק
                          א מנותק
                          ארי 6 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #66

                          @המבין לקייץ תשפג

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • המוזיקאיה המוזיקאי

                            בתור אמרגן חתונות אני רוצה להגיב לכל הדיבורים בפוסט הזה...

                            א. זה נכון שהמחירים שזמרים לוקחים היום הם מוגזמים וצריך להוריד את זה אבל מניסיונות שנעשו בעבר נראה שאין סיכוי בגלל שיש תחרות גדולה בשוק וההיצע גדול על הביקוש והזמרים היותר ידועים מנצלים את זה בשביל להעלות מחירים דבר שגורם שגם הזמרים היותר זולים יכלו להעלות מחירים וכך המחירים עולים ועולים בגלגל שאין לו סוף (שימו לב כל (!) ההצעות להורדת המחירים שהוצעו כאן בפורום נוסו בעבר על ידי עסקנים שונים ולא צלחו מסיבות שונות ...}

                            בעניין מה שהציעו כאן להגביל את הסכומים שבהם ניתן להזמין תזמורות בישיבות מניסיון עשו את זה כבר בהרבה ישיבות וזה לא עבד כי היה הרבה בחורים שרצו את הזמרים הטובים והסכימו לשלם עליהם אפילו את הסכומים המוגזמים שהם לוקחים (וצריך להבין שבחור שמתחתן עוזב בכל מקרה את הישיבה כך שמגבלות וכו' פחות מעניינים אותו וד"ל...)

                            ב. צריך לזכור שאחרי כל המחיר שזמרים לוקחים העבודה של זמר הרבה יותר קשה מימה שאתם חושבים זה מתחיל בזה שבשביל לשמור על הקול אסור לזמר לאכול אף פעם מאכלים חלביים {אתם מסוגלים?} (לדוגמה רולי דיקמן אמר לי שהוא אוכל חלבי רק בספירת העומר ושלושת השבועות...) חוץ מזה שלזמרים אין עבודה בהרבה זמנים בשנה שאין חתונות ואירועים {ספירת העומר שלושת השבועות וכן זמנים שאין כ"כ עבודה כמו אלול ערבי חגים וכו'} ולכן הם מעלים את המחיר כדי לכסות על הזמנים האלה...
                            כמו כן זמר שנחשב טוב צריך להתאמץ כל החתונה להקפיץ ולשמח במשך שעות גם שאין לו אנרגיות ומצב רוח וזה הרבה יותר קשה מימה שאתם חושבים .........
                            כמו כן בערך 10 אחוז ויותר מהמחיר שהזמר מקבל הולך לאמרגן שלו ולא אילו...

                            כמובן שכל זה לא מצדיק את המחירים הגבוהים אבל קצת מסביר אותם...

                            לכל האלה שבקשו מחירים יש לי רשימה מפורטת של המחירים של כמעט כל הזמרים והקלידנים והתזמורות בשוק אך מכיוון שהיא שייכת לגורמים נוספים אני מנוע מלפרסם אותה... (צריך גם לדעת שהמחירים שזמרים לוקחים תלויים בהרבה דברים כמו הסכמים עם ישיבות מסוימות העיר של החתונה תקופות וכו' כך שכל מחיר שיכתב כאן בפוסט לא בהכרח נכון לכל אחד...}

                            א מנותק
                            א מנותק
                            ארי 6 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #67

                            @המוזיקאי להגיד שאיין מה לעשות זה לא נכון כי תמיד יש מה לעשות ברור שבגלל עסקנים שניסו אנשים לוקחים חברה חדשים אבל הביעה זה שאחרי תקוה שלוקחים אותם הם מארמים את אף ןמעלים את המחיר ובזה צריך לטפל חד מעשמי

                            אפרים פלגא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א ארי 6 0

                              @המוזיקאי להגיד שאיין מה לעשות זה לא נכון כי תמיד יש מה לעשות ברור שבגלל עסקנים שניסו אנשים לוקחים חברה חדשים אבל הביעה זה שאחרי תקוה שלוקחים אותם הם מארמים את אף ןמעלים את המחיר ובזה צריך לטפל חד מעשמי

                              אפרים פלגא מנותק
                              אפרים פלגא מנותק
                              אפרים פלג
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #68

                              @ארי-6-0 שרוליק רוזנטל
                              שיעלה רוט
                              שלוימי גובי
                              אהרלה שארף
                              נותי ליברמן
                              עקיבא רוטמן
                              ב3500 אפשר להביא הרבה יותר

                              א 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • אפרים פלגא אפרים פלג

                                @ארי-6-0 שרוליק רוזנטל
                                שיעלה רוט
                                שלוימי גובי
                                אהרלה שארף
                                נותי ליברמן
                                עקיבא רוטמן
                                ב3500 אפשר להביא הרבה יותר

                                א מנותק
                                א מנותק
                                ארי 6 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #69

                                @אפרים-פלג ארלה שארף רוצה 4000 לקיץ אפשר ב 3800

                                אפרים פלגא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א ארי 6 0

                                  @אפרים-פלג ארלה שארף רוצה 4000 לקיץ אפשר ב 3800

                                  אפרים פלגא מנותק
                                  אפרים פלגא מנותק
                                  אפרים פלג
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #70

                                  @ארי-6-0 יכול להיות שטעיתי😕 😕

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אפרים פלגא אפרים פלג

                                    @ארי-6-0 שרוליק רוזנטל
                                    שיעלה רוט
                                    שלוימי גובי
                                    אהרלה שארף
                                    נותי ליברמן
                                    עקיבא רוטמן
                                    ב3500 אפשר להביא הרבה יותר

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    ארי 6 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #71

                                    @אפרים-פלג כמה עקיבא רוטמן רוצה לקיץ הזה או לחורף הזה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                      כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                      כשאמצע שם ניק אשנה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #72

                                      @ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר

                                      קול דודי דופק פתחי לי

                                      א מישהי מיוחדתמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                                        @ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        ארי 6 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #73

                                        @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור

                                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א ארי 6 0

                                          @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור

                                          ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          דיזיין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #74

                                          @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                          @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור

                                          לא נראה לי זה יעבוד,
                                          אז מי ינהל אותם?
                                          נראה לך שהזמר ישב לענות לטלפון על כמה הוא לוקח והאם הוא פנוי עוד חודשיים?

                                          אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                                          ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול