אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@BINYAMIN-OFFICIAL
למה יש לך נטפרי מופחת סיכונים?@אבינועם-0 אתרוג
-
@אבינועם-0 אתרוג
@BINYAMIN-OFFICIAL
מוזר אני יש לי נטפרי
רגיל ופתוח לי
אבל בכל אופן אתה יכול לרשום בגוגל הגדרה מסוימת נגיד סוס ואז אתה לוחץ על תמונות ואח"כ כלים ומתחת לתמונות תלחץ על GIF -
@אבינועם-0 אתרוג
-
@אבינועם-0 אתרוג
-
@אבינועם-0תודה אבל איך אני מוריד את זה ?
-
@אבינועם-0תודה אבל איך אני מוריד את זה ?
@BINYAMIN-OFFICIAL מקש ימני שמירת תמונה בשם
-
@BINYAMIN-OFFICIAL לא'ידע את זה חבר שלי העתיק לי
אבל אני אנסה לבדוק איך עושים את זה@פנני לי דווקא יש מלא כאלה אנשים עושים המון ומעלים לאינטרנט וכו' לי נראה לי העתיקו
-
איך מדגישים טקסט ?
-
@מוישי-2 אתה מסמן אותו ובסרגל למעלה אתה לוחץ B
לדוג:

-
@מוישי-2 אתה מסמן אותו ובסרגל למעלה אתה לוחץ B
לדוג:


-
בפרופיל אין סרגל
-
@מוישי-2 לא,כשאתה מעלה פוסט
-
@מוישי-2 לא,כשאתה מעלה פוסט
@רות-רפפורט אני התכוונתי לחתימה בפרופיל אז אי אפשר
-
@רות-רפפורט אני התכוונתי לחתימה בפרופיל אז אי אפשר
@מוישי-2 מה הבועה הזאת שמתחת כול טקסט
-
@מוישי-2 מה הבועה הזאת שמתחת כול טקסט
@רות-רפפורט חתימה
מקבלים את זה מ150 מוניטין -
רציתי לשאול למה שאני רוצה לתייג מישהו כמו ארי גולד אני לוחץ על השטרודל וכותב ארי וזה לא מעלה לי אותו ועם אני עושה כבר סימן של הפסק בין מיה למילה זה כבר לא חלק מהתיוג||מקוה שמובן||
-
רציתי לשאול למה שאני רוצה לתייג מישהו כמו ארי גולד אני לוחץ על השטרודל וכותב ארי וזה לא מעלה לי אותו ועם אני עושה כבר סימן של הפסק בין מיה למילה זה כבר לא חלק מהתיוג||מקוה שמובן||
@כוכבים-נופלים תעשה לא רווח אלא מקו -
ותכתוב את השם בלי לבחור הבנת?
ככה ארי-גולד עם שטרודל -
רציתי לשאול למה שאני רוצה לתייג מישהו כמו ארי גולד אני לוחץ על השטרודל וכותב ארי וזה לא מעלה לי אותו ועם אני עושה כבר סימן של הפסק בין מיה למילה זה כבר לא חלק מהתיוג||מקוה שמובן||
@כוכבים-נופלים זה קורה ל גם עם משתמשים אתה יכול להעתיק זה מה שאני עושה בדרך כלל,
ובאמת צריך לטבל בזה הרבה שיש להם שתי שמות א"א לתייג אותם, -
@כוכבים-נופלים זה קורה ל גם עם משתמשים אתה יכול להעתיק זה מה שאני עושה בדרך כלל,
ובאמת צריך לטבל בזה הרבה שיש להם שתי שמות א"א לתייג אותם,@ארי-גולד תקרא את מה ש@Avital-2 רשמה
-
@ארי-גולד תקרא את מה ש@Avital-2 רשמה
@כוכבים-נופלים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@ארי-גולד תקרא את מה ש@Avital-2 רשמה
תנסה לעשות את זה לכתוב אתה אני רוצה לראות עם זה באמת מסמן לי בהתראות,
עריכה: באמת סימן לי תודה,
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

