אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@איציק-דדיה לא תמיד יש זמן...- משתדלת להיות ולפרגן לכולם!!
אבל מה שהיה פה לפני זה היה שונה...- בכל דקה היה פוסט..., וויכוחים מענינים...- מתגעגעת לזה...
-
@הדרי לדעתי צריך למלאות את מקומם של הנטפרים
לעזור אחד לשני להוציא יותר פוסטים.
ואת האמת אני עובדת על סגנון מוזיקה מעניין
שראיתי ואני יעלה אותו בסיעתא דשמיא אחרי שאסים@NAAMA-0
את צודקת- גם אני חושבת ככה!
אפשר גם להפיץ את הפורום הזה לכמה שיותר אנשים!! -
@NAAMA-0
את צודקת- גם אני חושבת ככה!
אפשר גם להפיץ את הפורום הזה לכמה שיותר אנשים!!@אפרת-גלבוע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@NAAMA-0
את צודקת- גם אני חושבת ככה!
אפשר גם להפיץ את הפורום הזה לכמה שיותר אנשים!!מנסה להפיץ את הפורום...(וחיברתי לכאן באמת המון, הבעיה שהם חסומות עכשיו)
אבל הבעיה היא שרוב החברות שלי בנטפרייייי....
-
@אפרת-גלבוע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@NAAMA-0
את צודקת- גם אני חושבת ככה!
אפשר גם להפיץ את הפורום הזה לכמה שיותר אנשים!!מנסה להפיץ את הפורום...(וחיברתי לכאן באמת המון, הבעיה שהם חסומות עכשיו)
אבל הבעיה היא שרוב החברות שלי בנטפרייייי....
-
@אפרת-גלבוע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@NAAMA-0
את צודקת- גם אני חושבת ככה!
אפשר גם להפיץ את הפורום הזה לכמה שיותר אנשים!!מנסה להפיץ את הפורום...(וחיברתי לכאן באמת המון, הבעיה שהם חסומות עכשיו)
אבל הבעיה היא שרוב החברות שלי בנטפרייייי....
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@איציק-דדיה אם התכוונת לומר כנל- שגם אתה חושב כך אז אתה צריך להשתמש בלייק
-
@איציק-דדיה אם התכוונת לומר כנל- שגם אתה חושב כך אז אתה צריך להשתמש בלייק
-
תאמת הצטרפו הרבה לאחרונה עם שמות כמו דוד יוסף וכו אבל הם לא פעילים בכלל
-
@אילן-פ @חכם_בלילה אם הפורום כל כך חשוב להם הם יכולים פשוט לעבור חסימה, לא חסר חסימות?
זה ממש קשה להשלים עם זה.............
עכשיו בחופש גם ככה אין מה לעשות...
-
@סבא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אולי עם יעשו פורום גברים ופורום נשים נטפרי יועילו בטובם לפתוח את האתר
היה על זה כבר דיון עם המנהל והם הגיעו לזה שזה לא אפשרי.
-
@סבא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אולי עם יעשו פורום גברים ופורום נשים נטפרי יועילו בטובם לפתוח את האתר
היה על זה כבר דיון עם המנהל והם הגיעו לזה שזה לא אפשרי.
-
פוסט זה נמחק!
-
@אילן-פ @חכם_בלילה אם הפורום כל כך חשוב להם הם יכולים פשוט לעבור חסימה, לא חסר חסימות?
זה ממש קשה להשלים עם זה.............
עכשיו בחופש גם ככה אין מה לעשות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות