אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@רות-רפפורט רגע ואם מישהוא דיווח על מישהוא אחר
וזה לא באמת משהו שצריך לדווח עליו
זה גם נקרא דיווח וחצי שנה אי אפשר להיות משתמש ותיק? -
@אליש בעיקרון הם עונים.
אבל ספציפית עכשיו יש עם הפניות בעיות והן לא נשלחות..
שזה יסודר בעז"ה נודיע. -
@אליש בעיקרון הם עונים.
אבל ספציפית עכשיו יש עם הפניות בעיות והן לא נשלחות..
שזה יסודר בעז"ה נודיע.@פונץ-בננה אז אפשר לשאול אותך פה?
כי אני רוצה לפתוח נושא על להקת אוו-מן אבל לא בטוח שאתם מאשרים...
כי גם שרולי ונתנאל חלק מההרכב וזה
-
@פונץ-בננה אז אפשר לשאול אותך פה?
כי אני רוצה לפתוח נושא על להקת אוו-מן אבל לא בטוח שאתם מאשרים...
כי גם שרולי ונתנאל חלק מההרכב וזה
@אליש אפשר..
השירים הישנים הם בסדר..
רק שימי לב בקליפים, אם כולם נקיים. ותכתבי במפורש שזה רק שירים של הלהקה..
בהצלחה! -
@אליש אפשר..
השירים הישנים הם בסדר..
רק שימי לב בקליפים, אם כולם נקיים. ותכתבי במפורש שזה רק שירים של הלהקה..
בהצלחה!@פונץ-בננה אני יכולה לפתוח נושא של שירים על תשעה באב?
-
לפני החסימה של נטפרי היה שיתוף פעולה יפה של כמה חברים
@עדי-3 @shoval @BINYAMIN-OFFICIAL
@יהודה-n @חכם_בלילה
אמרתי להם שאעלה לחן לאחר ט באב --הבעיה שכמעט כולם חסומים
אם אני מתייג אותם הם רואים -- או מקבלים התראה למייל ? -
לפני החסימה של נטפרי היה שיתוף פעולה יפה של כמה חברים
@עדי-3 @shoval @BINYAMIN-OFFICIAL
@יהודה-n @חכם_בלילה
אמרתי להם שאעלה לחן לאחר ט באב --הבעיה שכמעט כולם חסומים
אם אני מתייג אותם הם רואים -- או מקבלים התראה למייל ? -
לפני החסימה של נטפרי היה שיתוף פעולה יפה של כמה חברים
@עדי-3 @shoval @BINYAMIN-OFFICIAL
@יהודה-n @חכם_בלילה
אמרתי להם שאעלה לחן לאחר ט באב --הבעיה שכמעט כולם חסומים
אם אני מתייג אותם הם רואים -- או מקבלים התראה למייל ? -
@כ-פ אני מקבלת התראה למייל כול פעם שמתייגים אותי
-
@כ-פ אני מקבלת התראה למייל כול פעם שמתייגים אותי
@רות-רפפורט אה כן?
כי אני הייתי מקבלת, ואז עשיתי כמה שינויים בהגדרות וזה נגמר (כל ההתראות).
@כ-פ לבאג הזה את מתכוונת? -
@רות-רפפורט אה כן?
כי אני הייתי מקבלת, ואז עשיתי כמה שינויים בהגדרות וזה נגמר (כל ההתראות).
@כ-פ לבאג הזה את מתכוונת?@אליש איך ואיזה הגדרות
-
@אליש איך ואיזה הגדרות
-
@אליש איך ואיזה הגדרות
@רות-רפפורט אם מתייגים אותך/ מתחילים לעקוב אחרייך/ נותנים לך לייק- את בהתחלה מקבלת התראה באתר וגם מייל. את יכולה לשנות את זה בהגדרות של הפרופיל שלך למה שאת רוצה.
-
@רות-רפפורט אם מתייגים אותך/ מתחילים לעקוב אחרייך/ נותנים לך לייק- את בהתחלה מקבלת התראה באתר וגם מייל. את יכולה לשנות את זה בהגדרות של הפרופיל שלך למה שאת רוצה.
@אליש יוווו תודה סוף סוף זה יפסיק לי אין לי מילים
-
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ אף אחד לא מקבל הגדרות למייל, לכולם יש את הבאג הזה.
הגדרות או התראות ?
@אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ אף אחד לא מקבל הגדרות למייל, לכולם יש את הבאג הזה.
הגדרות או התראות ?
התבלבלתי, התכוונתי להתראות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
