אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אליש איך ואיזה הגדרות
@רות-רפפורט אם מתייגים אותך/ מתחילים לעקוב אחרייך/ נותנים לך לייק- את בהתחלה מקבלת התראה באתר וגם מייל. את יכולה לשנות את זה בהגדרות של הפרופיל שלך למה שאת רוצה.
-
@רות-רפפורט אם מתייגים אותך/ מתחילים לעקוב אחרייך/ נותנים לך לייק- את בהתחלה מקבלת התראה באתר וגם מייל. את יכולה לשנות את זה בהגדרות של הפרופיל שלך למה שאת רוצה.
@אליש יוווו תודה סוף סוף זה יפסיק לי אין לי מילים
-
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ אף אחד לא מקבל הגדרות למייל, לכולם יש את הבאג הזה.
הגדרות או התראות ?
@אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ אף אחד לא מקבל הגדרות למייל, לכולם יש את הבאג הזה.
הגדרות או התראות ?
התבלבלתי, התכוונתי להתראות.
-
אני יודעת שלא חוקי לשאול, אבל בכל זאת- באמת מותר לכתוב שיר רק פעם בחמישה ימים, או שזה לא באמת נאכף?

במיוחד עכשיו, כשהפורום כ"כ ריק...
יש איזו הקלה?@אליש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני יודעת שלא חוקי לשאול, אבל בכל זאת- באמת מותר לכתוב שיר רק פעם בחמישה ימים, או שזה לא באמת נאכף?

במיוחד עכשיו, כשהפורום כ"כ ריק...
יש איזו הקלה?גם אני מצטרפת להנל....
כמובן מדובר על שירים על רמה.. -
@דוד-33 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מי שנכנס לפרופיל שלי רואה המייל שלי?
לא
כל אחד רואה את שלו -
אני יודעת שלא חוקי לשאול, אבל בכל זאת- באמת מותר לכתוב שיר רק פעם בחמישה ימים, או שזה לא באמת נאכף?

במיוחד עכשיו, כשהפורום כ"כ ריק...
יש איזו הקלה? -
-
איך משנים סיסמת התחברות?
או איך רואים מה הסיסמא שלי, פשוט אני רוצה להתחבר ממקום אחר...
תודה רבה!
@מנאששש @פונץ-בננה@Anne את מתחברת אותו דבר נגיד הסיסמה שלי 00000000000 או לא יודעת מה אז אני נכנסת ממכשיר אחר אני עושה התחברות ומקישה את השם שלי ואת הסיסמה
-
@Anne את מתחברת אותו דבר נגיד הסיסמה שלי 00000000000 או לא יודעת מה אז אני נכנסת ממכשיר אחר אני עושה התחברות ומקישה את השם שלי ואת הסיסמה
@רות-רפפורט אבל אני לא זוכרת תסיסמא שלי!
-
@רות-רפפורט אבל אני לא זוכרת תסיסמא שלי!
@Anne אז איך אצ מתחברת כול פעם
-
@Anne אז איך אצ מתחברת כול פעם
@רות-רפפורט מחוברת תמיד בכרום שלי..
ועכשיו עוברת מכשיר אז רוצה להתחבר בו ולא זוכרת תסיסמא.. -
@רות-רפפורט מחוברת תמיד בכרום שלי..
ועכשיו עוברת מכשיר אז רוצה להתחבר בו ולא זוכרת תסיסמא..@Anne אז אולי תשאלי את צוות פיקוח במייל ככה אני עושה אם קורה לי בעיה
-
@רות-רפפורט אבל אני לא זוכרת תסיסמא שלי!
-
@Anne אז אולי תשאלי את צוות פיקוח במייל ככה אני עושה אם קורה לי בעיה
@רות-רפפורט אה
מה המייל?
ותודה רות! -
@הדרי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@Anne תעשי שכחתי סיסמא..
ואז זה ניראה לי שולח לך למיל...(לא זוכרת בידיוק..., אבל תנסי...)בהגדרות?
-
@הדרי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@Anne תעשי שכחתי סיסמא..
ואז זה ניראה לי שולח לך למיל...(לא זוכרת בידיוק..., אבל תנסי...)בהגדרות?
@Anne אפשר את רוצה אני אביא לך את המייל שלהם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות