דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.5m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברדקב ברדק

    @צור מוזררררררררר
    יש לי קושיות של ליל הסדר!

    Proud jewP מנותק
    Proud jewP מנותק
    Proud jew
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Proud jew
    #140

    @ברדק כשרוצים:

    • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
    • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
    • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
      בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
      מקווה שהועלתי:)

    נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

    מיתריםמ אינספריישןא 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • מוזיקהמ מנותק
      מוזיקהמ מנותק
      מוזיקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
      #141

      מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
      @ntz

      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

      Proud jewP NBHGVN 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • מוזיקהמ מוזיקה

        מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
        @ntz

        Proud jewP מנותק
        Proud jewP מנותק
        Proud jew
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #142

        @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?

        לא חושבת שיש בזה עניין מיוחד
        נראה לי שפשוט ככה המערכת עובדת, לא קשור למנהלים
        https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/57
        https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/53
        https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/106

        מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Proud jewP Proud jew

          @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?

          לא חושבת שיש בזה עניין מיוחד
          נראה לי שפשוט ככה המערכת עובדת, לא קשור למנהלים
          https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/57
          https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/53
          https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/106

          מוזיקהמ מנותק
          מוזיקהמ מנותק
          מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #143

          @proud-jew
          נראה לי שלא הבנת את שאלתי
          בקישורים שהבאת היו הסברים למה הודעה שמוחקים נשארת
          אני שאלתי למה כשאתה עורך הודעה בגלל שגיאת כתיב או כל סיבה שתהיה אני יכול לראות מה כתבת בגירסה הראשונה של ההודעה ולפעמים זה לא כ''כ נעים...

          גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

          Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מוזיקהמ מוזיקה

            @proud-jew
            נראה לי שלא הבנת את שאלתי
            בקישורים שהבאת היו הסברים למה הודעה שמוחקים נשארת
            אני שאלתי למה כשאתה עורך הודעה בגלל שגיאת כתיב או כל סיבה שתהיה אני יכול לראות מה כתבת בגירסה הראשונה של ההודעה ולפעמים זה לא כ''כ נעים...

            Proud jewP מנותק
            Proud jewP מנותק
            Proud jew
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #144
            פוסט זה נמחק!
            מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Proud jewP Proud jew

              פוסט זה נמחק!

              מוזיקהמ מנותק
              מוזיקהמ מנותק
              מוזיקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #145

              @proud-jew
              תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
              https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

              גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

              Proud jewP שיר מוריש 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • מוזיקהמ מוזיקה

                @proud-jew
                תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                Proud jewP מנותק
                Proud jewP מנותק
                Proud jew
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #146

                @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @proud-jew
                תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                וואו
                מעניין באמת למה...
                אף פעם לא שמתי לב לזה
                טוב לדעת:)

                צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Proud jewP Proud jew

                  @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @proud-jew
                  תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                  https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                  וואו
                  מעניין באמת למה...
                  אף פעם לא שמתי לב לזה
                  טוב לדעת:)

                  צורצ מנותק
                  צורצ מנותק
                  צור
                  מנהלים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #147

                  @proud-jew זה בבירור הגדרות עובדה שבפורומים אחרים זה לא זמין
                  @administrators לטיפולכם

                  לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Proud jewP Proud jew

                    @ברדק כשרוצים:

                    • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                    • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                    • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                      בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                      מקווה שהועלתי:)

                    נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                    מיתריםמ מנותק
                    מיתריםמ מנותק
                    מיתרים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #148

                    @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @ברדק כשרוצים:

                    • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                    • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                    • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                      בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                      מקווה שהועלתי:)

                    נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                    ואיך יוצרים את הספוילר הזה? זה באפשרויות עריכה וכו או מה?

                    מוישהמ Proud jewP 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • מיתריםמ מיתרים

                      @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @ברדק כשרוצים:

                      • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                      • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                      • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                        בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                        מקווה שהועלתי:)

                      נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                      ואיך יוצרים את הספוילר הזה? זה באפשרויות עריכה וכו או מה?

                      מוישהמ מנותק
                      מוישהמ מנותק
                      מוישה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #149

                      @מיתרים
                      יש לך בכתיבת פוסט סמל של עין חצי גלויה, (מצו"ב תמונה)
                      אתה אמור לרדת שתי שורות ללחוץ על האייקון של העין,
                      לאחמ"כ למלאות אותו (את החלק המודגש) בכל תוכן שתבחר,
                      ולאמ"כ חשוב לרדת שני שורות וזהו הספוילר מוכן,
                      ליתר ביאור ולהסברה על אופציות אחרות ניתן לעיין כאן
                      Screenshot_2.png

                      מובן?

                      !!

                      'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                      עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                      ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                      הוא באמת טיפש
                      הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מיתריםמ מיתרים

                        @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @ברדק כשרוצים:

                        • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                        • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                        • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                          בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                          מקווה שהועלתי:)

                        נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                        ואיך יוצרים את הספוילר הזה? זה באפשרויות עריכה וכו או מה?

                        Proud jewP מנותק
                        Proud jewP מנותק
                        Proud jew
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #150

                        @מיתרים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @ברדק כשרוצים:

                        • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                        • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                        • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                          בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                          מקווה שהועלתי:)

                        נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                        ואיך יוצרים את הספוילר הזה? זה באפשרויות עריכה וכו או מה?

                        יש כפתור שעושה את זה אבל הכי פשוט להוסיף || (קו עומד כפול, נמצא מעל האנטר +שיפט) לפני ואחרי הטקסט
                        צריך להקפיד על שורה רווח לפני

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מיתריםמ מנותק
                          מיתריםמ מנותק
                          מיתרים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #151

                          @Proud-jew @מוישה
                          האא הבנתי, תודה רבה!

                          @מוישה -מובן בהחלט!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מוזיקהמ מוזיקה

                            מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                            @ntz

                            NBHGVN מנותק
                            NBHGVN מנותק
                            NBHGV
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #152

                            @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                            @ntz

                            זה היה פעם עכשיו אי אפשר לראות

                            Proud jewP מוזיקהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • NBHGVN NBHGV

                              @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                              @ntz

                              זה היה פעם עכשיו אי אפשר לראות

                              Proud jewP מנותק
                              Proud jewP מנותק
                              Proud jew
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #153

                              @nbhgv אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                              @ntz

                              זה היה פעם עכשיו אי אפשר לראות

                              עובדה:)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • NBHGVN NBHGV

                                @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                                @ntz

                                זה היה פעם עכשיו אי אפשר לראות

                                מוזיקהמ מנותק
                                מוזיקהמ מנותק
                                מוזיקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #154

                                @nbhgv מציאות שרק אתמול גילתי את זה....

                                גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוזיקהמ מוזיקה

                                  @proud-jew
                                  תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                                  https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                                  שיר מוריש מנותק
                                  שיר מוריש מנותק
                                  שיר מורי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #155

                                  @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @proud-jew
                                  תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                                  https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                                  למה אני לא מצליחה לראות את ההיסטוריה?

                                  צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שיר מוריש שיר מורי

                                    @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @proud-jew
                                    תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                                    https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                                    למה אני לא מצליחה לראות את ההיסטוריה?

                                    צורצ מנותק
                                    צורצ מנותק
                                    צור
                                    מנהלים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #156

                                    @שיר-מורי כנראה טופל שלא יוכלו לראות
                                    זה אופציית הנהלה בלבד

                                    לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      את/ה משתמש/ת חדש/ה?
                                      לא ברור לך עדין חוקי הפורום?
                                      יש לך שאלות על האתר?
                                      נושאים שלא ברורים?
                                      זה הבמה והמקום- לשאול הכל-
                                      וצוות ההנהלה ישתדל לענות כפי יכולתו.

                                      batel alonB מנותק
                                      batel alonB מנותק
                                      batel alon
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי batel alon
                                      #157

                                      @אייצ-ית
                                      וואו זה באמת טוב שככה פתחת את הנושא.
                                      אני משתמשת חדשה, וקודם כל לא ממש הבנתי איך הכל עובד פה (לאט לאט כנראה..)
                                      אם אני רוצה לפנות למנהלים- איך אני עושה את זה?
                                      מה זה אומר לתייג מישהו ואיך עושים את זה?
                                      האם כמות עוקבים זה משנה או לא?
                                      מה זה כל הקטע הזה שאם עושים לייקים אז נהיים ותיקים יותר/ דברים נפתחים...
                                      איך זה עובד?
                                      סורי על הכמות, אבל אני באמת רוצה להבין..........
                                      תודה מראש!!!!!
                                      וגם בקטע של התגובות..
                                      איך יראו שאני מגיבה למישהו אם אני רק עורכת את ההודעה שוב ושוב כדי להגיב?
                                      @צור
                                      תודה רבה היית מאוד ברור!

                                      צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • batel alonB batel alon

                                        @אייצ-ית
                                        וואו זה באמת טוב שככה פתחת את הנושא.
                                        אני משתמשת חדשה, וקודם כל לא ממש הבנתי איך הכל עובד פה (לאט לאט כנראה..)
                                        אם אני רוצה לפנות למנהלים- איך אני עושה את זה?
                                        מה זה אומר לתייג מישהו ואיך עושים את זה?
                                        האם כמות עוקבים זה משנה או לא?
                                        מה זה כל הקטע הזה שאם עושים לייקים אז נהיים ותיקים יותר/ דברים נפתחים...
                                        איך זה עובד?
                                        סורי על הכמות, אבל אני באמת רוצה להבין..........
                                        תודה מראש!!!!!
                                        וגם בקטע של התגובות..
                                        איך יראו שאני מגיבה למישהו אם אני רק עורכת את ההודעה שוב ושוב כדי להגיב?
                                        @צור
                                        תודה רבה היית מאוד ברור!

                                        צורצ מנותק
                                        צורצ מנותק
                                        צור
                                        מנהלים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #158

                                        @batel-alon אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        אני משתמשת חדשה, וקודם כל לא ממש הבנתי איך הכל עובד פה (לאט לאט כנראה..)

                                        מומלץ לקרוא את החוקים ואת המדריך החלקי לשימוש בפורום

                                        אם אני רוצה לפנות למנהלים- איך אני עושה את זה?
                                        יש לשונית צור קשר למעלה

                                        מה זה אומר לתייג מישהו ואיך עושים את זה?
                                        לתייג פירוש לקרוא לו (הוא יקבל התראה) כותבים@ ואחרי זה את השם למשל @batel-alon

                                        האם כמות עוקבים זה משנה או לא?
                                        ממש לא משנה (ולא מוסיף כבוד)

                                        @batel-alon אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        מה זה כל הקטע הזה שאם עושים לייקים אז נהיים ותיקים יותר/ דברים נפתחים...
                                        איך זה עובד?

                                        ככל שתהיי וותיקה יותר ייפתחו לך אפשרויות רחבות כאן בפורום אסור לפרסם את מגבלת המוניטין (לייקים) מסיבות מובנות

                                        @batel-alon אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        וגם בקטע של התגובות..
                                        איך יראו שאני מגיבה למישהו אם אני רק עורכת את ההודעה שוב ושוב כדי להגיב?

                                        כל פעם שתערכי מי שהוזכר (וסתם מי שמנוי לנושא) יקבל הודעה שערכת את הפוסט שלך

                                        מקווה שהייתי ברור

                                        לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                        אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • Proud jewP Proud jew

                                          @ברדק כשרוצים:

                                          • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                                          • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                                          • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                                            בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                                            מקווה שהועלתי:)

                                          נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                                          אינספריישןא מנותק
                                          אינספריישןא מנותק
                                          אינספריישן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #159

                                          @proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @ברדק כשרוצים:

                                          • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                                          • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                                          • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                                            בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                                            מקווה שהועלתי:)

                                          נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                                          אההההמ... אלו רעיונות מגניבים ממש, אבל לא...
                                          ספוילר מיועד, במקור, בכדי לשים קישורים / טקסטים שרק אלו המחוברים לפורום יוכלו לראות. מין מקדם סודיות / שכנוע להצטרפות לפורום.

                                          הבנתם, לא?
                                          אז למה פתחתם את הספוילר? 😏
                                          ואת העקיצה הזו רק מי שמחובר יכול לראות. מי שלא, הפסיד...

                                          מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                          ברדקב SnzS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול