אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@שמעון 2 אולי אתה תוכל לעזור לי זה דיי דחוף כל הזמן נשלחות לי הודעות מהפורום ישירות למייל
כל ההגדרות שלי מקוונות רק להתראות אין שם בכלל את המייל מה אני עושה??
אשמח לתשובה כי זה קצת מעצבן....
וכך זה נראה כל שניה יש הודעות -
@hadas גם לי זה היה וזה פשוט🤬🤬🤬
אוקי אז אני הבנתי מה הבעיה
1 לסדר בהגדרות
2 אסור לעשות הרשם כמנוי

עם את עושה הרשם כמנוי זה שולח ישירות למייל
3ניוזלטר גם כבוי@יונמיוזיק אז ככה הניוזליטר שלי כבוי
לא נרשמתי כמנוי
וההגדרות שלי כבויות

הנהודיייי זה שלח לי שוב
-
@יונמיוזיק אז ככה הניוזליטר שלי כבוי
לא נרשמתי כמנוי
וההגדרות שלי כבויות

הנהודיייי זה שלח לי שוב
-
@יונמיוזיק מנוי זה עם כסף?? כאילו? ולא כתוב לי בכלל מנוי כמו לך
זה שולח לי רק מקטגורית ה"לפי אמנים" -
@יונמיוזיק מנוי זה עם כסף?? כאילו? ולא כתוב לי בכלל מנוי כמו לך
זה שולח לי רק מקטגורית ה"לפי אמנים" -
@יונמיוזיק יואו מסתבר שצדקת
היתי רשומה כמנוי בלפי אמנים וזה חפר לי את השכללל
המוזר זה שאני לא זוכרת מתי עשיתי מנוי בכלל
תודה רבהההה -
@יונמיוזיק יואו מסתבר שצדקת
היתי רשומה כמנוי בלפי אמנים וזה חפר לי את השכללל
המוזר זה שאני לא זוכרת מתי עשיתי מנוי בכלל
תודה רבהההה -
@יונמיוזיק מתנצלת שוב אבל זה לא עזר זה שולח לי עוד מה עושים?
די אני רצינית זה לא כיף -
@יונמיוזיק מתנצלת שוב אבל זה לא עזר זה שולח לי עוד מה עושים?
די אני רצינית זה לא כיף -
@יונמיוזיק נהוראי אריאלי
נראלי אני יתנתק מהפורום וזהו
-
@יונמיוזיק נהוראי אריאלי
נראלי אני יתנתק מהפורום וזהו
-
@יונמיוזיק לא ביטלתי את זה היתי מנויה וביטלתי ואז ממש אחרי שביטלתי קיבלתי עוד הודעה
אחד הדברים המוזרים שהיה לי איי פעם
-
@יונמיוזיק לא ביטלתי את זה היתי מנויה וביטלתי ואז ממש אחרי שביטלתי קיבלתי עוד הודעה
אחד הדברים המוזרים שהיה לי איי פעם
-
@יונמיוזיק לא ביטלתי את זה היתי מנויה וביטלתי ואז ממש אחרי שביטלתי קיבלתי עוד הודעה
אחד הדברים המוזרים שהיה לי איי פעם
@hadas ואיי גם לי זה ככה
חזרתי הביתה ואני רואה המון מיילים ממקצבבב
מה קרה פתאום שזה התחיל לשלוח ??????? -
@יונמיוזיק אני מקווה זה הפסיק לשלוח כרגע אני יראה עוד ככה שעה שעתיים
@אין-על-מוזיקה זה פשוט מוזר
כי אני לא זוכרת שרשמתי את עצמי כמנויה -
@hadas ואיי גם לי זה ככה
חזרתי הביתה ואני רואה המון מיילים ממקצבבב
מה קרה פתאום שזה התחיל לשלוח ??????? -
@hadas זה ממשיך לשלוח לך?
יש לי כבר 2 דקות שקט אז אני מפתחת ציפיות שזה הפסיקקק -
@hadas זה ממשיך לשלוח לך?
יש לי כבר 2 דקות שקט אז אני מפתחת ציפיות שזה הפסיקקק@אין-על-מוזיקה לי עכשיו זה הפסיק
מה עשית שזה הפסיק לך ביטלת מנוי? -
@אין-על-מוזיקה לי עכשיו זה הפסיק
מה עשית שזה הפסיק לך ביטלת מנוי?@hadas לא, לא הייתי מנויה בחיים
עשיתי ביטול עוקב כללי בלפי אומנים- למרות שאין לי מושג למה זה עשה לי עוקב
אבל עדיין זה המשיך לשלוח אז נכנסתי להגדרות ושיחקתי שםם
נראלי זה הפסיק כי פשוט הפסיקו לכתוב בלפי אומנים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
