אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@כוכבה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני רוצה לכתוב מתחת לפרופיל שלי משפט
איך עושים את זה?זה קשור למוניטין. רק כאשר יהיה לך מספר מוניטין מסויים תוכלי לערוך חתימה.
בנוסף-
תחליפי את התמונת פרופיל שלך. אסור על פי חוקי הפורום תמונות של אנשים. -
@כוכבה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני רוצה לכתוב מתחת לפרופיל שלי משפט
איך עושים את זה?זה קשור למוניטין. רק כאשר יהיה לך מספר מוניטין מסויים תוכלי לערוך חתימה.
בנוסף-
תחליפי את התמונת פרופיל שלך. אסור על פי חוקי הפורום תמונות של אנשים. -
פוסט זה נמחק!
-
@כוכבה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני רוצה לכתוב מתחת לפרופיל שלי משפט
איך עושים את זה?זה קשור למוניטין. רק כאשר יהיה לך מספר מוניטין מסויים תוכלי לערוך חתימה.
בנוסף-
תחליפי את התמונת פרופיל שלך. אסור על פי חוקי הפורום תמונות של אנשים.פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@כוכבה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני רוצה לכתוב מתחת לפרופיל שלי משפט
איך עושים את זה?זה קשור למוניטין. רק כאשר יהיה לך מספר מוניטין מסויים תוכלי לערוך חתימה.
בנוסף-
תחליפי את התמונת פרופיל שלך. אסור על פי חוקי הפורום תמונות של אנשים.יש כבר פוסט על חיים ציפל?
-
@שיר-נולד אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש כבר פוסט על חיים ציפל?
https://miktzav.com/topic/1171/%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%9C-%D7%94%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%A3%D7%A3?_=1633033613331
-
@שיר-נולד אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש כבר פוסט על חיים ציפל?
כל דבר לפני שפותחים באתר אפשר לעשות חיפוש גוגל כאן-
או כללית..כל דבר שרוצים לחפש בפורום.
פוסט זה נמחק! -
הי אני הצטרפתי לא ממזמן ויש לי מספר שאלות ניסתי לחפש אותם פה אבל לא מצאתי אשמח אם תוכלו לענות לי
- אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
- לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
תודה!
-
הי אני הצטרפתי לא ממזמן ויש לי מספר שאלות ניסתי לחפש אותם פה אבל לא מצאתי אשמח אם תוכלו לענות לי
- אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
- לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
תודה!
@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
כאן-
-
@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
כאן-
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
כאן-
אני נכנסת שם וזה מה שכותב לי
גישה נדחתה
הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בונסו להתחבר.
-
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
כאן-
אני נכנסת שם וזה מה שכותב לי
גישה נדחתה
הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בונסו להתחבר.
-
@הודיה-1 לא עוזר ריענון
כשאני נכנסת במצב לא מחובר, בלי שם משתמש.
הוא נותן לי להיכנס וכשאני מחוברת לא.
אולי הסתדר בהמשך בכל אופן תודה על העזרה. -
@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הודיה-1 לא עוזר ריענון
את המייל שלך אישרת?
-
-
@מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית לא, איך אני מאשרת?
כנראה שזו הבעיה.
תבדקי במייל בדואר נכנס/ברשתות החברתיות או לחילופין בספאם.
הגיע לך שם מייל מהאתר עם לינק שאת צריכה לאשר.
אחרי שתאשרי אותו יסתדר לך הכל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות