אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
שלחתי בקשה לניהול ושכחתי לכתוב את שם הניק שלי-לשלוח עוד פניה או מה לעשות? @צוות-פיקוח
@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שלחתי בקשה לניהול ושכחתי לכתוב את שם הניק שלי-לשלוח עוד פניה או מה לעשות? @צוות-פיקוח
אין צורך לציין את שם הניק.
-
@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שלחתי בקשה לניהול ושכחתי לכתוב את שם הניק שלי-לשלוח עוד פניה או מה לעשות? @צוות-פיקוח
אין צורך לציין את שם הניק.
-
@בונקר תעשה ALT + SHIFT ביחד
-
@בונקר תעשה ALT + SHIFT ביחד
-
-
This post is deleted!
@אביגיל-גילבחר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תהילוש איך אני יכולה לשנות את השם שלי פה?
אין אופציה לשנות את השם.
רק אם יש סיבה מוצדקת מאווווד ניתן לשלוח על כך פניה לניהול.נ.ב.
אני רואה שאת חדשה-
הייתי ממליצה לך לקרוא את חוקי הפורום- הם יעזרו לך מאוד, כך לא יהיו לך הערות. למשל- אסור לכתוב 2 פוסטים רציפים, כמו שעשית למעלה.שימי לב לכל הדברים הללו- פחות ספאם בפורום.
-
למה אני לא יכולה להיכנס לקטגוריה "לפי אמנים"? זה נטען מלא זמן ואז נחסם--
-
למה אני לא יכולה להיכנס לקטגוריה "לפי אמנים"? זה נטען מלא זמן ואז נחסם--
@היידה-מיוזיק-0 אימתת את המייל שלך?
-
למה אני לא יכולה להיכנס לקטגוריה "לפי אמנים"? זה נטען מלא זמן ואז נחסם--
@היידה-מיוזיק-0 תנסה לטעון מחדש את העמוד
-
לא קשור לאימות, אני משתמשת די הרבה זמן באתר, וכל הקטגוריות נפתחות לי, רק הקטגוריה הזו לא נפתחת לי לאחרונה.
-
לא קשור לאימות, אני משתמשת די הרבה זמן באתר, וכל הקטגוריות נפתחות לי, רק הקטגוריה הזו לא נפתחת לי לאחרונה.
@היידה-מיוזיק-0 את על נטפרי?
אם כן הגיוני שהם חוסמים את זה...
(ולכי תדעי מה כתבו שלא מצא חן בעינהם...🤪) -
@היידה-מיוזיק-0 את על נטפרי?
אם כן הגיוני שהם חוסמים את זה...
(ולכי תדעי מה כתבו שלא מצא חן בעינהם...🤪)This post is deleted! -
@היידה-מיוזיק-0 את על נטפרי?
אם כן הגיוני שהם חוסמים את זה...
(ולכי תדעי מה כתבו שלא מצא חן בעינהם...🤪)@זברה מוזר, אף פעם לא שמעתי על מישהו בנטפרי שנחסם לו זה, גם אני בנטפרי. אולי @היידה-מיוזיק-0 שייך לקהילה כלשהי...
בגל אופן תנסה לסדר את הנושא עם @צור או @ntz -
@תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך משנים שם משתמש?
אי אפשר לשנות את שם המשתמש!
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אין אופציה לשנות את השם.
ומחוקי הפורום:"תמונת פרופיל: אין להעלות תמונות של אנשים."!
-
This post is deleted!
@היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@זברה אבל כשאני נכנסת לפוסטים אחרונים זה כן נותן לי להיכנס לפוסטים שכתבו בקטגוריה הזו--
מוזר
כי יש בקטגוריה הזאת הרבה נושאים אולי באחד יש בעיה...
אני כרגע לא על נטפרי, אבל תעשי פתח בכרטיסיה חדשה את הקטגוריה ותראי אם זה בגלל או לא...
בדקתי ו....

@חיה-במקרנצ-יק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מוזר, אף פעם לא שמעתי על מישהו בנטפרי שנחסם לו זה, גם אני בנטפרי. אולי @היידה-מיוזיק-0 שייך לקהילה כלשהי...
זה קורה מידיי פעם, שהרובוט מזהה לא נכון מה שתכבו... (או שמזהה נכון...)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login
