אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@המחבל-המחופש
יש הגבלה גם על כמות.
תנסי להעלות יותר משלוש קבצים (אפי' טקסט שלא שוקל כלום).@מנאששש ניסתי עכשיו נתן לי לפחות 6 שירים
העלתי אחד סיים לעלות העלתי את השני -
@המחבל-המחופש
יש הגבלה גם על כמות.
תנסי להעלות יותר משלוש קבצים (אפי' טקסט שלא שוקל כלום). -
@מנאששש ניסתי עכשיו נתן לי לפחות 6 שירים
העלתי אחד סיים לעלות העלתי את השני@המחבל-המחופש @מיכל-C
לא יודע. אולי בקבצים (PDF) זה מוגבל יותר.
או שרק לי יש הגבלה? -
@המחבל-המחופש @מיכל-C
לא יודע. אולי בקבצים (PDF) זה מוגבל יותר.
או שרק לי יש הגבלה? -
@המחבל-המחופש @מיכל-C
לא יודע. אולי בקבצים (PDF) זה מוגבל יותר.
או שרק לי יש הגבלה? -
רציתי להוסיף עוד הארה (זה בכוונה ב-א'...) על הפוסט שדיבר על שגיאות כתיב.
אין צורך לתקוע את האות י' בכל מילה שיש בה בטעות חיריק!!!
(כחובבת דקדוק זה ממש מפריע לי בעין...) -
@צוות-פיקוח @רבקה @טיטו @שמעון-2
למה נעלו את הנושא של משה קלין? -
@צוות-פיקוח למה אני מקבל התרעות על כול אחד שמגיב בפורום אני לא עוקב אחרי אף אחד ולא עוקב אחרי נושאים מסוימים בכלל הכול מלא בהתרעות לדוגמה חיים הגיב יענקי היל מישהו יודע למה זה כך לא עוקב אחרי אף אחד




-
@צוות-פיקוח למה אני מקבל התרעות על כול אחד שמגיב בפורום אני לא עוקב אחרי אף אחד ולא עוקב אחרי נושאים מסוימים בכלל הכול מלא בהתרעות לדוגמה חיים הגיב יענקי היל מישהו יודע למה זה כך לא עוקב אחרי אף אחד




@מיוזיק-בנשמה כן זה גם עכשיו קרה לי יש לי מלא התראות על נושא שמישהו העלה ואני לא עוקבת אחרי המשתמש או הנושא
אם אפשר להסביר למה זה קרה? -
@מיוזיק-בנשמה @שריוש
אם הגבתם לנושא זה גם יכולה ליהיות הסיבה.
(תבדקו בהגדרות)@צוות-פיקוח רציתי להמשיך את מה ש @גיטריסט-מתחיל עשה (https://miktzav.com/topic/1372/%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%A7%D7%A1-%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A6%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94/23)
רק יותר מעודכן (הוא הרבה זמן לא פעיל פה).
ואם כן..
א. האם להגיב בנושא שלו, או בנושא חדש?
ב. האם להעלות הכל בפוסט אחד ממוין,
או למיין את זה בפוסטים נפרדים? -
@צוות-פיקוח @רבקה @טיטו @שמעון-2
למה נעלו את הנושא של משה קלין?@דודו-בלוקה יש נושא לבקשות לפתוח נושאים נעולים
-
@דודו-בלוקה יש נושא לבקשות לפתוח נושאים נעולים
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@דודו-בלוקה יש נושא לבקשות לפתוח נושאים נעולים
יש כזה?
-
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@דודו-בלוקה יש נושא לבקשות לפתוח נושאים נעולים
יש כזה?
-
איך נרשמים לפרויקט מקצב?
יש דבר כזה? -
@aha אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך נרשמים לפרויקט מקצב?
לא צריך להרשם..
-
@aha פשוט תקרא את הפוסט הראשון שם ותבין שצריך לכתוב מה אתה יודע לעשות
@ידידיה @דודו-בלוקה זה כדי לפתוח נושאים טקסט קישור
-
@מנאששש
את\ה מתכוון ל @משתמש-מקצועי ?@צוות-פיקוח ביקשתי מזמן
https://send.magicode.me/send-file/file/cb0b7d38e8c9a557d7e1***68ff7cbdb655b787b357/view
תמונה (תיאור)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login

