אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@מנאששש לדעתי יש סיבה לזה, כי יש הרבה פעמים משתמשים שמתלוננים על זה ואז מסדרים להם.
ולי לעומת זאת, זה לא קרה בחיים...@ב-ב
גם לי זה לא קרה.
אבל לא כל באג פוגע בכולם.
או שבאמת זה לא באג... -
-
@דניאלה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@משה-0527 אה תודה!!
נראה שאתם ממש חדשים ע"כ מומלץ לקרוא
תנאים ומדיניות
ששם נכתב
תגובות בסגנון תודה וכיו"ב יימחקו לאלתר שימו לב לצורך הבעת תודה יש אפשרות ללייק, למשתמשים חדשים אין אפשרות לתת לייק, ובבוא היום זה יפתח, -
סליחה שאני מקפיץ..
(אני חוזר לישיבה)
@צוות-פיקוח רציתי להמשיך את מה ש @גיטריסט-מתחיל עשה (https://miktzav.com/topic/1372/%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%A7%D7%A1-%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A6%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94/23)
רק יותר מעודכן (הוא הרבה זמן לא פעיל פה).
ואם כן..
א. האם להגיב בנושא שלו, או בנושא חדש?
ב. האם להעלות הכל בפוסט אחד ממוין,
או למיין את זה בפוסטים נפרדים? -
סליחה שאני מקפיץ..
(אני חוזר לישיבה)
@צוות-פיקוח רציתי להמשיך את מה ש @גיטריסט-מתחיל עשה (https://miktzav.com/topic/1372/%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%A7%D7%A1-%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A6%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94/23)
רק יותר מעודכן (הוא הרבה זמן לא פעיל פה).
ואם כן..
א. האם להגיב בנושא שלו, או בנושא חדש?
ב. האם להעלות הכל בפוסט אחד ממוין,
או למיין את זה בפוסטים נפרדים? -
-
@טיטו
יש לי את כל מה שהעלו בפורום.
אבל מסודר וממוין.
ויותר רלוונטי למי שמחפש שיר מסוים.
ויש כבר קטגוריה כזו, רק לא מעודכנת.@מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@טיטו
יש לי את כל מה שהעלו בפורום.
אבל מסודר וממוין.
ויותר רלוונטי למי שמחפש שיר מסוים.
ויש כבר קטגוריה כזו, רק לא מעודכנת.אז אולי כדאי שתעלה את השירים לדרייב של מייל של מישהו אחד וכך כולם יוכלו להנות מזה ?
לא אכפת לי להתנדב יש לי הרבה מקום בדרייב ..... -
@מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@טיטו
יש לי את כל מה שהעלו בפורום.
אבל מסודר וממוין.
ויותר רלוונטי למי שמחפש שיר מסוים.
ויש כבר קטגוריה כזו, רק לא מעודכנת.אז אולי כדאי שתעלה את השירים לדרייב של מייל של מישהו אחד וכך כולם יוכלו להנות מזה ?
לא אכפת לי להתנדב יש לי הרבה מקום בדרייב ..... -
@שרי-1
יש את זה כבר בדרייב. (רק זה מאגרים. לא אחד אחד)
אני מציע דבר אחר:
את כל השירים שהעלו פה בפורום,
ממוין לפי א-ב ולפי זמרים.
וכל השירים יהיו בפורום (ככה שאם אני מחפש את השיר אני ימצא) -
@מנאששש אני בודק כרגע אפשרות לעשות שיהיה קטגוריה מסודרת לזה עם אפשרות חיפוש לקטגוריה הספציפית כדי למצוא שירים בקלות ולראות שאין כפילויות
@טיטו תעשה את זה מצוין מציע לעשות את זה גם לקליפים
-
@מנאששש אני בודק כרגע אפשרות לעשות שיהיה קטגוריה מסודרת לזה עם אפשרות חיפוש לקטגוריה הספציפית כדי למצוא שירים בקלות ולראות שאין כפילויות
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
This post is deleted! -
This post is deleted!
-
This post is deleted!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login