Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • יונתן פי יונתן פ

    אני עושה סקר!! כמה פעמים בזמן האחרון קיבלתם כזו הודעה.

    החיבור ל-מקצב - פורום המוזיקה
    החרדי אבד, אנא המתינו
    בזמן שאנו מנסים לחבר אתכם מחדש

    לאחרונה {לפחות אצלי} הרבה!

    ahaA Offline
    ahaA Offline
    aha
    משתמש ותיק
    wrote on last edited by aha
    #8201

    @יונתן-פ
    רואים את זה לפעמים אבל זה רק כשאני פותח את הפורום
    זה קורה פעם בשבוע אצלי (אבל זה רק למאית השניה ואז v)

    הרשמו כמנוים לערוץ

    1 Reply Last reply
    1
    • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

      @יונתן-פ הקליטה שלך כנראה לא משהו...

      יונתן פי Offline
      יונתן פי Offline
      יונתן פ
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #8202
      This post is deleted!
      1 Reply Last reply
      1
      • יונתן פי יונתן פ

        אני עושה סקר!! כמה פעמים בזמן האחרון קיבלתם כזו הודעה.

        החיבור ל-מקצב - פורום המוזיקה
        החרדי אבד, אנא המתינו
        בזמן שאנו מנסים לחבר אתכם מחדש

        לאחרונה {לפחות אצלי} הרבה!

        ד Offline
        ד Offline
        דוד ירושלמי בנשמה
        wrote on last edited by
        #8203

        @יונתן-פ גם לי זה קורה מדיי פעם
        אגב זה קורה לי גם בצ'אטים

        א מתויגתמ 2 Replies Last reply
        0
        • ד דוד ירושלמי בנשמה

          @יונתן-פ גם לי זה קורה מדיי פעם
          אגב זה קורה לי גם בצ'אטים

          א Offline
          א Offline
          אלעזר כהן 0.2
          wrote on last edited by
          #8204
          This post is deleted!
          1 Reply Last reply
          0
          • ד דוד ירושלמי בנשמה

            @יונתן-פ גם לי זה קורה מדיי פעם
            אגב זה קורה לי גם בצ'אטים

            מתויגתמ Offline
            מתויגתמ Offline
            מתויגת
            wrote on last edited by
            #8205

            @דוד-ירושלמי-בנשמה כן. זו הקליטה של האינטרנט.

            לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
            ושנים לנקות ולסדר אותם.

            1 Reply Last reply
            0
            • hi it's meH Offline
              hi it's meH Offline
              hi it's me
              wrote on last edited by hi it's me
              #8206

              יש לי כמה שאלות טכניות, ואני אשמח למי שיהיה לו תשובה:

              1. איך אני מעבירה פוסט של נושא אחד לנושא אחר? (לדוגמא: מילים שאהבתם על שירי משתמשים)
              2. איך אני יכולה להשים קישור של משהו ולהחליף את הקישור הארוך למילים שלי???(ראיתי את זה בכמה פעמים שעושים את זה פה בפורום, לדוגמא: לקריאה בנושא תלחצו כאן , והמילה מביאה אותך למקום המדובר)
              3. איך מגדילים אותיות (פעם ראיתי איך עושים את זה ושכחתי....)
              שמעון 2ש 1 Reply Last reply
              0
              • hi it's meH hi it's me

                יש לי כמה שאלות טכניות, ואני אשמח למי שיהיה לו תשובה:

                1. איך אני מעבירה פוסט של נושא אחד לנושא אחר? (לדוגמא: מילים שאהבתם על שירי משתמשים)
                2. איך אני יכולה להשים קישור של משהו ולהחליף את הקישור הארוך למילים שלי???(ראיתי את זה בכמה פעמים שעושים את זה פה בפורום, לדוגמא: לקריאה בנושא תלחצו כאן , והמילה מביאה אותך למקום המדובר)
                3. איך מגדילים אותיות (פעם ראיתי איך עושים את זה ושכחתי....)
                שמעון 2ש Offline
                שמעון 2ש Offline
                שמעון 2
                משתמש ותיק
                wrote on last edited by
                #8207

                @hi-it-s-me
                1 אי אפשר להעביר פוסט מנושא לנושא את זה רק צוות פיקוח יכולים אתה יכול רק להעתיק ולהדביק לנושא הרצוי
                2 -3 כל הקודים הללו נאספו על ידי וכתבתי אותם כאן
                ספציפית מספר 2 הקוד הוא ככה [כאן לכתוב מילים] (כאן לשים קישור)
                ולא להשיר רווח בין הסימן ] לסימן (

                hi it's meH 1 Reply Last reply
                2
                • שמעון 2ש שמעון 2

                  @hi-it-s-me
                  1 אי אפשר להעביר פוסט מנושא לנושא את זה רק צוות פיקוח יכולים אתה יכול רק להעתיק ולהדביק לנושא הרצוי
                  2 -3 כל הקודים הללו נאספו על ידי וכתבתי אותם כאן
                  ספציפית מספר 2 הקוד הוא ככה [כאן לכתוב מילים] (כאן לשים קישור)
                  ולא להשיר רווח בין הסימן ] לסימן (

                  hi it's meH Offline
                  hi it's meH Offline
                  hi it's me
                  wrote on last edited by hi it's me
                  #8208

                  @שמעון-2
                  יש אפשרות, ראיתי היום אחת שעשתה את זה את זה אני רוצה
                  איך אני עורכת כזה פוסט?
                  ולא הצלחתי להגדיל!
                  כאילו את עושה סולמית לפני המילה ואז זה מגדיל???????
                  לא הצליח לי!!

                  ותודה ענקית, כל פעם אני חושבת איך עושים את הקישור ומנסה כל מיני שיטות שנראות לי הגיונים, ואף פעם לא הצלחתי, בסוף נשברתי ושאלתי......
                  אז ממש תודהההההההההה

                  שמעון 2ש 1 Reply Last reply
                  0
                  • hi it's meH hi it's me

                    @שמעון-2
                    יש אפשרות, ראיתי היום אחת שעשתה את זה את זה אני רוצה
                    איך אני עורכת כזה פוסט?
                    ולא הצלחתי להגדיל!
                    כאילו את עושה סולמית לפני המילה ואז זה מגדיל???????
                    לא הצליח לי!!

                    ותודה ענקית, כל פעם אני חושבת איך עושים את הקישור ומנסה כל מיני שיטות שנראות לי הגיונים, ואף פעם לא הצלחתי, בסוף נשברתי ושאלתי......
                    אז ממש תודהההההההההה

                    שמעון 2ש Offline
                    שמעון 2ש Offline
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    wrote on last edited by
                    #8209

                    @hi-it-s-me
                    שאלת איך אני מעבירה להעביר אי אפשר אבל קישור לפוסט אפשר
                    הקישור פוסט הכי מדויק זה לעמוד על התאריך ולחיצה על המקש הימיני a4c4c610-b7e9-44a8-b87b-8ee72568f740-image.png

                    לערוך פוסט זה על ידי השלש נקודות בצד כל פוסט (שלך כמובן לא של אחרים)

                    האמת להגדיל זה באמת בעיה וצריך לתפוס את הזוית הנכונה
                    אבל יש עוד דרכים להגדיל
                    למשל כותבים משהו יורדים שורה אחת ועושים סימון של = וזה מגדיל בענק ומשהו גדול אז עושים אות מהלך אבל מסמנים קו -

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • M214M Offline
                      M214M Offline
                      M214
                      wrote on last edited by
                      #8210

                      יש אפשרות להוריד שירים דרך האתר??
                      אם כן אז אך??
                      תודה!

                      שמעון 2ש 2 Replies Last reply
                      0
                      • M214M M214

                        יש אפשרות להוריד שירים דרך האתר??
                        אם כן אז אך??
                        תודה!

                        שמעון 2ש Offline
                        שמעון 2ש Offline
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        wrote on last edited by
                        #8211
                        This post is deleted!
                        1 Reply Last reply
                        0
                        • M214M M214

                          יש אפשרות להוריד שירים דרך האתר??
                          אם כן אז אך??
                          תודה!

                          שמעון 2ש Offline
                          שמעון 2ש Offline
                          שמעון 2
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by
                          #8212

                          @M214
                          כתבתי כאן אייך אפשר להוריד
                          https://miktzav.com/topic/6063/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91-%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D#:~:text=1%20%D7%95%D7%91%D7%9B%D7%9F-,%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94,-%D7%96%D7%95%20%D7%9C%D7%90%20%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93%D7%AA

                          M214M 1 Reply Last reply
                          0
                          • יונתן פי Offline
                            יונתן פי Offline
                            יונתן פ
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by יונתן פ
                            #8213

                            יש נושא שפתחתי השם שלו הוא מי לדעתך יש לו את הטונים גבוהים ביותר
                            @צוות-פיקוח רציתי ברשותכם לפתוח סקר בנושא אם אפשר!
                            איך זה עובד אתם פותחים??
                            זה הנושא שפתחתי מזמן!
                            https://miktzav.com/topic/7277/%D7%9E%D7%99-%D7%9C%D7%93%D7%A2%D7%AA%D7%9A-%D7%99%D7%A9-%D7%9C%D7%95-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%92%D7%91%D7%95%D7%94%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8/3

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • חכם_בלילהח חכם_בלילה התייחס לנושא זה ב
                            • יחחיאלי Offline
                              יחחיאלי Offline
                              יחחיאל
                              wrote on last edited by
                              #8214

                              למה אני לא מצליח להעלות תמונות לפורום?

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • ה Offline
                                ה Offline
                                הלל 1
                                wrote on last edited by
                                #8215

                                איך מסירים עוקב???

                                א 1 Reply Last reply
                                0
                                • ה הלל 1

                                  איך מסירים עוקב???

                                  א Offline
                                  א Offline
                                  אלעזר כהן 0.2
                                  wrote on last edited by
                                  #8216

                                  @הלל-1 שעוקב אחריך או שאתה עוקב אחריו?

                                  ה 1 Reply Last reply
                                  1
                                  • א אלעזר כהן 0.2

                                    @הלל-1 שעוקב אחריך או שאתה עוקב אחריו?

                                    ה Offline
                                    ה Offline
                                    הלל 1
                                    wrote on last edited by
                                    #8217

                                    @אלעזר-כהן-0-2
                                    שאני עוקב אחריו.

                                    א 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • יחחיאלי Offline
                                      יחחיאלי Offline
                                      יחחיאל
                                      wrote on last edited by
                                      #8218

                                      לאחרונה כל תמונה שיש בפורום מראה לי קוביה קטנה או כלום...מה זה?
                                      וכן כשאני מעלה תמונה

                                      ה B א 3 Replies Last reply
                                      0
                                      • ה הלל 1

                                        @אלעזר-כהן-0-2
                                        שאני עוקב אחריו.

                                        א Offline
                                        א Offline
                                        אלעזר כהן 0.2
                                        wrote on last edited by
                                        #8219

                                        @הלל-1 תלחץ על ה-לב הזה ליד האות (זה דוגמא על הפרופיל שלך אבל תעתיק את זה למי שאה רוצה)
                                        ראר.png

                                        יחחיאלי 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • יחחיאלי יחחיאל

                                          לאחרונה כל תמונה שיש בפורום מראה לי קוביה קטנה או כלום...מה זה?
                                          וכן כשאני מעלה תמונה

                                          ה Offline
                                          ה Offline
                                          הלל 1
                                          wrote on last edited by הלל 1
                                          #8220

                                          @אלעזר כהן 0.2
                                          תודה! עליתי על זה לבד, תוך כדי שהקלדת.

                                          וסליחה שתוך כדי הבדיקה הסרתי ממך בטעות את העוקב, מייד אחר כך החזרתי😆

                                          1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול