Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • יחחיאלי יחחיאל

    לאחרונה כל תמונה שיש בפורום מראה לי קוביה קטנה או כלום...מה זה?
    וכן כשאני מעלה תמונה

    B Offline
    B Offline
    btmr8546
    wrote on last edited by
    #8221

    @יחחיאל אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    לאחרונה כל תמונה שיש בפורום מראה לי קוביה קטנה או כלום...מה זה?
    וכן כשאני מעלה תמונה

    איזו תמונה?

    1 Reply Last reply
    0
    • יחחיאלי יחחיאל

      לאחרונה כל תמונה שיש בפורום מראה לי קוביה קטנה או כלום...מה זה?
      וכן כשאני מעלה תמונה

      א Offline
      א Offline
      אלעזר כהן 0.2
      wrote on last edited by
      #8222

      @יחחיאל אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      לאחרונה כל תמונה שיש בפורום מראה לי קוביה קטנה או כלום...מה זה?
      וכן כשאני מעלה תמונה

      אולי אתה לא מעלה טוב תנסה לרדת שורה ואז לגרור את התמונה לשם
      (אני לא בטוח שזה יעבוד אבל תמיד טוב לנסות)

      1 Reply Last reply
      0
      • א אלעזר כהן 0.2

        @הלל-1 תלחץ על ה-לב הזה ליד האות (זה דוגמא על הפרופיל שלך אבל תעתיק את זה למי שאה רוצה)
        ראר.png

        יחחיאלי Offline
        יחחיאלי Offline
        יחחיאל
        wrote on last edited by
        #8223

        @אלעזר-כהן-0-2
        אין שם לב

        א B 2 Replies Last reply
        0
        • יחחיאלי יחחיאל

          @אלעזר-כהן-0-2
          אין שם לב

          א Offline
          א Offline
          אלעזר כהן 0.2
          wrote on last edited by אלעזר כהן 0.2
          #8224

          @יחחיאל זה היה תגובה ל- @הלל-1 רק התגובה האחרונה שלי הייתה מיועדת אליך

          1 Reply Last reply
          0
          • יחחיאלי יחחיאל

            @אלעזר-כהן-0-2
            אין שם לב

            B Offline
            B Offline
            btmr8546
            wrote on last edited by
            #8225

            @יחחיאל
            איך שמים תמונה כזו שזזה?

            א מנאשששמ 2 Replies Last reply
            1
            • ה Offline
              ה Offline
              הלל 1
              wrote on last edited by הלל 1
              #8226

              מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט? @צוות-פיקוח ?

              א 1 Reply Last reply
              0
              • B btmr8546

                @יחחיאל
                איך שמים תמונה כזו שזזה?

                א Offline
                א Offline
                אלעזר כהן 0.2
                wrote on last edited by
                #8227
                This post is deleted!
                B 1 Reply Last reply
                0
                • א אלעזר כהן 0.2

                  This post is deleted!

                  B Offline
                  B Offline
                  btmr8546
                  wrote on last edited by
                  #8228

                  @אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @btmr8546 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @יחחיאל
                  איך שמים תמונה כזו שזזה?

                  ניסית מה שכתבתי למעלה?

                  לא ראיתי, איפה?

                  א 1 Reply Last reply
                  0
                  • B btmr8546

                    @אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @btmr8546 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @יחחיאל
                    איך שמים תמונה כזו שזזה?

                    ניסית מה שכתבתי למעלה?

                    לא ראיתי, איפה?

                    א Offline
                    א Offline
                    אלעזר כהן 0.2
                    wrote on last edited by
                    #8229
                    This post is deleted!
                    B 1 Reply Last reply
                    0
                    • א אלעזר כהן 0.2

                      This post is deleted!

                      B Offline
                      B Offline
                      btmr8546
                      wrote on last edited by
                      #8230

                      @אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @btmr8546 נראה לי היה פה בלבול אתה רוצה לדעת איך מעלים תמונה לתוך הפוסט?
                      כי @יחחיאל רצה לדעת ולו כתבתי את התגובה הזאת
                      ציטוט מלמעלה
                      אולי אתה לא מעלה טוב תנסה לרדת שורה ואז לגרור את התמונה לשם
                      (אני לא בטוח שזה יעבוד אבל תמיד טוב לנסות)

                      אני מתכוונת לתמונת פרופיל שזזה

                      1 Reply Last reply
                      1
                      • ה הלל 1

                        מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט? @צוות-פיקוח ?

                        א Offline
                        א Offline
                        אלעזר כהן 0.2
                        wrote on last edited by
                        #8231

                        @הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?

                        א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
                        ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלה

                        B יונתן פי 2 Replies Last reply
                        1
                        • א אלעזר כהן 0.2

                          @הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?

                          א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
                          ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלה

                          B Offline
                          B Offline
                          btmr8546
                          wrote on last edited by
                          #8232

                          @אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?

                          א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
                          ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלה

                          סליחה מתנצלת

                          א 1 Reply Last reply
                          1
                          • B btmr8546

                            @אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?

                            א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
                            ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלה

                            סליחה מתנצלת

                            א Offline
                            א Offline
                            אלעזר כהן 0.2
                            wrote on last edited by
                            #8233
                            This post is deleted!
                            B 1 Reply Last reply
                            1
                            • ה Offline
                              ה Offline
                              הלל 1
                              wrote on last edited by
                              #8234

                              יש פה קצת שיח חרשים וחבל, מי שרוצה להגיב למשתמש מסוים לפני כמה הודעות, שילחץ על תגובה בהודעה הספציפית הזאת, או שיצטט

                              1 Reply Last reply
                              1
                              • א אלעזר כהן 0.2

                                This post is deleted!

                                B Offline
                                B Offline
                                btmr8546
                                wrote on last edited by
                                #8235

                                @אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @btmr8546 על מה? הטעות הייתה שלי שלא הבנתי את השאלה

                                ושים לב שאת התגובה האחרונה הגבתי ל- @הלל-1

                                שמה לב

                                1 Reply Last reply
                                1
                                • B btmr8546

                                  @יחחיאל
                                  איך שמים תמונה כזו שזזה?

                                  מנאשששמ Offline
                                  מנאשששמ Offline
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  wrote on last edited by
                                  #8236

                                  @btmr8546

                                  @btmr8546 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @יחחיאל
                                  איך שמים תמונה כזו שזזה?

                                  ניסית להעלות תמונה שזזה?

                                  @הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט? @צוות-פיקוח ?

                                  אין צ'אט בפורום הזה (אולי למנהלים וכאלה)

                                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                  הטכניקה באה מעצמה.

                                  1 Reply Last reply
                                  1
                                  • א אלעזר כהן 0.2

                                    @הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?

                                    א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
                                    ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלה

                                    יונתן פי Offline
                                    יונתן פי Offline
                                    יונתן פ
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by יונתן פ
                                    #8237

                                    @אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?

                                    א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
                                    ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלה

                                    זה היה פעם היום זה לא שייך עקב שפעם זה נגרר לכל מיני דברים
                                    הלכך @צוות-פיקוח חסם את הגישה!!

                                    כשאין אמונה אין תשובות!
                                    כשיש אמונה אין שאלות!
                                    חפץ חיים.

                                    כ.פ.כ 1 Reply Last reply
                                    1
                                    • יונתן פי יונתן פ

                                      @אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?

                                      א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
                                      ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלה

                                      זה היה פעם היום זה לא שייך עקב שפעם זה נגרר לכל מיני דברים
                                      הלכך @צוות-פיקוח חסם את הגישה!!

                                      כ.פ.כ Offline
                                      כ.פ.כ Offline
                                      כ.פ.
                                      צוות פיקוח
                                      wrote on last edited by כ.פ.
                                      #8238

                                      @יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?

                                      א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
                                      ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלה

                                      זה היה פעם היום זה לא שייך עקב שפעם זה נגרר לכל מיני דברים
                                      הלכך @צוות-פיקוח חסם את הגישה!!

                                      אז אולי ב'תנאים ומדיניות' ימחקו את המשפטים שמדברים על הצאט.......? ורק יכתבו שם שאין צאט וזהו. @ntz ?

                                      זה המשפטים האלו:

                                      צ'אטים: פלטפורמת הצ'אט נועדה לשיחות הקשורות לפורום ולמוזיקה בלבד, שימוש לא ראוי בצ'אט יגרור הרחקה ללא התראה מוקדמת.

                                      שימו לב! הגבלנו את הצ'אט רק למשתמשים וותיקים.

                                      אם הצ'אט חסום לכם - בבוא העת הוא יפתח.

                                      אין צורך לפנות להנהלה.

                                      אם כבר נפתח לכם הצ'אט, מותר להתכתב בו רק בדברים טכניים הקשורים למוזיקה,

                                      שימוש לא ראוי בצ'אט יגרום חסימה מיידית למשתמש ולצמיתות.

                                      אסור לפרסם את המגבלה של הצ'אט.

                                      אסור לחלק לייקים בצורה מופרזת בשביל לפתוח את הצ'אט.

                                      להוי ידוע, להנהלה יש דרך לקרוא את כל התכתבויות הצ'אט שבין המשתמשים לצורך בקרה וסינון. אנחנו כמובן מתחייבים שלא לעשות שימוש במידע ו/או בתכנים שבצ'אט.

                                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                      מנאשששמ 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • כ.פ.כ כ.פ.

                                        @יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?

                                        א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
                                        ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלה

                                        זה היה פעם היום זה לא שייך עקב שפעם זה נגרר לכל מיני דברים
                                        הלכך @צוות-פיקוח חסם את הגישה!!

                                        אז אולי ב'תנאים ומדיניות' ימחקו את המשפטים שמדברים על הצאט.......? ורק יכתבו שם שאין צאט וזהו. @ntz ?

                                        זה המשפטים האלו:

                                        צ'אטים: פלטפורמת הצ'אט נועדה לשיחות הקשורות לפורום ולמוזיקה בלבד, שימוש לא ראוי בצ'אט יגרור הרחקה ללא התראה מוקדמת.

                                        שימו לב! הגבלנו את הצ'אט רק למשתמשים וותיקים.

                                        אם הצ'אט חסום לכם - בבוא העת הוא יפתח.

                                        אין צורך לפנות להנהלה.

                                        אם כבר נפתח לכם הצ'אט, מותר להתכתב בו רק בדברים טכניים הקשורים למוזיקה,

                                        שימוש לא ראוי בצ'אט יגרום חסימה מיידית למשתמש ולצמיתות.

                                        אסור לפרסם את המגבלה של הצ'אט.

                                        אסור לחלק לייקים בצורה מופרזת בשביל לפתוח את הצ'אט.

                                        להוי ידוע, להנהלה יש דרך לקרוא את כל התכתבויות הצ'אט שבין המשתמשים לצורך בקרה וסינון. אנחנו כמובן מתחייבים שלא לעשות שימוש במידע ו/או בתכנים שבצ'אט.

                                        מנאשששמ Offline
                                        מנאשששמ Offline
                                        מנאששש
                                        צוות פיקוח
                                        wrote on last edited by
                                        #8239

                                        @כ-פ
                                        זה כ"כ מפריע לך?
                                        וזה נצרך למי שיש לו צ'אט.

                                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                        הטכניקה באה מעצמה.

                                        כ.פ.כ 1 Reply Last reply
                                        1
                                        • מנאשששמ מנאששש

                                          @כ-פ
                                          זה כ"כ מפריע לך?
                                          וזה נצרך למי שיש לו צ'אט.

                                          כ.פ.כ Offline
                                          כ.פ.כ Offline
                                          כ.פ.
                                          צוות פיקוח
                                          wrote on last edited by
                                          #8240

                                          @מנאששש כן!! כי חשבתי שבאיזשהו שלב יהיה לי צאט, והנה מתברר לי שלא! יש מישהו שיש לו צאט חוץ מצוות פיקוח?

                                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                          מנאשששמ פונץ' בננהפ 2 Replies Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול