אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@יחחיאל אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לאחרונה כל תמונה שיש בפורום מראה לי קוביה קטנה או כלום...מה זה?
וכן כשאני מעלה תמונהאולי אתה לא מעלה טוב תנסה לרדת שורה ואז לגרור את התמונה לשם
(אני לא בטוח שזה יעבוד אבל תמיד טוב לנסות) -
@הלל-1 תלחץ על ה-לב הזה ליד האות (זה דוגמא על הפרופיל שלך אבל תעתיק את זה למי שאה רוצה)

-
מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט? @צוות-פיקוח ?
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
@אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@btmr8546 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יחחיאל
איך שמים תמונה כזו שזזה?ניסית מה שכתבתי למעלה?
לא ראיתי, איפה?
-
@אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@btmr8546 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יחחיאל
איך שמים תמונה כזו שזזה?ניסית מה שכתבתי למעלה?
לא ראיתי, איפה?
This post is deleted! -
This post is deleted!
@אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@btmr8546 נראה לי היה פה בלבול אתה רוצה לדעת איך מעלים תמונה לתוך הפוסט?
כי @יחחיאל רצה לדעת ולו כתבתי את התגובה הזאת
ציטוט מלמעלה
אולי אתה לא מעלה טוב תנסה לרדת שורה ואז לגרור את התמונה לשם
(אני לא בטוח שזה יעבוד אבל תמיד טוב לנסות)אני מתכוונת לתמונת פרופיל שזזה
-
מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט? @צוות-פיקוח ?
@הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?
א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלה -
@הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?
א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלה@אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?
א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלהסליחה מתנצלת
-
@אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?
א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלהסליחה מתנצלת
This post is deleted! -
This post is deleted!
-
@btmr8546 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יחחיאל
איך שמים תמונה כזו שזזה?ניסית להעלות תמונה שזזה?
@הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט? @צוות-פיקוח ?
אין צ'אט בפורום הזה (אולי למנהלים וכאלה)
-
@הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?
א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלה@אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?
א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלהזה היה פעם היום זה לא שייך עקב שפעם זה נגרר לכל מיני דברים
הלכך @צוות-פיקוח חסם את הגישה!! -
@אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?
א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלהזה היה פעם היום זה לא שייך עקב שפעם זה נגרר לכל מיני דברים
הלכך @צוות-פיקוח חסם את הגישה!!@יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?
א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלהזה היה פעם היום זה לא שייך עקב שפעם זה נגרר לכל מיני דברים
הלכך @צוות-פיקוח חסם את הגישה!!אז אולי ב'תנאים ומדיניות' ימחקו את המשפטים שמדברים על הצאט.......? ורק יכתבו שם שאין צאט וזהו. @ntz ?
זה המשפטים האלו:
צ'אטים: פלטפורמת הצ'אט נועדה לשיחות הקשורות לפורום ולמוזיקה בלבד, שימוש לא ראוי בצ'אט יגרור הרחקה ללא התראה מוקדמת.
שימו לב! הגבלנו את הצ'אט רק למשתמשים וותיקים.
אם הצ'אט חסום לכם - בבוא העת הוא יפתח.
אין צורך לפנות להנהלה.
אם כבר נפתח לכם הצ'אט, מותר להתכתב בו רק בדברים טכניים הקשורים למוזיקה,
שימוש לא ראוי בצ'אט יגרום חסימה מיידית למשתמש ולצמיתות.
אסור לפרסם את המגבלה של הצ'אט.
אסור לחלק לייקים בצורה מופרזת בשביל לפתוח את הצ'אט.
להוי ידוע, להנהלה יש דרך לקרוא את כל התכתבויות הצ'אט שבין המשתמשים לצורך בקרה וסינון. אנחנו כמובן מתחייבים שלא לעשות שימוש במידע ו/או בתכנים שבצ'אט.
-
@יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אלעזר-כהן-0-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הלל-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מכמה הודעות נפתחת האופציה לצ'אט?
א.אני לא יודע אבל יתכן שזה קשור גם/רק למוניטין
ב. בכללי כדאי שתתייג את @צוות-פיקוח בשאלות כאלהזה היה פעם היום זה לא שייך עקב שפעם זה נגרר לכל מיני דברים
הלכך @צוות-פיקוח חסם את הגישה!!אז אולי ב'תנאים ומדיניות' ימחקו את המשפטים שמדברים על הצאט.......? ורק יכתבו שם שאין צאט וזהו. @ntz ?
זה המשפטים האלו:
צ'אטים: פלטפורמת הצ'אט נועדה לשיחות הקשורות לפורום ולמוזיקה בלבד, שימוש לא ראוי בצ'אט יגרור הרחקה ללא התראה מוקדמת.
שימו לב! הגבלנו את הצ'אט רק למשתמשים וותיקים.
אם הצ'אט חסום לכם - בבוא העת הוא יפתח.
אין צורך לפנות להנהלה.
אם כבר נפתח לכם הצ'אט, מותר להתכתב בו רק בדברים טכניים הקשורים למוזיקה,
שימוש לא ראוי בצ'אט יגרום חסימה מיידית למשתמש ולצמיתות.
אסור לפרסם את המגבלה של הצ'אט.
אסור לחלק לייקים בצורה מופרזת בשביל לפתוח את הצ'אט.
להוי ידוע, להנהלה יש דרך לקרוא את כל התכתבויות הצ'אט שבין המשתמשים לצורך בקרה וסינון. אנחנו כמובן מתחייבים שלא לעשות שימוש במידע ו/או בתכנים שבצ'אט.
@כ-פ
זה כ"כ מפריע לך?
וזה נצרך למי שיש לו צ'אט.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login