Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ל Offline
    ל Offline
    לבנדר בראון
    wrote on last edited by
    #8181

    למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?

    א כ.פ.כ 2 Replies Last reply
    1
    • ל לבנדר בראון

      למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?

      א Offline
      א Offline
      אלעזר כהן 0.2
      wrote on last edited by
      #8182

      @לבנדר-בראון לוקח כמה ימים מההרשמה עד שזה נפתח

      ל 1 Reply Last reply
      0
      • א אלעזר כהן 0.2

        @לבנדר-בראון לוקח כמה ימים מההרשמה עד שזה נפתח

        ל Offline
        ל Offline
        לבנדר בראון
        wrote on last edited by
        #8183
        This post is deleted!
        1 Reply Last reply
        1
        • ל לבנדר בראון

          למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?

          כ.פ.כ Offline
          כ.פ.כ Offline
          כ.פ.
          צוות פיקוח
          wrote on last edited by
          #8184

          @לבנדר-בראון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?

          את/ה צריך/ה מוניטין של 10 לפחות

          ל א 2 Replies Last reply
          0
          • כ.פ.כ כ.פ.

            @לבנדר-בראון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?

            את/ה צריך/ה מוניטין של 10 לפחות

            ל Offline
            ל Offline
            לבנדר בראון
            wrote on last edited by
            #8185
            This post is deleted!
            כ.פ.כ 1 Reply Last reply
            0
            • ל לבנדר בראון

              This post is deleted!

              כ.פ.כ Offline
              כ.פ.כ Offline
              כ.פ.
              צוות פיקוח
              wrote on last edited by
              #8186
              This post is deleted!
              1 Reply Last reply
              0
              • כ.פ.כ כ.פ.

                @יונתן-פ
                @שמעון-2 אמר שצריך לבקש ורק אז נכנסים, אם זה אפשרי לפי הפרמטרים
                כנראה שלא לכולם בוער להיכנס........

                א Offline
                א Offline
                אלעזר כהן 0.2
                wrote on last edited by
                #8187

                @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @יונתן-פ
                @שמעון-2
                כנראה שלא לכולם בוער להיכנס........

                או שלא יודעים שאפשר בכלל לבקש

                כמוני למשל(שלא ידעתי לא שאני יכול) 😉 😉 😉 😉

                1 Reply Last reply
                1
                • כ.פ.כ כ.פ.

                  @לבנדר-בראון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?

                  את/ה צריך/ה מוניטין של 10 לפחות

                  א Offline
                  א Offline
                  אלעזר כהן 0.2
                  wrote on last edited by
                  #8188

                  @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @לבנדר-בראון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?

                  את/ה צריך/ה מוניטין של 10 לפחות

                  לא נכון לי זה עבד עוד לפני 10 לייקים

                  יונתן פי 1 Reply Last reply
                  1
                  • א אלעזר כהן 0.2

                    @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @לבנדר-בראון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?

                    את/ה צריך/ה מוניטין של 10 לפחות

                    לא נכון לי זה עבד עוד לפני 10 לייקים

                    יונתן פי Offline
                    יונתן פי Offline
                    יונתן פ
                    משתמש ותיק
                    wrote on last edited by יונתן פ
                    #8189

                    @אלעזר-כהן-0-2 לפעמים זה עובד גם ליפני 10 לייקים
                    בגדול ואמרו זאת גם המנהלים זה אחר 10

                    @כ-פ @שמעון-2 איך שולחים בקשה לוותק ??

                    כשאין אמונה אין תשובות!
                    כשיש אמונה אין שאלות!
                    חפץ חיים.

                    כ.פ.כ שריתושש 2 Replies Last reply
                    0
                    • יונתן פי יונתן פ

                      @אלעזר-כהן-0-2 לפעמים זה עובד גם ליפני 10 לייקים
                      בגדול ואמרו זאת גם המנהלים זה אחר 10

                      @כ-פ @שמעון-2 איך שולחים בקשה לוותק ??

                      כ.פ.כ Offline
                      כ.פ.כ Offline
                      כ.פ.
                      צוות פיקוח
                      wrote on last edited by
                      #8190

                      @יונתן-פ אתה נכנס לפה:
                      https://miktzav.com/groups/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9-%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%A7
                      איפה שכתוב 'הצטרפות לקבוצה' אתה לוחץ, ואז זה שולח את הבקשה למנהלים והם מחליטים אם לאשר.

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • יונתן פי יונתן פ

                        @אלעזר-כהן-0-2 לפעמים זה עובד גם ליפני 10 לייקים
                        בגדול ואמרו זאת גם המנהלים זה אחר 10

                        @כ-פ @שמעון-2 איך שולחים בקשה לוותק ??

                        שריתושש Offline
                        שריתושש Offline
                        שריתוש
                        wrote on last edited by
                        #8191

                        @יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @אלעזר-כהן-0-2 לפעמים זה עובד גם ליפני 10 לייקים
                        בגדול ואמרו זאת גם המנהלים זה אחר 10

                        @כ-פ @שמעון-2 איך שולחים בקשה לוותק ??

                        @יונתן-פ ומה לדוגמא היתרונות להיות מהוותיקות כאן ?

                        AVITAL 1A 1 Reply Last reply
                        0
                        • שריתושש שריתוש

                          @יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @אלעזר-כהן-0-2 לפעמים זה עובד גם ליפני 10 לייקים
                          בגדול ואמרו זאת גם המנהלים זה אחר 10

                          @כ-פ @שמעון-2 איך שולחים בקשה לוותק ??

                          @יונתן-פ ומה לדוגמא היתרונות להיות מהוותיקות כאן ?

                          AVITAL 1A Offline
                          AVITAL 1A Offline
                          AVITAL 1
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by
                          #8192

                          @שריתוש
                          אהמ.. אין יתרונות.

                          טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • יונתן פי יונתן פ

                            יש לי שאלה למנהלים ולמשתמשים!!
                            למה יש חלק קטן מהמשתמשים שכתוב להם למעלה משתמש ותיק כמו למשל @שמעון-2 ו @המבין
                            זה בגלל שהם ותיקים?? א"כ אז כמה וותק צריך!!

                            "המבין"& Offline
                            "המבין"& Offline
                            "המבין"
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by
                            #8193

                            @יונתן-פ @שמעון-2 אני הצטרפתי "משתמש ותיק אחרי קרוב לשנה וחצי סתם כך לידיעה בעלמא

                            חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

                            1 Reply Last reply
                            1
                            • לינוי 0ל לינוי 0

                              היי לכולם אני זה אותה אחת שכבר כתבתי פה👇 פוסט ובעוד מלא נושאים וקרה לי מקרה מאכזב שהחיבור שלי אבד במקצב והייתי צריכה לשחזר את הסיסמה... ושכחתי אז ניסיתי לעשות סיסמה חדשה וזה לא נתן לי לבסוף התחברתי מחדש, אפשר לעשות משהו בנידון כדי שאחזור למשתמש הקודם שלי עם המוניטין והכל????😕 כי עכשיו אני כאילו חדשה ואין לי כלום!!😢 אולי @אייצ-ית יוכל לעשות משהו?? או @טיטו ?? או @ntz ?? @רבקה ?? או @צור??

                              @לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @AVITAL-1 תודה רבה!! - @ב-ב תודה גם לך
                              סוף סוף הצלחתי😊

                              אייצ'יתא Offline
                              אייצ'יתא Offline
                              אייצ'ית
                              wrote on last edited by
                              #8194

                              @לינוי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              היי לכולם אני זה אותה אחת שכבר כתבתי פה👇 פוסט ובעוד מלא נושאים וקרה לי מקרה מאכזב שהחיבור שלי אבד במקצב והייתי צריכה לשחזר את הסיסמה... ושכחתי אז ניסיתי לעשות סיסמה חדשה וזה לא נתן לי לבסוף התחברתי מחדש, אפשר לעשות משהו בנידון כדי שאחזור למשתמש הקודם שלי עם המוניטין והכל????😕 כי עכשיו אני כאילו חדשה ואין לי כלום!!😢 אולי @אייצ-ית יוכל לעשות משהו?? או @טיטו ?? או @ntz ?? @רבקה ?? או @צור??

                              @לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @AVITAL-1 תודה רבה!! - @ב-ב תודה גם לך
                              סוף סוף הצלחתי😊

                              אני אטפל בפניה שלך עכשיו.

                              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                              1 Reply Last reply
                              2
                              • יונתן פי יונתן פ

                                @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @יונתן-פ @שמעון-2 אז אשכרה הכל ב"א לחברו - כי חוץ מהמקרים האמיתיים שמדווחים - יכולים להיות משתמשים שמדווחים סתם כי ברגע זה המשפט לא מצא חן בעיניהם, ויכולות גם לקרות טעויות......

                                נכון!!
                                זה קצת נשמע לי הזוי {כמו שאמרת ליפני}
                                איך יכול להיות שרק 48 משתמשים ותיקים!!!

                                אייצ'יתא Offline
                                אייצ'יתא Offline
                                אייצ'ית
                                wrote on last edited by
                                #8195

                                @יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @יונתן-פ @שמעון-2 אז אשכרה הכל ב"א לחברו - כי חוץ מהמקרים האמיתיים שמדווחים - יכולים להיות משתמשים שמדווחים סתם כי ברגע זה המשפט לא מצא חן בעיניהם, ויכולות גם לקרות טעויות......

                                נכון!!
                                זה קצת נשמע לי הזוי {כמו שאמרת ליפני}
                                איך יכול להיות שרק 48 משתמשים ותיקים!!!

                                @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @יונתן-פ @שמעון-2 אז אשכרה הכל ב"א לחברו - כי חוץ מהמקרים האמיתיים שמדווחים - יכולים להיות משתמשים שמדווחים סתם כי ברגע זה המשפט לא מצא חן בעיניהם, ויכולות גם לקרות טעויות......

                                @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @שמעון-2 רגע ואם הורחקתי זה נקרא שדיווחו עלי?

                                אז ככה:
                                יש הסבר מלא על המשתמש ותיק בפורום, תכתבו בחיפוש גוגל בפורום ויעלה לכם התנאים והמדיניות של קבוצה זו.
                                לעצם העניין:

                                • אם הורחקת, לא מחייב שלא תצורפי לקבוצה, תלוי מה הייתה סיבת ההרחקה.
                                • זה שבפורום יש אלפי משתמשים ויש מעט מאוד בקבוצה, זה משום שמשתמש ותיק מקבלים הפעילים, אלו שבלי דיווחים, הרחקות, ולרוב מי שמבקש להצטרף - אנו לא תמיד אוחזים מי בדיוק נכנס ומתי, לכן יתכן מאוד שנפספס רבים בדרך, מי שמבקש אנו בודקים עליו.
                                  @מוזיקה בעיקר אחראי על זה.
                                • גם בעניין הדיווחים: אנו לא מתייחסים לכל דיווח פשוט, דיווחים מחמירים יותר, בעיקר כמו פרסום מייל והספמה..

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • ahaA Offline
                                  ahaA Offline
                                  aha
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #8196

                                  אני למשל אתמול קיבלתי תג משתמש ותיק😊

                                  הרשמו כמנוים לערוץ

                                  1 Reply Last reply
                                  1
                                  • יונתן פי Offline
                                    יונתן פי Offline
                                    יונתן פ
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by
                                    #8197

                                    אני עושה סקר!! כמה פעמים בזמן האחרון קיבלתם כזו הודעה.

                                    החיבור ל-מקצב - פורום המוזיקה
                                    החרדי אבד, אנא המתינו
                                    בזמן שאנו מנסים לחבר אתכם מחדש

                                    לאחרונה {לפחות אצלי} הרבה!

                                    כשאין אמונה אין תשובות!
                                    כשיש אמונה אין שאלות!
                                    חפץ חיים.

                                    מישהי מיוחדתמ כ.פ.כ ahaA ד 4 Replies Last reply
                                    1
                                    • יונתן פי יונתן פ

                                      אני עושה סקר!! כמה פעמים בזמן האחרון קיבלתם כזו הודעה.

                                      החיבור ל-מקצב - פורום המוזיקה
                                      החרדי אבד, אנא המתינו
                                      בזמן שאנו מנסים לחבר אתכם מחדש

                                      לאחרונה {לפחות אצלי} הרבה!

                                      מישהי מיוחדתמ Offline
                                      מישהי מיוחדתמ Offline
                                      מישהי מיוחדת
                                      wrote on last edited by
                                      #8198

                                      @יונתן-פ הקליטה שלך כנראה לא משהו...

                                      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                      יונתן פי 1 Reply Last reply
                                      2
                                      • יונתן פי יונתן פ

                                        אני עושה סקר!! כמה פעמים בזמן האחרון קיבלתם כזו הודעה.

                                        החיבור ל-מקצב - פורום המוזיקה
                                        החרדי אבד, אנא המתינו
                                        בזמן שאנו מנסים לחבר אתכם מחדש

                                        לאחרונה {לפחות אצלי} הרבה!

                                        כ.פ.כ Offline
                                        כ.פ.כ Offline
                                        כ.פ.
                                        צוות פיקוח
                                        wrote on last edited by כ.פ.
                                        #8199

                                        @יונתן-פ מעולם לא קיבלתי כזו הודעה

                                        זה באמת קשור לחיבור כנראה
                                        ראוטר או סטיק?

                                        א 1 Reply Last reply
                                        1
                                        • כ.פ.כ כ.פ.

                                          @יונתן-פ מעולם לא קיבלתי כזו הודעה

                                          זה באמת קשור לחיבור כנראה
                                          ראוטר או סטיק?

                                          א Offline
                                          א Offline
                                          אניייי
                                          wrote on last edited by
                                          #8200

                                          @כ-פ זה כשור לזה שהראוטר או הסטיק מתנתקים/או שאין לך באמת קליטה טובה...
                                          וזה קורה, לא משהו חריג אבל...

                                          באדם יש לב אחד! אם בו נשנא באיזה לב נאהב??
                                          אהבת חינם!!!!!
                                          💕

                                          1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול