אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?
-
למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?
@לבנדר-בראון לוקח כמה ימים מההרשמה עד שזה נפתח
-
@לבנדר-בראון לוקח כמה ימים מההרשמה עד שזה נפתח
This post is deleted! -
למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?
@לבנדר-בראון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?
את/ה צריך/ה מוניטין של 10 לפחות
-
@לבנדר-בראון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?
את/ה צריך/ה מוניטין של 10 לפחות
This post is deleted! -
This post is deleted!
This post is deleted! -
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
או שלא יודעים שאפשר בכלל לבקש
כמוני למשל(שלא ידעתי לא שאני יכול)
-
@לבנדר-בראון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?
את/ה צריך/ה מוניטין של 10 לפחות
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@לבנדר-בראון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?
את/ה צריך/ה מוניטין של 10 לפחות
לא נכון לי זה עבד עוד לפני 10 לייקים
-
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@לבנדר-בראון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
למה אני לא יכולה לעשות לייקים ?
את/ה צריך/ה מוניטין של 10 לפחות
לא נכון לי זה עבד עוד לפני 10 לייקים
-
@אלעזר-כהן-0-2 לפעמים זה עובד גם ליפני 10 לייקים
בגדול ואמרו זאת גם המנהלים זה אחר 10@כ-פ @שמעון-2 איך שולחים בקשה לוותק ??
-
@אלעזר-כהן-0-2 לפעמים זה עובד גם ליפני 10 לייקים
בגדול ואמרו זאת גם המנהלים זה אחר 10@כ-פ @שמעון-2 איך שולחים בקשה לוותק ??
-
@יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אלעזר-כהן-0-2 לפעמים זה עובד גם ליפני 10 לייקים
בגדול ואמרו זאת גם המנהלים זה אחר 10@כ-פ @שמעון-2 איך שולחים בקשה לוותק ??
@יונתן-פ ומה לדוגמא היתרונות להיות מהוותיקות כאן ?
-
-
היי לכולם אני זה אותה אחת שכבר כתבתי פה
פוסט ובעוד מלא נושאים וקרה לי מקרה מאכזב שהחיבור שלי אבד במקצב והייתי צריכה לשחזר את הסיסמה... ושכחתי אז ניסיתי לעשות סיסמה חדשה וזה לא נתן לי לבסוף התחברתי מחדש, אפשר לעשות משהו בנידון כדי שאחזור למשתמש הקודם שלי עם המוניטין והכל????
כי עכשיו אני כאילו חדשה ואין לי כלום!!
אולי @אייצ-ית יוכל לעשות משהו?? או @טיטו ?? או @ntz ?? @רבקה ?? או @צור??@לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@AVITAL-1 תודה רבה!! - @ב-ב תודה גם לך
סוף סוף הצלחתי
@לינוי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
היי לכולם אני זה אותה אחת שכבר כתבתי פה
פוסט ובעוד מלא נושאים וקרה לי מקרה מאכזב שהחיבור שלי אבד במקצב והייתי צריכה לשחזר את הסיסמה... ושכחתי אז ניסיתי לעשות סיסמה חדשה וזה לא נתן לי לבסוף התחברתי מחדש, אפשר לעשות משהו בנידון כדי שאחזור למשתמש הקודם שלי עם המוניטין והכל????
כי עכשיו אני כאילו חדשה ואין לי כלום!!
אולי @אייצ-ית יוכל לעשות משהו?? או @טיטו ?? או @ntz ?? @רבקה ?? או @צור??@לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@AVITAL-1 תודה רבה!! - @ב-ב תודה גם לך
סוף סוף הצלחתי
אני אטפל בפניה שלך עכשיו.
-
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יונתן-פ @שמעון-2 אז אשכרה הכל ב"א לחברו - כי חוץ מהמקרים האמיתיים שמדווחים - יכולים להיות משתמשים שמדווחים סתם כי ברגע זה המשפט לא מצא חן בעיניהם, ויכולות גם לקרות טעויות......
נכון!!
זה קצת נשמע לי הזוי {כמו שאמרת ליפני}
איך יכול להיות שרק 48 משתמשים ותיקים!!!@יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יונתן-פ @שמעון-2 אז אשכרה הכל ב"א לחברו - כי חוץ מהמקרים האמיתיים שמדווחים - יכולים להיות משתמשים שמדווחים סתם כי ברגע זה המשפט לא מצא חן בעיניהם, ויכולות גם לקרות טעויות......
נכון!!
זה קצת נשמע לי הזוי {כמו שאמרת ליפני}
איך יכול להיות שרק 48 משתמשים ותיקים!!!@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יונתן-פ @שמעון-2 אז אשכרה הכל ב"א לחברו - כי חוץ מהמקרים האמיתיים שמדווחים - יכולים להיות משתמשים שמדווחים סתם כי ברגע זה המשפט לא מצא חן בעיניהם, ויכולות גם לקרות טעויות......
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שמעון-2 רגע ואם הורחקתי זה נקרא שדיווחו עלי?
אז ככה:
יש הסבר מלא על המשתמש ותיק בפורום, תכתבו בחיפוש גוגל בפורום ויעלה לכם התנאים והמדיניות של קבוצה זו.
לעצם העניין:- אם הורחקת, לא מחייב שלא תצורפי לקבוצה, תלוי מה הייתה סיבת ההרחקה.
- זה שבפורום יש אלפי משתמשים ויש מעט מאוד בקבוצה, זה משום שמשתמש ותיק מקבלים הפעילים, אלו שבלי דיווחים, הרחקות, ולרוב מי שמבקש להצטרף - אנו לא תמיד אוחזים מי בדיוק נכנס ומתי, לכן יתכן מאוד שנפספס רבים בדרך, מי שמבקש אנו בודקים עליו.
@מוזיקה בעיקר אחראי על זה. - גם בעניין הדיווחים: אנו לא מתייחסים לכל דיווח פשוט, דיווחים מחמירים יותר, בעיקר כמו פרסום מייל והספמה..
-
אני למשל אתמול קיבלתי תג משתמש ותיק

-
אני עושה סקר!! כמה פעמים בזמן האחרון קיבלתם כזו הודעה.
החיבור ל-מקצב - פורום המוזיקה
החרדי אבד, אנא המתינו
בזמן שאנו מנסים לחבר אתכם מחדש
לאחרונה {לפחות אצלי} הרבה! -
אני עושה סקר!! כמה פעמים בזמן האחרון קיבלתם כזו הודעה.
החיבור ל-מקצב - פורום המוזיקה
החרדי אבד, אנא המתינו
בזמן שאנו מנסים לחבר אתכם מחדש
לאחרונה {לפחות אצלי} הרבה!@יונתן-פ הקליטה שלך כנראה לא משהו...
-
אני עושה סקר!! כמה פעמים בזמן האחרון קיבלתם כזו הודעה.
החיבור ל-מקצב - פורום המוזיקה
החרדי אבד, אנא המתינו
בזמן שאנו מנסים לחבר אתכם מחדש
לאחרונה {לפחות אצלי} הרבה!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login