Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • אדם חכם וישרא Offline
    אדם חכם וישרא Offline
    אדם חכם וישר
    wrote on last edited by
    #8401

    מישהו יכול לעשות לי צילום מסך כיצד עושים ספוילר? אני לא מצליח!

    מנוחת הנפש? רק מוזיקה!

    המחבל המחופשה יונתן פי 2 Replies Last reply
    0
    • אדם חכם וישרא אדם חכם וישר

      מישהו יכול לעשות לי צילום מסך כיצד עושים ספוילר? אני לא מצליח!

      המחבל המחופשה Offline
      המחבל המחופשה Offline
      המחבל המחופש
      wrote on last edited by
      #8402

      @אדם-חכם-וישר תקשיב יש בצד עין עם פס
      שיהיה לך רווח בין שורה שלשורה אז עם אתה רותה
      תירד שורה מהאותיות לפני ותילחץ על העין והפס

      ככה

      "קשה לשכוח אנשים
      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

      1 Reply Last reply
      0
      • אדם חכם וישרא אדם חכם וישר

        מישהו יכול לעשות לי צילום מסך כיצד עושים ספוילר? אני לא מצליח!

        יונתן פי Offline
        יונתן פי Offline
        יונתן פ
        משתמש ותיק
        wrote on last edited by
        #8403

        @אדם-חכם-וישר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        מישהו יכול לעשות לי צילום מסך כיצד עושים ספוילר? אני לא מצליח!

        be73588e-5412-402c-8431-ac098ce3ad98-image.png
        רביעי משמאל יורדים שני שורות לוחצים על הספויילר ברביעי ואז כותבים את מה שרוצעם

        כשאין אמונה אין תשובות!
        כשיש אמונה אין שאלות!
        חפץ חיים.

        1 Reply Last reply
        0
        • מוזיקהמ מוזיקה

          @עובד-ה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          יש הרבה הודעות של רצף אותיות ארוך/מילים לא מכבדות וכולי
          אשמח אם תוכלו למחוק או לערוך הודעות אלו כפי שעשיתם פעם...

          בשביל שנבין על מה אתה מדבר, נשמח לקבל דוגמאות ספציפות של דברים כאלו...

          מ Offline
          מ Offline
          משה 0527
          wrote on last edited by
          #8404

          @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @עובד-ה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          יש הרבה הודעות של רצף אותיות ארוך/מילים לא מכבדות וכולי
          אשמח אם תוכלו למחוק או לערוך הודעות אלו כפי שעשיתם פעם...

          בשביל שנבין על מה אתה מדבר, נשמח לקבל דוגמאות ספציפות של דברים כאלו...

          פה למשל

          1 Reply Last reply
          0
          • אילן פא אילן פ

            @אייצ-ית
            יש לי כמה שאלות שעד עכשיו לא ברור לי --בנושא השתמשות באתר
            1- איך מבטלים את הנקודה השחורה בפרופיל -שמסומן מנותק -ומה זה אומר ?
            2- איך מתייגים ?
            3- מה זה אומר ריבוע אדום --מורחק
            4- אבקש אפשרות -לתת לייקים -מה שאין לי כרגע -וחבל
            5- חג שמח !

            עובד ה' 0ע Offline
            עובד ה' 0ע Offline
            עובד ה' 0
            wrote on last edited by
            #8405
            This post is deleted!
            1 Reply Last reply
            0
            • אילן פא אילן פ

              @אייצ-ית
              יש לי כמה שאלות שעד עכשיו לא ברור לי --בנושא השתמשות באתר
              1- איך מבטלים את הנקודה השחורה בפרופיל -שמסומן מנותק -ומה זה אומר ?
              2- איך מתייגים ?
              3- מה זה אומר ריבוע אדום --מורחק
              4- אבקש אפשרות -לתת לייקים -מה שאין לי כרגע -וחבל
              5- חג שמח !

              N Offline
              N Offline
              ntz
              מנהל ראשי
              wrote on last edited by
              #8406

              @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              4- אבקש אפשרות -לתת לייקים -מה שאין לי כרגע -וחבל

              כבר דיברו על זה בעבר,
              זה כנראה הסינון משבש את זה,
              רימון או אתרוג..

              אפשר ליצור קשר במייל:
              noam6947@gmail.com

              ahaA 1 Reply Last reply
              0
              • N ntz

                @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                4- אבקש אפשרות -לתת לייקים -מה שאין לי כרגע -וחבל

                כבר דיברו על זה בעבר,
                זה כנראה הסינון משבש את זה,
                רימון או אתרוג..

                ahaA Offline
                ahaA Offline
                aha
                משתמש ותיק
                wrote on last edited by
                #8407

                @ntz
                באתרוג סידרו את זה עוד לפני שעברנו לנטפרי

                הרשמו כמנוים לערוץ

                1 Reply Last reply
                0
                • נתי ברנ Offline
                  נתי ברנ Offline
                  נתי בר
                  wrote on last edited by
                  #8408
                  This post is deleted!
                  1 Reply Last reply
                  0
                  • נתי ברנ Offline
                    נתי ברנ Offline
                    נתי בר
                    wrote on last edited by
                    #8409

                    למה ב שרשור שירים חדשים בלבד | תשפ"ג 1
                    לא תמיד מעלים גם קישור להורדה

                    לינוי 0ל 1 Reply Last reply
                    0
                    • נתי ברנ נתי בר

                      למה ב שרשור שירים חדשים בלבד | תשפ"ג 1
                      לא תמיד מעלים גם קישור להורדה

                      לינוי 0ל Offline
                      לינוי 0ל Offline
                      לינוי 0
                      wrote on last edited by לינוי 0
                      #8410

                      @נתי-בר צודק בהחלט!! נכון!! צריך להתחשב בכולם!! למה באמת?? @ntz

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • לינוי 0ל Offline
                        לינוי 0ל Offline
                        לינוי 0
                        wrote on last edited by
                        #8411
                        This post is deleted!
                        1 Reply Last reply
                        0
                        • לינוי 0ל Offline
                          לינוי 0ל Offline
                          לינוי 0
                          wrote on last edited by לינוי 0
                          #8412

                          @רבקה סליחה?? למה נעלת את הנושא שפתחתי? אני כתבתי שירים וואקאלים ישנים! ואין נושא כזה של שירים וואקאלים ישנים....!! יש וואקאלים רגיל ויש ישנים...
                          ‏‏צילום מסך (17).png

                          רבקהר 1 Reply Last reply
                          2
                          • לינוי 0ל לינוי 0

                            @רבקה סליחה?? למה נעלת את הנושא שפתחתי? אני כתבתי שירים וואקאלים ישנים! ואין נושא כזה של שירים וואקאלים ישנים....!! יש וואקאלים רגיל ויש ישנים...
                            ‏‏צילום מסך (17).png

                            רבקהר Offline
                            רבקהר Offline
                            רבקה
                            wrote on last edited by רבקה
                            #8413

                            @לינוי-0 אין צורך בכל כך הרבה נושאים רק עבור הווקאלי. יש נושא של שירים ווקאלים, ויש נושא של שירים ווקאלים חדשים. זה רק ייצור בלבול מיותר.

                            אם מישהו מה @צוות-פיקוח חושב אחרת, שיפתח.

                            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                            לינוי 0ל 1 Reply Last reply
                            3
                            • רבקהר רבקה

                              @לינוי-0 אין צורך בכל כך הרבה נושאים רק עבור הווקאלי. יש נושא של שירים ווקאלים, ויש נושא של שירים ווקאלים חדשים. זה רק ייצור בלבול מיותר.

                              אם מישהו מה @צוות-פיקוח חושב אחרת, שיפתח.

                              לינוי 0ל Offline
                              לינוי 0ל Offline
                              לינוי 0
                              wrote on last edited by לינוי 0
                              #8414

                              @רבקה כמו שיש את הנושא "שירים וואקאלים" אז למה היו צריכים לפתוח את ה"וואקאלים החדשים" ???
                              הרי זה אותו דבר !! זה נכלל בפנים ב"שירים הוואקאלים" מין ההוגן לנעול גם את השירים וואקאליים החדשים לא?
                              או לפתוח את הנושא שפתחתי...!! נכון?? @ntz ?? @צוות-פיקוח ??
                              זה גם יותר מסודר ככה שיודעים איפה לשלוח כל דבר...

                              אפילו קבלתי על זה לייק זה אומר שאני צודקת!!

                              1 Reply Last reply
                              1
                              • chagit03C Offline
                                chagit03C Offline
                                chagit03
                                wrote on last edited by chagit03
                                #8415

                                כשאני לוחצת על הסימן של ההתראות לא נפתח לי הריבוע הזה...כבר מלפני כמה ימים.
                                מה אני אמורה לעשות?🙄
                                @צוות-פיקוח

                                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                (עדן מאירי)

                                מלך הקלידניםמ AVITAL 1A רבקהר 3 Replies Last reply
                                0
                                • chagit03C chagit03

                                  כשאני לוחצת על הסימן של ההתראות לא נפתח לי הריבוע הזה...כבר מלפני כמה ימים.
                                  מה אני אמורה לעשות?🙄
                                  @צוות-פיקוח

                                  מלך הקלידניםמ Offline
                                  מלך הקלידניםמ Offline
                                  מלך הקלידנים
                                  wrote on last edited by
                                  #8416
                                  This post is deleted!
                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • chagit03C chagit03

                                    כשאני לוחצת על הסימן של ההתראות לא נפתח לי הריבוע הזה...כבר מלפני כמה ימים.
                                    מה אני אמורה לעשות?🙄
                                    @צוות-פיקוח

                                    AVITAL 1A Offline
                                    AVITAL 1A Offline
                                    AVITAL 1
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by
                                    #8417

                                    @chagit03 אולי תלחצי פעמיים וזה זה יפתח לך (בכל העמוד)

                                    טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                    1 Reply Last reply
                                    1
                                    • chagit03C chagit03

                                      כשאני לוחצת על הסימן של ההתראות לא נפתח לי הריבוע הזה...כבר מלפני כמה ימים.
                                      מה אני אמורה לעשות?🙄
                                      @צוות-פיקוח

                                      רבקהר Offline
                                      רבקהר Offline
                                      רבקה
                                      wrote on last edited by
                                      #8418

                                      @chagit03 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      כשאני לוחצת על הסימן של ההתראות לא נפתח לי הריבוע הזה...כבר מלפני כמה ימים.
                                      מה אני אמורה לעשות?🙄
                                      @צוות-פיקוח

                                      זה לא קשור לאתר זה קשור לשרת אצלך. אני יודעת כיוון שגם לי זה קרה למשך שבועיים לפחות.

                                      @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @chagit03 אולי תלחצי פעמיים וזה זה יפתח לך (בכל העמוד)

                                      זה מה שהייתי עושה.

                                      תנסי לרענן את העמוד עם CTRL+F5 ולנקות קוקיז.
                                      ניקוי קוקיז:
                                      32c7d064-fbe9-4926-b9a1-244a34a83598-image.png

                                      ce401ce2-3c21-4fe7-a776-bb28790399b6-image.png

                                      לעשות הסרה ובוצע. לאחר מכן עלייך להתחבר מחדש לאתר. תראי אם זה עוזר לך.

                                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                      chagit03C 1 Reply Last reply
                                      3
                                      • רבקהר רבקה

                                        @chagit03 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        כשאני לוחצת על הסימן של ההתראות לא נפתח לי הריבוע הזה...כבר מלפני כמה ימים.
                                        מה אני אמורה לעשות?🙄
                                        @צוות-פיקוח

                                        זה לא קשור לאתר זה קשור לשרת אצלך. אני יודעת כיוון שגם לי זה קרה למשך שבועיים לפחות.

                                        @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @chagit03 אולי תלחצי פעמיים וזה זה יפתח לך (בכל העמוד)

                                        זה מה שהייתי עושה.

                                        תנסי לרענן את העמוד עם CTRL+F5 ולנקות קוקיז.
                                        ניקוי קוקיז:
                                        32c7d064-fbe9-4926-b9a1-244a34a83598-image.png

                                        ce401ce2-3c21-4fe7-a776-bb28790399b6-image.png

                                        לעשות הסרה ובוצע. לאחר מכן עלייך להתחבר מחדש לאתר. תראי אם זה עוזר לך.

                                        chagit03C Offline
                                        chagit03C Offline
                                        chagit03
                                        wrote on last edited by chagit03
                                        #8419

                                        @רבקה אוקיי,גם טענתי מחדש את הדף,וגם מחקתי קובצי קוקיז
                                        הוא באמת רשם לי :שהשרת לא תואם את סשן ההתחברות שלך.
                                        מה זה אומר?
                                        מצרפת צילום מסך:
                                        ‏‏לכידה.PNG

                                        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                        (עדן מאירי)

                                        רבקהר 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • chagit03C chagit03

                                          @רבקה אוקיי,גם טענתי מחדש את הדף,וגם מחקתי קובצי קוקיז
                                          הוא באמת רשם לי :שהשרת לא תואם את סשן ההתחברות שלך.
                                          מה זה אומר?
                                          מצרפת צילום מסך:
                                          ‏‏לכידה.PNG

                                          רבקהר Offline
                                          רבקהר Offline
                                          רבקה
                                          wrote on last edited by
                                          #8420

                                          @chagit03 ניסית לרענן כמו שכתוב?
                                          בחיים זה לא הראה לי את ההערה הזו... ואני עושה את זה מלא.

                                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                          chagit03C 2 Replies Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול