Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • טכנאי קיובייס 12ט Offline
    טכנאי קיובייס 12ט Offline
    טכנאי קיובייס 12
    משתמש ותיק
    wrote on last edited by
    #8441

    @administrators כמה שאלות

    מדוע זה מבקש ממני אישור ל"פושים" (Push notifications) ? משהו חדש? אם כן - 👌👌
    למה נמחקה האופצייה להזרקת CSS בהגדרות? מאוד אהבתי את זה! אם אפשר לחדש אני ישמח

    כ.פ.כ 1 Reply Last reply
    2
    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

      @administrators כמה שאלות

      מדוע זה מבקש ממני אישור ל"פושים" (Push notifications) ? משהו חדש? אם כן - 👌👌
      למה נמחקה האופצייה להזרקת CSS בהגדרות? מאוד אהבתי את זה! אם אפשר לחדש אני ישמח

      כ.פ.כ Offline
      כ.פ.כ Offline
      כ.פ.
      צוות פיקוח
      wrote on last edited by
      #8442

      @טכנאי-קיובייס-12 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      למה נמחקה האופצייה להזרקת CSS בהגדרות? מאוד אהבתי את זה! אם אפשר לחדש אני ישמח

      מצטרפת........

      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

      מרבמ 1 Reply Last reply
      1
      • כ.פ.כ כ.פ.

        @טכנאי-קיובייס-12 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        למה נמחקה האופצייה להזרקת CSS בהגדרות? מאוד אהבתי את זה! אם אפשר לחדש אני ישמח

        מצטרפת........

        מרבמ Offline
        מרבמ Offline
        מרב
        משתמש ותיק
        wrote on last edited by
        #8443

        @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        @טכנאי-קיובייס-12 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        למה נמחקה האופצייה להזרקת CSS בהגדרות? מאוד אהבתי את זה! אם אפשר לחדש אני ישמח

        מצטרפת........

        סליחה..
        אבל מה זה אומר?

        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

        כ.פ.כ שמעון 2ש 2 Replies Last reply
        0
        • AVITAL 1A AVITAL 1

          @מרב נראה לי ראיתי פעם שאחד מהמנהלים כתב שלא לעשות חתימה ארוכה מדי כי זה מכביד, מציק בעין, משו כזה.

          שמעון 2ש Offline
          שמעון 2ש Offline
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          wrote on last edited by
          #8444

          @AVITAL-1
          צילום מסך
          fa6292b5-34c5-4c5b-b43b-9524f3c4aaf0-image.png

          @טכנאי-קיובייס-12 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          למה נמחקה האופצייה להזרקת CSS בהגדרות? מאוד אהבתי את זה! אם אפשר לחדש אני ישמח

          כבר שאלתי למעלה

          @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @NTZ למה הסירו את האפשרות של CSS בהגדרות של כל משתמש?

          ופשוט אם אפשר ש @NTZ יוסיף בחזרה את האפשרות 🙏

          1 Reply Last reply
          3
          • מרבמ מרב

            @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @טכנאי-קיובייס-12 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            למה נמחקה האופצייה להזרקת CSS בהגדרות? מאוד אהבתי את זה! אם אפשר לחדש אני ישמח

            מצטרפת........

            סליחה..
            אבל מה זה אומר?

            כ.פ.כ Offline
            כ.פ.כ Offline
            כ.פ.
            צוות פיקוח
            wrote on last edited by
            #8445

            @מרב שאפשר להכניס הגדרות מסויימות בפרופיל ע"י קוד css. אבל עזבי, זה רק למי שמבין בזה.......

            האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

            1 Reply Last reply
            1
            • מרבמ מרב

              @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @טכנאי-קיובייס-12 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              למה נמחקה האופצייה להזרקת CSS בהגדרות? מאוד אהבתי את זה! אם אפשר לחדש אני ישמח

              מצטרפת........

              סליחה..
              אבל מה זה אומר?

              שמעון 2ש Offline
              שמעון 2ש Offline
              שמעון 2
              משתמש ותיק
              wrote on last edited by
              #8446

              @מרב
              542637bd-5202-4a65-bc97-28eca5a7a3a8-image.png
              פעם היה כזה דבר בהגדרות
              פה כתבתי על זה פעם
              כמובן שהקרדיט לקוד הוא למנהל הבכיר!

              1 Reply Last reply
              2
              • אייצ'יתא אייצ'ית

                את/ה משתמש/ת חדש/ה?
                לא ברור לך עדין חוקי הפורום?
                יש לך שאלות על האתר?
                נושאים שלא ברורים?
                זה הבמה והמקום- לשאול הכל-
                וצוות ההנהלה ישתדל לענות כפי יכולתו.

                אילן פא Offline
                אילן פא Offline
                אילן פ
                wrote on last edited by
                #8447

                @אייצ-ית
                אבקש לאפשר לי --לתת לייקים --אין לדעתי סיבה למנוע

                chagit03C 1 Reply Last reply
                0
                • שמעון 2ש שמעון 2

                  @NTZ למה הסירו את האפשרות של CSS בהגדרות של כל משתמש?

                  ואם אפשר הסבר על ההגדרות החדשות ba3b88e0-9b1e-4fa5-b099-28a9ce203ec8-image.png ?

                  N Offline
                  N Offline
                  ntz
                  מנהל ראשי
                  wrote on last edited by ntz
                  #8448

                  @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @NTZ למה הסירו את האפשרות של CSS בהגדרות של כל משתמש?

                  @טכנאי-קיובייס-12 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  למה נמחקה האופצייה להזרקת CSS בהגדרות? מאוד אהבתי את זה! אם אפשר לחדש אני ישמח

                  זה יחזור בימים הקרובים בעז"ה


                  ואם אפשר הסבר על ההגדרות החדשות ba3b88e0-9b1e-4fa5-b099-28a9ce203ec8-image.png ?

                  זה פיתוח כלשהו בהרצה, אולי בהמשך תדעו.


                  @טכנאי-קיובייס-12 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  מדוע זה מבקש ממני אישור ל"פושים" (Push notifications) ? משהו חדש? אם כן -

                  זה חדש, אופציה לקבל התראות במערכת הפעלה.

                  אפשר ליצור קשר במייל:
                  noam6947@gmail.com

                  עופר האייליםע 1 Reply Last reply
                  3
                  • N ntz

                    @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @NTZ למה הסירו את האפשרות של CSS בהגדרות של כל משתמש?

                    @טכנאי-קיובייס-12 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    למה נמחקה האופצייה להזרקת CSS בהגדרות? מאוד אהבתי את זה! אם אפשר לחדש אני ישמח

                    זה יחזור בימים הקרובים בעז"ה


                    ואם אפשר הסבר על ההגדרות החדשות ba3b88e0-9b1e-4fa5-b099-28a9ce203ec8-image.png ?

                    זה פיתוח כלשהו בהרצה, אולי בהמשך תדעו.


                    @טכנאי-קיובייס-12 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    מדוע זה מבקש ממני אישור ל"פושים" (Push notifications) ? משהו חדש? אם כן -

                    זה חדש, אופציה לקבל התראות במערכת הפעלה.

                    עופר האייליםע Offline
                    עופר האייליםע Offline
                    עופר האיילים
                    משתמש ותיק
                    wrote on last edited by עופר האיילים
                    #8449

                    @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    זה חדש, אופציה לקבל התראות במערכת הפעלה.

                    וואו, שימושי! איך אני יכולה להפעיל את זה? כי אין לי שום דבר שמבקש אישור להפעלה או משהו...

                    עריכה: ניסיתי ממחשב אחר ובאמת קפץ לי חלון לאישור. (זה כנראה יעבוד רק על המחשב בו אישרתי...)

                    "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                    N 2 Replies Last reply
                    0
                    • אילן פא אילן פ

                      @אייצ-ית
                      אבקש לאפשר לי --לתת לייקים --אין לדעתי סיבה למנוע

                      chagit03C Offline
                      chagit03C Offline
                      chagit03
                      wrote on last edited by chagit03
                      #8450

                      @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @אייצ-ית
                      אבקש לאפשר לי --לתת לייקים --אין לדעתי סיבה למנוע

                      אף אחד לא מנע ממך!
                      פשוט נגמר לך כמות הלייקים...
                      עוד 24 שעות יחזור לך.

                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                      (עדן מאירי)

                      אילן פא 1 Reply Last reply
                      0
                      • עופר האייליםע עופר האיילים

                        @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        זה חדש, אופציה לקבל התראות במערכת הפעלה.

                        וואו, שימושי! איך אני יכולה להפעיל את זה? כי אין לי שום דבר שמבקש אישור להפעלה או משהו...

                        עריכה: ניסיתי ממחשב אחר ובאמת קפץ לי חלון לאישור. (זה כנראה יעבוד רק על המחשב בו אישרתי...)

                        N Offline
                        N Offline
                        ntz
                        מנהל ראשי
                        wrote on last edited by ntz
                        #8451

                        @עופר-האיילים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        זה חדש, אופציה לקבל התראות במערכת הפעלה.

                        וואו, שימושי! איך אני יכולה להפעיל את זה? כי אין לי שום דבר שמבקש אישור להפעלה או משהו...

                        עריכה: ניסיתי ממחשב אחר ובאמת קפץ לי חלון לאישור. (זה כנראה יעבוד רק על המחשב בו אישרתי...)

                        ככה מפעילים ידנית
                        5569245c-e39e-448e-9664-12142c412342-image.png
                        4a29c07d-2a93-4acd-bc1d-0af1960e6d8a-image.png

                        אפשר ליצור קשר במייל:
                        noam6947@gmail.com

                        יונתן פי עופר האייליםע 2 Replies Last reply
                        1
                        • N ntz

                          @עופר-האיילים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          זה חדש, אופציה לקבל התראות במערכת הפעלה.

                          וואו, שימושי! איך אני יכולה להפעיל את זה? כי אין לי שום דבר שמבקש אישור להפעלה או משהו...

                          עריכה: ניסיתי ממחשב אחר ובאמת קפץ לי חלון לאישור. (זה כנראה יעבוד רק על המחשב בו אישרתי...)

                          ככה מפעילים ידנית
                          5569245c-e39e-448e-9664-12142c412342-image.png
                          4a29c07d-2a93-4acd-bc1d-0af1960e6d8a-image.png

                          יונתן פי Offline
                          יונתן פי Offline
                          יונתן פ
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by
                          #8452

                          @ntz איך אני שולח בקשה למשתמש ותיק??

                          כשאין אמונה אין תשובות!
                          כשיש אמונה אין שאלות!
                          חפץ חיים.

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • עופר האייליםע עופר האיילים

                            @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            זה חדש, אופציה לקבל התראות במערכת הפעלה.

                            וואו, שימושי! איך אני יכולה להפעיל את זה? כי אין לי שום דבר שמבקש אישור להפעלה או משהו...

                            עריכה: ניסיתי ממחשב אחר ובאמת קפץ לי חלון לאישור. (זה כנראה יעבוד רק על המחשב בו אישרתי...)

                            N Offline
                            N Offline
                            ntz
                            מנהל ראשי
                            wrote on last edited by ntz
                            #8453

                            @עופר-האיילים אני רואה שיש אופציה גם דרך ההגדרות
                            11d19d0b-6be8-4d79-b917-555f01b5f9a8-image.png


                            @יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @ntz איך אני שולח בקשה למשתמש ותיק??

                            אין אופציה.
                            הצירוף לקבוצה הוא על פי שיקול דעת של צוות הפיקוח.

                            אפשר ליצור קשר במייל:
                            noam6947@gmail.com

                            יונתן פי 1 Reply Last reply
                            0
                            • N ntz

                              @עופר-האיילים אני רואה שיש אופציה גם דרך ההגדרות
                              11d19d0b-6be8-4d79-b917-555f01b5f9a8-image.png


                              @יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @ntz איך אני שולח בקשה למשתמש ותיק??

                              אין אופציה.
                              הצירוף לקבוצה הוא על פי שיקול דעת של צוות הפיקוח.

                              יונתן פי Offline
                              יונתן פי Offline
                              יונתן פ
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by יונתן פ
                              #8454

                              @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              אין אופציה.
                              הצירוף לקבוצה הוא על פי שיקול דעת של צוות הפיקוח.

                              מוזר כי זכור לי פעם צוות הפיקוח אמר ששולחים בקשה איפה שהוא רק אני לא זוכר!!

                              כשאין אמונה אין תשובות!
                              כשיש אמונה אין שאלות!
                              חפץ חיים.

                              N 1 Reply Last reply
                              0
                              • יונתן פי יונתן פ

                                @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                אין אופציה.
                                הצירוף לקבוצה הוא על פי שיקול דעת של צוות הפיקוח.

                                מוזר כי זכור לי פעם צוות הפיקוח אמר ששולחים בקשה איפה שהוא רק אני לא זוכר!!

                                N Offline
                                N Offline
                                ntz
                                מנהל ראשי
                                wrote on last edited by
                                #8455

                                @יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                אין אופציה.
                                הצירוף לקבוצה הוא על פי שיקול דעת של צוות הפיקוח.

                                מוזר כי זכור לי פעם צוות הפיקוח אמר ששולחים בקשה איפה שהוא רק אני לא זוכר!!

                                תנסה לשלוח פנייה

                                אפשר ליצור קשר במייל:
                                noam6947@gmail.com

                                AVITAL 1A 1 Reply Last reply
                                1
                                • N ntz

                                  @יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  אין אופציה.
                                  הצירוף לקבוצה הוא על פי שיקול דעת של צוות הפיקוח.

                                  מוזר כי זכור לי פעם צוות הפיקוח אמר ששולחים בקשה איפה שהוא רק אני לא זוכר!!

                                  תנסה לשלוח פנייה

                                  AVITAL 1A Offline
                                  AVITAL 1A Offline
                                  AVITAL 1
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #8456

                                  @ntz @יונתן-פ
                                  זה לא בפניה לניהול, יש אופציה כשאתה לוחץ על התגית משתמש ותיק זה יפתח לך בעמוד של הקבוצה, ויש שם אפשרות ללחוץ על הצטרף לקבוצה או משו כזה, זה שולח להם בקשה.

                                  טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                  1 Reply Last reply
                                  1
                                  • chagit03C chagit03

                                    @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @אייצ-ית
                                    אבקש לאפשר לי --לתת לייקים --אין לדעתי סיבה למנוע

                                    אף אחד לא מנע ממך!
                                    פשוט נגמר לך כמות הלייקים...
                                    עוד 24 שעות יחזור לך.

                                    אילן פא Offline
                                    אילן פא Offline
                                    אילן פ
                                    wrote on last edited by
                                    #8457

                                    @chagit03 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @אייצ-ית
                                    אבקש לאפשר לי --לתת לייקים --אין לדעתי סיבה למנוע

                                    אף אחד לא מנע ממך!
                                    פשוט נגמר לך כמות הלייקים...
                                    עוד 24 שעות יחזור לך.

                                    אף פעם לא נתתי לייק --
                                    תמיד שלחצתי לייק זה לא נקלט
                                    הופיע ריבוע ירוק מסביב כאילו מתעלם

                                    מיכל cמ 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • אילן פא אילן פ

                                      @chagit03 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @אייצ-ית
                                      אבקש לאפשר לי --לתת לייקים --אין לדעתי סיבה למנוע

                                      אף אחד לא מנע ממך!
                                      פשוט נגמר לך כמות הלייקים...
                                      עוד 24 שעות יחזור לך.

                                      אף פעם לא נתתי לייק --
                                      תמיד שלחצתי לייק זה לא נקלט
                                      הופיע ריבוע ירוק מסביב כאילו מתעלם

                                      מיכל cמ Offline
                                      מיכל cמ Offline
                                      מיכל c
                                      wrote on last edited by
                                      #8458

                                      @אילן-פ
                                      אם יש ריבוע ירוק מסביב זה אומר שאתה לייקת כבר את אותה תגובה

                                      אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

                                      אילן פא 1 Reply Last reply
                                      2
                                      • MMIM Offline
                                        MMIM Offline
                                        MMI
                                        wrote on last edited by
                                        #8459

                                        אשמח לדעת מה מכסת הלייקים שלי

                                        Title

                                        החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                                        כ.פ.כ כמעט מפורסמתכ 2 Replies Last reply
                                        0
                                        • MMIM MMI

                                          אשמח לדעת מה מכסת הלייקים שלי

                                          כ.פ.כ Offline
                                          כ.פ.כ Offline
                                          כ.פ.
                                          צוות פיקוח
                                          wrote on last edited by
                                          #8460

                                          @MMI בעיקרון 30 לייקים ליום.

                                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                          MMIM 1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול