אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@MMI לייקים ביום-30
ועשר למשתמש ספציפי -
@כ-פ @כמעט-מפורסמת
עכשיו הפסדתי בגללכם שתי לייקים ... -
@מיכל-c אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ
אם יש ריבוע ירוק מסביב זה אומר שאתה לייקת כבר את אותה תגובהוואלה לא יודע מה מדברים ---לא נותנים לי לעשות לייק מאז שהצטרפתי לפורום לפני כחודשיים
מבקש לאפשר -- אני קצת מתפלא שבאיזה שלב זה לא מעודכן אוטומטית -
@MMI לייקים ביום-30
ועשר למשתמש ספציפי@כמעט-מפורסמת מה זה אומר משתמש ספציפי?
-
@מיכל-c אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ
אם יש ריבוע ירוק מסביב זה אומר שאתה לייקת כבר את אותה תגובהוואלה לא יודע מה מדברים ---לא נותנים לי לעשות לייק מאז שהצטרפתי לפורום לפני כחודשיים
מבקש לאפשר -- אני קצת מתפלא שבאיזה שלב זה לא מעודכן אוטומטית -
@כמעט-מפורסמת מה זה אומר משתמש ספציפי?
@חצי-הכוס-המלאה לתת למשתמש מסוים ניתן עד עשר ליקים
-
@מיכל-c אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ
אם יש ריבוע ירוק מסביב זה אומר שאתה לייקת כבר את אותה תגובהוואלה לא יודע מה מדברים ---לא נותנים לי לעשות לייק מאז שהצטרפתי לפורום לפני כחודשיים
מבקש לאפשר -- אני קצת מתפלא שבאיזה שלב זה לא מעודכן אוטומטית -
@MMI אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ אולי תשלח צילום מסך?
ככה זה אצלי שאני נותן לייק מה אצלך?

אצלי כנ"ל --מדויק
-
@MMI לייקים ביום-30
ועשר למשתמש ספציפי@כמעט-מפורסמת
טעות זה עושה לי את זה
×שגיאה
You can't vote more messages today, you already voted 8 times
שזה אומר בעבריתאתה לא יכול להצביע יותר הודעות היום, הצבעת כבר 8 פעמים
-
@אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לדעתי צוות ההנהלה צריך ללחוץ על כפתור ולפתור הבעיה
על איזה כפתור ומה לפתור?
אתה לא ברור היום
@MMI אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לדעתי צוות ההנהלה צריך ללחוץ על כפתור ולפתור הבעיה
על איזה כפתור ומה לפתור?
אתה לא ברור היום
כנראה שהיתה לי טעות בהבנת העניין -מקווה שהסתדר להבא -תודה
-
בטעות ביטלתי את ההתראות על השולחן עבודה. איך מחזירים את זה?
-
@ד19 יש בהגדרות אפשרות לקבלת התראות
-
@ד19 יש בהגדרות אפשרות לקבלת התראות
@דוד-ירושלמי-בנשמה אפשר צילום מסך לאיזה הגדרה בדיוק? כי לא מצאתי..
@chagit03 אין לי את האפשרות הזאת משום מה.. -
@דוד-ירושלמי-בנשמה אפשר צילום מסך לאיזה הגדרה בדיוק? כי לא מצאתי..
@chagit03 אין לי את האפשרות הזאת משום מה..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login

