Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • אילן פא אילן פ

    @משה-0527
    איך מעלים צילום מסך ?
    ומה זה מגיקוד ?--צריך לזה תוכנה מיוחדת -- {אני באתרוג }

    S Offline
    S Offline
    shoval
    wrote on last edited by
    #8901

    @אילן-פ קישור להעלאת קבצים במג'יקוד https://send.magicode.me/

    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

    אילן פא 1 Reply Last reply
    0
    • היידה מיוזיק 0ה Offline
      היידה מיוזיק 0ה Offline
      היידה מיוזיק 0
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #8902

      @אייצ-ית
      ראיתי שהזזת את השיר שלי...
      אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה🙏

      אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
      ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
      תודה רבה!

      כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
      תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
      (עקיבא תורג'מן)

      המחבל המחופשה אייצ'יתא chagit03C 3 Replies Last reply
      0
      • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

        @אייצ-ית
        ראיתי שהזזת את השיר שלי...
        אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה🙏

        אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
        ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
        תודה רבה!

        המחבל המחופשה Offline
        המחבל המחופשה Offline
        המחבל המחופש
        wrote on last edited by
        #8903

        @היידה-מיוזיק-0

        אז תדווח עליהם וצות פיקוח יססדרו

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        היידה מיוזיק 0ה 1 Reply Last reply
        0
        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

          @היידה-מיוזיק-0

          אז תדווח עליהם וצות פיקוח יססדרו

          היידה מיוזיק 0ה Offline
          היידה מיוזיק 0ה Offline
          היידה מיוזיק 0
          משתמש ותיק
          wrote on last edited by היידה מיוזיק 0
          #8904

          @המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @היידה-מיוזיק-0

          אז תדווח עליהם וצות פיקוח יססדרו

          רציתי לשאול כי גם אני פתחתי בעקבותם..והזיזו לי את השיר..אז אולי זה לא לפי החוקים😕

          כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
          תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
          (עקיבא תורג'מן)

          המחבל המחופשה 1 Reply Last reply
          0
          • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

            @המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @היידה-מיוזיק-0

            אז תדווח עליהם וצות פיקוח יססדרו

            רציתי לשאול כי גם אני פתחתי בעקבותם..והזיזו לי את השיר..אז אולי זה לא לפי החוקים😕

            המחבל המחופשה Offline
            המחבל המחופשה Offline
            המחבל המחופש
            wrote on last edited by
            #8905

            @היידה-מיוזיק-0

            את בספרות מקצועית?.כי אם לא הגיוני ואם כן אז לא יודעת

            "קשה לשכוח אנשים
            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

            1 Reply Last reply
            0
            • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

              @אייצ-ית
              ראיתי שהזזת את השיר שלי...
              אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה🙏

              אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
              ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
              תודה רבה!

              אייצ'יתא Offline
              אייצ'יתא Offline
              אייצ'ית
              wrote on last edited by
              #8906

              @היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @אייצ-ית
              ראיתי שהזזת את השיר שלי...
              אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה🙏

              אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
              ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
              תודה רבה!

              בהתחלה חשבתי שאת מספרות מקצועית ולכן הזזתי לשם.
              אך אח"כ ראיתי שלא..
              אסור בפורום לפתוח נושא חדש בשביל שיר, יש את שרשור השירים לכתיבה, רק לספרות מקצועית מותר לפתוח שיר בנפרד.
              בכל מקרה אם את רואה שירים שנפתחו כנושא והם לא ספרות מקצועית- דווחי עליהם ונטפל בכך.
              תודה רבה! וסליחה...

              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

              היידה מיוזיק 0ה 1 Reply Last reply
              1
              • אייצ'יתא אייצ'ית

                @היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @אייצ-ית
                ראיתי שהזזת את השיר שלי...
                אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה🙏

                אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
                ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
                תודה רבה!

                בהתחלה חשבתי שאת מספרות מקצועית ולכן הזזתי לשם.
                אך אח"כ ראיתי שלא..
                אסור בפורום לפתוח נושא חדש בשביל שיר, יש את שרשור השירים לכתיבה, רק לספרות מקצועית מותר לפתוח שיר בנפרד.
                בכל מקרה אם את רואה שירים שנפתחו כנושא והם לא ספרות מקצועית- דווחי עליהם ונטפל בכך.
                תודה רבה! וסליחה...

                היידה מיוזיק 0ה Offline
                היידה מיוזיק 0ה Offline
                היידה מיוזיק 0
                משתמש ותיק
                wrote on last edited by
                #8907

                @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @אייצ-ית
                ראיתי שהזזת את השיר שלי...
                אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה🙏

                אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
                ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
                תודה רבה!

                בהתחלה חשבתי שאת מספרות מקצועית ולכן הזזתי לשם.
                אך אח"כ ראיתי שלא..

                אני כן בספרות מקצועית...
                ככה מופיע אצלי...😐

                כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                (עקיבא תורג'מן)

                אייצ'יתא 2 Replies Last reply
                1
                • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

                  @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @אייצ-ית
                  ראיתי שהזזת את השיר שלי...
                  אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה🙏

                  אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
                  ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
                  תודה רבה!

                  בהתחלה חשבתי שאת מספרות מקצועית ולכן הזזתי לשם.
                  אך אח"כ ראיתי שלא..

                  אני כן בספרות מקצועית...
                  ככה מופיע אצלי...😐

                  אייצ'יתא Offline
                  אייצ'יתא Offline
                  אייצ'ית
                  wrote on last edited by
                  #8908

                  @היידה-מיוזיק-0 אם כן אני פותחת את זה עכשיו.

                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                  1 Reply Last reply
                  1
                  • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

                    @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @אייצ-ית
                    ראיתי שהזזת את השיר שלי...
                    אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה🙏

                    אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
                    ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
                    תודה רבה!

                    בהתחלה חשבתי שאת מספרות מקצועית ולכן הזזתי לשם.
                    אך אח"כ ראיתי שלא..

                    אני כן בספרות מקצועית...
                    ככה מופיע אצלי...😐

                    אייצ'יתא Offline
                    אייצ'יתא Offline
                    אייצ'ית
                    wrote on last edited by
                    #8909

                    @היידה-מיוזיק-0 וואי מתנצלת!
                    הייתה לי אכן טעות, תודה שהארת את עיני- העברתי לספרות מקצועית, תראי את זה שם.
                    להבא רק שימי לב שיר בנפרד נפתח אך ורק בקטגוריית ספרות מקצועית!

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    היידה מיוזיק 0ה 1 Reply Last reply
                    0
                    • S shoval

                      @אילן-פ קישור להעלאת קבצים במג'יקוד https://send.magicode.me/

                      אילן פא Offline
                      אילן פא Offline
                      אילן פ
                      wrote on last edited by
                      #8910

                      @shoval
                      תודה על הקישור - -כלומר התהליך הוא
                      שאני מעלה קובץ תמונה לקישור הנ"ל --מגיקוד
                      התמונה יורדת ונשמרת במחשב --אחר כך
                      אני גורר את התמונה לפוסט שרוצה להעלות לפורום
                      האם הבנתי נכון ???

                      צ S 2 Replies Last reply
                      0
                      • אילן פא אילן פ

                        @shoval
                        תודה על הקישור - -כלומר התהליך הוא
                        שאני מעלה קובץ תמונה לקישור הנ"ל --מגיקוד
                        התמונה יורדת ונשמרת במחשב --אחר כך
                        אני גורר את התמונה לפוסט שרוצה להעלות לפורום
                        האם הבנתי נכון ???

                        צ Offline
                        צ Offline
                        צוציק
                        משתמש ותיק
                        wrote on last edited by צוציק
                        #8911

                        @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @shoval
                        תודה על הקישור - -כלומר התהליך הוא
                        שאני מעלה קובץ תמונה לקישור הנ"ל --מגיקוד
                        התמונה יורדת ונשמרת במחשב --אחר כך
                        אני גורר את התמונה לפוסט שרוצה להעלות לפורום
                        האם הבנתי נכון ???

                        יש אפשרות להעלות ללא מגיקוד פשוט ללחוץ בפוסט העלאת תמונה

                        תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                        אילן פא 1 Reply Last reply
                        1
                        • צ צוציק

                          @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @shoval
                          תודה על הקישור - -כלומר התהליך הוא
                          שאני מעלה קובץ תמונה לקישור הנ"ל --מגיקוד
                          התמונה יורדת ונשמרת במחשב --אחר כך
                          אני גורר את התמונה לפוסט שרוצה להעלות לפורום
                          האם הבנתי נכון ???

                          יש אפשרות להעלות ללא מגיקוד פשוט ללחוץ בפוסט העלאת תמונה

                          אילן פא Offline
                          אילן פא Offline
                          אילן פ
                          wrote on last edited by
                          #8912

                          @צוציק
                          זה לא מעלה לי תמונה --זה עושה ריבוע קטן בפוסט --שאין אפשרות לפתוח

                          צ 1 Reply Last reply
                          0
                          • אילן פא אילן פ

                            @צוציק
                            זה לא מעלה לי תמונה --זה עושה ריבוע קטן בפוסט --שאין אפשרות לפתוח

                            צ Offline
                            צ Offline
                            צוציק
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by
                            #8913

                            @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @צוציק
                            זה לא מעלה לי תמונה --זה עושה ריבוע קטן בפוסט --שאין אפשרות לפתוח

                            לך זה עושה ריבוע כי אתרוג חוסמים את זה שלא תראה אבל לכל השאר שבנטפרי זה מראה תמונה רגילה

                            תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                            ahaA 1 Reply Last reply
                            2
                            • צ צוציק

                              @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @צוציק
                              זה לא מעלה לי תמונה --זה עושה ריבוע קטן בפוסט --שאין אפשרות לפתוח

                              לך זה עושה ריבוע כי אתרוג חוסמים את זה שלא תראה אבל לכל השאר שבנטפרי זה מראה תמונה רגילה

                              ahaA Offline
                              ahaA Offline
                              aha
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #8914

                              @צוציק
                              דרך אגב
                              יש הרבה באתרוג שיש להם את הבעיה הזאת
                              הפיתרון להעלות את התמונה במג'יקוד וככה כולם רואים

                              הרשמו כמנוים לערוץ

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • .why not. Offline
                                .why not. Offline
                                .why not
                                wrote on last edited by
                                #8915

                                נכון אפשר לעשות לייק מ10 מוניטין?
                                אז יש לי 22 ואני לא יכולה😥
                                הוא כותב שאי אפשר לעשות מפחות מ 10!!
                                מי שיכול לעזור לי אני ישמח😀

                                מ 1 Reply Last reply
                                1
                                • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

                                  @אייצ-ית
                                  ראיתי שהזזת את השיר שלי...
                                  אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה🙏

                                  אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
                                  ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
                                  תודה רבה!

                                  chagit03C Offline
                                  chagit03C Offline
                                  chagit03
                                  wrote on last edited by chagit03
                                  #8916

                                  @היידה-מיוזיק-0 תלחצי על זה:
                                  ללא שם.png

                                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                  (עדן מאירי)

                                  1 Reply Last reply
                                  1
                                  • אילן פא אילן פ

                                    @shoval
                                    תודה על הקישור - -כלומר התהליך הוא
                                    שאני מעלה קובץ תמונה לקישור הנ"ל --מגיקוד
                                    התמונה יורדת ונשמרת במחשב --אחר כך
                                    אני גורר את התמונה לפוסט שרוצה להעלות לפורום
                                    האם הבנתי נכון ???

                                    S Offline
                                    S Offline
                                    shoval
                                    wrote on last edited by
                                    #8917

                                    @אילן-פ עמ"נ לשתף קבצים במג'קוד אתה עושה את התהליך הבא:

                                    1. נכנס לקישור https://send.magicode.me/
                                      2.לוחץ על המלבן האפור שבתמונה וגורר את הקובץ הרצוי, מחכה שהעלאה תסתיים.
                                      0e6aa612-79e8-4a69-bd22-7249065bda4a-image.png
                                      654acb7d-9216-4093-abc6-00bb095d5cab-image.png
                                      3.מעתיק את כתובת הקישור שנוצרה, ומשתף .
                                      ea221efb-d23b-4687-bd07-666a85894fe9-image.png

                                    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                    מ אילן פא ahaA 3 Replies Last reply
                                    2
                                    • .why not. .why not

                                      נכון אפשר לעשות לייק מ10 מוניטין?
                                      אז יש לי 22 ואני לא יכולה😥
                                      הוא כותב שאי אפשר לעשות מפחות מ 10!!
                                      מי שיכול לעזור לי אני ישמח😀

                                      מ Offline
                                      מ Offline
                                      מא1
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by מא1
                                      #8918
                                      This post is deleted!
                                      .why not. 2 Replies Last reply
                                      0
                                      • ר Offline
                                        ר Offline
                                        רוחלה כהן
                                        wrote on last edited by
                                        #8919

                                        למה מחקו את הנושא "מעבדים"?

                                        שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                                        (יובל סטופל)❣️

                                        אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • אייצ'יתא Offline
                                          אייצ'יתא Offline
                                          אייצ'ית
                                          wrote on last edited by
                                          #8920

                                          @אסף-סעידי שים לב.
                                          אם לא תקרא את חוקי הפורום, תורחק.
                                          אין להספים את הפורום ולפתוח נושאים כפולים או דברים במקום הלא מתאים.

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול