אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
את/ה משתמש/ת חדש/ה?
לא ברור לך עדין חוקי הפורום?
יש לך שאלות על האתר?
נושאים שלא ברורים?
זה הבמה והמקום- לשאול הכל-
וצוות ההנהלה ישתדל לענות כפי יכולתו. -
-
קרה לי משהו מצער
התעסקתי בהגדרות וניסיתי לבדוק שם את כל האופציות של הכתבים שאפשר להחליף אליהם
ואני לא מצליחה להחזיר לכתב במקורי!!!!!
מישהו יודע איזה כתב רשום לו בהגדרות? -
@צוות-פיקוח אפשר בבקשה לשחזר את הנושא הזה
https://miktzav.com/topic/9058/%D7%9E%D7%99-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A8-%D7%90%D7%9D-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%9E%D7%A8%D7%92%D7%A9-%D7%A9%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%AA%D7%9D?_=1682356548498
תודה רבהלא היה שם שום דבר בעיתי ניראה לי
-
קרה לי משהו מצער
התעסקתי בהגדרות וניסיתי לבדוק שם את כל האופציות של הכתבים שאפשר להחליף אליהם
ואני לא מצליחה להחזיר לכתב במקורי!!!!!
מישהו יודע איזה כתב רשום לו בהגדרות?@hi-it-s-me אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
קרה לי משהו מצער
התעסקתי בהגדרות וניסיתי לבדוק שם את כל האופציות של הכתבים שאפשר להחליף אליהם
ואני לא מצליחה להחזיר לכתב במקורי!!!!!
מישהו יודע איזה כתב רשום לו בהגדרות?default?
-
קרה לי משהו מצער
התעסקתי בהגדרות וניסיתי לבדוק שם את כל האופציות של הכתבים שאפשר להחליף אליהם
ואני לא מצליחה להחזיר לכתב במקורי!!!!!
מישהו יודע איזה כתב רשום לו בהגדרות?@hi-it-s-me ניסיתי לבדוק וזה שיבש לי הכלל
מוזר כי בדקתי מה היה בהתחלה וכשחזרתי אליו זה שינה לי
מוזרררר -
@hi-it-s-me ניסיתי לבדוק וזה שיבש לי הכלל
מוזר כי בדקתי מה היה בהתחלה וכשחזרתי אליו זה שינה לי
מוזרררר@ד19 זה מה שקרה לי
שיניתי עכשיו למה שהיה בהתחלה וזה לא חוזר לי למקורי!
מעצבן אותי
-
@ד19 זה מה שקרה לי
שיניתי עכשיו למה שהיה בהתחלה וזה לא חוזר לי למקורי!
מעצבן אותי
@hi-it-s-me תפתחי שוב (כאילו מהחיפוש בגוגל)
עכשיו זה חזר לי כשעשיתי ככה -
@צוות-פיקוח אפשר בבקשה לשחזר את הנושא הזה
https://miktzav.com/topic/9058/%D7%9E%D7%99-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A8-%D7%90%D7%9D-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%9E%D7%A8%D7%92%D7%A9-%D7%A9%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%AA%D7%9D?_=1682356548498
תודה רבהלא היה שם שום דבר בעיתי ניראה לי
@מיוזיק-בנשמה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח אפשר בבקשה לשחזר את הנושא הזה
https://miktzav.com/topic/9058/%D7%9E%D7%99-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A8-%D7%90%D7%9D-%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%9E%D7%A8%D7%92%D7%A9-%D7%A9%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%AA%D7%9D?_=1682356548498
תודה רבהלא היה שם שום דבר בעיתי ניראה לי
נושאים שנמחקים קיימת שם סיבה, גם אם אתם לא מודעים אליה.
אמנם אני לא זאת שמחקתי, בדקתי את תוכן הדיון- והוא בהחלט לא תואם לכללי הפורום.--
זכרו,
לפני פתיחת דיון, חשבו פעמיים אם הוא עומד בכללים, ברמה, קשור למוזיקה, ולא סתם עוד נושא להעביר בו ת'זמן-- -
@hi-it-s-me תפתחי שוב (כאילו מהחיפוש בגוגל)
עכשיו זה חזר לי כשעשיתי ככה@ד19 תודה
חשבתי על זה, ומשום מה לא עשיתי את זה -
מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך עושים את הספויילר הכחול הזה? (כשאני לוחצת על ספויילר זה עושה לי 4 קווים כאלו והוא אומר לי לכתוב בתוך זה, משהו מוזר...)
-
מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך עושים את הספויילר הכחול הזה? (כשאני לוחצת על ספויילר זה עושה לי 4 קווים כאלו והוא אומר לי לכתוב בתוך זה, משהו מוזר...)
@חצי-הכוס-המלאה לפני שאת לוחצת על הספוילר תרדי שורה(enter) ותכתבי בין הקווים. תוכלי לראות מצד שמאל אם זה הצליח, ואז תשלחי.
-
קרה לי משהו מצער
התעסקתי בהגדרות וניסיתי לבדוק שם את כל האופציות של הכתבים שאפשר להחליף אליהם
ואני לא מצליחה להחזיר לכתב במקורי!!!!!
מישהו יודע איזה כתב רשום לו בהגדרות? -
מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך עושים את הספויילר הכחול הזה? (כשאני לוחצת על ספויילר זה עושה לי 4 קווים כאלו והוא אומר לי לכתוב בתוך זה, משהו מוזר...)
@חצי-הכוס-המלאה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך עושים את הספויילר הכחול הזה? (כשאני לוחצת על ספויילר זה עושה לי 4 קווים כאלו והוא אומר לי לכתוב בתוך זה, משהו מוזר...)
משארים שורה רווח למעלה ולמטה
||ספויילר|| ואיפה שכתוב ספולייר כותבים את מה שרוציםספויילר
-
מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך עושים את הספויילר הכחול הזה? (כשאני לוחצת על ספויילר זה עושה לי 4 קווים כאלו והוא אומר לי לכתוב בתוך זה, משהו מוזר...)
-
@רוחלה-כהן מעתיקים באייקון של כלי החיתוך או שאת עושה צילום מסך ואז CTRL C ומעתיקה לפה בCTRL V...
לא מסובך...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login



