אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
-
@נגינתי @צוות-פיקוח למה ננעל הנושא של חנן בן ארי לא מספיק למחוק את הפוסטים האסורים?
-
@פנני "שיינא רחל כהן, אשמח שמשתמשים יכתבו את שמם האמיתי- אף אחד לא ירדוף אחריכם אם תגלו מי אתם ואני מעתיקה ממשהו כאן- תעקבו אחרי ונשתדל חזרה.."
זה מה שכתבתי- וכשיהיה לי מספיק מוניטין יהיה לי אפשרות לכתוב את מה שאני רוצה- בינתיים כתבתי את זה ב"שם המלא".....@רוחלה-כהן אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
"שיינא רחל כהן, אשמח שמשתמשים יכתבו את שמם האמיתי- אף אחד לא ירדוף אחריכם אם תגלו מי אתם ואני מעתיקה ממשהו כאן- תעקבו אחרי ונשתדל חזרה.."זה מה שכתבתי- וכשיהיה לי מספיק מוניטין יהיה לי אפשרות לכתוב את מה שאני רוצה- בינתיים כתבתי את זה ב"שם המלא".....
מה הכוונה? (ואני מעתיקה ממשהו כאן- תעקבו אחרי ונשתדל חזרה..")
ואגב: כל הטקסט הזה עדיין כתוב לך. -
@נגינתי @צוות-פיקוח למה ננעל הנושא של חנן בן ארי לא מספיק למחוק את הפוסטים האסורים?
@מלך-הקלידנים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@נגינתי @צוות-פיקוח למה ננעל הנושא של חנן בן ארי לא מספיק למחוק את הפוסטים האסורים?
הנושא לא יפתח שוב.
חנן בן ארי זמר מדהים, אולם כבר לא מתאים לפורום שלנו.אל תשכחו את הכללים האחרונים שנכנסו.
זמרים שמשחררים שירים שאינם מתאימים לפורום, גם השירים הטובים שלהם לא מתאימים לכאן.עריכה:
ראו תגובה שלי הבאה. -
@מלך-הקלידנים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@נגינתי @צוות-פיקוח למה ננעל הנושא של חנן בן ארי לא מספיק למחוק את הפוסטים האסורים?
הנושא לא יפתח שוב.
חנן בן ארי זמר מדהים, אולם כבר לא מתאים לפורום שלנו.אל תשכחו את הכללים האחרונים שנכנסו.
זמרים שמשחררים שירים שאינם מתאימים לפורום, גם השירים הטובים שלהם לא מתאימים לכאן.עריכה:
ראו תגובה שלי הבאה.@רבקה בסדר גמור רק מה נזכרתם עכשיו זה נושא ישן
-
@רבקה בסדר גמור רק מה נזכרתם עכשיו זה נושא ישן
@מלך-הקלידנים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רבקה בסדר גמור רק מה נזכרתם עכשיו זה נושא ישן
צודק מאה אחוז.
לא עברנו נושא נושא לבדיקה ועכשיו מייד כשראינו את הנושא שלו נעלנו.
עריכה:
דיברתי עם כמה מהצוות פיקוח, והוחלט לא לנעול את הנושא שלו. [הלכנו על דרך האמצע של דעת הרוב...] הנושא יבוקר ברמה גבוהה יותר, על מנת שלא יגרר לדיוניי השקפה. -
@מלך-הקלידנים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רבקה בסדר גמור רק מה נזכרתם עכשיו זה נושא ישן
צודק מאה אחוז.
לא עברנו נושא נושא לבדיקה ועכשיו מייד כשראינו את הנושא שלו נעלנו.
עריכה:
דיברתי עם כמה מהצוות פיקוח, והוחלט לא לנעול את הנושא שלו. [הלכנו על דרך האמצע של דעת הרוב...] הנושא יבוקר ברמה גבוהה יותר, על מנת שלא יגרר לדיוניי השקפה.@רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מלך-הקלידנים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רבקה בסדר גמור רק מה נזכרתם עכשיו זה נושא ישן
צודק מאה אחוז.
לא עברנו נושא נושא לבדיקה ועכשיו מייד כשראינו את הנושא שלו נעלנו.
עריכה:
דיברתי עם כמה מהצוות פיקוח, והוחלט לא לנעול את הנושא שלו. [הלכנו על דרך האמצע של דעת הרוב...] הנושא יבוקר ברמה גבוהה יותר, על מנת שלא יגרר לדיוניי השקפה.אני חושבת שכשזמרים מסוימים שנויים במחלוקת ויכולים להיות בעיתיים עדיף לא לפתוח מלכתחילה בכלל.
-
@רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מלך-הקלידנים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רבקה בסדר גמור רק מה נזכרתם עכשיו זה נושא ישן
צודק מאה אחוז.
לא עברנו נושא נושא לבדיקה ועכשיו מייד כשראינו את הנושא שלו נעלנו.
עריכה:
דיברתי עם כמה מהצוות פיקוח, והוחלט לא לנעול את הנושא שלו. [הלכנו על דרך האמצע של דעת הרוב...] הנושא יבוקר ברמה גבוהה יותר, על מנת שלא יגרר לדיוניי השקפה.אני חושבת שכשזמרים מסוימים שנויים במחלוקת ויכולים להיות בעיתיים עדיף לא לפתוח מלכתחילה בכלל.
-
This post is deleted!
-
יש אפשרות למחוק נושא שלם? רק צוות פיקוח? או בכלל לא?
וא"כ למה לפעמים רק נועלים ולפעמים מוחקים -
יש אפשרות למחוק נושא שלם? רק צוות פיקוח? או בכלל לא?
וא"כ למה לפעמים רק נועלים ולפעמים מוחקיםThis post is deleted! -
יש אפשרות למחוק נושא שלם? רק צוות פיקוח? או בכלל לא?
וא"כ למה לפעמים רק נועלים ולפעמים מוחקים@המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש אפשרות למחוק נושא שלם? רק צוות פיקוח? או בכלל לא?
וא"כ למה לפעמים רק נועלים ולפעמים מוחקיםמשתמש יכול למחוק את הנושא שהוא פתח רק במידה ויש בו עד 5 פוסטים.
אח"כ רק צוות פיקוח יכול למחוק נושא שלם.
לפעמים נועלים, כי הנושא יכטל להועיל לציבור.. אך נגרר ולכן הוא רק ננעל.
מחיקה מראה על ספאם. -
איך אני עושה שאני יכול לתת לייקים?
תודה מראש -
יש לי שאלה -האם אפשר להגדיר נושאים מסוימים שלא מענינים אותי שלא יופיעו לי כלל?
-
יש לי שאלה -האם אפשר להגדיר נושאים מסוימים שלא מענינים אותי שלא יופיעו לי כלל?
-
@איזה-קטע אממ..אני לא רואה דבר כזה
ישמצב לצילום מסך/הסבר מדויק בבקשה
-
@איזה-קטע אממ..אני לא רואה דבר כזה
ישמצב לצילום מסך/הסבר מדויק בבקשה
@סטופל-המלך בצד שמאל למעלה
(מימין לריבוע של תגובה)
יש ג' ריבועים
אז בשלישי משמאל
או בקיצור בראשון מימין -
@סטופל-המלך בצד שמאל למעלה
(מימין לריבוע של תגובה)
יש ג' ריבועים
אז בשלישי משמאל
או בקיצור בראשון מימין@יהודה-n אתה מתכון לסמן ב'סמן כלא נקרא'?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login
)