דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יהודה התותח כותב ומלחין
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2055

    תאמין בעצמך!

    מתהפך לי במיטה בלילות
    כל החיים שלי הם רצף כישלונות
    את היצר לא מצליח להכות
    כל כולי נאבד לי במחשבות

    שוב צועד לי ונתקל
    איך חשבתי לתומי שהמסע הזה הוא קל
    העולם הזה הוא כמו גלגל
    והכל פה מבולבל

    פזמון:
    אבל קול קורא לי מהדממה
    אל תיפול אל תיכנע
    החיים עוד לפניך
    קול קורא לי בדממה
    שולח לי עוצמה
    תאמין בעצמך

    הגלים מכים ולא מרפים
    מנסה לשחות והמים כה קרים
    הימים ארוכים לא נגמרים
    עננים אפורים מאיימים

    חושב להתייאש להרים ידיים
    לעזוב הכל ליפול על הרגליים
    אבל מחזיק בכל כחי בינתיים
    מפחד ליפול עמוק לתוך המים

    פזמון:
    אבל קול קורא לי מהדממה
    אל תיפול אל תיכנע
    החיים עוד לפניך
    קול קורא לי בדממה
    שולח לי עוצמה
    תאמין בעצמך

    ממשיך לעלות אפילו שקשה
    צעקתי ונפלתי אבל עדיין מנסה
    לא ליפול כשבוי בשדה
    ולראות את האור בכל מה שקורה

    כל הזכויות שמורות ©

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    14
    • מחפשת מקוםמ מנותק
      מחפשת מקוםמ מנותק
      מחפשת מקום
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מחפשת מקום
      #2056
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • א מנותק
        א מנותק
        ארי גולד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2057

        זה שיר שכתבתי על המיתולוגיות הרבות שקיימות ועל כל האלים שלהם, כמובן שלא סיכמתי כאן את כל האלים או את כל המיתולגיות... כי יש אלפים...
        אגב מי שזה מעניין אותו כדי לקרוא קצת על המיתולגיות שלהם, זה פשוט לייצנותא דעבודה זרה גמורה, זה ממש יחזק לכם את האמונה לראות את השטויות שהם חשבו...

        עם ישראל חי!

        זה התחיל מהמצרים
        מהחרטומים המהוללים
        אשר האמינו בהכל
        חוץ ממנו כל יכול,

        מרע אל השמש רב העוצמה
        עד להורוס אל המלחמה,
        להם וכדומיהם סגדו
        ולכוחתיהם ייחלו והתפללו,

        משם זה עבר אל היוונים
        את זאוס המליכו על כל האלים
        וכן העריצו גם את פוסידון
        אשר האמינו שעל הים הוא אדון,

        ואחריהם הרומאים המשיכו לטעות
        וסגדו לאותם האלים בשינוי שמות,
        יופיטר את מקומו של זאוס החליף
        ונפטון לפוסידון היה כתחליף,

        ובל נשכח את המיתולגיה המוזרה
        שהנורדים האמינו באמונה תמימה,
        עוד שמונה עולמות יש ביקום
        ועליהם אודין ות'ור שולטים... אוי איזה טימטום,

        אבל היה שם עוד אומה מוזרה
        קטנטנה כל כך כלל לא נספרה,
        אך צאו וראו מה לבסוף היה
        אומתינו ואמונתינו היחידה ששרדה,

        אם היום תנסו קצת לברר
        אין מי שאותם כמעט זוכר,
        אין הרבה שמות שתוכל לנקוב
        אולי אחד שניים אם אתה ממש טוב,

        והיה אלפים
        אם רק תבדקו בספרים
        תביטו בהלם במספרים,
        ויש עוד המון אחרים
        שאפילו ההסטוריונים
        לא יודעים ומכירים,

        מכל האימפריות האדירות לא נותר מאומה
        אפילו שהיה להם ''אלים רבים ועוצמה'',
        רק אומתינו הקטנה במרוצת הימים שרדה
        בזכות א-ל אחד ויחיד כביר גדול ונורא,

        הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבוע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2058
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • Music breathesM מנותק
            Music breathesM מנותק
            Music breathes
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2059
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • א מנותק
              א מנותק
              אריה 93
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2060
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • מנאשששמ מנותק
                מנאשששמ מנותק
                מנאששש
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                #2061

                לא שלי

                גם אנו כך
                מתרוצצים
                בעקבות
                שאיפה

                בלי נשימה
                אצים רצים
                אל על
                בתעופה

                חלומותינו
                מתאמצים
                לקטוף
                בשמי קטיפה

                רגע קט
                וכבר עולצים
                הרקיע
                כחופה

                זה בידינו
                הנה פורצים
                רגשותינו
                כמניפה

                בתוך ידינו
                כבר נוצצים
                ההשגים
                בעטיפה

                אך לו נביט
                בשעת השקט
                על חלומות
                שכן הגשמנו

                על שאיפות
                שאל הסל
                במרוצה
                אסוף אספנו

                ולואי
                לא נעמוד
                מול שוקת
                אין בה מים

                נדהמים
                מול בועות
                מתפוגגות
                אל שמי שמים

                כי רדפנו
                בחפזון
                דולקים
                בלי נשימה

                אצנו רצנו
                כדי לקטוף
                אך בלי דעת
                אחרי מה

                קשור יותר לפסח אבל החפזון ....

                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                הטכניקה באה מעצמה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2062

                  כל מה שידעתי בעבר
                  נהיה סגור לא נשאר
                  איפה המפתח ללב שלי
                  שיחזור אלי להכיר את עצמי

                  למה הדלתות נסגרו בפנים
                  למה מרגישה ריקה מבפנים
                  איפה האושר שהיה ונעלם
                  מרגישה לבד שאני עם כולם

                  פזמון:
                  הלוואי והחלומות יתגשמו
                  שהכישרונות שלי לא ייעלמו
                  אדע תמיד לאן ללכת
                  לא ארגיש כמו עלה בשלכת

                  בלב שלי היו סדקים
                  הם נעלמו שכתבתי שירים
                  בלילה הגיעו הפחדים
                  הם נעלמו שהבטתי בכוכבים

                  הסתובבתי שעות בין הקירות
                  חיפשתי תקוות בין הדמעות
                  ורק רציתי להמשיך לחיות
                  וכמו שאני תמיד להיות

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                    #2063

                    איך אין יום פנוי
                    הכל כל כך עמוס
                    בשכל לכאורה אין שום שינוי
                    אבל החומר-כבר לעוס

                    אין חופשים
                    לא היעדרויות
                    שום פיקשושים
                    בלי בעיות
                    חייבים ללמוד
                    להעמיס עוד ועוד
                    אחרת לא נשרוד
                    וב"חוץ" לא נעמוד...

                    יאללה הגזימו
                    מה כבר רצינו
                    יכולת ללמוד נורמלי למבחן!
                    בלי שיעורים נוספים
                    לא ביקשתי שחרור קטן
                    רק יכולת להשלים!!

                    להשלים חומר שהחסרתי
                    להבין דברים שלא הבנתי
                    ולהצליח גם לעזור בבית-
                    בלי שיגידו לי שאנ'לא נורמלית...

                    טוב הכל לטובה
                    תמיד ידעתי
                    שבשנה הקרובה
                    החומר יהיה בעייתי
                    השכל יפגין יכולות מרשימות
                    שלא יעזרו מול כל ההשלמות
                    שיאלץ להשלים ולדחוס
                    עד שהחוץ אותו יתפוס

                    זו תהיה תקופה קשה
                    ממש מלחמת התשה-
                    כי התהליך יהיה פרך
                    ללא תוצאה כמעט בדרך

                    יורדים עד לעמקי הטירוף
                    ואז עושים חוץ חצוף
                    אח"כ מנסים להשתקם
                    ופתאום החוץ הבא מתפרסם...
                    אוי השםםםם!!!!

                    השם ישמור
                    ויעזור
                    לי בתוך כל עמך בנות יעקב
                    להצליח אחרי כל החומר לעקוב
                    ולהצליח
                    בטירוף המגיח...

                    טוב תכל'ס אני יודעת שסתם הגזמתי אבל.... מה לעשות שזה התחושה???

                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • S מנותק
                      S מנותק
                      shoval
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2064

                      שיר שידוכים במנגינת 'עומד לו עץ בצדי דרכים' (אברהם פריד) שהגיע אליי ואין לי מושג מי המחבר.תהנו!

                      מסמינר לסינר

                      יושב לו בחור בין דפי ספרים,
                      משניות, גמרות ומפרשים,
                      ולפתע ביום בהיר נפגש
                      ומשם לחתונה גלש.

                      עומד לו שם צדיק ומתפלא,
                      ואל החתן הצעיר פונה.
                      אמור נא, מדוע ועל מה
                      הושלכת לחתונה?

                      והחתן לצדיק עונה,
                      לא אני כאן הממונה.
                      אבי לפתע פתאום נלחץ,
                      ובנישואי מאד חפץ.

                      אבי החתן הממונה,
                      אולי תתן לי מענה.
                      מדוע לפתע אתה נלחץ,
                      ולחתונה כבר רץ?

                      ואבי החתן לצדיק עונה,
                      לא אני כאן הממונה.
                      אשתי לפתע פתאום חשבה,
                      ואותי היא סחבה.

                      אמא, אמא הממונה,
                      אולי מענה תתני לי נא.
                      מדוע לפתע פתאום חשבת,
                      ואת בעלך סחבת?

                      והאמא לצדיק עונה,
                      לא אני כאן הממונה.
                      השדכן הציע הצעה,
                      לא עיכבתי את התשובה.

                      שדכן, שדכן הממונה,
                      אולי תתן לי מענה.
                      מדוע על אמא תצווה,
                      לבנות לבנה נווה?

                      והשדכן לצדיק עונה,
                      לא אני כאן הממונה.
                      בורא העולם, הגדול והנורא,
                      לעשות זאת לי הורה.

                      בורא עולם, שליט עליון,
                      אולי תסביר לי בהגיון.
                      בחור צעיר זה מפני מה,
                      הושלך לחתונה?

                      והבורא הוא בכבודו,
                      מסביר לצדיק ברוב חסדו.
                      לסמינר מיד עלה,
                      ומה ששם תגלה...

                      תלמידה יושבת מול המורה,
                      לחוצה מהמבחנים נורא.
                      ספרים, דפים ומחברות,
                      בראשה מסתחררות.

                      סיימה כבר הר של ספרים,
                      אך נותרו עוד מבחנים.
                      אז, קראה אלי: בורא רחמן,
                      שלח לי במהירות חתן.

                      מיד הורתי לשדכן,
                      את הבחור בעיניו בחן.
                      את האם שיתף במחשבה,
                      ואת בעלה היא סחבה.

                      והבחור לפגישה הלך,
                      כי אביו אותו שלח.
                      וכשחזר מיד ענה,
                      אני הולך לחתונה.

                      את הכלה הציגו לכולם,
                      וכבר הזמינו את האולם.
                      ואת הלימודים בסמינר,
                      החליפה בסינר....

                      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      21
                      • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                      • orlyO מנותק
                        orlyO מנותק
                        orly
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2065

                        נפש. רוח./#ORLY#
                        ונפשי יחפה.
                        הולכת.
                        ברגליים חשופות.
                        על כל השברים.

                        ונפשי עייפה.
                        צועדת.
                        ללא כוחות.
                        בשבילים מפותלים.

                        ונפשי שטופה.
                        בדם. ויזע.
                        אחרי מסע.
                        ללא סוף.

                        ונפשי טובעת.
                        במערבולת.
                        שניה לפני.
                        שהגיעה לחוף.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        16
                        • יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2066

                          איזה מוזר
                          העולם הזה קר
                          וכמה בא לי
                          לשכוח טוטלי
                          מכל מה שהכאיב
                          שהציק והרטיב
                          לי את הכרית
                          שם בצד בזווית

                          לא אני לא יודעת
                          מה קורה לי לפעמים
                          כמו חצי משוגעת
                          אני הורסת לעצמי בפנים
                          גם אם טכנית אני לא משתנה
                          הרי שהתחושה כבר ירדה
                          ואין לי כח ואין עצבים
                          להשקיע עוד מאמצים

                          לא אני לא סתומה
                          אבל משהו נדפק בשכל
                          ואין הכל קרה
                          מתי ששחררתי החבל
                          מתי שכחתי לרצות
                          והתמכרתי רק לחשוב
                          מתי עזבתי את ההנאות
                          ולאן בחרתי לשוב

                          אוף זה מעצבן
                          זה סתםםםם
                          משהו שמונע להתקדם
                          תוקע אותי שםםםם
                          ולא איך זה לא בבחירה
                          ואפילו שזה קצת מביש
                          אני חוזרת על עקבותי בחזרה
                          חוזרת למקום המתיש
                          מול עולם אדיש
                          אני אהיה כריש

                          בואו נגיד ביחד:
                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • ארי רוזנבלטא מנותק
                            ארי רוזנבלטא מנותק
                            ארי רוזנבלט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2067

                            אם רק הייתי רואה את הסוף
                            הייתי נעצר קצת להנות מהנוף

                            אם רק הייתי יודע מתי זה ייגמר
                            הייתי מפסיק ללכת כל כך מהר

                            אבל מי יודע, מה יילד היום הבא
                            ומי יודע, מה מחכה לי מעבר לפינה

                            לא עוצר גם לרגע, אחרי הזמן רודף
                            רץ אחרי הרוח, כמו סוס במלחמה שוטף

                            גם כשבחוץ סוער וקודר, לא מחכה שיתבהר
                            וגם אם חמה תצא מנרתיקה, לא אמתין שיתקרר

                            אבל ה' אתה יודע, מה יילד היום הבא
                            ה', רק אתה יודע מה מחכה מעבר לפינה

                            אז נשכב על הדשא, בשלווה
                            מסדיר את הנשימה, הטרופה
                            הרי גם אני בידך, אלוקי כל נשמה

                            חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • ד מנותק
                              ד מנותק
                              דוד ירושלמי בנשמה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד ירושלמי בנשמה
                              #2068

                              התחלה חדשה
                              איזו שמחה
                              חודש עבר
                              הגעגוע ניכר
                              נמחק העבר
                              פנים לעתיד
                              ההתרגשות בשיאה
                              בכותל תפילה
                              שיהיה בהצלחה
                              חוזרים לישיבה
                              הגמרא פתוחה
                              והייצר הרע
                              אוי כמה הוא רע
                              ההתמוגגות ניכרת
                              ואיתה החשש
                              מה יהיה
                              כל פעם מחדש
                              ואלוקים גדול
                              רואה הכול
                              שולח ניסיון
                              ואיתו גם פיתרון
                              התמדה רצופה
                              זה סוד ההצלחה
                              וגם אם נראה שזה קשה
                              בסוף תמיד זה שווה
                              אבא תרחם אלינו
                              שנצליח כולנו
                              וגם אם יש ירידה
                              תמיד תייצר לנו גם עליה
                              ||מוקדש לכול הבחורי ישיבות שחוזרים היום לזמן שיהיה בהצלחה||

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                ארי גולד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי גולד
                                #2069

                                אני חוזר היום לישיבה אז יקח עוד זמן לעוד שירים

                                נגמר בינהזמנים

                                אוף זה נגמר
                                חושב בתוגה,
                                מדי מהר עבר
                                מהרהר בערגה,

                                הנה היום בערב
                                מזווה נעמיס
                                מכנס חליפה וגרב
                                לשם נכניס,

                                זהו! נגמרה הבטלה
                                סתם לשבת במיטה
                                לקרוא איזה מילה
                                ולזייף לי מנגינה,

                                היום זה קורה
                                כולם מתחילים
                                ולעזרת הבורא
                                כולנו מייחלים,

                                ריח של התחלה
                                לוחשים הבריות
                                ריח של התחלה
                                נישא בישיבות,

                                ריח של התחלה
                                כולי תפילות
                                ריח של התחלה
                                זה הזמן להשתנות!

                                מוקדש לעולם הישיבות שפותח היום את שעריו להתחלה חדשה

                                הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                18
                                • מרבמ מנותק
                                  מרבמ מנותק
                                  מרב
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2070

                                  אני לא כאן,
                                  אני לא שם.
                                  היכן אני?
                                  אני בסוף העולם?
                                  מסיטה הוילון,בוהה בחלון,
                                  האיך הגעתי הלום?
                                  מקום לא צפוי,מקום לא שמור
                                  השקעתי שוב בכלוב?
                                  המיקום הוא טעות?
                                  חושך שררה הודף את העולם,
                                  ואני עדיין מחוץ לעם,
                                  בודדה בצד,דומעת דימעה.
                                  מי יעזור לי בעת צרה?
                                  מרגישה בלב את החסר.
                                  חיבוק אני נוטלת מאת האל
                                  כי הוא בטוח אוהב,
                                  ולך זה לא ניראה.
                                  כי את עדיין בכלוב שקועה.

                                  לפעמים זה מעצבן כי אני אפילו לא שמה לב שאני שוקעת אבל אני שוקעת...

                                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    אריה 93
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2071

                                    כאן בונים // אריה

                                    וְכֻלָּם יוֹדְעִים
                                    שֶׁכְּלוּם לֹא יִשְׁתַּנֶּה
                                    וּלְכֻלָּם בָּרוּר
                                    שֶׁכָּכָה יִשָּׁאֵר
                                    וּמָה הַסִּכּוּי
                                    שֶׁמַּשֶּׁהוּ יִבָּנֶה
                                    עַל יְסוֹדוֹת שֶׁאַתָּה
                                    דּוֹאֵג לְעַרְעֵר
                                    מְנַסֶּה לְהָקִים
                                    חֲדוּר מַטָּרָה
                                    גּוֹרֵד שְׁחָקִים
                                    תָּלוּי בְּשַׂעֲרָה
                                    חֲזֹר לַמָּקוֹר
                                    לַבּוֹר
                                    תַּקֵּן אֶת הַקֵּן
                                    כֵּן,
                                    חֲשֹׁב מָה נִתָּן
                                    לַעֲקֹר
                                    מָה חָשׁוּב, מָה אֶפְשָׁר
                                    לְסַכֵּן
                                    עֲבוֹדַת שָׁרָשִׁים
                                    הַכְּנִיסָה לְמֻרְשִׁים
                                    כָּאן בּוֹנִים מֵחָדָשׁ
                                    אֲנָשִׁים חֲדָשִׁים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                      מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                      מחפשת שם מגניב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2072

                                      מושלם.png

                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • .why not. מנותק
                                        .why not. מנותק
                                        .why not
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2073

                                        געגועים לאחות שהלכה שולל,
                                        הלב שלי כואב עליה כל יום.
                                        היא הייתה פעם אשת סודי וחברה שלי,
                                        אבל עכשיו נראה שהקשר שלנו ניהיה חלום

                                        אני זוכרת את הימים שבהם היינו צעירות,
                                        משחקות ביחד, צוחקות ונהנות.
                                        אבל ככל שהתבגרנו, דברים התחילו להשתנות,
                                        ועכשיו מערכת היחסים שלנו אחרת ממה שרגילים לראות.

                                        היא הלכה בדרך שלא יכולתי ללכת בה,
                                        ועכשיו היא נראית כל כך מרוחקת וחלולה.
                                        אני מתגעגעת לאיך שהיא הייתה פעם,
                                        מלאת חיים וכה עמוקה.

                                        אני משתוקקת לראות אותה מחייכת ולשמוע את קולה,
                                        להרגיש את החיבוק שלה ולדעת שעדיין יש לנו ברירה.
                                        אבל היא אבודה בעולם אפל ועמוק,
                                        וזה מרגיש כאילו היא חומקת בשנתה.

                                        אני מתפללת עבורה כל לילה,
                                        בתקווה שהיא תמצא את דרכה אל האור.
                                        ולמרות שהקשר שלנו אולי נשבר לעת עתה,
                                        אני תמיד אחזיק בתקווה איכשהו.

                                        שיום אחד היא תחזור אליי,
                                        ושוב נחזור להיות אחיות, שמחות וחופשיות.
                                        עד אז, אמשיך להשתוקק לחזרתה,
                                        בקיצור יפית אני אוהבת אותך.

                                        כמעט מפורסמתכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        14
                                        • .why not. .why not

                                          געגועים לאחות שהלכה שולל,
                                          הלב שלי כואב עליה כל יום.
                                          היא הייתה פעם אשת סודי וחברה שלי,
                                          אבל עכשיו נראה שהקשר שלנו ניהיה חלום

                                          אני זוכרת את הימים שבהם היינו צעירות,
                                          משחקות ביחד, צוחקות ונהנות.
                                          אבל ככל שהתבגרנו, דברים התחילו להשתנות,
                                          ועכשיו מערכת היחסים שלנו אחרת ממה שרגילים לראות.

                                          היא הלכה בדרך שלא יכולתי ללכת בה,
                                          ועכשיו היא נראית כל כך מרוחקת וחלולה.
                                          אני מתגעגעת לאיך שהיא הייתה פעם,
                                          מלאת חיים וכה עמוקה.

                                          אני משתוקקת לראות אותה מחייכת ולשמוע את קולה,
                                          להרגיש את החיבוק שלה ולדעת שעדיין יש לנו ברירה.
                                          אבל היא אבודה בעולם אפל ועמוק,
                                          וזה מרגיש כאילו היא חומקת בשנתה.

                                          אני מתפללת עבורה כל לילה,
                                          בתקווה שהיא תמצא את דרכה אל האור.
                                          ולמרות שהקשר שלנו אולי נשבר לעת עתה,
                                          אני תמיד אחזיק בתקווה איכשהו.

                                          שיום אחד היא תחזור אליי,
                                          ושוב נחזור להיות אחיות, שמחות וחופשיות.
                                          עד אז, אמשיך להשתוקק לחזרתה,
                                          בקיצור יפית אני אוהבת אותך.

                                          כמעט מפורסמתכ מנותק
                                          כמעט מפורסמתכ מנותק
                                          כמעט מפורסמת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2074
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול