דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    ארי גולד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2057

    זה שיר שכתבתי על המיתולוגיות הרבות שקיימות ועל כל האלים שלהם, כמובן שלא סיכמתי כאן את כל האלים או את כל המיתולגיות... כי יש אלפים...
    אגב מי שזה מעניין אותו כדי לקרוא קצת על המיתולגיות שלהם, זה פשוט לייצנותא דעבודה זרה גמורה, זה ממש יחזק לכם את האמונה לראות את השטויות שהם חשבו...

    עם ישראל חי!

    זה התחיל מהמצרים
    מהחרטומים המהוללים
    אשר האמינו בהכל
    חוץ ממנו כל יכול,

    מרע אל השמש רב העוצמה
    עד להורוס אל המלחמה,
    להם וכדומיהם סגדו
    ולכוחתיהם ייחלו והתפללו,

    משם זה עבר אל היוונים
    את זאוס המליכו על כל האלים
    וכן העריצו גם את פוסידון
    אשר האמינו שעל הים הוא אדון,

    ואחריהם הרומאים המשיכו לטעות
    וסגדו לאותם האלים בשינוי שמות,
    יופיטר את מקומו של זאוס החליף
    ונפטון לפוסידון היה כתחליף,

    ובל נשכח את המיתולגיה המוזרה
    שהנורדים האמינו באמונה תמימה,
    עוד שמונה עולמות יש ביקום
    ועליהם אודין ות'ור שולטים... אוי איזה טימטום,

    אבל היה שם עוד אומה מוזרה
    קטנטנה כל כך כלל לא נספרה,
    אך צאו וראו מה לבסוף היה
    אומתינו ואמונתינו היחידה ששרדה,

    אם היום תנסו קצת לברר
    אין מי שאותם כמעט זוכר,
    אין הרבה שמות שתוכל לנקוב
    אולי אחד שניים אם אתה ממש טוב,

    והיה אלפים
    אם רק תבדקו בספרים
    תביטו בהלם במספרים,
    ויש עוד המון אחרים
    שאפילו ההסטוריונים
    לא יודעים ומכירים,

    מכל האימפריות האדירות לא נותר מאומה
    אפילו שהיה להם ''אלים רבים ועוצמה'',
    רק אומתינו הקטנה במרוצת הימים שרדה
    בזכות א-ל אחד ויחיד כביר גדול ונורא,

    הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבוע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2058
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • Music breathesM מנותק
        Music breathesM מנותק
        Music breathes
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2059
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • א מנותק
          א מנותק
          אריה 93
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2060
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
            #2061

            לא שלי

            גם אנו כך
            מתרוצצים
            בעקבות
            שאיפה

            בלי נשימה
            אצים רצים
            אל על
            בתעופה

            חלומותינו
            מתאמצים
            לקטוף
            בשמי קטיפה

            רגע קט
            וכבר עולצים
            הרקיע
            כחופה

            זה בידינו
            הנה פורצים
            רגשותינו
            כמניפה

            בתוך ידינו
            כבר נוצצים
            ההשגים
            בעטיפה

            אך לו נביט
            בשעת השקט
            על חלומות
            שכן הגשמנו

            על שאיפות
            שאל הסל
            במרוצה
            אסוף אספנו

            ולואי
            לא נעמוד
            מול שוקת
            אין בה מים

            נדהמים
            מול בועות
            מתפוגגות
            אל שמי שמים

            כי רדפנו
            בחפזון
            דולקים
            בלי נשימה

            אצנו רצנו
            כדי לקטוף
            אך בלי דעת
            אחרי מה

            קשור יותר לפסח אבל החפזון ....

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2062

              כל מה שידעתי בעבר
              נהיה סגור לא נשאר
              איפה המפתח ללב שלי
              שיחזור אלי להכיר את עצמי

              למה הדלתות נסגרו בפנים
              למה מרגישה ריקה מבפנים
              איפה האושר שהיה ונעלם
              מרגישה לבד שאני עם כולם

              פזמון:
              הלוואי והחלומות יתגשמו
              שהכישרונות שלי לא ייעלמו
              אדע תמיד לאן ללכת
              לא ארגיש כמו עלה בשלכת

              בלב שלי היו סדקים
              הם נעלמו שכתבתי שירים
              בלילה הגיעו הפחדים
              הם נעלמו שהבטתי בכוכבים

              הסתובבתי שעות בין הקירות
              חיפשתי תקוות בין הדמעות
              ורק רציתי להמשיך לחיות
              וכמו שאני תמיד להיות

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדתמ מנותק
                מישהי מיוחדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                #2063

                איך אין יום פנוי
                הכל כל כך עמוס
                בשכל לכאורה אין שום שינוי
                אבל החומר-כבר לעוס

                אין חופשים
                לא היעדרויות
                שום פיקשושים
                בלי בעיות
                חייבים ללמוד
                להעמיס עוד ועוד
                אחרת לא נשרוד
                וב"חוץ" לא נעמוד...

                יאללה הגזימו
                מה כבר רצינו
                יכולת ללמוד נורמלי למבחן!
                בלי שיעורים נוספים
                לא ביקשתי שחרור קטן
                רק יכולת להשלים!!

                להשלים חומר שהחסרתי
                להבין דברים שלא הבנתי
                ולהצליח גם לעזור בבית-
                בלי שיגידו לי שאנ'לא נורמלית...

                טוב הכל לטובה
                תמיד ידעתי
                שבשנה הקרובה
                החומר יהיה בעייתי
                השכל יפגין יכולות מרשימות
                שלא יעזרו מול כל ההשלמות
                שיאלץ להשלים ולדחוס
                עד שהחוץ אותו יתפוס

                זו תהיה תקופה קשה
                ממש מלחמת התשה-
                כי התהליך יהיה פרך
                ללא תוצאה כמעט בדרך

                יורדים עד לעמקי הטירוף
                ואז עושים חוץ חצוף
                אח"כ מנסים להשתקם
                ופתאום החוץ הבא מתפרסם...
                אוי השםםםם!!!!

                השם ישמור
                ויעזור
                לי בתוך כל עמך בנות יעקב
                להצליח אחרי כל החומר לעקוב
                ולהצליח
                בטירוף המגיח...

                טוב תכל'ס אני יודעת שסתם הגזמתי אבל.... מה לעשות שזה התחושה???

                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • S מנותק
                  S מנותק
                  shoval
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2064

                  שיר שידוכים במנגינת 'עומד לו עץ בצדי דרכים' (אברהם פריד) שהגיע אליי ואין לי מושג מי המחבר.תהנו!

                  מסמינר לסינר

                  יושב לו בחור בין דפי ספרים,
                  משניות, גמרות ומפרשים,
                  ולפתע ביום בהיר נפגש
                  ומשם לחתונה גלש.

                  עומד לו שם צדיק ומתפלא,
                  ואל החתן הצעיר פונה.
                  אמור נא, מדוע ועל מה
                  הושלכת לחתונה?

                  והחתן לצדיק עונה,
                  לא אני כאן הממונה.
                  אבי לפתע פתאום נלחץ,
                  ובנישואי מאד חפץ.

                  אבי החתן הממונה,
                  אולי תתן לי מענה.
                  מדוע לפתע אתה נלחץ,
                  ולחתונה כבר רץ?

                  ואבי החתן לצדיק עונה,
                  לא אני כאן הממונה.
                  אשתי לפתע פתאום חשבה,
                  ואותי היא סחבה.

                  אמא, אמא הממונה,
                  אולי מענה תתני לי נא.
                  מדוע לפתע פתאום חשבת,
                  ואת בעלך סחבת?

                  והאמא לצדיק עונה,
                  לא אני כאן הממונה.
                  השדכן הציע הצעה,
                  לא עיכבתי את התשובה.

                  שדכן, שדכן הממונה,
                  אולי תתן לי מענה.
                  מדוע על אמא תצווה,
                  לבנות לבנה נווה?

                  והשדכן לצדיק עונה,
                  לא אני כאן הממונה.
                  בורא העולם, הגדול והנורא,
                  לעשות זאת לי הורה.

                  בורא עולם, שליט עליון,
                  אולי תסביר לי בהגיון.
                  בחור צעיר זה מפני מה,
                  הושלך לחתונה?

                  והבורא הוא בכבודו,
                  מסביר לצדיק ברוב חסדו.
                  לסמינר מיד עלה,
                  ומה ששם תגלה...

                  תלמידה יושבת מול המורה,
                  לחוצה מהמבחנים נורא.
                  ספרים, דפים ומחברות,
                  בראשה מסתחררות.

                  סיימה כבר הר של ספרים,
                  אך נותרו עוד מבחנים.
                  אז, קראה אלי: בורא רחמן,
                  שלח לי במהירות חתן.

                  מיד הורתי לשדכן,
                  את הבחור בעיניו בחן.
                  את האם שיתף במחשבה,
                  ואת בעלה היא סחבה.

                  והבחור לפגישה הלך,
                  כי אביו אותו שלח.
                  וכשחזר מיד ענה,
                  אני הולך לחתונה.

                  את הכלה הציגו לכולם,
                  וכבר הזמינו את האולם.
                  ואת הלימודים בסמינר,
                  החליפה בסינר....

                  .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  21
                  • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                  • orlyO מנותק
                    orlyO מנותק
                    orly
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2065

                    נפש. רוח./#ORLY#
                    ונפשי יחפה.
                    הולכת.
                    ברגליים חשופות.
                    על כל השברים.

                    ונפשי עייפה.
                    צועדת.
                    ללא כוחות.
                    בשבילים מפותלים.

                    ונפשי שטופה.
                    בדם. ויזע.
                    אחרי מסע.
                    ללא סוף.

                    ונפשי טובעת.
                    במערבולת.
                    שניה לפני.
                    שהגיעה לחוף.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    16
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2066

                      איזה מוזר
                      העולם הזה קר
                      וכמה בא לי
                      לשכוח טוטלי
                      מכל מה שהכאיב
                      שהציק והרטיב
                      לי את הכרית
                      שם בצד בזווית

                      לא אני לא יודעת
                      מה קורה לי לפעמים
                      כמו חצי משוגעת
                      אני הורסת לעצמי בפנים
                      גם אם טכנית אני לא משתנה
                      הרי שהתחושה כבר ירדה
                      ואין לי כח ואין עצבים
                      להשקיע עוד מאמצים

                      לא אני לא סתומה
                      אבל משהו נדפק בשכל
                      ואין הכל קרה
                      מתי ששחררתי החבל
                      מתי שכחתי לרצות
                      והתמכרתי רק לחשוב
                      מתי עזבתי את ההנאות
                      ולאן בחרתי לשוב

                      אוף זה מעצבן
                      זה סתםםםם
                      משהו שמונע להתקדם
                      תוקע אותי שםםםם
                      ולא איך זה לא בבחירה
                      ואפילו שזה קצת מביש
                      אני חוזרת על עקבותי בחזרה
                      חוזרת למקום המתיש
                      מול עולם אדיש
                      אני אהיה כריש

                      בואו נגיד ביחד:
                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • ארי רוזנבלטא מנותק
                        ארי רוזנבלטא מנותק
                        ארי רוזנבלט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2067

                        אם רק הייתי רואה את הסוף
                        הייתי נעצר קצת להנות מהנוף

                        אם רק הייתי יודע מתי זה ייגמר
                        הייתי מפסיק ללכת כל כך מהר

                        אבל מי יודע, מה יילד היום הבא
                        ומי יודע, מה מחכה לי מעבר לפינה

                        לא עוצר גם לרגע, אחרי הזמן רודף
                        רץ אחרי הרוח, כמו סוס במלחמה שוטף

                        גם כשבחוץ סוער וקודר, לא מחכה שיתבהר
                        וגם אם חמה תצא מנרתיקה, לא אמתין שיתקרר

                        אבל ה' אתה יודע, מה יילד היום הבא
                        ה', רק אתה יודע מה מחכה מעבר לפינה

                        אז נשכב על הדשא, בשלווה
                        מסדיר את הנשימה, הטרופה
                        הרי גם אני בידך, אלוקי כל נשמה

                        חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • ד מנותק
                          ד מנותק
                          דוד ירושלמי בנשמה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד ירושלמי בנשמה
                          #2068

                          התחלה חדשה
                          איזו שמחה
                          חודש עבר
                          הגעגוע ניכר
                          נמחק העבר
                          פנים לעתיד
                          ההתרגשות בשיאה
                          בכותל תפילה
                          שיהיה בהצלחה
                          חוזרים לישיבה
                          הגמרא פתוחה
                          והייצר הרע
                          אוי כמה הוא רע
                          ההתמוגגות ניכרת
                          ואיתה החשש
                          מה יהיה
                          כל פעם מחדש
                          ואלוקים גדול
                          רואה הכול
                          שולח ניסיון
                          ואיתו גם פיתרון
                          התמדה רצופה
                          זה סוד ההצלחה
                          וגם אם נראה שזה קשה
                          בסוף תמיד זה שווה
                          אבא תרחם אלינו
                          שנצליח כולנו
                          וגם אם יש ירידה
                          תמיד תייצר לנו גם עליה
                          ||מוקדש לכול הבחורי ישיבות שחוזרים היום לזמן שיהיה בהצלחה||

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            ארי גולד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי גולד
                            #2069

                            אני חוזר היום לישיבה אז יקח עוד זמן לעוד שירים

                            נגמר בינהזמנים

                            אוף זה נגמר
                            חושב בתוגה,
                            מדי מהר עבר
                            מהרהר בערגה,

                            הנה היום בערב
                            מזווה נעמיס
                            מכנס חליפה וגרב
                            לשם נכניס,

                            זהו! נגמרה הבטלה
                            סתם לשבת במיטה
                            לקרוא איזה מילה
                            ולזייף לי מנגינה,

                            היום זה קורה
                            כולם מתחילים
                            ולעזרת הבורא
                            כולנו מייחלים,

                            ריח של התחלה
                            לוחשים הבריות
                            ריח של התחלה
                            נישא בישיבות,

                            ריח של התחלה
                            כולי תפילות
                            ריח של התחלה
                            זה הזמן להשתנות!

                            מוקדש לעולם הישיבות שפותח היום את שעריו להתחלה חדשה

                            הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            18
                            • מרבמ מנותק
                              מרבמ מנותק
                              מרב
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2070

                              אני לא כאן,
                              אני לא שם.
                              היכן אני?
                              אני בסוף העולם?
                              מסיטה הוילון,בוהה בחלון,
                              האיך הגעתי הלום?
                              מקום לא צפוי,מקום לא שמור
                              השקעתי שוב בכלוב?
                              המיקום הוא טעות?
                              חושך שררה הודף את העולם,
                              ואני עדיין מחוץ לעם,
                              בודדה בצד,דומעת דימעה.
                              מי יעזור לי בעת צרה?
                              מרגישה בלב את החסר.
                              חיבוק אני נוטלת מאת האל
                              כי הוא בטוח אוהב,
                              ולך זה לא ניראה.
                              כי את עדיין בכלוב שקועה.

                              לפעמים זה מעצבן כי אני אפילו לא שמה לב שאני שוקעת אבל אני שוקעת...

                              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אריה 93
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2071

                                כאן בונים // אריה

                                וְכֻלָּם יוֹדְעִים
                                שֶׁכְּלוּם לֹא יִשְׁתַּנֶּה
                                וּלְכֻלָּם בָּרוּר
                                שֶׁכָּכָה יִשָּׁאֵר
                                וּמָה הַסִּכּוּי
                                שֶׁמַּשֶּׁהוּ יִבָּנֶה
                                עַל יְסוֹדוֹת שֶׁאַתָּה
                                דּוֹאֵג לְעַרְעֵר
                                מְנַסֶּה לְהָקִים
                                חֲדוּר מַטָּרָה
                                גּוֹרֵד שְׁחָקִים
                                תָּלוּי בְּשַׂעֲרָה
                                חֲזֹר לַמָּקוֹר
                                לַבּוֹר
                                תַּקֵּן אֶת הַקֵּן
                                כֵּן,
                                חֲשֹׁב מָה נִתָּן
                                לַעֲקֹר
                                מָה חָשׁוּב, מָה אֶפְשָׁר
                                לְסַכֵּן
                                עֲבוֹדַת שָׁרָשִׁים
                                הַכְּנִיסָה לְמֻרְשִׁים
                                כָּאן בּוֹנִים מֵחָדָשׁ
                                אֲנָשִׁים חֲדָשִׁים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                  מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                  מחפשת שם מגניב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2072

                                  מושלם.png

                                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • .why not. מנותק
                                    .why not. מנותק
                                    .why not
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2073

                                    געגועים לאחות שהלכה שולל,
                                    הלב שלי כואב עליה כל יום.
                                    היא הייתה פעם אשת סודי וחברה שלי,
                                    אבל עכשיו נראה שהקשר שלנו ניהיה חלום

                                    אני זוכרת את הימים שבהם היינו צעירות,
                                    משחקות ביחד, צוחקות ונהנות.
                                    אבל ככל שהתבגרנו, דברים התחילו להשתנות,
                                    ועכשיו מערכת היחסים שלנו אחרת ממה שרגילים לראות.

                                    היא הלכה בדרך שלא יכולתי ללכת בה,
                                    ועכשיו היא נראית כל כך מרוחקת וחלולה.
                                    אני מתגעגעת לאיך שהיא הייתה פעם,
                                    מלאת חיים וכה עמוקה.

                                    אני משתוקקת לראות אותה מחייכת ולשמוע את קולה,
                                    להרגיש את החיבוק שלה ולדעת שעדיין יש לנו ברירה.
                                    אבל היא אבודה בעולם אפל ועמוק,
                                    וזה מרגיש כאילו היא חומקת בשנתה.

                                    אני מתפללת עבורה כל לילה,
                                    בתקווה שהיא תמצא את דרכה אל האור.
                                    ולמרות שהקשר שלנו אולי נשבר לעת עתה,
                                    אני תמיד אחזיק בתקווה איכשהו.

                                    שיום אחד היא תחזור אליי,
                                    ושוב נחזור להיות אחיות, שמחות וחופשיות.
                                    עד אז, אמשיך להשתוקק לחזרתה,
                                    בקיצור יפית אני אוהבת אותך.

                                    כמעט מפורסמתכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • .why not. .why not

                                      געגועים לאחות שהלכה שולל,
                                      הלב שלי כואב עליה כל יום.
                                      היא הייתה פעם אשת סודי וחברה שלי,
                                      אבל עכשיו נראה שהקשר שלנו ניהיה חלום

                                      אני זוכרת את הימים שבהם היינו צעירות,
                                      משחקות ביחד, צוחקות ונהנות.
                                      אבל ככל שהתבגרנו, דברים התחילו להשתנות,
                                      ועכשיו מערכת היחסים שלנו אחרת ממה שרגילים לראות.

                                      היא הלכה בדרך שלא יכולתי ללכת בה,
                                      ועכשיו היא נראית כל כך מרוחקת וחלולה.
                                      אני מתגעגעת לאיך שהיא הייתה פעם,
                                      מלאת חיים וכה עמוקה.

                                      אני משתוקקת לראות אותה מחייכת ולשמוע את קולה,
                                      להרגיש את החיבוק שלה ולדעת שעדיין יש לנו ברירה.
                                      אבל היא אבודה בעולם אפל ועמוק,
                                      וזה מרגיש כאילו היא חומקת בשנתה.

                                      אני מתפללת עבורה כל לילה,
                                      בתקווה שהיא תמצא את דרכה אל האור.
                                      ולמרות שהקשר שלנו אולי נשבר לעת עתה,
                                      אני תמיד אחזיק בתקווה איכשהו.

                                      שיום אחד היא תחזור אליי,
                                      ושוב נחזור להיות אחיות, שמחות וחופשיות.
                                      עד אז, אמשיך להשתוקק לחזרתה,
                                      בקיצור יפית אני אוהבת אותך.

                                      כמעט מפורסמתכ מנותק
                                      כמעט מפורסמתכ מנותק
                                      כמעט מפורסמת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2074
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יוסי רבינוביץי מנותק
                                        יוסי רבינוביץי מנותק
                                        יוסי רבינוביץ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2075

                                        הפגנות בכל פינה
                                        מריבות והרבה שנאה
                                        אנו העם המאוחד
                                        ועכשיו כל כך מפולג
                                        על מה ולמה כל זה?
                                        אנו הנבחרת
                                        נמחק את המחברת
                                        ונתאחד ונאחד
                                        כי אנחנו אחים
                                        נחזק את הקשרים
                                        ונכבד את השני
                                        ללא תנאי ראשוני
                                        אחים שמתווכחים
                                        אך כלל לא שונאים
                                        נמגר את המפלגים
                                        ונשיבם למרחקים
                                        לאביהם שצועק שובו כבר בנים שובבים

                                        האמת הכל מוזר לי יש לי מלא שאלות ואין ספור תמיהות
                                        אבל אתה הרי לימדת אותי
                                        שעל אבא לא שואלים שאלות!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מא1
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2076

                                          בס"ד

                                          יש רגעים שאין איש מבין את הכאב
                                          שבתוך הלב,
                                          יש רגעים שאין אדם מבין את התחושות
                                          את הרגשות,
                                          יש רגעים שהכל נשבר בִּפְנִים
                                          מתנפץ בַּפָּנִים,
                                          יש רגעים שאין שום אדם עמו לחלוק
                                          את שבפנים – עמוק,
                                          יש רגעים שאין איש יכול לעזור
                                          ולהביא לליבי מזור,
                                          יש רגעים שאין כבר כוחות
                                          ודמעות נשפכות,
                                          יש רגעים שהאדם חושב, מה ה' ממני רוצה?
                                          מה עוד אעשה??,
                                          ויש רגעים, שבהם האדם צומח וגדל
                                          מה שלא מחסל- הרי מחשל...

                                          משפט לחיים-💕
                                          "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                          ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול