דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבוע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2058
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • Music breathesM מנותק
      Music breathesM מנותק
      Music breathes
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2059
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • א מנותק
        א מנותק
        אריה 93
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2060
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
          #2061

          לא שלי

          גם אנו כך
          מתרוצצים
          בעקבות
          שאיפה

          בלי נשימה
          אצים רצים
          אל על
          בתעופה

          חלומותינו
          מתאמצים
          לקטוף
          בשמי קטיפה

          רגע קט
          וכבר עולצים
          הרקיע
          כחופה

          זה בידינו
          הנה פורצים
          רגשותינו
          כמניפה

          בתוך ידינו
          כבר נוצצים
          ההשגים
          בעטיפה

          אך לו נביט
          בשעת השקט
          על חלומות
          שכן הגשמנו

          על שאיפות
          שאל הסל
          במרוצה
          אסוף אספנו

          ולואי
          לא נעמוד
          מול שוקת
          אין בה מים

          נדהמים
          מול בועות
          מתפוגגות
          אל שמי שמים

          כי רדפנו
          בחפזון
          דולקים
          בלי נשימה

          אצנו רצנו
          כדי לקטוף
          אך בלי דעת
          אחרי מה

          קשור יותר לפסח אבל החפזון ....

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2062

            כל מה שידעתי בעבר
            נהיה סגור לא נשאר
            איפה המפתח ללב שלי
            שיחזור אלי להכיר את עצמי

            למה הדלתות נסגרו בפנים
            למה מרגישה ריקה מבפנים
            איפה האושר שהיה ונעלם
            מרגישה לבד שאני עם כולם

            פזמון:
            הלוואי והחלומות יתגשמו
            שהכישרונות שלי לא ייעלמו
            אדע תמיד לאן ללכת
            לא ארגיש כמו עלה בשלכת

            בלב שלי היו סדקים
            הם נעלמו שכתבתי שירים
            בלילה הגיעו הפחדים
            הם נעלמו שהבטתי בכוכבים

            הסתובבתי שעות בין הקירות
            חיפשתי תקוות בין הדמעות
            ורק רציתי להמשיך לחיות
            וכמו שאני תמיד להיות

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
              #2063

              איך אין יום פנוי
              הכל כל כך עמוס
              בשכל לכאורה אין שום שינוי
              אבל החומר-כבר לעוס

              אין חופשים
              לא היעדרויות
              שום פיקשושים
              בלי בעיות
              חייבים ללמוד
              להעמיס עוד ועוד
              אחרת לא נשרוד
              וב"חוץ" לא נעמוד...

              יאללה הגזימו
              מה כבר רצינו
              יכולת ללמוד נורמלי למבחן!
              בלי שיעורים נוספים
              לא ביקשתי שחרור קטן
              רק יכולת להשלים!!

              להשלים חומר שהחסרתי
              להבין דברים שלא הבנתי
              ולהצליח גם לעזור בבית-
              בלי שיגידו לי שאנ'לא נורמלית...

              טוב הכל לטובה
              תמיד ידעתי
              שבשנה הקרובה
              החומר יהיה בעייתי
              השכל יפגין יכולות מרשימות
              שלא יעזרו מול כל ההשלמות
              שיאלץ להשלים ולדחוס
              עד שהחוץ אותו יתפוס

              זו תהיה תקופה קשה
              ממש מלחמת התשה-
              כי התהליך יהיה פרך
              ללא תוצאה כמעט בדרך

              יורדים עד לעמקי הטירוף
              ואז עושים חוץ חצוף
              אח"כ מנסים להשתקם
              ופתאום החוץ הבא מתפרסם...
              אוי השםםםם!!!!

              השם ישמור
              ויעזור
              לי בתוך כל עמך בנות יעקב
              להצליח אחרי כל החומר לעקוב
              ולהצליח
              בטירוף המגיח...

              טוב תכל'ס אני יודעת שסתם הגזמתי אבל.... מה לעשות שזה התחושה???

              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • S מנותק
                S מנותק
                shoval
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2064

                שיר שידוכים במנגינת 'עומד לו עץ בצדי דרכים' (אברהם פריד) שהגיע אליי ואין לי מושג מי המחבר.תהנו!

                מסמינר לסינר

                יושב לו בחור בין דפי ספרים,
                משניות, גמרות ומפרשים,
                ולפתע ביום בהיר נפגש
                ומשם לחתונה גלש.

                עומד לו שם צדיק ומתפלא,
                ואל החתן הצעיר פונה.
                אמור נא, מדוע ועל מה
                הושלכת לחתונה?

                והחתן לצדיק עונה,
                לא אני כאן הממונה.
                אבי לפתע פתאום נלחץ,
                ובנישואי מאד חפץ.

                אבי החתן הממונה,
                אולי תתן לי מענה.
                מדוע לפתע אתה נלחץ,
                ולחתונה כבר רץ?

                ואבי החתן לצדיק עונה,
                לא אני כאן הממונה.
                אשתי לפתע פתאום חשבה,
                ואותי היא סחבה.

                אמא, אמא הממונה,
                אולי מענה תתני לי נא.
                מדוע לפתע פתאום חשבת,
                ואת בעלך סחבת?

                והאמא לצדיק עונה,
                לא אני כאן הממונה.
                השדכן הציע הצעה,
                לא עיכבתי את התשובה.

                שדכן, שדכן הממונה,
                אולי תתן לי מענה.
                מדוע על אמא תצווה,
                לבנות לבנה נווה?

                והשדכן לצדיק עונה,
                לא אני כאן הממונה.
                בורא העולם, הגדול והנורא,
                לעשות זאת לי הורה.

                בורא עולם, שליט עליון,
                אולי תסביר לי בהגיון.
                בחור צעיר זה מפני מה,
                הושלך לחתונה?

                והבורא הוא בכבודו,
                מסביר לצדיק ברוב חסדו.
                לסמינר מיד עלה,
                ומה ששם תגלה...

                תלמידה יושבת מול המורה,
                לחוצה מהמבחנים נורא.
                ספרים, דפים ומחברות,
                בראשה מסתחררות.

                סיימה כבר הר של ספרים,
                אך נותרו עוד מבחנים.
                אז, קראה אלי: בורא רחמן,
                שלח לי במהירות חתן.

                מיד הורתי לשדכן,
                את הבחור בעיניו בחן.
                את האם שיתף במחשבה,
                ואת בעלה היא סחבה.

                והבחור לפגישה הלך,
                כי אביו אותו שלח.
                וכשחזר מיד ענה,
                אני הולך לחתונה.

                את הכלה הציגו לכולם,
                וכבר הזמינו את האולם.
                ואת הלימודים בסמינר,
                החליפה בסינר....

                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                21
                • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                • orlyO מנותק
                  orlyO מנותק
                  orly
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2065

                  נפש. רוח./#ORLY#
                  ונפשי יחפה.
                  הולכת.
                  ברגליים חשופות.
                  על כל השברים.

                  ונפשי עייפה.
                  צועדת.
                  ללא כוחות.
                  בשבילים מפותלים.

                  ונפשי שטופה.
                  בדם. ויזע.
                  אחרי מסע.
                  ללא סוף.

                  ונפשי טובעת.
                  במערבולת.
                  שניה לפני.
                  שהגיעה לחוף.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  16
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2066

                    איזה מוזר
                    העולם הזה קר
                    וכמה בא לי
                    לשכוח טוטלי
                    מכל מה שהכאיב
                    שהציק והרטיב
                    לי את הכרית
                    שם בצד בזווית

                    לא אני לא יודעת
                    מה קורה לי לפעמים
                    כמו חצי משוגעת
                    אני הורסת לעצמי בפנים
                    גם אם טכנית אני לא משתנה
                    הרי שהתחושה כבר ירדה
                    ואין לי כח ואין עצבים
                    להשקיע עוד מאמצים

                    לא אני לא סתומה
                    אבל משהו נדפק בשכל
                    ואין הכל קרה
                    מתי ששחררתי החבל
                    מתי שכחתי לרצות
                    והתמכרתי רק לחשוב
                    מתי עזבתי את ההנאות
                    ולאן בחרתי לשוב

                    אוף זה מעצבן
                    זה סתםםםם
                    משהו שמונע להתקדם
                    תוקע אותי שםםםם
                    ולא איך זה לא בבחירה
                    ואפילו שזה קצת מביש
                    אני חוזרת על עקבותי בחזרה
                    חוזרת למקום המתיש
                    מול עולם אדיש
                    אני אהיה כריש

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • ארי רוזנבלטא מנותק
                      ארי רוזנבלטא מנותק
                      ארי רוזנבלט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2067

                      אם רק הייתי רואה את הסוף
                      הייתי נעצר קצת להנות מהנוף

                      אם רק הייתי יודע מתי זה ייגמר
                      הייתי מפסיק ללכת כל כך מהר

                      אבל מי יודע, מה יילד היום הבא
                      ומי יודע, מה מחכה לי מעבר לפינה

                      לא עוצר גם לרגע, אחרי הזמן רודף
                      רץ אחרי הרוח, כמו סוס במלחמה שוטף

                      גם כשבחוץ סוער וקודר, לא מחכה שיתבהר
                      וגם אם חמה תצא מנרתיקה, לא אמתין שיתקרר

                      אבל ה' אתה יודע, מה יילד היום הבא
                      ה', רק אתה יודע מה מחכה מעבר לפינה

                      אז נשכב על הדשא, בשלווה
                      מסדיר את הנשימה, הטרופה
                      הרי גם אני בידך, אלוקי כל נשמה

                      חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • ד מנותק
                        ד מנותק
                        דוד ירושלמי בנשמה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד ירושלמי בנשמה
                        #2068

                        התחלה חדשה
                        איזו שמחה
                        חודש עבר
                        הגעגוע ניכר
                        נמחק העבר
                        פנים לעתיד
                        ההתרגשות בשיאה
                        בכותל תפילה
                        שיהיה בהצלחה
                        חוזרים לישיבה
                        הגמרא פתוחה
                        והייצר הרע
                        אוי כמה הוא רע
                        ההתמוגגות ניכרת
                        ואיתה החשש
                        מה יהיה
                        כל פעם מחדש
                        ואלוקים גדול
                        רואה הכול
                        שולח ניסיון
                        ואיתו גם פיתרון
                        התמדה רצופה
                        זה סוד ההצלחה
                        וגם אם נראה שזה קשה
                        בסוף תמיד זה שווה
                        אבא תרחם אלינו
                        שנצליח כולנו
                        וגם אם יש ירידה
                        תמיד תייצר לנו גם עליה
                        ||מוקדש לכול הבחורי ישיבות שחוזרים היום לזמן שיהיה בהצלחה||

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          ארי גולד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי גולד
                          #2069

                          אני חוזר היום לישיבה אז יקח עוד זמן לעוד שירים

                          נגמר בינהזמנים

                          אוף זה נגמר
                          חושב בתוגה,
                          מדי מהר עבר
                          מהרהר בערגה,

                          הנה היום בערב
                          מזווה נעמיס
                          מכנס חליפה וגרב
                          לשם נכניס,

                          זהו! נגמרה הבטלה
                          סתם לשבת במיטה
                          לקרוא איזה מילה
                          ולזייף לי מנגינה,

                          היום זה קורה
                          כולם מתחילים
                          ולעזרת הבורא
                          כולנו מייחלים,

                          ריח של התחלה
                          לוחשים הבריות
                          ריח של התחלה
                          נישא בישיבות,

                          ריח של התחלה
                          כולי תפילות
                          ריח של התחלה
                          זה הזמן להשתנות!

                          מוקדש לעולם הישיבות שפותח היום את שעריו להתחלה חדשה

                          הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          18
                          • מרבמ מנותק
                            מרבמ מנותק
                            מרב
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2070

                            אני לא כאן,
                            אני לא שם.
                            היכן אני?
                            אני בסוף העולם?
                            מסיטה הוילון,בוהה בחלון,
                            האיך הגעתי הלום?
                            מקום לא צפוי,מקום לא שמור
                            השקעתי שוב בכלוב?
                            המיקום הוא טעות?
                            חושך שררה הודף את העולם,
                            ואני עדיין מחוץ לעם,
                            בודדה בצד,דומעת דימעה.
                            מי יעזור לי בעת צרה?
                            מרגישה בלב את החסר.
                            חיבוק אני נוטלת מאת האל
                            כי הוא בטוח אוהב,
                            ולך זה לא ניראה.
                            כי את עדיין בכלוב שקועה.

                            לפעמים זה מעצבן כי אני אפילו לא שמה לב שאני שוקעת אבל אני שוקעת...

                            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              אריה 93
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2071

                              כאן בונים // אריה

                              וְכֻלָּם יוֹדְעִים
                              שֶׁכְּלוּם לֹא יִשְׁתַּנֶּה
                              וּלְכֻלָּם בָּרוּר
                              שֶׁכָּכָה יִשָּׁאֵר
                              וּמָה הַסִּכּוּי
                              שֶׁמַּשֶּׁהוּ יִבָּנֶה
                              עַל יְסוֹדוֹת שֶׁאַתָּה
                              דּוֹאֵג לְעַרְעֵר
                              מְנַסֶּה לְהָקִים
                              חֲדוּר מַטָּרָה
                              גּוֹרֵד שְׁחָקִים
                              תָּלוּי בְּשַׂעֲרָה
                              חֲזֹר לַמָּקוֹר
                              לַבּוֹר
                              תַּקֵּן אֶת הַקֵּן
                              כֵּן,
                              חֲשֹׁב מָה נִתָּן
                              לַעֲקֹר
                              מָה חָשׁוּב, מָה אֶפְשָׁר
                              לְסַכֵּן
                              עֲבוֹדַת שָׁרָשִׁים
                              הַכְּנִיסָה לְמֻרְשִׁים
                              כָּאן בּוֹנִים מֵחָדָשׁ
                              אֲנָשִׁים חֲדָשִׁים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              14
                              • מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                מחפשת שם מגניב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2072

                                מושלם.png

                                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • .why not. מנותק
                                  .why not. מנותק
                                  .why not
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2073

                                  געגועים לאחות שהלכה שולל,
                                  הלב שלי כואב עליה כל יום.
                                  היא הייתה פעם אשת סודי וחברה שלי,
                                  אבל עכשיו נראה שהקשר שלנו ניהיה חלום

                                  אני זוכרת את הימים שבהם היינו צעירות,
                                  משחקות ביחד, צוחקות ונהנות.
                                  אבל ככל שהתבגרנו, דברים התחילו להשתנות,
                                  ועכשיו מערכת היחסים שלנו אחרת ממה שרגילים לראות.

                                  היא הלכה בדרך שלא יכולתי ללכת בה,
                                  ועכשיו היא נראית כל כך מרוחקת וחלולה.
                                  אני מתגעגעת לאיך שהיא הייתה פעם,
                                  מלאת חיים וכה עמוקה.

                                  אני משתוקקת לראות אותה מחייכת ולשמוע את קולה,
                                  להרגיש את החיבוק שלה ולדעת שעדיין יש לנו ברירה.
                                  אבל היא אבודה בעולם אפל ועמוק,
                                  וזה מרגיש כאילו היא חומקת בשנתה.

                                  אני מתפללת עבורה כל לילה,
                                  בתקווה שהיא תמצא את דרכה אל האור.
                                  ולמרות שהקשר שלנו אולי נשבר לעת עתה,
                                  אני תמיד אחזיק בתקווה איכשהו.

                                  שיום אחד היא תחזור אליי,
                                  ושוב נחזור להיות אחיות, שמחות וחופשיות.
                                  עד אז, אמשיך להשתוקק לחזרתה,
                                  בקיצור יפית אני אוהבת אותך.

                                  כמעט מפורסמתכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  14
                                  • .why not. .why not

                                    געגועים לאחות שהלכה שולל,
                                    הלב שלי כואב עליה כל יום.
                                    היא הייתה פעם אשת סודי וחברה שלי,
                                    אבל עכשיו נראה שהקשר שלנו ניהיה חלום

                                    אני זוכרת את הימים שבהם היינו צעירות,
                                    משחקות ביחד, צוחקות ונהנות.
                                    אבל ככל שהתבגרנו, דברים התחילו להשתנות,
                                    ועכשיו מערכת היחסים שלנו אחרת ממה שרגילים לראות.

                                    היא הלכה בדרך שלא יכולתי ללכת בה,
                                    ועכשיו היא נראית כל כך מרוחקת וחלולה.
                                    אני מתגעגעת לאיך שהיא הייתה פעם,
                                    מלאת חיים וכה עמוקה.

                                    אני משתוקקת לראות אותה מחייכת ולשמוע את קולה,
                                    להרגיש את החיבוק שלה ולדעת שעדיין יש לנו ברירה.
                                    אבל היא אבודה בעולם אפל ועמוק,
                                    וזה מרגיש כאילו היא חומקת בשנתה.

                                    אני מתפללת עבורה כל לילה,
                                    בתקווה שהיא תמצא את דרכה אל האור.
                                    ולמרות שהקשר שלנו אולי נשבר לעת עתה,
                                    אני תמיד אחזיק בתקווה איכשהו.

                                    שיום אחד היא תחזור אליי,
                                    ושוב נחזור להיות אחיות, שמחות וחופשיות.
                                    עד אז, אמשיך להשתוקק לחזרתה,
                                    בקיצור יפית אני אוהבת אותך.

                                    כמעט מפורסמתכ מנותק
                                    כמעט מפורסמתכ מנותק
                                    כמעט מפורסמת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2074
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יוסי רבינוביץי מנותק
                                      יוסי רבינוביץי מנותק
                                      יוסי רבינוביץ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2075

                                      הפגנות בכל פינה
                                      מריבות והרבה שנאה
                                      אנו העם המאוחד
                                      ועכשיו כל כך מפולג
                                      על מה ולמה כל זה?
                                      אנו הנבחרת
                                      נמחק את המחברת
                                      ונתאחד ונאחד
                                      כי אנחנו אחים
                                      נחזק את הקשרים
                                      ונכבד את השני
                                      ללא תנאי ראשוני
                                      אחים שמתווכחים
                                      אך כלל לא שונאים
                                      נמגר את המפלגים
                                      ונשיבם למרחקים
                                      לאביהם שצועק שובו כבר בנים שובבים

                                      האמת הכל מוזר לי יש לי מלא שאלות ואין ספור תמיהות
                                      אבל אתה הרי לימדת אותי
                                      שעל אבא לא שואלים שאלות!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מא1
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2076

                                        בס"ד

                                        יש רגעים שאין איש מבין את הכאב
                                        שבתוך הלב,
                                        יש רגעים שאין אדם מבין את התחושות
                                        את הרגשות,
                                        יש רגעים שהכל נשבר בִּפְנִים
                                        מתנפץ בַּפָּנִים,
                                        יש רגעים שאין שום אדם עמו לחלוק
                                        את שבפנים – עמוק,
                                        יש רגעים שאין איש יכול לעזור
                                        ולהביא לליבי מזור,
                                        יש רגעים שאין כבר כוחות
                                        ודמעות נשפכות,
                                        יש רגעים שהאדם חושב, מה ה' ממני רוצה?
                                        מה עוד אעשה??,
                                        ויש רגעים, שבהם האדם צומח וגדל
                                        מה שלא מחסל- הרי מחשל...

                                        משפט לחיים-💕
                                        "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                        ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          #2077

                                          --למד אותי להתגעגע--

                                          לך, תרחק, באלי לבד.
                                          בוא, תתקרב, תתן לי יד.
                                          קשה לי איתי. כשאני איתך.
                                          למה זה סותר, שאני שווה יותר.
                                          כשאני בלעדייך---

                                          להתגעגע--
                                          לחיות את הצלילים.
                                          אל תמחק את הרגע,
                                          תטעה אותי בבכי נוגע
                                          אל תמכור לי שקרים.
                                          תחבוש לי שריטות,
                                          בהבלטה על הפגמים.

                                          תחבושת משורטטת,
                                          מתובלת בדם של אנשים.
                                          אבל אני, לא לומדת,
                                          מטעויות של אחרים.

                                          לא צריכה עזרה, ב-לטעות.
                                          אני אלופה, בלהבין שתיקות.
                                          לגלות שקרים בתחפושות
                                          לא מונע ממני לחיות בהיאבקות

                                          כמה שאני מתרחקת,
                                          זה מתקרב אלי.
                                          כמה שאני נשברת,
                                          זה משלים אותי.
                                          כמה שאני בורחת,
                                          זה חוזר אלי.

                                          אבל אני לא מתייאשת.
                                          אני קמה אחרי שאני נופלת,
                                          ו---לומדת---
                                          --להתקרב מרחוק--

                                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          18

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול