אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@איזה-קטע אממ..אני לא רואה דבר כזה
ישמצב לצילום מסך/הסבר מדויק בבקשה
-
@איזה-קטע אין לי ליקים לתת לך אבל בכל אופן

-
@איזה-קטע אין לי ליקים לתת לך אבל בכל אופן

-
רציתי לשאול האם אפשר להעלות שירים ווקאלים בבקשת שירים או שיש בזה בעיה כי העלתי ואחר כך פחדתי שסטיתי מהנושא אשמח לתשובה
תודה רבה
נ.ב. מה שלא יהיה זה עדיין שירים.... -
רציתי לשאול האם אפשר להעלות שירים ווקאלים בבקשת שירים או שיש בזה בעיה כי העלתי ואחר כך פחדתי שסטיתי מהנושא אשמח לתשובה
תודה רבה
נ.ב. מה שלא יהיה זה עדיין שירים....@אברהם-עטיה נראה לי שאפשר-אין בעיה...אבל עדיף בנושא של שירים ווקאלים (בשביל הסדר הטוב...)...
-
@אברהם-עטיה נראה לי שאפשר-אין בעיה...אבל עדיף בנושא של שירים ווקאלים (בשביל הסדר הטוב...)...
@אניייי אוקיי אבל מה שהעליתי זה בסדר נכון?
פשוט אני רוצה להיות רגוע
תודה מראש -
@אניייי אוקיי אבל מה שהעליתי זה בסדר נכון?
פשוט אני רוצה להיות רגוע
תודה מראש@אברהם-עטיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אניייי אוקיי אבל מה שהעליתי זה בסדר נכון?
פשוט אני רוצה להיות רגוע
תודה מראשמה שהיה היה העיקר מכאן ולהבא
-
@אברהם-עטיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אניייי אוקיי אבל מה שהעליתי זה בסדר נכון?
פשוט אני רוצה להיות רגוע
תודה מראשמה שהיה היה העיקר מכאן ולהבא
@משה-0527 לא מצליח להעלות קובץ גדול מה עושים?
-
@משה-0527 לא מצליח להעלות קובץ גדול מה עושים?
@אברהם-עטיה מה עם ג'מבו ומג'יקוד? לא עובד לך?
בכל אופן אם אתה משתמש בזה אל תשכח להוסיף כוכביות שלא ייחסם -
@עלא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
צריכה להבין אחת ולתמיד.
שכתוב
זה אומר כמה לייקים ניתנו בנושא???כן.
לא בכל הפוסטים אלא לנושא עצמו... -
זה לאו דווקא לייקים אלא גם דיסלייקים
-
@עלא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אבל זה לא עובד כזה טוב, נכון?
כי הרבה פעמים יש הרבה הרבה יותר לייקים ממה שכתוב בחוץ...זה רק המספר של הפוסט הראשון
-
@מלך-הקלידנים לא ידעתי את זה עד עכשיו וזה לא כתוב באף מקום יש הרבה דברים בפורום שצריך ללמוד לבד...
-
@רוחלה-כהן אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
"שיינא רחל כהן, אשמח שמשתמשים יכתבו את שמם האמיתי- אף אחד לא ירדוף אחריכם אם תגלו מי אתם ואני מעתיקה ממשהו כאן- תעקבו אחרי ונשתדל חזרה.."זה מה שכתבתי- וכשיהיה לי מספיק מוניטין יהיה לי אפשרות לכתוב את מה שאני רוצה- בינתיים כתבתי את זה ב"שם המלא".....
מה הכוונה? (ואני מעתיקה ממשהו כאן- תעקבו אחרי ונשתדל חזרה..")
ואגב: כל הטקסט הזה עדיין כתוב לך.@מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רוחלה-כהן אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
"שיינא רחל כהן, אשמח שמשתמשים יכתבו את שמם האמיתי- אף אחד לא ירדוף אחריכם אם תגלו מי אתם ואני מעתיקה ממשהו כאן- תעקבו אחרי ונשתדל חזרה.."זה מה שכתבתי- וכשיהיה לי מספיק מוניטין יהיה לי אפשרות לכתוב את מה שאני רוצה- בינתיים כתבתי את זה ב"שם המלא".....
מה הכוונה? (ואני מעתיקה ממשהו כאן- תעקבו אחרי ונשתדל חזרה..")
ואגב: כל הטקסט הזה עדיין כתוב לך.
לא יודעת אם עיין רלבנתי אבל אני אשיב-
1 אם תעקבו אחרי( בפרופיל )אני אשתדל לעקוב אחריכם בחזרה..-ואת זה אעתקתי ממשתמש שכתב את זה
2 אני כתבתי שוב -
@רוחלה-כהן אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
למה שינו לי את השם המלא מהפרופיל?

בזכות העיניין הזה הוכפלו הצפיות בפרופיל....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login