אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אאא-1 כנראה שהייתה סיבה להנהלה שבעקבותייה הם חסמו לך את הצ'אט.
תוכלי לשאול אותם על זה בפנייה לניהול כמדומני. -
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אאא-1 אם כך אז כפשוטו תהיי יותר פעילה.
ותוכלי בכל זאת לשלוח פנייה כפי הנראה.השאלה למה הכוונה יותר פעיל?
מוניטין, הודעות? -
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אאא-1 אם כך אז כפשוטו תהיי יותר פעילה.
ותוכלי בכל זאת לשלוח פנייה כפי הנראה.השאלה למה הכוונה יותר פעיל?
מוניטין, הודעות? -
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@י-ביטון יתכן שגם וגם.
שוב, תוכלו כנראה לשלוח שאלה על זה לניהול.שלחתי מזמן ולא קיבלתי תגובה...
-
@אאא-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית אני מאוד פעילה נראהלי
מוזר לי מאוד שעדיין חסום לייכול להיות כי השתמשת עם הצאט שלא בנושא הפורום...
-
@אאא-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית אני מאוד פעילה נראהלי
מוזר לי מאוד שעדיין חסום ליזה קרה להמון משתמשים לא רק לך.
ואני אחזור ואגיד:
המוניטין לצאט עלה. לכן היו הרבה שהצאט היה פתוח והוא נחסם.
תהיו פעילים באופן תקין ןהמוניטין יעלה ויפתח הצאט.@י-ביטון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@י-ביטון יתכן שגם וגם.
שוב, תוכלו כנראה לשלוח שאלה על זה לניהול.שלחתי מזמן ולא קיבלתי תגובה...
כנראה Aשלחת ולא השארת כתובת מייל לחזרה.
תשלח שוב עם אימייל ויענו לך. -
@אאא-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית אני מאוד פעילה נראהלי
מוזר לי מאוד שעדיין חסום ליזה קרה להמון משתמשים לא רק לך.
ואני אחזור ואגיד:
המוניטין לצאט עלה. לכן היו הרבה שהצאט היה פתוח והוא נחסם.
תהיו פעילים באופן תקין ןהמוניטין יעלה ויפתח הצאט.@י-ביטון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@י-ביטון יתכן שגם וגם.
שוב, תוכלו כנראה לשלוח שאלה על זה לניהול.שלחתי מזמן ולא קיבלתי תגובה...
כנראה Aשלחת ולא השארת כתובת מייל לחזרה.
תשלח שוב עם אימייל ויענו לך. -
@ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אפשר לפתוח נושא על תוכנה ליצירת רמיקסים וחיבור שירים?
יש כבר נושא כזה לא?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login