אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
א אילנית התייחס לנושא זה ב
-
איך מעלים כמות גדולה של שירים יחד
-
איך מעלים כמות גדולה של שירים יחד
-
בטעות עשיתי על לא נקראו סמן הכל כנקרא ועכשיו אני לא רואה כלום-יש איך לבטל את זה? ואיך זה יכול להיות שעבר מאז יותר משעתים ועדין ריק לי? זה לא מתעדכן בכל פוסט?
-
אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט
כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרת -
אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט
כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרת@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט
כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרתשישאר בשביל העיצוב....

-
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט
כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרתשישאר בשביל העיצוב....

@גילה שמשתמשים לא יעשו בטעות
-
אם יש אופציה לדווח על תגובה אז למה הדיסלייק לא מיועד ללא אהבתי ולייק לאהבתי כמו בכל דבר רגיל
@שלמה-א תכלס דיסלייק זה בפומבי.. ודיווח אפילו המשתמש לא יודע על זהץ
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@גילה שמשתמשים לא יעשו בטעות
איך זה קורה בטעות? -כי לי אף פעם לא קרה

עריכה- אהה התכוונת אם לא יודעים?!.. אז יעירו להם פעם אחת כנראה, טוב לא צריך להתעמק יותר מידיי, (הפלפולים פה לפעמים מפעימים אותי!) לא עושים וזהו. בהנאה. -
אם יש אופציה לדווח על תגובה אז למה הדיסלייק לא מיועד ללא אהבתי ולייק לאהבתי כמו בכל דבר רגיל
@שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אם יש אופציה לדווח על תגובה אז למה הדיסלייק לא מיועד ללא אהבתי ולייק לאהבתי כמו בכל דבר רגיל
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט
כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרתשאלו כבר, ו:
@גילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט
כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרתשישאר בשביל העיצוב....

בינתיים זה התשובה...
-
@שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אם יש אופציה לדווח על תגובה אז למה הדיסלייק לא מיועד ללא אהבתי ולייק לאהבתי כמו בכל דבר רגיל
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט
כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרתשאלו כבר, ו:
@גילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט
כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרתשישאר בשביל העיצוב....

בינתיים זה התשובה...
-
@שלמה-א תכלס דיסלייק זה בפומבי.. ודיווח אפילו המשתמש לא יודע על זהץ
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@גילה שמשתמשים לא יעשו בטעות
איך זה קורה בטעות? -כי לי אף פעם לא קרה

עריכה- אהה התכוונת אם לא יודעים?!.. אז יעירו להם פעם אחת כנראה, טוב לא צריך להתעמק יותר מידיי, (הפלפולים פה לפעמים מפעימים אותי!) לא עושים וזהו. בהנאה.@מוכשרת-על אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך זה קורה בטעות? -כי לי אף פעם לא קרה
לי זה קרה... ואני חושבת שאני לא היחידה.
-
@מוכשרת-על אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך זה קורה בטעות? -כי לי אף פעם לא קרה
לי זה קרה... ואני חושבת שאני לא היחידה.
-
המון פעמים אני רוצה להגיב לנושא ישן, והוא כותב לי, הנושא שאתה רוצה להגיב לו ישן, אתה רוצה בכל זאת להגיב, או ליצור נושא חדש?
מה אני צריך לעשות???
דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!@יעקב-ה
@מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש נושא ישן שאני רוצה להגיב.
להגיב בכל מקרה?@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אין בעיה.
-
@אפרת אין דרך יותר קצרה???
@אפרת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
תעלה כמה שאפשר בפוסט אחד תחכה שיעברו כמה דקות ואז תעלה את השאר
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login