אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אפרת אין דרך יותר קצרה???
@אפרת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
תעלה כמה שאפשר בפוסט אחד תחכה שיעברו כמה דקות ואז תעלה את השאר
-
@אפרת אין דרך יותר קצרה???
@אפרת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
תעלה כמה שאפשר בפוסט אחד תחכה שיעברו כמה דקות ואז תעלה את השאר
@שמואל-פ-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אפרת אין דרך יותר קצרה???
@אפרת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
תעלה כמה שאפשר בפוסט אחד תחכה שיעברו כמה דקות ואז תעלה את השאר
כללית אין עניין להעלות סתם מלא חומר אם לא ביקשו....
-
מחיקה של פוסט מוחקת גם את הלייקים שהוא קיבל?
-
מחיקה של פוסט מוחקת גם את הלייקים שהוא קיבל?
@א-רקידה-לע נדמה לי שכן.
-
מחיקה של פוסט מוחקת גם את הלייקים שהוא קיבל?
-
אם אני רוצה שיפתח לי הצ'אט אני צריך לחכות לכמות מסוימת של מוניטין או שכדי לפתוח צריך לפנות לניהול בבקשה לפתוח ?
-
@שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אם אני רוצה שיפתח לי הצ'אט אני צריך לחכות לכמות מסוימת של מוניטין או שכדי לפתוח צריך לפנות לניהול בבקשה לפתוח ?
לחכות שיהיה לך כמות של מוניטין
@שרי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אם אני רוצה שיפתח לי הצ'אט אני צריך לחכות לכמות מסוימת של מוניטין או שכדי לפתוח צריך לפנות לניהול בבקשה לפתוח ?
לחכות שיהיה לך כמות של מוניטין
אז למה כשאני מנסה לפתוח את הצ'אט הוא רושם לי הצאט חסום לך, אם נראה אותך מספיק פעיל נפתח לך אותו, עד אז אין מה להטריד בנושא
כלומר זה לא נפתח אוטמוטי ?! [כשמגיעים לכמות מסוימת של מוניטין] -
@שרי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אם אני רוצה שיפתח לי הצ'אט אני צריך לחכות לכמות מסוימת של מוניטין או שכדי לפתוח צריך לפנות לניהול בבקשה לפתוח ?
לחכות שיהיה לך כמות של מוניטין
אז למה כשאני מנסה לפתוח את הצ'אט הוא רושם לי הצאט חסום לך, אם נראה אותך מספיק פעיל נפתח לך אותו, עד אז אין מה להטריד בנושא
כלומר זה לא נפתח אוטמוטי ?! [כשמגיעים לכמות מסוימת של מוניטין] -
@מוכשרת-על צריך יותר מ 100 מוניטין כדי ש.. ?
-
@מוכשרת-על צריך יותר מ 100 מוניטין כדי ש.. ?
-
@אפרת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שלמה-א אסור להגידדד!!!!
אי אפשר להגיד מה הכיוון, בערך ?
-
@אפרת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שלמה-א אסור להגידדד!!!!
אי אפשר להגיד מה הכיוון, בערך ?
-
לגבי הצאט,
לכל השואלים, המתענינים והמהמרים...
הצאט נפתח מכמות מוניטין לא בשמיים אבל בהחלט לא מ 20...
כל מי שהסיק מסקנות למה לו כן פתוח ולשני לא.. או למה היה ונסגר- כנראה יש סיבות מעבר.
בכלל לא גורף שאם יש למשתמש 500 לייקים הצאט שלו יהיה פתוח.
זה קשור גם לשימוש תקין בצאט ובפורום בכלל.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login