אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רבקה מתי ייפתח שירים לכתיבה? מחכה לזה בקוצר רוח!
שימי לי קישור לשם- ואבדוק.
@אייצ-ית https://miktzav.com/topic/349/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95-%D7%9C%D7%91-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/692
-
ה הלב שלי התייחס לנושא זה ב
-
@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רבקה מתי ייפתח שירים לכתיבה? מחכה לזה בקוצר רוח!
זה היה אמור להיפתח אתמול, אולם האתר היה סגור.
-
א איש יהודי טוב התייחס לנושא זה ב
-
-
א איזה קטע התייחס לנושא זה ב
-
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש לך בקשה\הערה נקודתית?
בקשה לא הערה כן מעוד יפה אבל אולי תעשו כמו סקר כזה שיהיה כתוב האם ..... היה יפה
כן \ לא בלי תגובותבשביל זה יש לייקים
This post is deleted! -
This post is deleted!
-
This post is deleted!
@אביגיל-גילבחר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תהילוש איך אני יכולה לשנות את השם שלי פה?
בסמל העגול למעלה בצד שמאל, פרופיל-עריכת פרופיל-שם.
-
@אביגיל-גילבחר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תהילוש איך אני יכולה לשנות את השם שלי פה?
בסמל העגול למעלה בצד שמאל, פרופיל-עריכת פרופיל-שם.
@תהילוש אני אצלי שיניתי אבל בפועל זה לא משנה כלום
-
This post is deleted!
-
@תהילוש אני אצלי שיניתי אבל בפועל זה לא משנה כלום
@אביגיל-גילבחר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תהילוש אני אצלי שיניתי אבל בפועל זה לא משנה כלום
אולי רענון של עמוד?
או שכמו שכתבו פה-אי אפשר לשנות... -
@תהילוש אני אצלי שיניתי אבל בפועל זה לא משנה כלום
@אביגיל-גילבחר תשלחי פניה לניהול (בסרגל הכלים למעלה ליד חיפוש בגוגל)
-
@אביגיל-גילבחר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תהילוש אני אצלי שיניתי אבל בפועל זה לא משנה כלום
אולי רענון של עמוד?
או שכמו שכתבו פה-אי אפשר לשנות...This post is deleted! -
שלחתי בקשה לניהול ושכחתי לכתוב את שם הניק שלי-לשלוח עוד פניה או מה לעשות? @צוות-פיקוח
-
שלחתי בקשה לניהול ושכחתי לכתוב את שם הניק שלי-לשלוח עוד פניה או מה לעשות? @צוות-פיקוח
@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שלחתי בקשה לניהול ושכחתי לכתוב את שם הניק שלי-לשלוח עוד פניה או מה לעשות? @צוות-פיקוח
שליחה מחדש עם שם הנייק...
-
@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שלחתי בקשה לניהול ושכחתי לכתוב את שם הניק שלי-לשלוח עוד פניה או מה לעשות? @צוות-פיקוח
שליחה מחדש עם שם הנייק...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login