Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • איזה קטעא איזה קטע

    @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    זהו אז שאלתי אם יש לי אתר אם אוכל לכתוב את זה?

    אם זה תוכן שיווקי סביר להניח שלא יתאפשר לפרסם (אלא אם כן זה יהיה בתשלום)
    @צור ?

    ואם זה קשור למוזיקה?

    @פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @איזה-קטע 65a857b1-f28a-4e3c-88bf-031b19a28121-image.png
    אם אין לך את האופציה הזו , יכול להיות שזה קשור למונטין..

    כנראה שזה קשור למוניטין כי אין לי

    מוזיקהמ Offline
    מוזיקהמ Offline
    מוזיקה
    wrote on last edited by מוזיקה
    #3021

    @איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    ואם זה קשור למוזיקה?

    כמובן שכל מקרה ידון לגופו, ולכן רק אמרתי שסביר להניח
    בכל אופן את יכולה לשלוח פניה לניהול עם פירוט על האתר ואם זה אכן רלוונטי יאשרו לך בשמחה

    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

    1 Reply Last reply
    1
    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

      @איזה-קטע 65a857b1-f28a-4e3c-88bf-031b19a28121-image.png
      אם אין לך את האופציה הזו , יכול להיות שזה קשור למונטין..

      אייצ'יתא Offline
      אייצ'יתא Offline
      אייצ'ית
      wrote on last edited by
      #3022

      @פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @איזה-קטע 65a857b1-f28a-4e3c-88bf-031b19a28121-image.png
      אם אין לך את האופציה הזו , יכול להיות שזה קשור למונטין..

      @איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      זהו אז שאלתי אם יש לי אתר אם אוכל לכתוב את זה?

      אם זה תוכן שיווקי סביר להניח שלא יתאפשר לפרסם (אלא אם כן זה יהיה בתשלום)
      @צור ?

      ואם זה קשור למוזיקה?

      @פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @איזה-קטע 65a857b1-f28a-4e3c-88bf-031b19a28121-image.png
      אם אין לך את האופציה הזו , יכול להיות שזה קשור למונטין..

      כנראה שזה קשור למוניטין כי אין לי

      ברעיון אין לפרסם שם אתרים שיווקים. היו כאלה שהתחכמו- והורדנו להם!

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      1 Reply Last reply
      2
      • EtiE Offline
        EtiE Offline
        Eti
        משתמש ותיק
        wrote on last edited by
        #3023

        לאחרונה הצטרפו הרבה משתמשים חדשים לפורום,
        וראיתי שיש שאלות, שכמעט כולם שואלים, כמו:
        איך לפתוח קישור שבור,
        איך לשמוע קובץ שהועלה ישירות לפורום,
        איך עושים ספוילר,
        מה המשמעות של מוניטין, ומתי נפתחות הגדרות מסוימות.
        ועוד כל מיני שאלות טכניות.
        חשבתי, אולי יהיה אפשר לרכז הסבר של כל הנושאים האלו לפוסט אחד (אם לא קיים כבר, כי לא מצאתי...)
        שיקפוץ ישר כשנכנסים פעם ראשונה, או שיצטרכו לאשר - כמו את חוקי הפורום.
        דבר שיחסוך המון שאלות שחוזרות על עצמן סתם...
        בקיצור, אשמח לקבל תשובה @צוות-פיקוח.

        אשמח לכתוב את זה:)

        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

        אייצ'יתא 1 Reply Last reply
        3
        • EtiE Eti

          לאחרונה הצטרפו הרבה משתמשים חדשים לפורום,
          וראיתי שיש שאלות, שכמעט כולם שואלים, כמו:
          איך לפתוח קישור שבור,
          איך לשמוע קובץ שהועלה ישירות לפורום,
          איך עושים ספוילר,
          מה המשמעות של מוניטין, ומתי נפתחות הגדרות מסוימות.
          ועוד כל מיני שאלות טכניות.
          חשבתי, אולי יהיה אפשר לרכז הסבר של כל הנושאים האלו לפוסט אחד (אם לא קיים כבר, כי לא מצאתי...)
          שיקפוץ ישר כשנכנסים פעם ראשונה, או שיצטרכו לאשר - כמו את חוקי הפורום.
          דבר שיחסוך המון שאלות שחוזרות על עצמן סתם...
          בקיצור, אשמח לקבל תשובה @צוות-פיקוח.

          אשמח לכתוב את זה:)

          אייצ'יתא Offline
          אייצ'יתא Offline
          אייצ'ית
          wrote on last edited by אייצ'ית
          #3024

          @eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          שיקפוץ ישר כשנכנסים פעם ראשונה, או שיצטרכו לאשר - כמו את חוקי הפורום.

          רעיון אדיר.
          @צור, @ntz

          הבעיה שגם זה כנראה לא יעזור,
          כי בואו נהיה אמיתיים...
          כל משתמש חדש שנכנס לא באמת קורא את חוקי הפורום, רק אחרי הרחקה או אזהרות פיקוח הולכים לקרוא...
          ככה,
          שבוא נקווה שזה רלוונטי בכלל..

          @eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          חשבתי, אולי יהיה אפשר לרכז הסבר של כל הנושאים האלו לפוסט אחד (אם לא קיים כבר, כי לא מצאתי...)

          אם יש ביקוש- תייגו אותי, אני אכין משו מסודר ואנעץ אותו.

          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

          מוכן תמיד לעזורמ EtiE 2 Replies Last reply
          4
          • אייצ'יתא אייצ'ית

            @eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            שיקפוץ ישר כשנכנסים פעם ראשונה, או שיצטרכו לאשר - כמו את חוקי הפורום.

            רעיון אדיר.
            @צור, @ntz

            הבעיה שגם זה כנראה לא יעזור,
            כי בואו נהיה אמיתיים...
            כל משתמש חדש שנכנס לא באמת קורא את חוקי הפורום, רק אחרי הרחקה או אזהרות פיקוח הולכים לקרוא...
            ככה,
            שבוא נקווה שזה רלוונטי בכלל..

            @eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            חשבתי, אולי יהיה אפשר לרכז הסבר של כל הנושאים האלו לפוסט אחד (אם לא קיים כבר, כי לא מצאתי...)

            אם יש ביקוש- תייגו אותי, אני אכין משו מסודר ואנעץ אותו.

            מוכן תמיד לעזורמ Offline
            מוכן תמיד לעזורמ Offline
            מוכן תמיד לעזור
            wrote on last edited by
            #3025

            @אייצ-ית אולי אפשר לעשות סוג של בדיקה אם קראו את חוקי הפורום
            כי גם אני בהתחלה לא קראתי את הכל עד שהורחקתי
            ובאמת חבל כי כמו ש Eti אמרה יש מלא שאלות שחוזרות על עצמן
            ובאמת כדאי למנוע אי הבנות והרחקות כי זה ממש מעצבן

            לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

            אייצ'יתא 1 Reply Last reply
            0
            • הלב שליה Offline
              הלב שליה Offline
              הלב שלי
              משתמש ותיק
              wrote on last edited by
              #3026

              @אביגיל-גילבחר אפשר שתכתבי בשרשור שירים איזה שיר העלית?
              תודה

              כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

              1 Reply Last reply
              0
              • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                למה נעלו את הנושא? https://miktzav.com/topic/2888/%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%93%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93/469
                יש מצב שיפתחו את זה פעם? ואם לא אז אולי משהו דומה?

                מוכן תמיד לעזורמ Offline
                מוכן תמיד לעזורמ Offline
                מוכן תמיד לעזור
                wrote on last edited by
                #3027

                @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                למה נעלו את הנושא? https://miktzav.com/topic/2888/%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%93%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93/469
                יש מצב שיפתחו את זה פעם? ואם לא אז אולי משהו דומה?

                שאלתי לפני כמה ימים ולא קבלתי תשובה....

                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                0
                • הלב שליה Offline
                  הלב שליה Offline
                  הלב שלי
                  משתמש ותיק
                  wrote on last edited by
                  #3028

                  @אייצ-ית אני גם חושבת שכדאי לעשות איזה מבחנון, בדק כזה ורק כשעוברים אותו יהיה אפשר להתחיל לכתוב פוסטים.
                  בנוסף לכך יהי בצד כל הזמן גם כללי עזר כאלו, בדומה לכפתור של חוקי הפורום. ושם יהיה כתוב כל מיני כללי עזר כמו איך מעלים למגיקוד שכולם מסתבכים עם זה ואיך מורידים ומאזינים לקבצי שמע פה בפורום ועוד ועוד תשובות לשאלות נפוצות.

                  כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                  תמר 7ת 1 Reply Last reply
                  1
                  • הלב שליה הלב שלי

                    @אייצ-ית אני גם חושבת שכדאי לעשות איזה מבחנון, בדק כזה ורק כשעוברים אותו יהיה אפשר להתחיל לכתוב פוסטים.
                    בנוסף לכך יהי בצד כל הזמן גם כללי עזר כאלו, בדומה לכפתור של חוקי הפורום. ושם יהיה כתוב כל מיני כללי עזר כמו איך מעלים למגיקוד שכולם מסתבכים עם זה ואיך מורידים ומאזינים לקבצי שמע פה בפורום ועוד ועוד תשובות לשאלות נפוצות.

                    תמר 7ת Offline
                    תמר 7ת Offline
                    תמר 7
                    wrote on last edited by
                    #3029

                    @הלב-שלי ולתת למשתמשים ישנים שמסתבכים לפנות לשם

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                      @אייצ-ית אולי אפשר לעשות סוג של בדיקה אם קראו את חוקי הפורום
                      כי גם אני בהתחלה לא קראתי את הכל עד שהורחקתי
                      ובאמת חבל כי כמו ש Eti אמרה יש מלא שאלות שחוזרות על עצמן
                      ובאמת כדאי למנוע אי הבנות והרחקות כי זה ממש מעצבן

                      אייצ'יתא Offline
                      אייצ'יתא Offline
                      אייצ'ית
                      wrote on last edited by אייצ'ית
                      #3030

                      @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @אייצ-ית אולי אפשר לעשות סוג של בדיקה אם קראו את חוקי הפורום

                      תראה,
                      אנחנו לא בית ספר פה, ולא משליטים דיקטטורה של חוקים.
                      כללי הפורום נועדו אך ורק לשימוש תקין ויותר יעיל בפורום, ובגלל זה לא נעשה מעקבים.
                      בדיוק כמו שלא נבקש פה אישורים מההורים שהסכימו לכל הילדים להיכנס לפורום....

                      @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      ובאמת כדאי למנוע אי הבנות והרחקות כי זה ממש מעצבן

                      את זה אנחנו מאוד משתדלים.

                      @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      שאלתי לפני כמה ימים ולא קבלתי תשובה....

                      אני אבדוק ואענה לך כמה דקות.

                      @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      בנוסף לכך יהי בצד כל הזמן גם כללי עזר כאלו, בדומה לכפתור של חוקי הפורום. ושם יהיה כתוב כל מיני כללי עזר כמו איך מעלים למגיקוד שכולם מסתבכים עם זה ואיך מורידים ומאזינים לקבצי שמע פה בפורום ועוד ועוד תשובות לשאלות נפוצות.

                      אעלה על כך מדריך בעז"ה בהמשך.

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      1 Reply Last reply
                      4
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        שיקפוץ ישר כשנכנסים פעם ראשונה, או שיצטרכו לאשר - כמו את חוקי הפורום.

                        רעיון אדיר.
                        @צור, @ntz

                        הבעיה שגם זה כנראה לא יעזור,
                        כי בואו נהיה אמיתיים...
                        כל משתמש חדש שנכנס לא באמת קורא את חוקי הפורום, רק אחרי הרחקה או אזהרות פיקוח הולכים לקרוא...
                        ככה,
                        שבוא נקווה שזה רלוונטי בכלל..

                        @eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        חשבתי, אולי יהיה אפשר לרכז הסבר של כל הנושאים האלו לפוסט אחד (אם לא קיים כבר, כי לא מצאתי...)

                        אם יש ביקוש- תייגו אותי, אני אכין משו מסודר ואנעץ אותו.

                        EtiE Offline
                        EtiE Offline
                        Eti
                        משתמש ותיק
                        wrote on last edited by Eti
                        #3031

                        @אייצ-ית יש אפשרות כזאת, לעשות טיימר ולהקציב זמן מסוים, שרק אחריו יהיה אפשר להכנס.
                        ככה זה יכול לפתור את זה שכולם לוחצים על הכפתור בלי שיקראו בכלל.
                        אפשר לעשות את זה גם בחוקי הפורום - כי אם עד שיעברו 5 דקות, לא תהיה אפשרות להכנס לפורום - יותר משתמשים יקראו אותם,
                        כי אם כבר צריך לחכות - אז מה אכפת....

                        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                        אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                        0
                        • EtiE Eti

                          @אייצ-ית יש אפשרות כזאת, לעשות טיימר ולהקציב זמן מסוים, שרק אחריו יהיה אפשר להכנס.
                          ככה זה יכול לפתור את זה שכולם לוחצים על הכפתור בלי שיקראו בכלל.
                          אפשר לעשות את זה גם בחוקי הפורום - כי אם עד שיעברו 5 דקות, לא תהיה אפשרות להכנס לפורום - יותר משתמשים יקראו אותם,
                          כי אם כבר צריך לחכות - אז מה אכפת....

                          אייצ'יתא Offline
                          אייצ'יתא Offline
                          אייצ'ית
                          wrote on last edited by
                          #3032

                          @eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          אפשר לעשות את זה גם בחוקי הפורום - כי אם עד שיעברו 5 דקות, לא תהיה אפשרות להכנס לפורום - יותר משתמשים יקראו אותם, כי אם כבר צריך לחכות - אז מה אכפת....

                          תראי- זו אופציה חכמה מאוד.
                          אבל עדין, אני בטוחה שאף אחד לא באמת ישב לקרוא...
                          חסר מה לאכול? לקרוא? לשמוע? לראות? בזמן ההמתנה הזה.....

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          תמר 7ת מוכן תמיד לעזורמ EtiE 3 Replies Last reply
                          3
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            אפשר לעשות את זה גם בחוקי הפורום - כי אם עד שיעברו 5 דקות, לא תהיה אפשרות להכנס לפורום - יותר משתמשים יקראו אותם, כי אם כבר צריך לחכות - אז מה אכפת....

                            תראי- זו אופציה חכמה מאוד.
                            אבל עדין, אני בטוחה שאף אחד לא באמת ישב לקרוא...
                            חסר מה לאכול? לקרוא? לשמוע? לראות? בזמן ההמתנה הזה.....

                            תמר 7ת Offline
                            תמר 7ת Offline
                            תמר 7
                            wrote on last edited by
                            #3033

                            @אייצ-ית אבל זה יותר טוב מכלום

                            1 Reply Last reply
                            2
                            • אייצ'יתא אייצ'ית

                              @eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              אפשר לעשות את זה גם בחוקי הפורום - כי אם עד שיעברו 5 דקות, לא תהיה אפשרות להכנס לפורום - יותר משתמשים יקראו אותם, כי אם כבר צריך לחכות - אז מה אכפת....

                              תראי- זו אופציה חכמה מאוד.
                              אבל עדין, אני בטוחה שאף אחד לא באמת ישב לקרוא...
                              חסר מה לאכול? לקרוא? לשמוע? לראות? בזמן ההמתנה הזה.....

                              מוכן תמיד לעזורמ Offline
                              מוכן תמיד לעזורמ Offline
                              מוכן תמיד לעזור
                              wrote on last edited by מוכן תמיד לעזור
                              #3034

                              @אייצ-ית אולי לעשות שאלון קצר על החוקים
                              אני יודע שכמו שאמרת כבר זה לא בית ספר
                              אבל עדיין גם לכם עדיף שככה ידעו את החוקים לא?

                              לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                              הלב שליה 1 Reply Last reply
                              2
                              • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                למה נעלו את הנושא? https://miktzav.com/topic/2888/%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%93%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93/469
                                יש מצב שיפתחו את זה פעם? ואם לא אז אולי משהו דומה?

                                שאלתי לפני כמה ימים ולא קבלתי תשובה....

                                אייצ'יתא Offline
                                אייצ'יתא Offline
                                אייצ'ית
                                wrote on last edited by אייצ'ית
                                #3035

                                @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                למה נעלו את הנושא? https://miktzav.com/topic/2888/%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%93%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93/469
                                יש מצב שיפתחו את זה פעם? ואם לא אז אולי משהו דומה?

                                שאלתי לפני כמה ימים ולא קבלתי תשובה....

                                שים לב-
                                בדיוק אני נעלתי את הנושא, והסברתי טוב מאוד למה-
                                https://miktzav.com/topic/2888/%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%93%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93/469
                                קרא את הפוסט האחרון.
                                כרגע לא חושבת שיש צורך לנושא נוסף כזה.
                                אם יש משו שמאוד אהבתם והייתם רוצים להחכים איך להגיע לזה- תשאלו בניספח הנכון בקטגוריית הכתיבה.


                                @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @אייצ-ית אבל זה יותר טוב מכלום

                                אהמ...
                                מי שבאמת חשוב לו- אחרי הערה אחת מהפיקוח, או הערה למישו אחר מטעם הפיקוח היה רץ לקרוא את החוקים...

                                @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @אייצ-ית אולי לעשות שאלון קצר על החוקים
                                אני יודע שכמו שאמרת כבר זה לא בית ספר
                                אבל עדיין גם לכם עדיף שככה ידעו את החוקים לא?

                                אין לנו עניין שידעו אותם,, יש לנו מטרה אחת- שימוש הכי חלק בפורום בלי תקלו, וזה זכות- לא חובה...

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                מוכן תמיד לעזורמ תמר 7ת 2 Replies Last reply
                                1
                                • אייצ'יתא אייצ'ית

                                  @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  למה נעלו את הנושא? https://miktzav.com/topic/2888/%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%93%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93/469
                                  יש מצב שיפתחו את זה פעם? ואם לא אז אולי משהו דומה?

                                  שאלתי לפני כמה ימים ולא קבלתי תשובה....

                                  שים לב-
                                  בדיוק אני נעלתי את הנושא, והסברתי טוב מאוד למה-
                                  https://miktzav.com/topic/2888/%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%93%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93/469
                                  קרא את הפוסט האחרון.
                                  כרגע לא חושבת שיש צורך לנושא נוסף כזה.
                                  אם יש משו שמאוד אהבתם והייתם רוצים להחכים איך להגיע לזה- תשאלו בניספח הנכון בקטגוריית הכתיבה.


                                  @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @אייצ-ית אבל זה יותר טוב מכלום

                                  אהמ...
                                  מי שבאמת חשוב לו- אחרי הערה אחת מהפיקוח, או הערה למישו אחר מטעם הפיקוח היה רץ לקרוא את החוקים...

                                  @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @אייצ-ית אולי לעשות שאלון קצר על החוקים
                                  אני יודע שכמו שאמרת כבר זה לא בית ספר
                                  אבל עדיין גם לכם עדיף שככה ידעו את החוקים לא?

                                  אין לנו עניין שידעו אותם,, יש לנו מטרה אחת- שימוש הכי חלק בפורום בלי תקלו, וזה זכות- לא חובה...

                                  מוכן תמיד לעזורמ Offline
                                  מוכן תמיד לעזורמ Offline
                                  מוכן תמיד לעזור
                                  wrote on last edited by
                                  #3036

                                  @אייצ-ית כן, אבל חשבתי נגיד לפתוח קטגוריית סטטוסים עם משפטים מתוך שירים או משהו בסגנון
                                  אני ישמח שתאשרו ואפתח כזה

                                  לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                  אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                    @אייצ-ית אולי לעשות שאלון קצר על החוקים
                                    אני יודע שכמו שאמרת כבר זה לא בית ספר
                                    אבל עדיין גם לכם עדיף שככה ידעו את החוקים לא?

                                    הלב שליה Offline
                                    הלב שליה Offline
                                    הלב שלי
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by
                                    #3037

                                    @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    ולא משליטים דיקטטורה של חוקים.

                                    אני גם חושבת כך. אולי נשנה את השם המלחיץ ל: כללים או תנאי שימוש.

                                    כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                    1 Reply Last reply
                                    1
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      @eti אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      אפשר לעשות את זה גם בחוקי הפורום - כי אם עד שיעברו 5 דקות, לא תהיה אפשרות להכנס לפורום - יותר משתמשים יקראו אותם, כי אם כבר צריך לחכות - אז מה אכפת....

                                      תראי- זו אופציה חכמה מאוד.
                                      אבל עדין, אני בטוחה שאף אחד לא באמת ישב לקרוא...
                                      חסר מה לאכול? לקרוא? לשמוע? לראות? בזמן ההמתנה הזה.....

                                      EtiE Offline
                                      EtiE Offline
                                      Eti
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by
                                      #3038

                                      @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      תראי- זו אופציה חכמה מאוד.
                                      אבל עדין, אני בטוחה שאף אחד לא באמת ישב לקרוא...
                                      חסר מה לאכול? לקרוא? לשמוע? לראות? בזמן ההמתנה הזה.....

                                      ברור, אפ'חד לא חושב שלא.
                                      אבל לדעתי זה עדיין יכול למנוע כל מיני בעיות............
                                      אבל - אני רק העליתי אפשרות, ורעיון 😉

                                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        למה נעלו את הנושא? https://miktzav.com/topic/2888/%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%93%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93/469
                                        יש מצב שיפתחו את זה פעם? ואם לא אז אולי משהו דומה?

                                        שאלתי לפני כמה ימים ולא קבלתי תשובה....

                                        שים לב-
                                        בדיוק אני נעלתי את הנושא, והסברתי טוב מאוד למה-
                                        https://miktzav.com/topic/2888/%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%93%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93/469
                                        קרא את הפוסט האחרון.
                                        כרגע לא חושבת שיש צורך לנושא נוסף כזה.
                                        אם יש משו שמאוד אהבתם והייתם רוצים להחכים איך להגיע לזה- תשאלו בניספח הנכון בקטגוריית הכתיבה.


                                        @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אייצ-ית אבל זה יותר טוב מכלום

                                        אהמ...
                                        מי שבאמת חשוב לו- אחרי הערה אחת מהפיקוח, או הערה למישו אחר מטעם הפיקוח היה רץ לקרוא את החוקים...

                                        @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אייצ-ית אולי לעשות שאלון קצר על החוקים
                                        אני יודע שכמו שאמרת כבר זה לא בית ספר
                                        אבל עדיין גם לכם עדיף שככה ידעו את החוקים לא?

                                        אין לנו עניין שידעו אותם,, יש לנו מטרה אחת- שימוש הכי חלק בפורום בלי תקלו, וזה זכות- לא חובה...

                                        תמר 7ת Offline
                                        תמר 7ת Offline
                                        תמר 7
                                        wrote on last edited by
                                        #3039

                                        @אייצ-ית אבל למה לענות ככה
                                        אני באמת משתדלת לעשות כפי חוקי הפורום
                                        יש כאן כאלה הרבה יותר גרועים ממני
                                        מישום מה שמים לב רק אליי

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                          @אייצ-ית כן, אבל חשבתי נגיד לפתוח קטגוריית סטטוסים עם משפטים מתוך שירים או משהו בסגנון
                                          אני ישמח שתאשרו ואפתח כזה

                                          אייצ'יתא Offline
                                          אייצ'יתא Offline
                                          אייצ'ית
                                          wrote on last edited by
                                          #3040

                                          @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @אייצ-ית כן, אבל חשבתי נגיד לפתוח קטגוריית סטטוסים עם משפטים מתוך שירים או משהו בסגנון
                                          אני ישמח שתאשרו ואפתח כזה

                                          שלח פניה לניהול- ותתייג אותי.

                                          @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          תנאי שימוש.

                                          רעיון לא רע.

                                          @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @אייצ-ית אבל למה לענות ככה
                                          אני באמת משתדלת לעשות כפי חוקי הפורום
                                          יש כאן כאלה הרבה יותר גרועים ממני
                                          מישום מה שמים לב רק אליי

                                          לא הגבתי באופן אישי- עניתי לשאלתך.
                                          גם אני הייתי משתמשת רגילה, וגם לי העירו. רק צריך לקחת את זה רציני ולא לחשוב שזה סתם... ואני אומרת את זה מנסיון.

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          תמר 7ת הלב שליה מוכן תמיד לעזורמ 3 Replies Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול