Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ש שרי 1

    @מנאששש אולי תוכל לענות לי, ממה שאני מבינה יש כאן אפשרות של צ'אט במה זה תלוי למי יש הרשאה ולמי לא זה גם תלוי במוניטין ?
    וכן מעניין אותי לדעת האם הכתובת מייל שנתתי כולן יכולות לראות את המייל שלי ?

    אייצ'יתא Offline
    אייצ'יתא Offline
    אייצ'ית
    wrote on last edited by
    #7361

    @שרי-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @מנאששש אולי תוכל לענות לי, ממה שאני מבינה יש כאן אפשרות של צ'אט במה זה תלוי למי יש הרשאה ולמי לא זה גם תלוי במוניטין ?
    וכן מעניין אותי לדעת האם הכתובת מייל שנתתי כולן יכולות לראות את המייל שלי ?

    @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @שרי-1
    הצ'אט עד כמה שהבנתי פתוח רק למשתמשים ממש פעילים. (לי לא פתוח)
    ואת המייל שלך רק את רואה.

    אין צאט בפורום.
    רק לצוות פיקוח יש צאט, לניהול ולקבוצת משתמש מומחה.

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    מנאשששמ 1 Reply Last reply
    0
    • ש Offline
      ש Offline
      שרי 1
      wrote on last edited by
      #7362

      יש לי שאלה האם זמר חילוני הוא בכללי אסור או שלדוגמא יש זמרים חילוניים ששרים שירים של זמרים משלנו, ואפילו יש זמרים שעשו דואטים עם אברהם פריד כגון אמיר דדון או עומר אדם עם ישי ריבו שרו את השיר של ישי "הלב שלי" או אמיר דדון ושולי רנד בשיר "בין קודש לחול"
      האם גם כאלו שירים אסור להעלות לפורום ?

      1 Reply Last reply
      0
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @שרי-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        @מנאששש אולי תוכל לענות לי, ממה שאני מבינה יש כאן אפשרות של צ'אט במה זה תלוי למי יש הרשאה ולמי לא זה גם תלוי במוניטין ?
        וכן מעניין אותי לדעת האם הכתובת מייל שנתתי כולן יכולות לראות את המייל שלי ?

        @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        @שרי-1
        הצ'אט עד כמה שהבנתי פתוח רק למשתמשים ממש פעילים. (לי לא פתוח)
        ואת המייל שלך רק את רואה.

        אין צאט בפורום.
        רק לצוות פיקוח יש צאט, לניהול ולקבוצת משתמש מומחה.

        מנאשששמ Offline
        מנאשששמ Offline
        מנאששש
        צוות פיקוח
        wrote on last edited by מנאששש
        #7363

        @אייצ-ית
        צריך לערוך את התנאים ומדיניות.

        צ'אטים: פלטפורמת הצ'אט נועדה לשיחות הקשורות לפורום ולמוזיקה בלבד, שימוש לא ראוי בצ'אט יגרור הרחקה ללא התראה מוקדמת.

        שימו לב! הגבלנו את הצ'אט רק למשתמשים וותיקים.
        אם הצ'אט חסום לכם - בבוא העת הוא יפתח.
        אין צורך לפנות להנהלה.
        אם כבר נפתח לכם הצ'אט, מותר להתכתב בו רק בדברים טכניים הקשורים למוזיקה,
        שימוש לא ראוי בצ'אט יגרום חסימה מיידית למשתמש ולצמיתות.

        אסור לפרסם את המגבלה של הצ'אט.

        אסור לחלק לייקים בצורה מופרזת בשביל לפתוח את הצ'אט.

        @שרי-1
        זה מאוד דק הגבול.
        כל שיר הוא נדון בנפרד.
        הזמר חרדי/חילוני וכו'
        השיר חרדי/חילוני או סתם לא בעייתי
        המוזיקה חרדית/חילונית
        וכו'

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        ש 1 Reply Last reply
        2
        • מנאשששמ מנאששש

          @אייצ-ית
          צריך לערוך את התנאים ומדיניות.

          צ'אטים: פלטפורמת הצ'אט נועדה לשיחות הקשורות לפורום ולמוזיקה בלבד, שימוש לא ראוי בצ'אט יגרור הרחקה ללא התראה מוקדמת.

          שימו לב! הגבלנו את הצ'אט רק למשתמשים וותיקים.
          אם הצ'אט חסום לכם - בבוא העת הוא יפתח.
          אין צורך לפנות להנהלה.
          אם כבר נפתח לכם הצ'אט, מותר להתכתב בו רק בדברים טכניים הקשורים למוזיקה,
          שימוש לא ראוי בצ'אט יגרום חסימה מיידית למשתמש ולצמיתות.

          אסור לפרסם את המגבלה של הצ'אט.

          אסור לחלק לייקים בצורה מופרזת בשביל לפתוח את הצ'אט.

          @שרי-1
          זה מאוד דק הגבול.
          כל שיר הוא נדון בנפרד.
          הזמר חרדי/חילוני וכו'
          השיר חרדי/חילוני או סתם לא בעייתי
          המוזיקה חרדית/חילונית
          וכו'

          ש Offline
          ש Offline
          שרי 1
          wrote on last edited by
          #7364

          @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @אייצ-ית
          צריך לערוך את התנאים ומדיניות.

          צ'אטים: פלטפורמת הצ'אט נועדה לשיחות הקשורות לפורום ולמוזיקה בלבד, שימוש לא ראוי בצ'אט יגרור הרחקה ללא התראה מוקדמת.

          שימו לב! הגבלנו את הצ'אט רק למשתמשים וותיקים.
          אם הצ'אט חסום לכם - בבוא העת הוא יפתח.
          אין צורך לפנות להנהלה.
          אם כבר נפתח לכם הצ'אט, מותר להתכתב בו רק בדברים טכניים הקשורים למוזיקה,
          שימוש לא ראוי בצ'אט יגרום חסימה מיידית למשתמש ולצמיתות.

          אסור לפרסם את המגבלה של הצ'אט.

          אסור לחלק לייקים בצורה מופרזת בשביל לפתוח את הצ'אט.

          @שרי-1
          זה מאוד דק הגבול.
          כל שיר הוא נדון בנפרד.
          הזמר חרדי/חילוני וכו'
          השיר חרדי/חילוני או סתם לא בעייתי
          המוזיקה חרדית/חילונית
          וכו'

          תכלס כשיש לי כזה שיר למי אני צריכה לשלוח שיעבור לי על זה להגיד לי אם זה עומד בכללי הפורום... ?

          מנאשששמ 1 Reply Last reply
          0
          • ש שרי 1

            @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @אייצ-ית
            צריך לערוך את התנאים ומדיניות.

            צ'אטים: פלטפורמת הצ'אט נועדה לשיחות הקשורות לפורום ולמוזיקה בלבד, שימוש לא ראוי בצ'אט יגרור הרחקה ללא התראה מוקדמת.

            שימו לב! הגבלנו את הצ'אט רק למשתמשים וותיקים.
            אם הצ'אט חסום לכם - בבוא העת הוא יפתח.
            אין צורך לפנות להנהלה.
            אם כבר נפתח לכם הצ'אט, מותר להתכתב בו רק בדברים טכניים הקשורים למוזיקה,
            שימוש לא ראוי בצ'אט יגרום חסימה מיידית למשתמש ולצמיתות.

            אסור לפרסם את המגבלה של הצ'אט.

            אסור לחלק לייקים בצורה מופרזת בשביל לפתוח את הצ'אט.

            @שרי-1
            זה מאוד דק הגבול.
            כל שיר הוא נדון בנפרד.
            הזמר חרדי/חילוני וכו'
            השיר חרדי/חילוני או סתם לא בעייתי
            המוזיקה חרדית/חילונית
            וכו'

            תכלס כשיש לי כזה שיר למי אני צריכה לשלוח שיעבור לי על זה להגיד לי אם זה עומד בכללי הפורום... ?

            מנאשששמ Offline
            מנאשששמ Offline
            מנאששש
            צוות פיקוח
            wrote on last edited by
            #7365

            @שרי-1
            תשאלי פה.
            מי הזמר, מה השיר, והאם הקליפ נקי.
            והמשתמשים וההנהלה יענו בהקדם.

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            ש 1 Reply Last reply
            0
            • מנאשששמ מנאששש

              @שרי-1
              תשאלי פה.
              מי הזמר, מה השיר, והאם הקליפ נקי.
              והמשתמשים וההנהלה יענו בהקדם.

              ש Offline
              ש Offline
              שרי 1
              wrote on last edited by שרי 1
              #7366

              @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @שרי-1
              תשאלי פה.
              מי הזמר, מה השיר, והאם הקליפ נקי.
              והמשתמשים וההנהלה יענו בהקדם.

              אוקי, אבל איך הם ידעו לענות לי הם צריכים לראות את הקליפ לפני זה לא ?
              יש איזה כתובת מייל או איזה דרייב שאפשר לשלוח לשם לצורך בחינת הקליפ ?

              מנאשששמ שמעון 2ש 2 Replies Last reply
              0
              • ש שרי 1

                @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @שרי-1
                תשאלי פה.
                מי הזמר, מה השיר, והאם הקליפ נקי.
                והמשתמשים וההנהלה יענו בהקדם.

                אוקי, אבל איך הם ידעו לענות לי הם צריכים לראות את הקליפ לפני זה לא ?
                יש איזה כתובת מייל או איזה דרייב שאפשר לשלוח לשם לצורך בחינת הקליפ ?

                מנאשששמ Offline
                מנאשששמ Offline
                מנאששש
                צוות פיקוח
                wrote on last edited by
                #7367

                @שרי-1
                לא תמיד.
                יכול ליהיות שגם בלי לראות לא יאשרו.
                (גם את יכולה להחליט אם הקליפ מתאים או לא, אם אין בו נשים ואין בו דברים שאינם ראויים)

                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                הטכניקה באה מעצמה.

                ש 1 Reply Last reply
                0
                • ש שרי 1

                  @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @שרי-1
                  תשאלי פה.
                  מי הזמר, מה השיר, והאם הקליפ נקי.
                  והמשתמשים וההנהלה יענו בהקדם.

                  אוקי, אבל איך הם ידעו לענות לי הם צריכים לראות את הקליפ לפני זה לא ?
                  יש איזה כתובת מייל או איזה דרייב שאפשר לשלוח לשם לצורך בחינת הקליפ ?

                  שמעון 2ש Offline
                  שמעון 2ש Offline
                  שמעון 2
                  משתמש ותיק
                  wrote on last edited by
                  #7368

                  @שרי-1 זה אפילו לא שאלה זמר חילוני גם אם השיר שיר טוב לא מעלים את זה לכאן
                  רק אם השיר פתוח בנטפרי מותר לעלות לכאן

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • מנאשששמ מנאששש

                    @שרי-1
                    לא תמיד.
                    יכול ליהיות שגם בלי לראות לא יאשרו.
                    (גם את יכולה להחליט אם הקליפ מתאים או לא, אם אין בו נשים ואין בו דברים שאינם ראויים)

                    ש Offline
                    ש Offline
                    שרי 1
                    wrote on last edited by
                    #7369

                    @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @שרי-1
                    לא תמיד.
                    יכול ליהיות שגם בלי לראות לא יאשרו.
                    (גם את יכולה להחליט אם הקליפ מתאים או לא, אם אין בו נשים ואין בו דברים שאינם ראויים)

                    @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @שרי-1 זה אפילו לא שאלה זמר חילוני גם אם השיר שיר טוב לא מעלים את זה לכאן
                    רק אם השיר פתוח בנטפרי מותר לעלות לכאן

                    איך אני אדע מה לעשות ?
                    שני משתמשים ותיקים ויש מחלוקת בין הפסיקות שלכם 🙂

                    מנאשששמ אייצ'יתא 2 Replies Last reply
                    0
                    • ש שרי 1

                      @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @שרי-1
                      לא תמיד.
                      יכול ליהיות שגם בלי לראות לא יאשרו.
                      (גם את יכולה להחליט אם הקליפ מתאים או לא, אם אין בו נשים ואין בו דברים שאינם ראויים)

                      @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @שרי-1 זה אפילו לא שאלה זמר חילוני גם אם השיר שיר טוב לא מעלים את זה לכאן
                      רק אם השיר פתוח בנטפרי מותר לעלות לכאן

                      איך אני אדע מה לעשות ?
                      שני משתמשים ותיקים ויש מחלוקת בין הפסיקות שלכם 🙂

                      מנאשששמ Offline
                      מנאשששמ Offline
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      wrote on last edited by
                      #7370

                      @שרי-1
                      אנוכי לא פסקתי
                      רק את דעתי הבעתי
                      את שאלתך הפני מעלה
                      אל המשתמשים ומעלה
                      הצוות פיקוח יפסוק
                      האם מותר או שלא

                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                      הטכניקה באה מעצמה.

                      ש 1 Reply Last reply
                      1
                      • ש שרי 1

                        @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @שרי-1
                        לא תמיד.
                        יכול ליהיות שגם בלי לראות לא יאשרו.
                        (גם את יכולה להחליט אם הקליפ מתאים או לא, אם אין בו נשים ואין בו דברים שאינם ראויים)

                        @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @שרי-1 זה אפילו לא שאלה זמר חילוני גם אם השיר שיר טוב לא מעלים את זה לכאן
                        רק אם השיר פתוח בנטפרי מותר לעלות לכאן

                        איך אני אדע מה לעשות ?
                        שני משתמשים ותיקים ויש מחלוקת בין הפסיקות שלכם 🙂

                        אייצ'יתא Offline
                        אייצ'יתא Offline
                        אייצ'ית
                        wrote on last edited by
                        #7371

                        @שרי-1 שירים חילוניים אסור חד וחלק.
                        שיר ששנוי במחלוקת, בעיקרון גם אסור, אם הוא פתוח בנטפרי אולי הוא יהיה מותר- בכל מקרה תמיד כדאי לשאול את הפיקוח לפני מאשר לקבל אח"כ הערה.

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        ש 1 Reply Last reply
                        1
                        • מנאשששמ מנאששש

                          @שרי-1
                          אנוכי לא פסקתי
                          רק את דעתי הבעתי
                          את שאלתך הפני מעלה
                          אל המשתמשים ומעלה
                          הצוות פיקוח יפסוק
                          האם מותר או שלא

                          ש Offline
                          ש Offline
                          שרי 1
                          wrote on last edited by שרי 1
                          #7372

                          @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @שרי-1
                          אנוכי לא פסקתי
                          רק את דעתי הבעתי
                          את שאלתך הפני מעלה
                          אל המשתמשים ומעלה
                          הצוות פיקוח יפסוק
                          האם מותר או שלא

                          השאלה האם לפי שם של הזמר והקליפ הם ידעו לזהות אם זה מתאים לפורום...... ?
                          מה שכל כך מעניין אותי לעלות את זה לפורום כי זה קליפ מגניב והקטע שלו שהוא מדבר על מוזיקה שהיא פותרת בעיות.....
                          ישנה לי אפשרות לשלוח לך את הקליפ ותאמר לי מניסיונך אם זה בעייתי ?

                          מנאשששמ שמעון 2ש אייצ'יתא 3 Replies Last reply
                          0
                          • ש שרי 1

                            @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @שרי-1
                            אנוכי לא פסקתי
                            רק את דעתי הבעתי
                            את שאלתך הפני מעלה
                            אל המשתמשים ומעלה
                            הצוות פיקוח יפסוק
                            האם מותר או שלא

                            השאלה האם לפי שם של הזמר והקליפ הם ידעו לזהות אם זה מתאים לפורום...... ?
                            מה שכל כך מעניין אותי לעלות את זה לפורום כי זה קליפ מגניב והקטע שלו שהוא מדבר על מוזיקה שהיא פותרת בעיות.....
                            ישנה לי אפשרות לשלוח לך את הקליפ ותאמר לי מניסיונך אם זה בעייתי ?

                            מנאשששמ Offline
                            מנאשששמ Offline
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            wrote on last edited by
                            #7373

                            @שרי-1
                            תלוי מה מוגדר אצלך חילוני/חרדי.
                            תכלס' בא נתחיל.
                            מי הזמר?
                            ומה השיר?

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • ש שרי 1

                              @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @שרי-1
                              אנוכי לא פסקתי
                              רק את דעתי הבעתי
                              את שאלתך הפני מעלה
                              אל המשתמשים ומעלה
                              הצוות פיקוח יפסוק
                              האם מותר או שלא

                              השאלה האם לפי שם של הזמר והקליפ הם ידעו לזהות אם זה מתאים לפורום...... ?
                              מה שכל כך מעניין אותי לעלות את זה לפורום כי זה קליפ מגניב והקטע שלו שהוא מדבר על מוזיקה שהיא פותרת בעיות.....
                              ישנה לי אפשרות לשלוח לך את הקליפ ותאמר לי מניסיונך אם זה בעייתי ?

                              שמעון 2ש Offline
                              שמעון 2ש Offline
                              שמעון 2
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #7374

                              @שרי-1

                              יש כאן אנשים שאם תגידי להם כמה מילים מהשיר הם יגידו לך מה השיר ומי הזמר

                              היה כאן כמה סיפורים על אנשים ששאלו על שיר ברדיו וזכרו כמה מילים ונתנו להם את השיר

                              אז מי הזמר שאת רוצה לעלות לכאן?

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • ש שרי 1

                                @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @שרי-1
                                אנוכי לא פסקתי
                                רק את דעתי הבעתי
                                את שאלתך הפני מעלה
                                אל המשתמשים ומעלה
                                הצוות פיקוח יפסוק
                                האם מותר או שלא

                                השאלה האם לפי שם של הזמר והקליפ הם ידעו לזהות אם זה מתאים לפורום...... ?
                                מה שכל כך מעניין אותי לעלות את זה לפורום כי זה קליפ מגניב והקטע שלו שהוא מדבר על מוזיקה שהיא פותרת בעיות.....
                                ישנה לי אפשרות לשלוח לך את הקליפ ותאמר לי מניסיונך אם זה בעייתי ?

                                אייצ'יתא Offline
                                אייצ'יתא Offline
                                אייצ'ית
                                wrote on last edited by
                                #7375

                                @שרי-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                ישנה לי אפשרות לשלוח לך את הקליפ ותאמר לי מניסיונך אם זה בעייתי ?

                                אם את רוצה לשלוח משהו זה רק ע"י פניה לניהול.
                                דרך האתר אין שום תיאום בין משתמשים.
                                אל דאגה יש לנו דרך לבדוק כל שיר. ו... בעיקרון אם יש לך כלכ כך הרה ספק לגביו- מסתמא שהוא אסור.

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                ש 1 Reply Last reply
                                0
                                • אייצ'יתא אייצ'ית

                                  @שרי-1 שירים חילוניים אסור חד וחלק.
                                  שיר ששנוי במחלוקת, בעיקרון גם אסור, אם הוא פתוח בנטפרי אולי הוא יהיה מותר- בכל מקרה תמיד כדאי לשאול את הפיקוח לפני מאשר לקבל אח"כ הערה.

                                  ש Offline
                                  ש Offline
                                  שרי 1
                                  wrote on last edited by
                                  #7376

                                  @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @שרי-1 שירים חילוניים אסור חד וחלק.
                                  שיר ששנוי במחלוקת, בעיקרון גם אסור, אם הוא פתוח בנטפרי אולי הוא יהיה מותר- בכל מקרה תמיד כדאי לשאול את הפיקוח לפני מאשר לקבל אח"כ הערה.

                                  מאיפה אני יודעת אם זה פתוח בנטפרי לי חברה שלחה לי למייל את הקליפ וזה עובד לי אפילו שיש לי נטפרי....

                                  שמעון 2ש אייצ'יתא 2 Replies Last reply
                                  0
                                  • ש שרי 1

                                    @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @שרי-1 שירים חילוניים אסור חד וחלק.
                                    שיר ששנוי במחלוקת, בעיקרון גם אסור, אם הוא פתוח בנטפרי אולי הוא יהיה מותר- בכל מקרה תמיד כדאי לשאול את הפיקוח לפני מאשר לקבל אח"כ הערה.

                                    מאיפה אני יודעת אם זה פתוח בנטפרי לי חברה שלחה לי למייל את הקליפ וזה עובד לי אפילו שיש לי נטפרי....

                                    שמעון 2ש Offline
                                    שמעון 2ש Offline
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by
                                    #7377

                                    @שרי-1
                                    מה השם של הזמר? השיר?

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • ש שרי 1

                                      @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @שרי-1 שירים חילוניים אסור חד וחלק.
                                      שיר ששנוי במחלוקת, בעיקרון גם אסור, אם הוא פתוח בנטפרי אולי הוא יהיה מותר- בכל מקרה תמיד כדאי לשאול את הפיקוח לפני מאשר לקבל אח"כ הערה.

                                      מאיפה אני יודעת אם זה פתוח בנטפרי לי חברה שלחה לי למייל את הקליפ וזה עובד לי אפילו שיש לי נטפרי....

                                      אייצ'יתא Offline
                                      אייצ'יתא Offline
                                      אייצ'ית
                                      wrote on last edited by
                                      #7378

                                      @שרי-1 מה שם השיר ? הזמר?

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        @שרי-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        ישנה לי אפשרות לשלוח לך את הקליפ ותאמר לי מניסיונך אם זה בעייתי ?

                                        אם את רוצה לשלוח משהו זה רק ע"י פניה לניהול.
                                        דרך האתר אין שום תיאום בין משתמשים.
                                        אל דאגה יש לנו דרך לבדוק כל שיר. ו... בעיקרון אם יש לך כלכ כך הרה ספק לגביו- מסתמא שהוא אסור.

                                        ש Offline
                                        ש Offline
                                        שרי 1
                                        wrote on last edited by שרי 1
                                        #7379

                                        @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @שרי-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        ישנה לי אפשרות לשלוח לך את הקליפ ותאמר לי מניסיונך אם זה בעייתי ?

                                        אם את רוצה לשלוח משהו זה רק ע"י פניה לניהול.
                                        דרך האתר אין שום תיאום בין משתמשים.
                                        אל דאגה יש לנו דרך לבדוק כל שיר. ו... בעיקרון אם יש לך כלכ כך הרה ספק לגביו- מסתמא שהוא אסור.

                                        דווקא לדעתי אין בזה שום בעיה.... ואני לא מתנצלת על זה, אבל לא מצפה שלכולם פה תהיה אותה השקפה....
                                        הזמר עדן חסון (שאגב הוא חרדי לשעבר אבל זה לא קשור פה...)
                                        שיר "גדל לי קצת זקן"
                                        @שמעון-2 @אייצ-ית אומר לכם משהו ?

                                        אייצ'יתא ב. ב.ב 2 Replies Last reply
                                        0
                                        • ש שרי 1

                                          @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @שרי-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          ישנה לי אפשרות לשלוח לך את הקליפ ותאמר לי מניסיונך אם זה בעייתי ?

                                          אם את רוצה לשלוח משהו זה רק ע"י פניה לניהול.
                                          דרך האתר אין שום תיאום בין משתמשים.
                                          אל דאגה יש לנו דרך לבדוק כל שיר. ו... בעיקרון אם יש לך כלכ כך הרה ספק לגביו- מסתמא שהוא אסור.

                                          דווקא לדעתי אין בזה שום בעיה.... ואני לא מתנצלת על זה, אבל לא מצפה שלכולם פה תהיה אותה השקפה....
                                          הזמר עדן חסון (שאגב הוא חרדי לשעבר אבל זה לא קשור פה...)
                                          שיר "גדל לי קצת זקן"
                                          @שמעון-2 @אייצ-ית אומר לכם משהו ?

                                          אייצ'יתא Offline
                                          אייצ'יתא Offline
                                          אייצ'ית
                                          wrote on last edited by אייצ'ית
                                          #7380

                                          @שרי-1 נכון שאין בעיה עם הקליפ מבחינה טכנית.
                                          אבל השיר אסור בפורום עקב הזמר עצמו, כך שאין להעלותו.

                                          מבחינה הלכתית אנו לא נכנסים לזה- כל אחד כדעת רבותיו,
                                          האתר פה מחמיר יותר, למניעת מכשולות. וד"ל.

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          ש 1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול