אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@מנאששש אולי תוכל לענות לי, ממה שאני מבינה יש כאן אפשרות של צ'אט במה זה תלוי למי יש הרשאה ולמי לא זה גם תלוי במוניטין ?
וכן מעניין אותי לדעת האם הכתובת מייל שנתתי כולן יכולות לראות את המייל שלי ?@שרי-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
וכן מעניין אותי לדעת האם הכתובת מייל שנתתי כולן יכולות לראות את המייל שלי ?
לתשומת ליבך יש כאן גם בנים
-
@שרי-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
וכן מעניין אותי לדעת האם הכתובת מייל שנתתי כולן יכולות לראות את המייל שלי ?
לתשומת ליבך יש כאן גם בנים
-
@rivka-0
נכון, אפילו שמשום מה התחושה שלי שברובן בנות....
אבל הסיבה האמיתית שלא כתבתי כולם\ן יכולות\ים כי אני לא יודעת איך כותבות\ים את זה בצורה תיקנית
אבל סורי אם פגעתי במישהו\י -
@שרי-1 לא התכוונתי לקטע של פגיעה במישהו כי אני בעצמי בת

מה שכן התכוונתי לזה שאולי את לא יודעת את זה, וצריך לדעת את זה כדי לדעת איך להגיב בפורום.@rivka-0 דווקא לי יש תחושה שרוב המשתמשים בפורום הם בנים
-
@rivka-0 דווקא לי יש תחושה שרוב המשתמשים בפורום הם בנים
@חובב-המוזיקה-2 לא אני אמרתי את זה
@שרי-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אפילו שמשום מה התחושה שלי שברובן בנות....
-
אגב איך אני מעלה שיר/ סרטון לפורום???
-
@שרי-1 לא התכוונתי לקטע של פגיעה במישהו כי אני בעצמי בת

מה שכן התכוונתי לזה שאולי את לא יודעת את זה, וצריך לדעת את זה כדי לדעת איך להגיב בפורום.@rivka-0
האמת שאת צודקת.....
אבל אין מה לעשות כך זה כשאין פורומים מיוחדים לנשים אז התגובות מאחת לשני צריכות להיבדק שהם נשמעות כמו שצריך וזה דבר שמאוד מקשה ומגביל....
(אני לא מדברת כמה כיף אם היה אפשר לעלות לכאן קליפים ושירים של זמרות חרדיות ואולי אפילו דתיות שזה יכל להיות הכי מגניב בעולם...)
והאמת שלכן אני מבחינתי הגעתי בגישה שאני לא מתעמקת בנים בנות סיפורים אלא אני מתכתבת כאילו אני משוחחת עכשיו עם שכנה בגינה השכונתית,
אבל אולי זאת באמת גישה לא נכונה....
תודה שהערת את עיניי.... -
אגב איך אני מעלה שיר/ סרטון לפורום???
@חובב-המוזיקה-2
או שאת פשוט גוררת אותו לתגובה.
או שאת לוחצת על האייקון האחרון (שמאל) "צרף קובץ" -
למה זה קורה לי?

-
אגב איך אני מעלה שיר/ סרטון לפורום???
-
This post is deleted!
-
מישהו אולי יודע למה מדי פעם אני לא יכולה לתת לייק?
(אני לא עוברת את ה30 אף פעם, אני לא מפרגנת סתם
) -
מישהו אולי יודע למה מדי פעם אני לא יכולה לתת לייק?
(אני לא עוברת את ה30 אף פעם, אני לא מפרגנת סתם
) -
@מנאששש לא כתוב משהו מיוחד כתוב שגיאה
@מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש גם הגבלה 10 למשתמש.
מה זה ההגבלה הזאת?
אחרי כמה דקות מהשגיאה אני יכולה לתת לייק כך שלא נראה לי שזה קשור להגבלה
@AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@rivka-0
לפעמים צריך פשוט לרענן.הרענון לא עוזר לזה
-
@מנאששש לא כתוב משהו מיוחד כתוב שגיאה
@מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש גם הגבלה 10 למשתמש.
מה זה ההגבלה הזאת?
אחרי כמה דקות מהשגיאה אני יכולה לתת לייק כך שלא נראה לי שזה קשור להגבלה
@AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@rivka-0
לפעמים צריך פשוט לרענן.הרענון לא עוזר לזה
-
@מנאששש לא כתוב משהו מיוחד כתוב שגיאה
@מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש גם הגבלה 10 למשתמש.
מה זה ההגבלה הזאת?
אחרי כמה דקות מהשגיאה אני יכולה לתת לייק כך שלא נראה לי שזה קשור להגבלה
@AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@rivka-0
לפעמים צריך פשוט לרענן.הרענון לא עוזר לזה
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login
