Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מעבד צעירמ Offline
    מעבד צעירמ Offline
    מעבד צעיר
    wrote on last edited by
    #8481

    ממתי אני יכול להוסיף פרטים עלי בפרופיל שלי

    הערוץ שלי, הרשמו כמנויים ותהיו מעודכנים
    https://www.youtube.com/@user-qb7cm7yl6z

    ד 1 Reply Last reply
    0
    • מעבד צעירמ מעבד צעיר

      ממתי אני יכול להוסיף פרטים עלי בפרופיל שלי

      ד Offline
      ד Offline
      דוד ירושלמי בנשמה
      wrote on last edited by
      #8482

      @מעבד-צעיר אני לדוגמא כבר יכול נראה לי כל אחד יכול

      מעבד צעירמ 1 Reply Last reply
      0
      • חצי הכוס המלאהח Offline
        חצי הכוס המלאהח Offline
        חצי הכוס המלאה
        wrote on last edited by
        #8483

        מישהו יודע למה אני יכולה לעשות רק 5 לייקים ביום?
        כשאני רוצה לעשות לייק הוא כותב לי שאני לא יכולה להצביע כי כבר הצבעתי 5 פעמים, אבל אמרתם שיש 30 לא?

        chagit03C 1 Reply Last reply
        0
        • עולה מן הצלליםע Offline
          עולה מן הצלליםע Offline
          עולה מן הצללים
          wrote on last edited by עולה מן הצללים
          #8484

          @אייצ-ית אין לי כח לחפור בכל השמונת אלפי ומשו פוסטים כאן
          מישו יכול לומר לי כמה מוניטין צריך בשביל שיהיה אפשר לתת ליי ובשביל הצ'אט, וכן כמה מוניטין שווה כל לייק
          ותודה על הפורום האדיר הזה!!

          1 Reply Last reply
          0
          • chagit03C chagit03

            @ד19 תלחצי על הגדרות לאתרים,תראי אם יש שם אפשרות להתראות

            ד Offline
            ד Offline
            ד19
            משתמש ותיק
            wrote on last edited by ד19
            #8485

            @chagit03 כבר בדקתי שם וזה נותן לי התראות בכללי- או לשאול כל פעם, או תמיד כן או תמיד לא.
            הקטע הוא שבטעות עשיתי x בפעם ראשונה ואכלתי אותה. לא מצליחה להחזיר את זה...

            תנסה. מקסימום תצליח..

            chagit03C 1 Reply Last reply
            0
            • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

              מישהו יודע למה אני יכולה לעשות רק 5 לייקים ביום?
              כשאני רוצה לעשות לייק הוא כותב לי שאני לא יכולה להצביע כי כבר הצבעתי 5 פעמים, אבל אמרתם שיש 30 לא?

              chagit03C Offline
              chagit03C Offline
              chagit03
              wrote on last edited by
              #8486

              @חצי-הכוס-המלאה זה תלוי בכמות המוניטין שלך..

              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
              (עדן מאירי)

              1 Reply Last reply
              0
              • ד דוד ירושלמי בנשמה

                @מעבד-צעיר אני לדוגמא כבר יכול נראה לי כל אחד יכול

                מעבד צעירמ Offline
                מעבד צעירמ Offline
                מעבד צעיר
                wrote on last edited by
                #8487

                @דוד-ירושלמי-בנשמה
                איך אתה הוספתה, באיזה אופציה

                הערוץ שלי, הרשמו כמנויים ותהיו מעודכנים
                https://www.youtube.com/@user-qb7cm7yl6z

                ד 1 Reply Last reply
                0
                • N ntz

                  @עופר-האיילים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  זה חדש, אופציה לקבל התראות במערכת הפעלה.

                  וואו, שימושי! איך אני יכולה להפעיל את זה? כי אין לי שום דבר שמבקש אישור להפעלה או משהו...

                  עריכה: ניסיתי ממחשב אחר ובאמת קפץ לי חלון לאישור. (זה כנראה יעבוד רק על המחשב בו אישרתי...)

                  ככה מפעילים ידנית
                  5569245c-e39e-448e-9664-12142c412342-image.png
                  4a29c07d-2a93-4acd-bc1d-0af1960e6d8a-image.png

                  עופר האייליםע Offline
                  עופר האייליםע Offline
                  עופר האיילים
                  משתמש ותיק
                  wrote on last edited by
                  #8488

                  @ד19 @ntz כתב כאן:

                  ככה מפעילים ידנית
                  5569245c-e39e-448e-9664-12142c412342-image.png
                  4a29c07d-2a93-4acd-bc1d-0af1960e6d8a-image.png

                  "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                  ד 1 Reply Last reply
                  0
                  • מעבד צעירמ מעבד צעיר

                    @דוד-ירושלמי-בנשמה
                    איך אתה הוספתה, באיזה אופציה

                    ד Offline
                    ד Offline
                    דוד ירושלמי בנשמה
                    wrote on last edited by
                    #8489

                    @מעבד-צעיר בערוך פרופיל יש למטה אודתי אולי אין לךת את זה עדיין

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • עופר האייליםע עופר האיילים

                      @ד19 @ntz כתב כאן:

                      ככה מפעילים ידנית
                      5569245c-e39e-448e-9664-12142c412342-image.png
                      4a29c07d-2a93-4acd-bc1d-0af1960e6d8a-image.png

                      ד Offline
                      ד Offline
                      ד19
                      משתמש ותיק
                      wrote on last edited by ד19
                      #8490

                      @עופר-האיילים @chagit03 אבל ככה זה נותן הרשאה תמיד. ואני כן רוצה שהוא ישאל אותי כל פעם

                      תנסה. מקסימום תצליח..

                      עופר האייליםע 1 Reply Last reply
                      0
                      • ד ד19

                        @chagit03 כבר בדקתי שם וזה נותן לי התראות בכללי- או לשאול כל פעם, או תמיד כן או תמיד לא.
                        הקטע הוא שבטעות עשיתי x בפעם ראשונה ואכלתי אותה. לא מצליחה להחזיר את זה...

                        chagit03C Offline
                        chagit03C Offline
                        chagit03
                        wrote on last edited by chagit03
                        #8491

                        @ד19 זה חייב להראות לך כזה דבר:
                        tempsnip.png
                        ואז תעשי איזה אפשרות שנוח לך...

                        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                        (עדן מאירי)

                        1 Reply Last reply
                        1
                        • ד ד19

                          @עופר-האיילים @chagit03 אבל ככה זה נותן הרשאה תמיד. ואני כן רוצה שהוא ישאל אותי כל פעם

                          עופר האייליםע Offline
                          עופר האייליםע Offline
                          עופר האיילים
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by עופר האיילים
                          #8492

                          @ד19 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @עופר-האיילים @chagit03 אבל ככה זה נותן הרשאה תמיד. ואני כן רוצה שהוא ישאל אותי כל פעם

                          הנה, ככה. בדיוק כמו שNTZ כתב, רק את צריכה לבחור את האפשרות שהוא ישאל. (לא כ"כ מבינה מה הפואנטה שבכל פעם זה ישאל... נשמע יותר מטריד😉)

                          1ddc93e6-bf36-4d3d-9e55-f906747001dc-image.png

                          "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                          ד 1 Reply Last reply
                          1
                          • עופר האייליםע עופר האיילים

                            @ד19 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @עופר-האיילים @chagit03 אבל ככה זה נותן הרשאה תמיד. ואני כן רוצה שהוא ישאל אותי כל פעם

                            הנה, ככה. בדיוק כמו שNTZ כתב, רק את צריכה לבחור את האפשרות שהוא ישאל. (לא כ"כ מבינה מה הפואנטה שבכל פעם זה ישאל... נשמע יותר מטריד😉)

                            1ddc93e6-bf36-4d3d-9e55-f906747001dc-image.png

                            ד Offline
                            ד Offline
                            ד19
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by ד19
                            #8493

                            @עופר-האיילים @chagit03 ממש תודה!!
                            עכשיו ראיתי שכשלוחצים על ההגדרות של האתר זה משנה רק לאתר הספציפי. עזרתם לי מאד!!

                            תנסה. מקסימום תצליח..

                            1 Reply Last reply
                            2
                            • chagit03C Offline
                              chagit03C Offline
                              chagit03
                              wrote on last edited by
                              #8494

                              רק לי זה ככה?
                              כשאני לדוגמא מוחקת פוסט,אז הפוסט נמחק לצמיתות ואין אפשרות לשחזר את זה,
                              או שלא רואים "הפוסט נמחק",כמו שהיה עד עכשיו...

                              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                              (עדן מאירי)

                              "המבין"& עופר האייליםע אייצ'יתא 3 Replies Last reply
                              0
                              • chagit03C chagit03

                                רק לי זה ככה?
                                כשאני לדוגמא מוחקת פוסט,אז הפוסט נמחק לצמיתות ואין אפשרות לשחזר את זה,
                                או שלא רואים "הפוסט נמחק",כמו שהיה עד עכשיו...

                                "המבין"& Offline
                                "המבין"& Offline
                                "המבין"
                                משתמש ותיק
                                wrote on last edited by
                                #8495

                                @chagit03 חושב שזה קשור בהגדרות בודק רגע......

                                חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

                                1 Reply Last reply
                                1
                                • מאיר fמ Offline
                                  מאיר fמ Offline
                                  מאיר f
                                  wrote on last edited by מאיר f
                                  #8496

                                  למה אני לא יכול לתת ליקיים?

                                  hd1H 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • לינוי 0ל Offline
                                    לינוי 0ל Offline
                                    לינוי 0
                                    wrote on last edited by לינוי 0
                                    #8497

                                    שלום לכולם אולי תוכלו לעשות שבתוך נושא יהיה אפשר לעשות חיפוש לראות אם שלחו משהו.... כמו למשל שאני רוצה קליפ מסוים אז בתוך הנושא של הקליפים יהיה חיפוש שכותבים ואז זה יותר נוח... או שלמעלה יהיה חיפוש סרטוני וידאו וכ'ו ... מקווה שהבנתם למה הכוונה...פשוט מאוד זה יקל על המשתמשים. וגם בנושא שפותחים מלא נושאים אותו דבר ארולי תעשו שמי שפותח נושא אז אוטומטית זה יעבור לטיפולכם ואם זה נראה נושא שמתאים אז הוא ישלח לרשימה ואם לא אז לא פשוט יש יותר מידי!!! נושאים מאה פעם! למשל הקיוביס הזה פותחים מלא נושאים על זה! וגם משהו על אורגן "ימה" אשמח לטיפולכם ולשיפור הפורום😊 🙏 🙏 @צוות-פיקוח @ntz @טיטו
                                    ועוד שאלה למה יש לייקים אבל אי אפשר לתת דיסלייק מה הבעיה בזה?? אשמח לתגובות!

                                    בריאות, שמחה, הצלחה בחיים, פרנסה בשפע, זה מה שחשוב!!🤗
                                    פשוט להודות על כל הטוב שה' שולח לנו תמיד!😊

                                    טיטוט 1 Reply Last reply
                                    2
                                    • chagit03C chagit03

                                      רק לי זה ככה?
                                      כשאני לדוגמא מוחקת פוסט,אז הפוסט נמחק לצמיתות ואין אפשרות לשחזר את זה,
                                      או שלא רואים "הפוסט נמחק",כמו שהיה עד עכשיו...

                                      עופר האייליםע Offline
                                      עופר האייליםע Offline
                                      עופר האיילים
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by
                                      #8498

                                      @chagit03 גם אצלי ככה. הוא נעלם ולא רואים אותו.
                                      כתוב לי הפוסט נמחק רק אם מישהו הספיק לצטט אותי ואני לוחצת כדי לראות מה הוא ציטט אז יש לי חלונית קטנה כזאת שקופצת וכתוב לי הפוסט נמחק.
                                      נראה לי שכשהמנהלים מוחקים הם יכולים לבחור אם יראו שנמחק או לא

                                      "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                      chagit03C 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • מאיר fמ מאיר f

                                        למה אני לא יכול לתת ליקיים?

                                        hd1H Offline
                                        hd1H Offline
                                        hd1
                                        wrote on last edited by hd1
                                        #8499

                                        @מאיר-f אני חושב שאתה צריך שיהיה לך 11 מוניטין
                                        גם לי זה היה ככה

                                        מאיר fמ 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • עופר האייליםע עופר האיילים

                                          @chagit03 גם אצלי ככה. הוא נעלם ולא רואים אותו.
                                          כתוב לי הפוסט נמחק רק אם מישהו הספיק לצטט אותי ואני לוחצת כדי לראות מה הוא ציטט אז יש לי חלונית קטנה כזאת שקופצת וכתוב לי הפוסט נמחק.
                                          נראה לי שכשהמנהלים מוחקים הם יכולים לבחור אם יראו שנמחק או לא

                                          chagit03C Offline
                                          chagit03C Offline
                                          chagit03
                                          wrote on last edited by
                                          #8500

                                          @עופר-האיילים זה משו חדש שעשו?

                                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                          (עדן מאירי)

                                          עופר האייליםע 1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול