Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • chagit03C chagit03

    @עופר-האיילים זה משו חדש שעשו?

    עופר האייליםע Offline
    עופר האייליםע Offline
    עופר האיילים
    משתמש ותיק
    wrote on last edited by עופר האיילים
    #8501

    @chagit03 תמיד היה ככה. לפחות בחודשים האחרונים... (מה שכן, הפוסט עדיין נספר בהודעות.)

    "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

    1 Reply Last reply
    0
    • hd1H hd1

      @מאיר-f אני חושב שאתה צריך שיהיה לך 11 מוניטין
      גם לי זה היה ככה

      מאיר fמ Offline
      מאיר fמ Offline
      מאיר f
      wrote on last edited by
      #8502

      @hd1 אז למה לפעמים הוא נותן ולפעמים לא לפי מה זה תלוי

      1 Reply Last reply
      0
      • לינוי 0ל לינוי 0

        שלום לכולם אולי תוכלו לעשות שבתוך נושא יהיה אפשר לעשות חיפוש לראות אם שלחו משהו.... כמו למשל שאני רוצה קליפ מסוים אז בתוך הנושא של הקליפים יהיה חיפוש שכותבים ואז זה יותר נוח... או שלמעלה יהיה חיפוש סרטוני וידאו וכ'ו ... מקווה שהבנתם למה הכוונה...פשוט מאוד זה יקל על המשתמשים. וגם בנושא שפותחים מלא נושאים אותו דבר ארולי תעשו שמי שפותח נושא אז אוטומטית זה יעבור לטיפולכם ואם זה נראה נושא שמתאים אז הוא ישלח לרשימה ואם לא אז לא פשוט יש יותר מידי!!! נושאים מאה פעם! למשל הקיוביס הזה פותחים מלא נושאים על זה! וגם משהו על אורגן "ימה" אשמח לטיפולכם ולשיפור הפורום😊 🙏 🙏 @צוות-פיקוח @ntz @טיטו
        ועוד שאלה למה יש לייקים אבל אי אפשר לתת דיסלייק מה הבעיה בזה?? אשמח לתגובות!

        טיטוט Offline
        טיטוט Offline
        טיטו
        צוות פיקוח
        wrote on last edited by
        #8503

        @לינוי-0 לגבי ההצעה שלך, אני מחפש כבר הרבה זמן תוסף לפורום שיעשה את זה, ברגע שנמצא את זה זה יועיל ממש ולכן אנחנו לא מפסיקים לחפש ולנסות ליצור כזה דבר.
        לגבי הדיסלייקים, אין אפשרות לתת דיסלייקים כיון שבהתחלה הם נועדו לדיווח, אם יש מישהו שאת לא מסכימה איתו את לא צריכה לתת דיסלייק, מותר תמיד להיות בעלי דעות חלוקות לא חייב להסכים בהכל. אם יש תוכן שדורש דיווח נוסף לפני הרבה זמן אופציה לדווח על הפוסט במקום לתת דיסלייק ולכן זה נחסם.

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        טכנאי קיובייס 12ט MMIM 2 Replies Last reply
        1
        • טיטוט טיטו

          @לינוי-0 לגבי ההצעה שלך, אני מחפש כבר הרבה זמן תוסף לפורום שיעשה את זה, ברגע שנמצא את זה זה יועיל ממש ולכן אנחנו לא מפסיקים לחפש ולנסות ליצור כזה דבר.
          לגבי הדיסלייקים, אין אפשרות לתת דיסלייקים כיון שבהתחלה הם נועדו לדיווח, אם יש מישהו שאת לא מסכימה איתו את לא צריכה לתת דיסלייק, מותר תמיד להיות בעלי דעות חלוקות לא חייב להסכים בהכל. אם יש תוכן שדורש דיווח נוסף לפני הרבה זמן אופציה לדווח על הפוסט במקום לתת דיסלייק ולכן זה נחסם.

          טכנאי קיובייס 12ט Offline
          טכנאי קיובייס 12ט Offline
          טכנאי קיובייס 12
          משתמש ותיק
          wrote on last edited by
          #8504

          @טיטו @לינוי-0 אולי אפשר לפתוח נושא לקליפים ואז להוסיף שם כפתור כזה ולהגדיר אותו בדף שיחפש רק בדף של הוידאו ואז לעלות אותו לפורום ע"י התקנת קובץ הCRX ולתת שם לכפתור "חיפוש וידאו" לדוג'
          ואז הוא יחפש בתוך הנושא רק וידאו. נקווה שהובנתי...

          1 Reply Last reply
          0
          • טיטוט טיטו

            @לינוי-0 לגבי ההצעה שלך, אני מחפש כבר הרבה זמן תוסף לפורום שיעשה את זה, ברגע שנמצא את זה זה יועיל ממש ולכן אנחנו לא מפסיקים לחפש ולנסות ליצור כזה דבר.
            לגבי הדיסלייקים, אין אפשרות לתת דיסלייקים כיון שבהתחלה הם נועדו לדיווח, אם יש מישהו שאת לא מסכימה איתו את לא צריכה לתת דיסלייק, מותר תמיד להיות בעלי דעות חלוקות לא חייב להסכים בהכל. אם יש תוכן שדורש דיווח נוסף לפני הרבה זמן אופציה לדווח על הפוסט במקום לתת דיסלייק ולכן זה נחסם.

            MMIM Offline
            MMIM Offline
            MMI
            wrote on last edited by
            #8505

            יש לי מלא בעיות בלייקים בזמן האחרון מלא פעמים הוא מוציא לי הודעות מוזרות באנגלית
            @טיטו אתה יכול להגיד לי מה זה?

            Title

            החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

            טיטוט מרבמ 2 Replies Last reply
            0
            • MMIM MMI

              יש לי מלא בעיות בלייקים בזמן האחרון מלא פעמים הוא מוציא לי הודעות מוזרות באנגלית
              @טיטו אתה יכול להגיד לי מה זה?

              טיטוט Offline
              טיטוט Offline
              טיטו
              צוות פיקוח
              wrote on last edited by
              #8506

              @MMI אתה יכול לצלם לי מה זה כותב לך?

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              MMIM 1 Reply Last reply
              0
              • MMIM MMI

                יש לי מלא בעיות בלייקים בזמן האחרון מלא פעמים הוא מוציא לי הודעות מוזרות באנגלית
                @טיטו אתה יכול להגיד לי מה זה?

                מרבמ Offline
                מרבמ Offline
                מרב
                משתמש ותיק
                wrote on last edited by
                #8507

                @MMI אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                יש לי מלא בעיות בלייקים בזמן האחרון מלא פעמים הוא מוציא לי הודעות מוזרות באנגלית
                @טיטו אתה יכול להגיד לי מה זה?

                זה מוזר,כי לי אין שום בעייה בקשר ללייקים

                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                1 Reply Last reply
                0
                • טיטוט טיטו

                  @MMI אתה יכול לצלם לי מה זה כותב לך?

                  MMIM Offline
                  MMIM Offline
                  MMI
                  wrote on last edited by
                  #8508

                  @טיטו 7d9b7d75-c6cb-4c24-b9ce-deb9d08639aa-image.png
                  זה אחד
                  מלא פעמים כותב במקום 11 5 או 6
                  אתה יודע מה זה?

                  Title

                  החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                  עופר האייליםע 1 Reply Last reply
                  0
                  • MMIM MMI

                    @טיטו 7d9b7d75-c6cb-4c24-b9ce-deb9d08639aa-image.png
                    זה אחד
                    מלא פעמים כותב במקום 11 5 או 6
                    אתה יודע מה זה?

                    עופר האייליםע Offline
                    עופר האייליםע Offline
                    עופר האיילים
                    משתמש ותיק
                    wrote on last edited by עופר האיילים
                    #8509

                    @MMI זה כותב שאתה לא יכול להצביע היום יותר כי כבר הצבעת 11 פעמים. (אולי זה למשתמש מסוים שהצבעת לו היום כבר 11? מוזר, כי כתבו שהכי הרבה זה 30 ליום...)

                    "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                    MMIM 1 Reply Last reply
                    1
                    • עופר האייליםע עופר האיילים

                      @MMI זה כותב שאתה לא יכול להצביע היום יותר כי כבר הצבעת 11 פעמים. (אולי זה למשתמש מסוים שהצבעת לו היום כבר 11? מוזר, כי כתבו שהכי הרבה זה 30 ליום...)

                      MMIM Offline
                      MMIM Offline
                      MMI
                      wrote on last edited by
                      #8510

                      @עופר-האיילים אולי לא יודע אני מצביע למשתמשים שונים וזה גם כותב לי ככה
                      וגם שלפעמים במקום 11 כתוב 5 או 6
                      מוזר

                      Title

                      החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                      עופר האייליםע 1 Reply Last reply
                      1
                      • MMIM MMI

                        @עופר-האיילים אולי לא יודע אני מצביע למשתמשים שונים וזה גם כותב לי ככה
                        וגם שלפעמים במקום 11 כתוב 5 או 6
                        מוזר

                        עופר האייליםע Offline
                        עופר האייליםע Offline
                        עופר האיילים
                        משתמש ותיק
                        wrote on last edited by עופר האיילים
                        #8511

                        @MMI כשכתוב לך 5 או 6, אז גם הכיתוב באנגלית אותו דבר? כי אולי כתוב דברים שונים...
                        לדוג' מספר לייקים מוגבל לשעה (לא יודעת אם קיים, סתם זרקתי דוגמא...)

                        עריכה: עכשיו קרה לי גם! פעם ראשונה. אוף. מעצבן שא"א לתת. (כתב לי שהצבעתי 11 פעמים.)

                        "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                        MMIM 2 Replies Last reply
                        0
                        • עופר האייליםע עופר האיילים

                          @MMI כשכתוב לך 5 או 6, אז גם הכיתוב באנגלית אותו דבר? כי אולי כתוב דברים שונים...
                          לדוג' מספר לייקים מוגבל לשעה (לא יודעת אם קיים, סתם זרקתי דוגמא...)

                          עריכה: עכשיו קרה לי גם! פעם ראשונה. אוף. מעצבן שא"א לתת. (כתב לי שהצבעתי 11 פעמים.)

                          MMIM Offline
                          MMIM Offline
                          MMI
                          wrote on last edited by
                          #8512

                          @עופר-האיילים נראה לי אותו דבר
                          שזה יקרה לי שוב פעם אני יבדוק

                          סליחה שאני לא יכול לתת לך לייק 😞

                          Title

                          החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                          1 Reply Last reply
                          1
                          • עופר האייליםע עופר האיילים

                            @MMI כשכתוב לך 5 או 6, אז גם הכיתוב באנגלית אותו דבר? כי אולי כתוב דברים שונים...
                            לדוג' מספר לייקים מוגבל לשעה (לא יודעת אם קיים, סתם זרקתי דוגמא...)

                            עריכה: עכשיו קרה לי גם! פעם ראשונה. אוף. מעצבן שא"א לתת. (כתב לי שהצבעתי 11 פעמים.)

                            MMIM Offline
                            MMIM Offline
                            MMI
                            wrote on last edited by
                            #8513

                            @עופר-האיילים
                            הנה:
                            7b38af1e-5d70-4b04-9096-cee731cfb52b-image.png

                            Title

                            החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                            מרבמ טיטוט 2 Replies Last reply
                            0
                            • MMIM MMI

                              @עופר-האיילים
                              הנה:
                              7b38af1e-5d70-4b04-9096-cee731cfb52b-image.png

                              מרבמ Offline
                              מרבמ Offline
                              מרב
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #8514

                              @MMI אם הבנתי בערך אנגלית אתה לא יכול לתת לייקים להיום כי ניגמר לך המכסה.

                              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • MMIM MMI

                                @עופר-האיילים
                                הנה:
                                7b38af1e-5d70-4b04-9096-cee731cfb52b-image.png

                                טיטוט Offline
                                טיטוט Offline
                                טיטו
                                צוות פיקוח
                                wrote on last edited by
                                #8515

                                @MMI יש מכסה יומית של לייקים שמשתמש יכול לתת למשתמש אחר כדי למנוע שספאמרים יוכלו ללינק לעצמם מחשבון אחר ובאותו יום כבר שיפתח להם כל מיני אפשרויות, ועוד כמה סיבות ששמורות להנהלה.
                                ברעיון זה תלוי כמה מוניטין יש למשתמש כלומר אם זה משתמש חדש המכסה לתת לו לייקים יהיו פחות מאשר משתמש ותיק יותר.
                                ברעיון זה מה שאני יודע. ככל הנראה שמתם לב לזה רק עכשיו כי נמצאים יטתר באתר ויש יותר תגובות של משתמשים אז כשאתה נותן לייקים אתה ממילא נותן יותר לאותם משתמשים במיוחד אלה שעוזרים פה.

                                אני לא עצמי.
                                תכף אשוב...

                                MMIM עופר האייליםע 2 Replies Last reply
                                0
                                • טיטוט טיטו

                                  @MMI יש מכסה יומית של לייקים שמשתמש יכול לתת למשתמש אחר כדי למנוע שספאמרים יוכלו ללינק לעצמם מחשבון אחר ובאותו יום כבר שיפתח להם כל מיני אפשרויות, ועוד כמה סיבות ששמורות להנהלה.
                                  ברעיון זה תלוי כמה מוניטין יש למשתמש כלומר אם זה משתמש חדש המכסה לתת לו לייקים יהיו פחות מאשר משתמש ותיק יותר.
                                  ברעיון זה מה שאני יודע. ככל הנראה שמתם לב לזה רק עכשיו כי נמצאים יטתר באתר ויש יותר תגובות של משתמשים אז כשאתה נותן לייקים אתה ממילא נותן יותר לאותם משתמשים במיוחד אלה שעוזרים פה.

                                  MMIM Offline
                                  MMIM Offline
                                  MMI
                                  wrote on last edited by
                                  #8516

                                  @טיטו אבל למה לפעמים יש 11 לפעמים 12 לפעמים 6 לפעמים 8 וכו'?

                                  Title

                                  החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                                  יונתן פי 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • MMIM MMI

                                    @טיטו אבל למה לפעמים יש 11 לפעמים 12 לפעמים 6 לפעמים 8 וכו'?

                                    יונתן פי Offline
                                    יונתן פי Offline
                                    יונתן פ
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by
                                    #8517

                                    @MMI אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @טיטו אבל למה לפעמים יש 11 לפעמים 12 לפעמים 6 לפעמים 8 וכו'?

                                    לא יודע חברים אני נתתי יום אחד יותר משלושים וזה לא חסם לי ועוד הרבה ימים כך
                                    אני לא זוכר אם בכלל היה לי חסימה אי פעם ואני נתתי הרבה, מוזר

                                    כשאין אמונה אין תשובות!
                                    כשיש אמונה אין שאלות!
                                    חפץ חיים.

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • טיטוט טיטו

                                      @MMI יש מכסה יומית של לייקים שמשתמש יכול לתת למשתמש אחר כדי למנוע שספאמרים יוכלו ללינק לעצמם מחשבון אחר ובאותו יום כבר שיפתח להם כל מיני אפשרויות, ועוד כמה סיבות ששמורות להנהלה.
                                      ברעיון זה תלוי כמה מוניטין יש למשתמש כלומר אם זה משתמש חדש המכסה לתת לו לייקים יהיו פחות מאשר משתמש ותיק יותר.
                                      ברעיון זה מה שאני יודע. ככל הנראה שמתם לב לזה רק עכשיו כי נמצאים יטתר באתר ויש יותר תגובות של משתמשים אז כשאתה נותן לייקים אתה ממילא נותן יותר לאותם משתמשים במיוחד אלה שעוזרים פה.

                                      עופר האייליםע Offline
                                      עופר האייליםע Offline
                                      עופר האיילים
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by
                                      #8518

                                      @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      ש מכסה יומית של לייקים שמשתמש יכול לתת למשתמש אחר

                                      זה לא קורה לי למשתמש ספציפי! לכל מי שאני מנסה ללייק.
                                      וגם מוזר שזה קורה פתאום עכשיו, כי תמיד לייקתי הרבה יותר מ11...

                                      "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • מתויגתמ Offline
                                        מתויגתמ Offline
                                        מתויגת
                                        wrote on last edited by
                                        #8519

                                        הי, חג שמח!
                                        הייתי רוצה לשאול את @צוות-פיקוח אם אפשר לפתוח נושא של טעמי המקרא בנוסחים שונים.
                                        לא ממש בטוחה שזה קשור לכאן, אבל אולי כן... ולא ממש בא לי לפתוח נושא ואח"כ ינעלו אותו.
                                        מעדיפה לשאול. תודה. 🙏

                                        לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                        ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                        טיטוט עובד ה' 0ע 2 Replies Last reply
                                        0
                                        • chagit03C chagit03

                                          רק לי זה ככה?
                                          כשאני לדוגמא מוחקת פוסט,אז הפוסט נמחק לצמיתות ואין אפשרות לשחזר את זה,
                                          או שלא רואים "הפוסט נמחק",כמו שהיה עד עכשיו...

                                          אייצ'יתא Offline
                                          אייצ'יתא Offline
                                          אייצ'ית
                                          wrote on last edited by
                                          #8520

                                          @chagit03 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          רק לי זה ככה?
                                          כשאני לדוגמא מוחקת פוסט,אז הפוסט נמחק לצמיתות ואין אפשרות לשחזר את זה,
                                          או שלא רואים "הפוסט נמחק",כמו שהיה עד עכשיו...

                                          אצל כולם זה נמחק לצמיתות. כלומ לא רואים את זה.
                                          אבל כמו שציינו כאן, הפוסט כן נספר בצד הדף משום שהוא לא באמת נמחק, צוות הפיקוח יכולים לשחזרו. אנחנו כן רואים מחיקות.

                                          @מתויגת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          הי, חג שמח!
                                          הייתי רוצה לשאול את @צוות-פיקוח אם אפשר לפתוח נושא של טעמי המקרא בנוסחים שונים.
                                          לא ממש בטוחה שזה קשור לכאן, אבל אולי כן... ולא ממש בא לי לפתוח נושא ואח"כ ינעלו אותו.
                                          מעדיפה לשאול. תודה. 🙏

                                          האמת שבכיף הייתי מאשרת😅
                                          אבל משום שזה לא תחום ההתמחות שלי, ואני לא יודעת אם זה קשור למוזיקה.. אז נחכה ל @טיטו או @מוזיקה @נגינתי וכו.. שהם בטוח ידעו--

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          1 Reply Last reply
                                          4

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול